Mobile Vikings Opinie
Opinie (7)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Subskrypcja 60
Przeniosłam się do Vikingów 3miesiące temu. Z polecenia i namowy rodziny i jestem bardzo zadowolona. To jest właśnie to czego potrzebuję by nie tracić czasu.
Wcześniej byłam w Plusie na kartę, poniżej kilka różnic między operatorami.
Autodoładowanie – obecnie jest co 31 dni, w Plusie ustawiane na konkretny dzień. Np. 10.04, jakie było moje zdziwienie jak po kilku miesiącach 4dnia zablokowali mi konto bo doładowanie jest co 30 dni a miesiące mają 31 dni. U Vikingów nie ma z tym problemu bo doładowują się co 31 dni, plus tego nie rozumie. Plus blokował konto mimo ustawionego autodoładowania…
Pakiet subskrypcja 35zł to aż 60GB, które się kumulują same i zawsze. W Plusie miałem za 30zł 50GB ale były miesiące, gdzie mi nie wystarczało. Tutaj dostałem od znajomych trochę GB, plus kumulacje i już mam 50GB na górkę. Mega sprawa.
Kontakt z helpdeskiem. W plusie czekamy po 10-15min i dostajemy serie pytań. Generalnie przepraszamy, że dzwonimy…. U Vikingów chwila moment i łączymy się z pomocnym i przemiłym Vikingiem. Mówcie co chcecie ale to mega ważny aspekt. W plusie infolinia działa chyba tak samo od 15lat… zero zainteresowania klientem byle by coś jeszcze sprzedać.
Aplikacja – prosta i łatwa. Wszystko w niej widać, logujesz się bez hasła. W Plusie trzeba było podać maila i hasło za każdym razem, pełno różnych opcji a u Vikingów jest podstawa, która tak naprawdę jest potrzebna.
Zasięga zero problemów u Vikingów, korzystają z nadajników Play.
Oferta subskrypcja 60 to też 7GB Internetu w UE co jest bardzo wygodne i przydatne podczas krótkich wypadów.
Serdecznie polecam Vikings Mobile, zero minus w porównaniu do siermiężnego plusa na kartę….
Super program poleceń, dlatego zostawiam link i zapraszam na pokład Viking Mobile. Wypróbuj -50% na start. ...Internet
Jeśli działa to jest ok, ale jeśli coś się zaczyna dziać, to nigdy nie ich wina i zawsze wskazują wszystkie problemy poza ich łódką. Pomoc to już dno dna, wysilone ksywki a brak nawet wiedzy o tym, czym jest klient i umowa. Argument o przeciążenie to chyba najczęściej powtarzany slogan, dziwne, że w tym czasie play śmiga. Jeszcze jakieś śmieszne formularze zgłoszeniowe trzeba wypełniać. Nie oszukujmy się, jeśli chcecie mieć klientów to jeszcze długa droga przed wami, bo na PRze daleko nie da się płynąć, a obsługa to raczej komuna.
Oferta na kartę
Oferta, kontakt i wygoda aplikacji na najwyższym poziomie. Wszystko jest jasne i klarowne, a jakikolwiek problem był rozwiązany niemalże natychmiastowo. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z tak jakościową i przyjazną obsługa klienta, szok!
Zapraszam do swojej załogi:
...subskrypcja
Polecam skorzystanie z Mojego linka polecającego, dziękuję ! :D ... lub kodzik: NieprzecietnaNieustepliwaKrolowaPaulina
Subskrypcja 35 zł
Każdemu zdarzają się chwilę słabości. Mnie również przytrafił się skok w bok ... do T-Mobile :) Byłem tam przez pół roku, po czym uświadomiłem sobie, że najlepiej mi w domu, czyli w Mobile Vikings! Mają naprawdę proste zasady. Wybierając teraz subskrypcję, możesz bez problemu wymienić fizyczną kartę SIM na eSIM :) Gigabajty się kumulują, nic nie tracisz. Jak chcesz to możesz wymienić je na vikingowe gadżety lub wziąć udział w akcji społecznej i wymienić GB na pieniądze dla seniorów wykluczonych cyfrowo. Jeśli chcesz, aby Twój operator był dla Ciebie kimś więcej niż tylko korporacją do zarabiania hajsu, to sprawdź Mobile Vikings. Jeśli masz u siebie dobry zasięg Play lub Orange, to nawet się nie zastanawiaj! :) Takiego wyluzowanego HelpDesku jak w Vikingach chyba nigdzie nie znajdziesz :D Jeśli Cię przekonałem, wbijaj proszę na pokład i wpisz mój kod polecający KreatywnySzczeryKompanPrzemyslaw
DZIĘKUJĘ!25GB na kartę
Jestem Vikingiem 6lat. To była najlepsza rzecz jaką mogłem zrobić jeśli chodzi o wybór sieci, zero papirologii, rachunków czy telefonów.
Na duży plus stała opłata 25zł z możliwością ustawienia autodoładowania co jest bardzo wygodne. Co 30 dni samo pobiera mi z karty revolut opłatę za telefon. Niby proste ale np. w Plus na kartę kompletnie to nie działa u mojej mamy.
W Polsce wszystko w cenie: smsy, mms i rozmowy. Internet 25GB i co najważniejsze kumuluje się,
obecnie mam 435GB mimo, że często oglądam YT czy N. W tej cenie nie ma nic lepszego, zasięg daję rade, jadą na antenach PLAY. Wystarczy zadzwonić do nich by przekonać się jak dbają i rozmawiają z klientem. Nie jest to korporacyjna rozmowa jak w plusie. Polecam bo warto! Zostawiam link polecający i zapraszam na pokład Viking Mobile. Wypróbuj -50% na start na kartę. ...Subskrypcja
Najpierw byłem w Orange FLEX, później przeszedłem do T-Mobile, aby w końcu wylądować w Mobile Vikings. Działają na nadajnikach Play, więc dla jednych może być to zaleta, dla inny nie. Wszystko zależy jaki macie zasięg w okolicy. U mnie jakiś czas temu na wieży kościoła Play umieścił swój nadajnik, więc na wiosce śmiga spoko :) Obsługa Klienta naprawdę daje radę. Przede wszystkim to żywe ludziki, a nie BOTy :) Mają luźny styl komunikacji, więc mozna do nich napisać na czacie, wysłać maila czy zadzwonić. Kontaktowałem się z nimi dwukrotnie przez maila i zawsze odpisywali max w 2 godziny. Polecam subskrypcję za 35 zł. Jest 60 GB neta, kumulacja GB, roaming w UE, nielimitowane rozmowy i SMSy.
Jeśli kogoś przekonałem, to zapraszam na mój pokład :)
Płyńmy razem i zgarniajmy nagrody!
REFERAL: ...
Najwięcej głosów recenzja
Subskrypcja
Czytacz dalej