Millennium Hotels21 opinie

52% Kupiłbym tu ponownie

Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-05-13
Wielkanoc w hotelu nad rzeką

Spędziliśmy długi weekend na Wielkanoc w pięknym hotelu nad rzeką. Od samego momentu przyjazdu poczuliśmy się bardzo mile widziani, przywitano nas serdecznie i poczęstowano pysz... Czytacz dalejPrzez: E. Walczak

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-31
Moje doświadczenie w hotelu w

W trakcie mojego czterodniowego pobytu w hotelu doświadczyłem strasznej jakości pokoju oraz nieprzyjemnego hałasu związanego z pobliską linią kolejową. Obsługa także pozostawiał... Czytacz dalejPrzez: Kaja

Najwięcej głosów recenzja

  2024-01-11
Zakwaterowanie w hotelu przez

Serwis tutaj zawsze super, pracownicy są bardzo mili i przyjaźni, począwszy od recepcji aż po bar. Zawsze można liczyć na ciepłe powitanie i dobrą atmosferę. Czytacz dalejPrzez: R. Lewandowska

Opinie (21)

  (7)

 (2)

  (7)

  (5)

  (0)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja apartamentu prezydenckiego

    Są otwarte butelki z wodą w pokoju, ale żaden nie ma zakrętki.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje doświadczenie w hotelu w Kensington

    W trakcie mojego czterodniowego pobytu w hotelu doświadczyłem strasznej jakości pokoju oraz nieprzyjemnego hałasu związanego z pobliską linią kolejową. Obsługa także pozostawiała wiele do życzenia, a brak czystości był bardzo widoczny. Pomimo tego, że zapłaciliśmy 1200 funtów za pokoje dla trzech dorosłych, nie otrzymaliśmy żadnej rekompensaty za stracony czas i stres.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wielkanoc w hotelu nad rzeką

    Spędziliśmy długi weekend na Wielkanoc w pięknym hotelu nad rzeką. Od samego momentu przyjazdu poczuliśmy się bardzo mile widziani, przywitano nas serdecznie i poczęstowano pysznymi bułeczkami i herbatą. Na obiad otrzymaliśmy nawet specjalne upominki z okazji świąt. Nasz pokój był przestronny i wygodny, z pięknym widokiem na rzekę. Cały personel zadbał o naszą wygodę i komfort podczas pobytu. Restauracja i bar były idealne do relaksu i obiadu, jedzenie było pyszne i podane z dbałością o detale - jesteśmy pod wielkim wrażeniem kuchni! Chcielibyśmy szczególnie podziękować Billy'emu Spaldingowi, który zrobił wszystko, aby nasza wizyta była wyjątkowa. Na pewno wrócimy kiedyś do tego uroczego miejsca. Dziękujemy wszystkim za wspaniałą obsługę! - Judith i Barrie


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Problem z dyskryminacją osób niepełnosprawnych

    Niestety, miałem bardzo złe doświadczenia z hotelem. Jestem osobą niepełnosprawną, mam problemy fizyczne, a moja partnerka cierpi na schizofrenię i depresję. Kilka dni temu zezwolili nam na jedzenie śniadania w pokoju, ale dzisiaj zostaliśmy zdecydowanie z tego wyproszeni. Przypominaliśmy, że jesteśmy niepełnosprawni, że nie mogę siedzieć i jeść, że inni goście mogą zabrać jedzenie do pokoju. Na szczęście otrzymaliśmy zwrot pieniędzy, jednak jeszcze go nie otrzymałem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wizyta w hotelu

    Przechowywanie jest w porządku, ale obsługa pozostawia wiele do życzenia. Personel jest nieuprzejmy i mało pomocny, zwłaszcza Pan Ali z portierni oraz menedżer dyżurny, z którym rozmawiałem we wtorek, 28 listopada. Recepcja była nieco lepsza, ale też nie najlepsza - minęło ponad 7 dni, zanim przedmiot został zwrócony po wielu telefonach i oczekiwaniu na link do płatności. Ostatecznie zapłaciłem 12 funtów za zwrot małej paczki. To był najgorszy hotel, nie skorzystam już nigdy. Lepiej go unikać.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakwaterowanie w Hotelu Copthorne Tara w dzielnicy Kensington

    Ostatnio byłem w hotelu Copthorne Tara w Kensington. Miejsce jest super, blisko sklepów, Hyde Parku i fajnych restauracji. Śniadanie było naprawdę dobre (chociaż trzeba było dopłacić 24 funty za dwie osoby), było warte swojej ceny. Niestety, hotel ma już trochę lat i pokojowe dekoracje są przestarzałe, a zameldowanie i wymeldowanie przy recepcji było trochę chaotyczne.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakwaterowanie w hotelu

    Jestem bardzo zawiedziony pobytem w tym hotelu. Na początku spodobał mi się wygląd pokoi, ale niestety wiele rzeczy nie działało poprawnie, pojawiły się nawet problemy z grzybem i wilgocią. Obsługa okazała się niekompetentna. Na recepcji obiecano mi pewne usługi, których nie byli w stanie zrealizować. Gdy próbowałem skorzystać z obietnic, okazało się, że nie są one dotrzymane. Po wielu próbach uzyskania pomocy, zostałem zignorowany, a hotele odmówił naprawy problemu. Dodatkowo próbowano na mnie narzucić dodatkowe opłaty i skontaktowano się z moim pracodawcą w sprawie osobistego problemu, niezwiązanego z pobytem w hotelu. Cała sytuacja mnie zaskoczyła i naruszyła moją prywatność. Hotel zamiast skupić się na moich uwagach, preferował stosować agresywne taktyki, aby zignorować moją opinię.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakwaterowanie w hotelu Londyn

    Mój pobyt w londyńskim hotelu był naprawdę udany! Pani Nosheen z recepcji była niezwykle pomocna i przyjazna. Zadbała o doskonałą obsługę, była bardzo profesjonalna i wydaje się być nieocenionym członkiem personelu. Jesteśmy pod wielkim wrażeniem zaangażowania i troski, jaką okazała nam pani Nosheen, dbając o nasz komfortowy i przyjemny pobyt. Dziękujemy za wspaniałe doświadczenia z tego pobytu!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Hotel stay review

    Bardzo dziękujemy za świetne usługi w hotelu! Moja żona i ja byliśmy tutaj już kilka razy i zawsze byliśmy bardzo zadowoleni. Obsługa w restauracji, barze i wszędzie indziej zawsze była fantastyczna. Jest to miejsce, które uwielbiamy i na pewno niedługo wrócimy. Pani sprzątająca też zasługuje na uznanie, zawsze dba o czystość naszego pokoju. Dziękujemy całej załodze i dziękujemy hotelowi za wszystko!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja hotelowa

    Od lat zawsze zatrzymuję się w tym hotelu, pomimo kilku drobnych problemów. Chciałbym serdecznie podziękować całemu personelowi, a zwłaszcza dwóm osobom - Trudy i Tomowi z baru. To fantastyczni ludzie, zawsze chętni do pomocy, bez względu na sytuację. Mam nadzieję, że menadżerowie przekażą im moje słowa uznania, żeby wiedzieli, jak bardzo doceniam ich wysiłki.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup jako członek firmy w hotelu na stadionie Chelsea FC.

    Jestem bardzo zawiedziony pobyt w Hotelu Chelsea FC. Od samego początku było bardzo źle - nie działały ruchome schody z holu na recepcję, duża kolejka do zameldowania, a pokój 601 był bardzo rozczarowujący: meble były zabrudzone, umywalka pęknięta i brudna, kanały TV miały problemy z jakością obrazu, oświetlenie było przygnębiające i bardzo słabe, a przy łóżku brakowało gniazdek do ładowania telefonu. Na pewno nie planuję wracać do tego hotelu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Mój pobyt w hotelu, maj 2022

    W maju 2022 roku odwiedziłem hotel. Mialem super widok na rzeke, pokoje byly fajne i hol duzy. Pracownicy byli bardzo mili i uśmiechnięci. Dziekuje szczególnie zespołowi restauracyjnemu - Chelsea, Pauli i Elizabeth, są prawdziwymi legendami. Dziekuje i trzymajcie się tak dalej!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    pobyt w hotelu

    Przyjechaliśmy tutaj w grupie w sobotę, 6 kwietnia, po tym jak zostaliśmy oszukani przez booking.com last minute. Byliśmy pod wrażeniem trzech pokoi, które mieliśmy, były one świeże i nieskazitelne. Liliana z recepcji była urocza i załatwiła nam pokoje obok siebie, zawsze pomocna. Restauracja i bar były pięknie urządzone, a atmosfera była niesamowita. Serdecznie polecam każdemu, kto szuka hotelu w Aberdeen.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup w luksusowym hotelu

    Hej, pomimo że była obsługa, ludzie musieli czekać od 10 do 15 minut w kolejce, ale ostatecznie odmówiono im obsługi po 23.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakwaterowanie na dwie noce w hotelu na wydarzenie służbowe

    Spędziłem dwie noce na wydarzeniu służbowym w hotelu i muszę powiedzieć, że obsługa była naprawdę doskonała! Stefania, menedżerka wydarzeń, zrobiła wszystko, aby nasz pobyt był komfortowy - zawsze pomocna i elastyczna. Przy zameldowaniu obsługa była bardzo przyjazna, wszystko sprawnie się odbyło, a mój pokój był po prostu przepiękny, z oknem od podłogi do sufitu z widokiem na Tyne. Słychać było metro, ale to mnie w ogóle nie przeszkadzało. Śniadanie było bardzo smaczne i różnorodne, sala konferencyjna przestronna i zawsze dostępne gorące napoje i ciastka. Wifi sprawiało trochę problemów, ale szybko je rozwiązali. Jedynym minusem był klimat w sali konferencyjnej, który był trochę za zimny. Dzięki łatwej organizacji późnego wymeldowania, mieliśmy więcej czasu na obiad, który był pyszny i obfity. Parking był bezpłatny i zawsze dostępne miejsca. Na pewno skorzystam ponownie z ich usług, zarówno w celach służbowych, jak i osobistych. Dziękuję za świetne zakwaterowanie!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moja wizyta w spa

    Wczoraj byłem w spa i chciałbym podzielić się moją opinią na temat masażu pleców i ramion, na który się zdecydowałem. Znam różne style masażu, więc spodziewałem się odczucia mięśniowego po zabiegu. Niestety, technika masażystki była mało przyjemna, jej palce wbijały się w moje ciało jakby używała kija drewnianego. Co gorsza, brakowało aromatu z olejkami eterycznymi, a zamiast tego wstrzyknięto zimny olej na moje plecy bez ostrzeżenia. Dodatkowo masażystka miała zimne ręce, co sprawiło, że było to bardzo nieprzyjemne doświadczenie. Spa powinno nad tym popracować.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Pokój hotelowy w Auckland

    O rany, ten pokój był naprawdę obrzydliwy! Drzwi łazienki nie chciały się zamykać, prysznic przeciekał, płytki były popękane, a zlew pokryty tą okropną czarną plamą. Zażaliliśmy się, ale naprawili tylko drzwi, pozostawiając wiele odprysków farby na podłodze. Bardzo odpychające. Dodatkowo napisałem do Obsługi Klienta, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    pobyt w hotelu w West Midlands

    To było po prostu straszne. Zatrzymaliśmy się w hotelu na terenie West Midlands, co prawda okolica była całkiem fajna, bo było duże centrum handlowe w pobliżu, ale sam hotel wyglądał tak, jakby zatrzymał się w latach 90-tych. Sala gimnastyczna była po prostu obrzydliwie brudna i co gorsza, nie było tam ani toalet, ani personelu. Po przeszukaniu internetu, żeby złożyć skargę, okazało się, że jest jeszcze inny hotel w pobliżu lotniska Gatwick, ale jest on pełen osób ubiegających się o azyl.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakwaterowanie w hotelu w dobrej lokalizacji

    Obsługa była super miła, ale pokoje trochę już leciwe. Hotel jest umiejscowiony dosyć nieźle, więc łatwo dostęp do tramwajów i autobusów, żeby dostać się w różne części miasta.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakwaterowanie w hotelu w centrum George Square w Glasgow

    No więc, zarezerwowaliśmy hotel na jedną noc w samym centrum miasta i okazał się być naprawdę drogi. Liczyliśmy na widok na plac z bożonarodzeniowymi światełkami, ale ostatecznie mieliśmy widok na parking pod dworcem Queen Street. W łazience zauważyliśmy czarną pleśń i złuszczający się tynk na suficie. Sejf i grzejnik w łazience nie działały, a ogólny stan pokoju był bardzo kiepski. Nie było menu, ani możliwości komunikacji z personelem. Zdecydowaliśmy się pójść do innego hotelu obok na śniadanie i żałowaliśmy, że nie tam zarezerwowaliśmy nocleg. Czekaliśmy z niecierpliwością na wymeldowanie, ogólnie rozczarowani całym doświadczeniem.




O Millennium Hotels

Każdy z nas czasami potrzebuje ucieczki od rzeczywistości, wylotu do innego kraju na wymarzone wakacje z rodziną, drugą połówkę, kochanymi pociechami lub na spotkanie biznesowe, od którego zależy twój przyszły los w firmie. Z pewnością zgadzasz się, że organizacja wyżej wymienionych okoliczności to niezwykle istotne przedsięwzięcie, które wymaga wyjątkowej lokalizacji, aby sprostać oczekiwaniom. Firma Millennium Hotels jest w stanie zorganizować noclegi dla swoich klientów na najwyższym poziomie. To wydarzenie ma dla Ciebie duże znaczenie, czujesz się odpowiedzialny za siebie i swoją rodzinę, dla której chcesz jak najlepiej. Masz nadzieję, że znajdziesz bezpieczny hotel w internecie, który zapewni satysfakcję oraz wygodę klientów. Jednak w obecnych czasach, kiedy panuje pandemia COVID-19, nie jest to takie proste. W tym krótkim opisie chciałbym przybliżyć Państwu działania i politykę pracy firmy Millennium Hotels, która umożliwia rezerwację hoteli online w różnych lokalizacjach na świecie, między innymi w Chinach, Francji, Dubaju, Turcji, Nowej Zelandii, czy nawet w Nowym Jorku.

O firmie Millennium Hotels.
Na początku przyjrzyjmy się statystykom i faktom - firma istnieje na rynku hotelowym od 1989 roku, a jej przewodniczącym jest Pan Kwek Leng Beng, który kieruje singapurską Hong Leong Groupą i globalną firmą City Developments notowaną na giełdzie w Singapurze. W 1989 roku powstała jako spółka zależna Hong Leong CDL Hotels International, nabywając swoje pierwsze 6 azjatyckich hoteli. Trzy lata później firma zakupiła 548-pokojowy Millennium Gloucester Hotel London Kensington i przejęła kontrolę nad siecią 13 hoteli w Nowej Zelandii. Rok później rozrastająca się firma hotelowa wkroczyła na rynek amerykański, nabywając Millennium Hilton i Millennium Broadway Hotel w Nowym Jorku. W 1995 roku firma przejęła Copthorne Hotels od Aer Lingus za 219 milionów funtów i wprowadziła na rynek nową globalną markę hoteli Millennium Hotels and Resorts. W tym czasie grupa stała się największym właścicielem grup hotelowych w Nowej Zelandii, posiadając 21 hoteli, oraz nabyła pakiet kontrolny w hotelu Plaza w Nowym Jorku. W 1997 roku Hotel Millennium został wybrany "Najlepszą Grupą Hotelową Roku w Wielkiej Brytanii" podczas Executive Travel Hotel Awards. Bazując na powyższych faktach i statystykach, Hotel Millennium oferuje szeroki wybór miejsc noclegowych i biznesowych na całym świecie. Jego pracownicy dbają o komfort gości, a ich 1630 opinii razem tworzą cztery gwiazdki satysfakcji.

Produkty i usługi firmy Millennium Hotels.
Jedną z wielu opcji do wyboru, jakie oferuje hotel, jest możliwość zorganizowania wesela. Rozpocznij nowy rozdział w życiu pełen słodkich wspomnień, świętując bankiet weselny w Millennium Hotel Queenstown. Wierzymy, że nie ma nic ważniejszego niż Twój wielki dzień. Dlatego zespół weselny zadba o każdy najmniejszy szczegół - od kwiatów po muzykę i wszystko pomiędzy, tworząc harmonijną całość. Ten pakiet weselny obejmuje 220 pokoi i 2 restauracje, serwujące dania kuchni z różnych zakątków świata. Millennium Hotels oferuje również propozycje odpowiednie na przykład na spotkanie biznesowe, od którego zależy Twój sukces w firmie, oferując wiele różnorodnych pomieszczeń funkcjonalnych, które zaspokoją potrzeby każdego.
 

Polityka anulowania rezerwacji Millennium Hotels.
W przypadku decyzji o anulowaniu rezerwacji firma Millennium oferuje usługę zarówno anulowania rezerwacji, jak i zmiany terminu bez dodatkowych kosztów. Anulacja rezerwacji jest możliwa po pisemnym zgłoszeniu przez gościa do hotelu i musi zawierać szczegóły rezerwacji, którą chce się anulować, takie jak imię i nazwisko gościa, adres i numer rezerwacji.
Jeśli korzystałeś z usług tej firmy, zachęcamy do podzielenia się opinią na jej temat na naszej stronie niezaleznaopinia.pl

 


Bonus!

🌟 Jak Millennium Hotels błyszczał dla ciebie?






📊 Jak Millennium Hotels błyszczał dla ciebie?


    informacje kontaktowe

    🌐 www.millenniumhotels.com



    Kategorie Millennium Hotels

    Wakacje i podróże | Tanie podróże | Hotele i Hostele


    Statystyki Strony

    Seite online seit: 29 października 2021
    Letzte aktualisierung: 22 stycznia 2025