Agoda - Ogólna ocena na podstawie 24 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (24)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Rezerwacja lotu
Telefon mi się nie odbiera, w linii lotniczej nie widzą mojej rezerwacji, nie mogę się odprawić online i mam problem z moim bagażem.
Rezerwacja hotelu
Nie polecam rezerwacji przez Agodę, brak kontaktu z właścicielem, nawet właściciel nie mógł się ze mną skontaktować. Numer telefonu podany w potwierdzeniu rezerwacji był zagraniczny, a mój numer jako osoby rezerwującej został wymyślony. Dopiero dzięki pomocnym sąsiadom udało się skontaktować z właścicielem po przyjeździe. Na pewno więcej nie skorzystam z Agody.
Rezerwacja hotelowa
Chciałbym podzielić się z Wami moim doświadczeniem z rezerwacją hotelową przez Agoda. Tak ogólnie to fajna platforma i są tam spoko oferty, ale czasem niestety pojawiają się tematy związane z oszustwami przez hakerów. Głównie chodzi o to, że niektóre hotele dostają maile z malwarem, i jak ktoś z hotelu kliknie w link, to haker może włamać się do systemu hotelu, nawet do czatu Agoda, żeby kontaktować się z klientami i prosić o poufne dane, jak numer karty czy dane osobowe. My mieliśmy taką sytuację podczas rezerwacji 6 hoteli przez Agoda. Warto być świadomym takich zagrożeń, żeby unikać problemów.
Rezerwacja z utratą pieniędzy
Zrobiłam rezerwację z opcją darmowego anulowania, ale skończyło się na stracie pieniędzy. To oszustwo!
Zakup hotelowy
Jaki dramat! Od dwóch miesięcy próbuję dostać fakturę VAT, a hotel twierdzi, że Agoda je wystawia. Ale Agoda tylko wysyła mi e-maile z adresem. Szczerze nie polecam tej usługi, wszystko tu to amatorszczyzna.
Rezerwacja przez strone internetowa
Absolutnie odradzam korzystanie z tej strony rezerwacyjnej. Nie można się skontaktować z właścicielem obiektu, a jeśli nawet próbowałam, to nie dostałam żadnej odpowiedzi. Na szczęście udało mi się dotrzeć na miejsce dzięki pomocy sąsiadów.
Rezerwacja hotelowa
Uważajcie, bo czasem podczas zameldowania w hotelach mogą pojawić się dodatkowe opłaty, które nie zostały uwzględnione przy rezerwacji.
anulowane rezerwacje
Kolejny raz odwołali mi rezerwację. Dobrze, że sam zadzwoniłem do właściciela dwa tygodnie przed przyjazdem. To już kolejna anulowana rezerwacja. NIGDY WIECEJ!!!!
Zakup bez kontaktu z rachunkiem
Po prostu pośrednik zapomniał przesłać mi rachunek za mój pobyt, co dla mnie jest totalnie nie do zaakceptowania. Takie zachowanie jest po prostu nieuczciwe i mało przejrzyste. Jesteśmy zdecydowanie rozczarowani.
Zakup hotelu
Rezerwacja była wzięciem w d**ę! Dwukrotnie próbowałem zapłacić za hotel przez PayPal, ale ani razu nie dostałem potwierdzenia rezerwacji. Jedna została nawet odwołana, a druga wisiała w powietrzu. Postanowiłem zarezerwować inny hotel na innej stronie i po weekendzie pieniądze zniknęły z konta. Zero informacji zwrotnej i brak opcji kontaktu. Klapa totalna!
Zakup hotelowego pobytu w Londynie
Uwaga! Lepiej unikać rezerwacji przez ten portal. Oszuści! Miałam taki przypadek, rezerwując hotel w Londynie, zapłaciłem 2 tys złotych, a na miejscu okazało się, że hotel nie miał pojęcia o moim przyjeździe. Kontakt z obsługą Agody był kompletnie bezsensowny - tłumaczyli się, że to wina pośredników. Absurd!
Rezerwacja anulowana
Jestem bardzo sfrustrowana całą sytuacją związana z rezerwacją hotelową. Właściciel hotelu z powodu pewnych okoliczności anulował moją rezerwację i nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Konieczne było samodzielne znalezienie innego miejsca na nocleg. Dodatkowo brak pomocy ze strony platformy Agoda było dodatkowym rozczarowaniem.
doskonała obsługa klienta
Mimo pewnych wątpliwości dotyczących mojej rezerwacji, pracownik pomocy technicznej szybko i skutecznie mi pomógł. Jestem bardzo zadowolony z obsługi klienta. Co więcej, udało mi się znaleźć bardzo atrakcyjne ceny. Cały proces przebiegł gładko i bezproblemowo.
Super hotel za niską cenę
Hotel był naprawdę fajny, niezła cena, obsługa bardzo pomocna. Serdecznie polecam wszystkim!
Rezerwacja hotelu w Londynie
Bardzo miło wspominam rezerwację hotelu w Londynie. Mimo niekorzystnych opinii, wszystko odbyło się bez zakłóceń. Komunikacja była świetna, otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje przed przyjazdem. Po dotarciu do hotelu, mieliśmy przydzielony pokój zgodnie z naszymi preferencjami.
Rezerwacja hotelowa na Malcie
Podczas rezerwacji pokoju w hotelu na Malcie bardzo podobała mi się lokalizacja i ogólny wystrój obiektu. Niestety, gdy byłem tam przez trzy dni, nie było ciepłej wody, co było dla mnie ogromnym problemem. Hotel nie chciał zwrócić pieniędzy, abym mógł wynająć pokój w innym miejscu, co bardzo mnie zaniepokoiło. Skontaktowałem się z Agodą, aby rozwiązać tę sytuację, ale mimo obietnic, nie otrzymałem zadowalającej odpowiedzi. Musiałem więc samemu znaleźć rozwiązanie, co było bardzo uciążliwe.
Moj zakup kilka dni w hotelu w Gdańsku
Kochani, absolutnie nie polecam omijania tego miejsca bardzo szerokim łukiem! To kompletna porażka, zero możliwości kontaktu zdalnego czy numerów telefonów z Wielkiej Brytanii. Nawet jeśli dotrzesz na miejsce, to będziesz rozmawiać tylko z tłem angielskim, a nocleg jest w Polsce! Bez pinu nie wejdziesz do pokoju! Wydaje mi się, że właściciel się tego wszystkiego świadom, ale niewiele mu to przeszkadza, kiedy tylko wpadają pieniądze! Podróżujący potrzebują spokoju, a nie stresu! Lepiej omijajcie to miejsce szerokim łukiem!
Moje doświadczenie z rezerwacją hotelu na Sri Lance
To było naprawdę okropne, moja rezerwacja została po prostu skasowana, a ja dowiedziałem się o tym dopiero wtedy, gdy meldowałem się w hotelu ANANTARA. Powiem ci, że to było bardzo nieprzyjemne i wstydliwe, zwłaszcza że to taki ekskluzywny hotel.
Nocleg
Banda oszustów, brak możliwości kontaktu z polską infolinią, rezerwowałem nocleg w odległości 300m od miejsca pracy a po dokonaniu płatności okazało się że jest on 20km dalej, zero kontaktu, brak anulacji, złodzieje i oszuści, nie polecam
Nocleg
Kupiłam nocleg przez serwis agoda. Za rezerwacje od razu zabrali pieniądze-całą kwotę (800). Na drugi dzień Agoda anulowała rezerwację, powodem było to ze ten nocleg w tym hotelu był zajety juz od 2 miesiecy.. a na agodzie wciaz widniał jako dostępny.
Na meila w kolejny dzien przyszla informacja ze anulowali bo "transakcja sie nie powiodla" i pieniądze im niby nie dotarły.
Skontaktowalam sie z bankiem. Skoro pieniadze wyszly z konta, mam tą kwotę sciągnieta to pieniadze musialy do nich dotrze.
Teraz ani noclegu, ani pieniedzy, zerowy kontakt z agodą (pisalam do nich na fb, ig, aplikacji).
Nie polecam. Omijać szerokim łukiem.
Najwięcej głosów recenzja
lepsza cena
Czytacz dalej