cox.com - Ogólna ocena na podstawie 22 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (22)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Twoja usługa internetowa
Pracownik obsługi klienta nie będzie w stanie przyspieszyć przywracania usługi. Nie posiadają żadnych informacji dla Ciebie. Tak dosłownie mówi ich nagranie! Lepiej unikaj tej firmy!
Zakup usługi internetowej
Mimo zakupu usługi internetowej, pojawiło się sporo kłopotów z czytelnością i przejrzystością rachunków. Gdy próbowaliśmy rozwiązać ten problem z pracownikami biura, okazali się aroganccy i odmówili naprawy. To uczucie, że zawsze klienci są winni, nie jest zbyt zachęcające i nie buduje zaufania do firmy.
Zakup bezlitosny
To najgorsze podejście do obsługi klienta, jakie widziałem. Ogromna firma, a nie są w stanie odpuścić biedakowi $30, który nawet nie korzystał z usługi od 5 miesięcy. W każdej innej firmie byliby zwolnieni z uwagi na brak użytkowania. Myślałem, że zrezygnowałem z usługi podczas przeprowadzki, ale okazało się, że było to do czegoś innego. Gdyby tylko potrafili zrozumieć, jak życie potrafi zaskoczyć.
Promocja mobilna
Dostałem telefon od firmy oferującej promocję na telefon komórkowy. Opowiedziałem im, ile teraz płacę i co dostaję od mojego obecnego dostawcy usług telefonicznych. Podali mi cenę za nowy telefon komórkowy, usługę telefonu komórkowego i internet (miałem już usługi internetowe). Ta cena była niższa niż to, co płacę teraz za internet i telefon komórkowy. Okazało się, że usługa telefonu komórkowego obejmuje "pay as you go plan" dla internetu. Mam dopiero 2 tygodnie za sobą, a już wydałem 30 dolarów na internet. Jestem bardzo zdenerwowany, teraz jestem związany z tym telefonem. Jestem tak sfrustrowany, że nawet nie mam ochoty pisać tej recenzji!
"Najgorsza firma na świecie"
O matko, gdybym mógł dać milion ujemnych gwiazdek, zrobiłbym to! Ta firma to absolutnie najgorsze, co nas spotkało. Mieliśmy okropne doświadczenia z nimi po przejściu tornada w naszej okolicy, byli kompletnie nie pomocni i niekompetentni. Zadzwoniliśmy trzy razy po informacje o naszej przerwie w dostawie prądu i za każdym razem zostaliśmy podłączeni do centrum obsługi telefonicznej w różnych krajach - w Gwatemali, na Filipinach i w RPA! Do wtorku po Dniu Pamięci zajęło im, zanim wysłali kogoś, kto nam pomógł, a nawet wtedy jeszcze nie mieliśmy dostępu do usługi. Wydaje się, że zupełnie nie dbają o swoich klientów. W końcu wymieniliśmy na znacznie lepszego i szybszego dostawcę internetu i telewizji, i cieszymy się, że pozbyliśmy się tej okropnej firmy. Dobrze, że odeszliśmy od COX!
Coś, co chcę używać codziennie.
No tak, ogólnie rzecz biorąc, ten internet kompletnie mnie zawodzi, naprawdę słabo działa, a ja płacę ogromne pieniądze. A do tego ta obsługa klienta za 185 zł miesięcznie to po prostu porażka. Chciałbym wystawić 0 gwiazdek, ale co mi po tym, skoro i tak się nie przejmują, liczy się tylko moja gotówka dla nich.
Zakup usługi telewizyjnej
Potrzebowałam pomocy z podłączeniem nowego mini dekodera do telewizora. Wcześniej wszystko działało, ale teraz nie ma sygnału. Konsultant powiedział, że nie może mi pomóc i doradził, żebym sama pobrała aplikację do rozwiązywania problemów. To było bardzo irytujące, skoro płacę za usługę, żeby była świadczona, a nie żebym musiała sama rozwiązywać problemy.
Zakup usług internetowych
Nie skorzystam już nigdy więcej z tej usługi. Obiecano mi promocyjną cenę, a potem bez powodu ją podwojono. Obsługa klienta nie umiała wyjaśnić sytuacji i próbowała olać problem.
Zakup usługi internetowej
Właśnie po uregulowaniu rachunku nagle zamknęli moje konto... pewnie przez pomyłkę. Potem po długiej dwugodzinnej rozmowie z dziewięcioma różnymi agentami, nadal nie mam dostępu do usług. Ta firma jest kompletnym żartem i zupełnie nie zwraca uwagi na swoich klientów.
Zakup internetu
Po tym, gdy tornado minęło i prąd wrócił, okazało się, że internet się zepsuł. Zadzwoniłem do dostawcy, przeszedłem przez całą procedurę klawiszy, a na końcu usłyszałem, że muszę poczekać 5 minut, a potem po prostu się rozłączyli.
Zakład internetowy
Jestem tak zirytowany z usług Cox. Kiedy tylko się przeprowadziłem, dowiedziałem się, że są jedynym dostawcą dostępnym w mojej okolicy. Są drożsi od Xfinity, a ja otrzymuję mniej korzyści. Poza tym, mamy ciągłe przestoje w usługach, tak jakbym miał Internet tylko przez połowę czasu. Nie mogę zrozumieć, dlaczego to się dzieje. To jest naprawdę frustrujące, i z pewnością nie wybrałbym Cox, gdybym miał wybór.
Zakup usługi internetowej
No więc tak, od tygodnia starałam się ustawić internet w nowym miejscu. Trzech pracowników nie potrafiło rozwiązać problemu. W końcu miałam umówione spotkanie z technikiem. 10 minut przed wizytą zmienili mi godzinę. Cox nawet nie sprawdziło, czy nowa godzina mi odpowiada. Co oczywiście nie było prawdą. Zadzwoniłam więc do Coxa, żeby zapytać, dlaczego zmienili mi termin spotkania. Rozmawiałam z trzema różnymi osobami. I wszystko, co mogli mi zaoferować, to 15 dolarów za kłopot. Ostatecznie skierowano mnie do działu lojalności klienta, który próbował mi coś sprzedać. Powiedziałam, że nie jestem zainteresowana i poprosiłam o lepszą cenę (którą mam teraz). Powiedziała, że nie może tego zrobić, a potem dziwnie zasugerowała, abym zadzwoniła ponownie za kilka godzin. Kiedy zapytałam, jak to ma pomóc, połączenie zostało przerwane.
Zakłócenia usługi, żądanie zwrotu pieniędzy
Przez kilka miesięcy miałem problemy z usługą, co kosztowało mnie pieniądze, bo pracuje w domu. Co miesiąc dzwonię i żądam zwrotu za dni, gdy usługa była zakłócona. Zazwyczaj proponują mi tylko 20 dolarów, ale po zastosowaniu kredytu, ubiegam się o kredyt lojalnościowy dla klientów, który daje mi kolejne 20 dolarów. Tak robię od wielu miesięcy ze względu na regularne problemy z usługą każdego miesiąca.
Telewizja internetowa
Chciałam właśnie sobie włączyć ulubione bajki, ale coś poszło nie tak i musiałam czekać wieki na pomoc. A potem okazało się, że cena jest dużo wyższa niż obiecali - totalne oszustwo!
Zakup usług internetowych
Zadzwoniłem, ponieważ skończyła się promocja i cena wzrosła o 21 dolarów, mimo że nadal korzystam z tego samego pakietu. Rozmawiałem z pracownikiem obsługi klienta, który zaproponował mi najlepszą ofertę na 2 lata za tylko 1 grosz więcej miesięcznie. Zgodziłem się, ale potem powiedział, że oddzwoni "jutro", bo jeszcze nie mógł zastosować tej promocji. Miałem wrażenie, że chciał mnie odprawić z kwitkiem. Powiedział, że kończy za chwilę zmianę. Wygląda na to, że to jego sposób na pozbycie się klientów, którym nie chce dawać zniżek. Cała sytuacja wydała mi się podejrzana. Podali mi "bezpośredni numer" do zespołu ds. lojalności, a okazało się, że to po prostu numer do biura. Obsługa klienta działa nieuczciwie. Uważam, że powinienem dostać tę samą cenę za te same usługi.
Zakup abonamentu podróżnego
O abonamencie podróżnym z Cox to porażka, powiem wam! Chciałam zrezygnować z abonamentu z powodu długiego pobytu za granicą, ale niestety nie udało mi się tego zrobić. Próbowałam wielokrotnie przez czat, ale wszystko poszło na marne. Naprawdę jestem zirytowana!
Zakup usługi internetowej
Firma nie zwraca uwagi na jakość usług i przerwy w pracy. Skupia się głównie na pobieraniu nadmiernych opłat za usługi niskiej jakości. Nasze połączenie internetowe działało fatalnie, a oni twierdzą, że "ulepszają" swoje produkty. Mimo wielu niejasnych wyjaśnień, nadal nie wiemy, dlaczego usługi się nie poprawiły. Zazwyczaj, gdy coś jest naprawiane, jest to tylko tymczasowe rozwiązanie. Jednak w przypadku tej firmy nie ma żadnej poprawy. Szczerze polecam skorzystanie z usług konkurencji. My właśnie to zrobiliśmy.
Zakup usługi internetowej
To zamówienie było koszmarem! Cały proces trwał strasznie długo i ostatecznie nie otrzymaliśmy naszych rzeczy nawet w ustalonym terminie. Obsługa była żałosna, internet szalał i nawet nie dało się korzystać z sieci. Cena była zawyżona, jakby mieli monopol na dostawę i mogli robić co chcą. Dostawa również opóźniła się, a potem okazało się, że przynieśli uszkodzony router.
Automatyczna płatność rachunku internetowego.
Mój rachunek był płatny automatycznie przez bardzo długi okres czasu. W kwietniu zostali pobrane pieniądze z mojego konta. Wchodzimy w maj, a nagle dostaję list, informujący mnie, że moja płatność z mojego banku nie została zrealizowana i chcą naliczyć mi opłatę w wysokości 25 dolarów za nieudaną transakcję. To niemożliwe! Poszedłem do banku i sprawdzili wszystkie transakcje, ale w maju w ogóle nic nie zostało pobrane! Dodatkowo miałem więcej przerw w dostępie do internetu niż sama sieć. Zaczynam podejrzewać, że firma może próbować mnie oszukać, dobrze, że pilnuję swoich finansów. Teraz szukam innego dostawcy internetu, bo mam dość współpracy z firmą Cox.
Zakup usługi internetowej
Dzwoniłam kilka razy, żeby powiedzieć, że zgubiłam lub ktoś ukradł moją kartę, ale mimo tego próbowali mi naliczyć opłatę, a potem zaczęli mówić, że odmawiałam płatności, więc nie mogliśmy się dogadać w tej sprawie. Poza tym, były przerwy w usługach, a mimo to dostałam rachunek, jak gdyby nic się nie wydarzyło. W skrócie, zapytałam, czy mogliby przyjąć częściową płatność do czasu, aż dostanę wypłatę, ponieważ prowadzę swoją firmę i czekam na wpłaty, lecz odmówili. Poprosiłam o rozmowę z kierownikiem, ale również odmówili. Jako właścicielka firmy uważam to za naganne zachowanie i nie polecam skorzystania z tej usługi, jeśli oczekujesz jakiejkolwiek pomocnej komunikacji lub obsługi podczas rozmowy.
Najwięcej głosów recenzja
Zakup usług telekomunikacyjnyc
Odwijaliśmy telewizję kablową 20 lat temu, bo była za droga. Telefon stacjonarny wtedy, bo zawsze przestawał działać po 2 tygodniach. A teraz co dwa razy w miesiącu jest przerwa... Czytacz dalejPrzez: Wilk