Millennium Hotels - Ogólna ocena na podstawie 21 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (21)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Rezerwacja apartamentu prezydenckiego
Są otwarte butelki z wodą w pokoju, ale żaden nie ma zakrętki.
Moje doświadczenie w hotelu w Kensington
W trakcie mojego czterodniowego pobytu w hotelu doświadczyłem strasznej jakości pokoju oraz nieprzyjemnego hałasu związanego z pobliską linią kolejową. Obsługa także pozostawiała wiele do życzenia, a brak czystości był bardzo widoczny. Pomimo tego, że zapłaciliśmy 1200 funtów za pokoje dla trzech dorosłych, nie otrzymaliśmy żadnej rekompensaty za stracony czas i stres.
Wielkanoc w hotelu nad rzeką
Spędziliśmy długi weekend na Wielkanoc w pięknym hotelu nad rzeką. Od samego momentu przyjazdu poczuliśmy się bardzo mile widziani, przywitano nas serdecznie i poczęstowano pysznymi bułeczkami i herbatą. Na obiad otrzymaliśmy nawet specjalne upominki z okazji świąt. Nasz pokój był przestronny i wygodny, z pięknym widokiem na rzekę. Cały personel zadbał o naszą wygodę i komfort podczas pobytu. Restauracja i bar były idealne do relaksu i obiadu, jedzenie było pyszne i podane z dbałością o detale - jesteśmy pod wielkim wrażeniem kuchni! Chcielibyśmy szczególnie podziękować Billy'emu Spaldingowi, który zrobił wszystko, aby nasza wizyta była wyjątkowa. Na pewno wrócimy kiedyś do tego uroczego miejsca. Dziękujemy wszystkim za wspaniałą obsługę! - Judith i Barrie
Problem z dyskryminacją osób niepełnosprawnych
Niestety, miałem bardzo złe doświadczenia z hotelem. Jestem osobą niepełnosprawną, mam problemy fizyczne, a moja partnerka cierpi na schizofrenię i depresję. Kilka dni temu zezwolili nam na jedzenie śniadania w pokoju, ale dzisiaj zostaliśmy zdecydowanie z tego wyproszeni. Przypominaliśmy, że jesteśmy niepełnosprawni, że nie mogę siedzieć i jeść, że inni goście mogą zabrać jedzenie do pokoju. Na szczęście otrzymaliśmy zwrot pieniędzy, jednak jeszcze go nie otrzymałem.
Wizyta w hotelu
Przechowywanie jest w porządku, ale obsługa pozostawia wiele do życzenia. Personel jest nieuprzejmy i mało pomocny, zwłaszcza Pan Ali z portierni oraz menedżer dyżurny, z którym rozmawiałem we wtorek, 28 listopada. Recepcja była nieco lepsza, ale też nie najlepsza - minęło ponad 7 dni, zanim przedmiot został zwrócony po wielu telefonach i oczekiwaniu na link do płatności. Ostatecznie zapłaciłem 12 funtów za zwrot małej paczki. To był najgorszy hotel, nie skorzystam już nigdy. Lepiej go unikać.
Zakwaterowanie w Hotelu Copthorne Tara w dzielnicy Kensington
Ostatnio byłem w hotelu Copthorne Tara w Kensington. Miejsce jest super, blisko sklepów, Hyde Parku i fajnych restauracji. Śniadanie było naprawdę dobre (chociaż trzeba było dopłacić 24 funty za dwie osoby), było warte swojej ceny. Niestety, hotel ma już trochę lat i pokojowe dekoracje są przestarzałe, a zameldowanie i wymeldowanie przy recepcji było trochę chaotyczne.
Moje zakwaterowanie w hotelu
Jestem bardzo zawiedziony pobytem w tym hotelu. Na początku spodobał mi się wygląd pokoi, ale niestety wiele rzeczy nie działało poprawnie, pojawiły się nawet problemy z grzybem i wilgocią. Obsługa okazała się niekompetentna. Na recepcji obiecano mi pewne usługi, których nie byli w stanie zrealizować. Gdy próbowałem skorzystać z obietnic, okazało się, że nie są one dotrzymane. Po wielu próbach uzyskania pomocy, zostałem zignorowany, a hotele odmówił naprawy problemu. Dodatkowo próbowano na mnie narzucić dodatkowe opłaty i skontaktowano się z moim pracodawcą w sprawie osobistego problemu, niezwiązanego z pobytem w hotelu. Cała sytuacja mnie zaskoczyła i naruszyła moją prywatność. Hotel zamiast skupić się na moich uwagach, preferował stosować agresywne taktyki, aby zignorować moją opinię.
Zakwaterowanie w hotelu Londyn
Mój pobyt w londyńskim hotelu był naprawdę udany! Pani Nosheen z recepcji była niezwykle pomocna i przyjazna. Zadbała o doskonałą obsługę, była bardzo profesjonalna i wydaje się być nieocenionym członkiem personelu. Jesteśmy pod wielkim wrażeniem zaangażowania i troski, jaką okazała nam pani Nosheen, dbając o nasz komfortowy i przyjemny pobyt. Dziękujemy za wspaniałe doświadczenia z tego pobytu!
Hotel stay review
Bardzo dziękujemy za świetne usługi w hotelu! Moja żona i ja byliśmy tutaj już kilka razy i zawsze byliśmy bardzo zadowoleni. Obsługa w restauracji, barze i wszędzie indziej zawsze była fantastyczna. Jest to miejsce, które uwielbiamy i na pewno niedługo wrócimy. Pani sprzątająca też zasługuje na uznanie, zawsze dba o czystość naszego pokoju. Dziękujemy całej załodze i dziękujemy hotelowi za wszystko!
Rezerwacja hotelowa
Od lat zawsze zatrzymuję się w tym hotelu, pomimo kilku drobnych problemów. Chciałbym serdecznie podziękować całemu personelowi, a zwłaszcza dwóm osobom - Trudy i Tomowi z baru. To fantastyczni ludzie, zawsze chętni do pomocy, bez względu na sytuację. Mam nadzieję, że menadżerowie przekażą im moje słowa uznania, żeby wiedzieli, jak bardzo doceniam ich wysiłki.
Zakup jako członek firmy w hotelu na stadionie Chelsea FC.
Jestem bardzo zawiedziony pobyt w Hotelu Chelsea FC. Od samego początku było bardzo źle - nie działały ruchome schody z holu na recepcję, duża kolejka do zameldowania, a pokój 601 był bardzo rozczarowujący: meble były zabrudzone, umywalka pęknięta i brudna, kanały TV miały problemy z jakością obrazu, oświetlenie było przygnębiające i bardzo słabe, a przy łóżku brakowało gniazdek do ładowania telefonu. Na pewno nie planuję wracać do tego hotelu.
Mój pobyt w hotelu, maj 2022
W maju 2022 roku odwiedziłem hotel. Mialem super widok na rzeke, pokoje byly fajne i hol duzy. Pracownicy byli bardzo mili i uśmiechnięci. Dziekuje szczególnie zespołowi restauracyjnemu - Chelsea, Pauli i Elizabeth, są prawdziwymi legendami. Dziekuje i trzymajcie się tak dalej!
pobyt w hotelu
Przyjechaliśmy tutaj w grupie w sobotę, 6 kwietnia, po tym jak zostaliśmy oszukani przez booking.com last minute. Byliśmy pod wrażeniem trzech pokoi, które mieliśmy, były one świeże i nieskazitelne. Liliana z recepcji była urocza i załatwiła nam pokoje obok siebie, zawsze pomocna. Restauracja i bar były pięknie urządzone, a atmosfera była niesamowita. Serdecznie polecam każdemu, kto szuka hotelu w Aberdeen.
Zakup w luksusowym hotelu
Hej, pomimo że była obsługa, ludzie musieli czekać od 10 do 15 minut w kolejce, ale ostatecznie odmówiono im obsługi po 23.
Zakwaterowanie na dwie noce w hotelu na wydarzenie służbowe
Spędziłem dwie noce na wydarzeniu służbowym w hotelu i muszę powiedzieć, że obsługa była naprawdę doskonała! Stefania, menedżerka wydarzeń, zrobiła wszystko, aby nasz pobyt był komfortowy - zawsze pomocna i elastyczna. Przy zameldowaniu obsługa była bardzo przyjazna, wszystko sprawnie się odbyło, a mój pokój był po prostu przepiękny, z oknem od podłogi do sufitu z widokiem na Tyne. Słychać było metro, ale to mnie w ogóle nie przeszkadzało. Śniadanie było bardzo smaczne i różnorodne, sala konferencyjna przestronna i zawsze dostępne gorące napoje i ciastka. Wifi sprawiało trochę problemów, ale szybko je rozwiązali. Jedynym minusem był klimat w sali konferencyjnej, który był trochę za zimny. Dzięki łatwej organizacji późnego wymeldowania, mieliśmy więcej czasu na obiad, który był pyszny i obfity. Parking był bezpłatny i zawsze dostępne miejsca. Na pewno skorzystam ponownie z ich usług, zarówno w celach służbowych, jak i osobistych. Dziękuję za świetne zakwaterowanie!
Moja wizyta w spa
Wczoraj byłem w spa i chciałbym podzielić się moją opinią na temat masażu pleców i ramion, na który się zdecydowałem. Znam różne style masażu, więc spodziewałem się odczucia mięśniowego po zabiegu. Niestety, technika masażystki była mało przyjemna, jej palce wbijały się w moje ciało jakby używała kija drewnianego. Co gorsza, brakowało aromatu z olejkami eterycznymi, a zamiast tego wstrzyknięto zimny olej na moje plecy bez ostrzeżenia. Dodatkowo masażystka miała zimne ręce, co sprawiło, że było to bardzo nieprzyjemne doświadczenie. Spa powinno nad tym popracować.
Pokój hotelowy w Auckland
O rany, ten pokój był naprawdę obrzydliwy! Drzwi łazienki nie chciały się zamykać, prysznic przeciekał, płytki były popękane, a zlew pokryty tą okropną czarną plamą. Zażaliliśmy się, ale naprawili tylko drzwi, pozostawiając wiele odprysków farby na podłodze. Bardzo odpychające. Dodatkowo napisałem do Obsługi Klienta, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
pobyt w hotelu w West Midlands
To było po prostu straszne. Zatrzymaliśmy się w hotelu na terenie West Midlands, co prawda okolica była całkiem fajna, bo było duże centrum handlowe w pobliżu, ale sam hotel wyglądał tak, jakby zatrzymał się w latach 90-tych. Sala gimnastyczna była po prostu obrzydliwie brudna i co gorsza, nie było tam ani toalet, ani personelu. Po przeszukaniu internetu, żeby złożyć skargę, okazało się, że jest jeszcze inny hotel w pobliżu lotniska Gatwick, ale jest on pełen osób ubiegających się o azyl.
Zakwaterowanie w hotelu w dobrej lokalizacji
Obsługa była super miła, ale pokoje trochę już leciwe. Hotel jest umiejscowiony dosyć nieźle, więc łatwo dostęp do tramwajów i autobusów, żeby dostać się w różne części miasta.
Zakwaterowanie w hotelu w centrum George Square w Glasgow
No więc, zarezerwowaliśmy hotel na jedną noc w samym centrum miasta i okazał się być naprawdę drogi. Liczyliśmy na widok na plac z bożonarodzeniowymi światełkami, ale ostatecznie mieliśmy widok na parking pod dworcem Queen Street. W łazience zauważyliśmy czarną pleśń i złuszczający się tynk na suficie. Sejf i grzejnik w łazience nie działały, a ogólny stan pokoju był bardzo kiepski. Nie było menu, ani możliwości komunikacji z personelem. Zdecydowaliśmy się pójść do innego hotelu obok na śniadanie i żałowaliśmy, że nie tam zarezerwowaliśmy nocleg. Czekaliśmy z niecierpliwością na wymeldowanie, ogólnie rozczarowani całym doświadczeniem.
Najwięcej głosów recenzja
Zakwaterowanie w hotelu przez
Serwis tutaj zawsze super, pracownicy są bardzo mili i przyjaźni, począwszy od recepcji aż po bar. Zawsze można liczyć na ciepłe powitanie i dobrą atmosferę. Czytacz dalejPrzez: R. Lewandowska