Netia - Ogólna ocena na podstawie 21 opinii

19% Kupiłbym tu ponownie

Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-02-10
Zakup usługi internetowej

Chciałbym podzielić się moimi doświadczeniami z usługą, którą zakupiłem od tego dostawcy internetu. Wcześniej miałem wiele problemów z połączeniem i prędkością, ale od czasu zak... Czytacz dalejPrzez: M. Szymczak

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-03
Zakup planu internetowego

Usługa działa niestabilnie, często przerywa się, a jakość sygnału jest słaba. Obsługa klienta nie zawsze pomocna, trudno się dodzwonić i długo czeka się na odpowiedź. Ceny są do... Czytacz dalejPrzez: rozalia

Najwięcej głosów recenzja

  2021-11-28
internet i TV

Korzystam z internetu od netii juz bardzo długo,przez cały czas nie było problemów,jednakże od miesiąca/półtora internet z dobrego zamienil sie w beznadziejny,pobieranie spada p... Czytacz dalejPrzez: Tomasz

Opinie (21)

  (2)

 (1)

  (10)

  (7)

  (1)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi internetowej

    Odradzam korzystanie z usług tej firmy! Wprowadzają w błąd, prezentując umowę o zupełnie innym charakterze niż ustalone warunki. Nawet unikają podpisania umowy przed instalacją, co powoduje zamieszanie i niepokój u klientów. Po zgłoszeniu reklamacji, nie potrafią udzielić jasnych odpowiedzi. Nie warto tracić czasu i pieniędzy na takie nieuczciwe praktyki. Moja sprawa została już zgłoszona do UOKiK i jest w ich rękach.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup internetu

    Zamówiłam internet od tego dostawcy, ale usługi były fatalne. Obsługa była niezbyt miła i zupełnie nie pomocna. Powtarzali to samo i podejście do klienta było słabe. Nie polecam tej firmy ze względu na jakość usług i obsługę. Konsultantka, z którą rozmawiałam, nie zachowała się profesjonalnie i po prostu chciała mnie szybko odprawić, przekierowując mnie na techniczne wsparcie, gdzie czekałam ponad godzinę.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    najgorszy internet ever

    O mamo, ten internet to dramat! Próbowałam dzwonić na infolinię, ale musiałam trafić na kogoś, kto mnie w ogóle usłyszy. Już od dwóch miesięcy bez neta, a oni nawet nie raczą odebrać. Szczerze, odradzam korzystanie z ich usług internetowych!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Usługi internetowe i telewizyjne

    Po zmianie właściciela firmy, zaczęły występować regularne problemy z awariami sieci, co skutkuje częstymi przerwami w dostępie do internetu i telewizji. Alternatywą jest usługa telewizji satelitarnej, ale nie zawsze jest to najlepsze rozwiązanie. Czasem sygnał zanika wieczorami, a zgłoszenia naprawcze są rozpatrywane zbyt wolno.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup planu internetowego

    Usługa działa niestabilnie, często przerywa się, a jakość sygnału jest słaba. Obsługa klienta nie zawsze pomocna, trudno się dodzwonić i długo czeka się na odpowiedź. Ceny są dosyć wysokie jak na oferowane usługi. Dostawa internetu była opóźniona o kilka dni, co sprawiło pewne niedogodności.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup pakietu internetowego

    Usługi działają dobrze, ale dodanie kolejnej usługi było prawdziwą bolączką. Mimo obietnic, aktywacja zajęła znacznie więcej czasu niż obiecane 24 godziny, a konsultanci okazali się mało pomocni i niezbyt kompetentni. Brak jasnych informacji i poczucie oszustwa ze strony firmy.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    światłowód

    Zainstalowałem światłowód i od razu zaczęły problemy - internet co chwilę się wyłącza, nic nie chodzi na komputerze, nawet telewizja nie działa. Umowa na 2 lata, ale od samego początku problem z usługą. Nawet trzeba było samemu dostarczyć stare urządzenia do firmy. Cała sytuacja to jakiś dramat, strata czasu i pieniędzy. Oszustwo jakich mało.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi internetowej

    To, że musiałam czekać aż 2,5 miesiąca na podłączenie internetu w moim domu przez Netię było strasznie denerwujące. Szczerze nie polecam korzystania z ich usług, bo po prostu mają wiele problemów technicznych i nie potrafią dotrzymać terminów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup routera i usługi internetowej

    Krótka odpowiedź: katastrofa! Router warty 2 tysiące złotych, a internet o prędkości 10mb/s za 100 złotych miesięcznie?! I jeszcze mają czelność nazywać się firmą! Dla mnie to dno! Nie polecam. Na aktywację internetu za granicą czekaliśmy aż firma wreszcie się zdecyduje po 4 miesiącach. Absurd, kpina i brak słów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi internetowej i telewizyjnej

    Mimo że miałem nadzieję, że usługi będą dobre, to niestety bardzo się zawiodłem z powodu częstych przestojów, trudności z kontaktem z obsługą klienta i ogólnie słabej jakości świadczonych usług.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi internetowej

    Chciałbym podzielić się moimi doświadczeniami z usługą, którą zakupiłem od tego dostawcy internetu. Wcześniej miałem wiele problemów z połączeniem i prędkością, ale od czasu zakupienia usługi u nich, wszystko działa płynnie i bez problemów. Obsługa klienta była pomocna i szybka, co jest dla mnie bardzo ważne. Cieszy mnie również uczciwa cena za usługę, zwłaszcza w porównaniu do innych dostawców na rynku. Dostawa została dokładnie i szybko zrealizowana, co jest dla mnie dodatkowym plusem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Internet i telewizja od dostawcy

    Właśnie skończyłam z Netią i muszę powiedzieć, że to było koszmarne doświadczenie. Jakość usług była zdecydowanie poniżej oczekiwań, zwłaszcza w porównaniu z moim poprzednim dostawcą. Ciągłe awarie i problemy z łącznością były normą, a nie wyjątkiem. Musiałam ciągle dzwonić do obsługi klienta, ale nawet wtedy nie zawsze udawało się rozwiązać problemy. Po prostu irytujące!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Umowa na okres nieokreślony

    Chciałem podpisać umowę na czas nieokreślony, ale dostałem umowę na 2 lata. Co więcej, jest problem z wypowiedzeniem umowy z nałożoną karą finansową.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    usługi internetowe

    Muszę przyznać, że jestem trochę rozczarowany jako klient. Po prostu zero reakcji od infolinii i internet działa strasznie wolno, mimo obietnic w umowie. Całe to doświadczenie jest naprawdę przykre.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi internetowej

    Usługi internetowe mogą zapewnić wiele, ale niestety często nie spełniają oczekiwań. Często występują problemy z połączeniem, które wymagają resetowania routera, zwłaszcza w nocy. Zdarzają się również dni, kiedy przez całą dobę brakuje internetu. To absolutnie nie do zaakceptowania, straciłam ważny projekt z powodu braku dostępu do sieci.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    telewizja i internet

    Cześć! Chciałam podzielić się swoją opinią na temat moich ostatnich doświadczeń z nimi. Oj, było strasznie kiepsko! W niedzielny wieczór od 23.00 znowu nie działał internet, a telewizja także odmówiła posłuszeństwa. I to już który raz to się powtarza! Musiałam czekać dwie godziny, zanim ktoś odbierze telefon i przyjmie moje zgłoszenie awarii. I jeszcze naliczają opłaty za oczekiwanie, aż żart jakiś! Przy czym płacę 90 złotych abonamentu za jeden odbiornik i internet, a tu same kłopoty i awarie. A gdy złożysz reklamację, zawsze ta sama odpowiedź - "Awarii nie przewidujemy". Odradzam!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usług internetowych i abonamentu telefonicznego

    Obsługa w salonie była super, Pan Łukasz Wiśniewski był bardzo pomocny i cierpliwie odpowiedział na wszystkie moje pytania. Bardzo dobrze mi wytłumaczył całą ofertę. Jestem pewien, że warto skorzystać z usług tego salonu. Naprawdę polecam!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Narządzenie uszkodzone po podłączeniu do prądu

    Zamówiłem to urządzenie i gdy podłączyłem je do prądu, od razu się zepsuło. Skontaktowałem się z obsługą klienta i już od dwóch tygodni czekam na jakąkolwiek odpowiedź. To totalna porażka! Szczerze nie polecam!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    zakup usługi internetowej

    Kupiłam internet, ale musiałam czekać bardzo długo. Ludzie na infolinii nie pomagali mi i jeszcze mnie oszukiwali. Jestem bardzo rozczarowana obsługą klienta. W końcu zdecydowałam się zrezygnować z usługi.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    internet, TV i dwa numery telefonów

    Postanowiłam przenieść internet, TV i dwa numery telefonów do Netii. Według zapewnień konsultanta operacja miała odbyć się szybko i bezstresowo, jednak zapewnienia te pozostały w dziale Baśnie i Legendy.

    Motyw baśniowy pojawił się też w trakcie instalacji internetu. Przysłano krasnoludka z mini – drabinką, która nijak pasowała do dwupiętrowej kamienicy. Krasnal sapnął sobie pod nosem, poszkrabał po brzuszku, oblał rumieńcem i oświadczył, że dziś nic nie zrobi, ale powróci tu za tydzień z większą drabiną (taką dla dorosłych). Nie było mi na rękę tygodniowe opóźnienie w dostawie internetu, zaproponowałam więc udzielenie pomocy w postaci zrzucenia go na linach z okna, aby sięgnął do puszki z góry. Krasnal przezornie wolał trzymać się swojego planu, słowa jednak dotrzymał i ze zwycięską miną powrócił tydzień później, dzierżąc zacnych rozmiarów drabinę, która lekko znosiła go z prawej do lewego.

    Po spektakularnym, turbo – dynamicznym montażu wifi, przyszła kolej na przeniesienie numerów telefonów. Myślałby kto, że to prosta sprawa i pewnie tak jest, niestety nie dla Netii. Jeśli będzie prosto, znaczy klient może poczuć się rozczarowany, niedoceniony, wręcz opuszczony, natomiast dzięki częstym połączeniom z Biurem Obsługi Klienta ma okazję socjalizować się, nawiązywać nowe kontakty, trenować cierpliwość, wytrzymałość, siłę spokoju.

    „Bosko, że dzwonisz!” zapewnia aksamitnym głosem w powitalnych słowach automatyczna Netia z BOK. Rozczuliło mnie to, oni naprawdę cieszą się, kiedy do nich dzwonisz i zrobią wszystko, abyś dzwonił jak najczęściej! Nagrywają cię, aktywnie angażują w podążanie za niezliczoną ilością komend i potwierdzeń, zadają mnóstwo identycznych pytań, tak, jakby pytali cię o to pierwszy raz i pewnie dlatego nie updatują w swoim systemie udzielanych odpowiedzi, bo chodzi właśnie o te autentycznie „zaskoczone” reakcje. Prozaiczną z pozoru obsługę klienta, wznoszą na mistyczny poziom boskiego stanu dzwonienia w nieskończoność (i o jeden dzień dłużej).

    Z dumą muszę przyznać, że w ostatnich 44 dniach oczekiwania na aktywowanie mojego „przeniesionego” numeru, nawiązałam całkiem sporo emocjonujących relacji z netiowym sztabem konsultantów, i wiecie co? Oni mają ogromne poczucie humoru! To nie są jacyś tam konsultanci – smutasy, to jest armia zgrywusów. Jak choćby jedna z konsultantek Netii fachowym tonem uparcie wmawiała mi, abym nieaktywną kartę SIM poprzedniego Operatora załadowała sobie do telefonu i dzięki temu będzie co?… (pyk!) AKTYWNA! A kiedy już podzieliła się ze mną swoim geniuszem, szczerze uczciłam to minutą ciszy. Magia magią, ale czy nikt ze szkoleniowców Netii nie poinformował tej kobiety, że nieaktywna, nieobsługiwana karta SIM nie podzwoni?... Biedaczka wierzy w to, co próbuje wmówić klientom.

    Napisałam oficjalną skargę do biura Netii, skontaktowałam się też z Urzędem Komunikacji Elektronicznej (UKE) w sprawie nierzetelności Operatora. Ponad miesiąc oczekiwania, numer nadal jest nieaktywny, to popchnęło lawinę komplikacji i trudności życia z dnia na dzień. Umówione dostawy, ekipy budowlane, opóźnienia, zwroty, tłumaczenie, odkręcanie, wszystko przez brak możliwości połączenia z numerem, który dawno temu powinien działać. Energia, czas i nerwy. Nikt nie bierze odpowiedzialności za straty, które ponosi klient, nikt nie bierze odpowiedzialności za dostarczanie kiepskiego serwisu, za który o zgrozo żąda zapłaty! W tym właśnie tkwi prawdziwa magia!...




O Netia

O serwisie Netia
Właścicielem serwisu internetowego Netia jest firma Netia SA. Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część grupy Cyfrowy Polsat. Netia dostarcza m.in. kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne online: szybki, stacjonarny dostęp do Internetu, zaawansowane usługi transmisji danych oraz TV i multimedialną rozrywkę. Usługi Netii skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji. Spółka zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polsce. W skład GK Netia wchodzą m.in.: Netia S.A., Internetia Sp. z o.o., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o. Od maja 2018 r. większościowy pakiet akcji Netia S.A. posiada Cyfrowy Polsat.
Netia (jako R.P. Telekom) została założona na początku lat 90. ubiegłego wieku przez grupę polskich przedsiębiorców - pasjonatów, wspieranych przez amerykańskich inwestorów z sektora telekomunikacyjnego. Początkowo świadczyła usługi połączeń głosowych, poszerzając ofertę m.in. o usługi transmisji danych, szerokopasmowego dostępu do Internetu, czy płatnej telewizji cyfrowej. Od 2000 roku akcje spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Oferta w serwisie Netia
Światłowodowa sieć szkieletowa, którą dysponuje Grupa Netia ma ponad 20 tys. km długości i łączy sieci metropolitalne Grupy w ponad 50 miastach oraz zapewnia kilkanaście niezależnych połączeń międzynarodowych. Liczba obiektów telekomunikacyjnych (są to m.in. budynki, szafy, kontenery, maszty), należących do Grupy Netia przekracza 30 tys., a liczba węzłów sieciowych (PoP) to ponad 81 tys. sztuk. Szacuje się, że Netia dociera ze swoją siecią do ponad 70 proc. biurowców klasy A i B oraz centrów handlowych w Polsce. W zasięgu własnych sieci dostępowych spółek Grupy Netia znajduje się ponad 2,5 mln lokali. Większość tych łączy pozwala na przesyłanie danych z prędkością powyżej 100 Mb/s. W ramach projektu Sieć XXI wieku, w 2020 roku sieć Netii ma zostać zmodernizowana do standardu światłowodowego.
Czym jest światłowód? Klient korzystający z łączy opartych o technologię światłowodową może przesyłać swoje dane w zaskakująco szybkim tempie z ogromnymi prędkościami. Światłowód gwarantuje stabilność działania i możliwość osiągnięcia wysokich prędkości przez każde z podłączonych urządzeń.
A technicznie jak to wygląda? Światłowód to włókno szklane wykorzystujące wiązkę skupionego światła do transmisji danych, to prędkości ograniczone tylko możliwościami sprzętowymi.
Najnowsze technologie pozwalają już na skonstruowanie światłowodów, w którym światło rozchodzi się z prawie taką samą prędkością jak w próżni. Jest to wciąż droga technologia ale już dostępna dla inżynierów.
Dlaczego światłowód? Dzięki internetowi światłowodowemu będziesz mógł korzystać z sieci w szybki, bezpieczny i przyjazny sposób. Coraz więcej urządzeń korzysta z dostępu do sieci. Surfuj, ściągaj, graj, oglądaj bez stresu, opóźnień i zawieszania. Prędkość internetu  do 1 Gb/s, a do tego nowoczesny router z WiFi. Cyfrowa Telewizja Osobista (z wieloma kanałami w jakości HD) oraz GigaNagrywarka, osiąga najwyższe parametry odbioru, niezależnie od warunków atmosferycznych. Płynne odtwarzanie filmów online (bez stopklatek i zrywania obrazu). Najwyższa jakość filmów online: HD, Ultra HD (4K) i UltraUltra HD (8K). 
Ale najważniejsze jest to co wpływa najbardziej na internet w naszych domach, to liczba podłączonych urządzeń. Teraz to już nie jest jeden komputer stacjonarny podłączony kablem do routera. Obecnie w domach z internetem łączą się komputery, smartfony, konsole, telewizory, a nawet lodówki i inne sprzęty AGD. Duża liczba podłączonych urządzeń wpływa na jakość i prędkość łącza. Internet światłowodowy da ci możliwość podłączenia dużej liczby urządzeń. 

Co sądzisz o ofercie Netia?
Czy kiedykolwiek korzystałeś/aś z Netia? Jeśli tak, to chcielibyśmy usłyszeć o Twoich doświadczeniach. NiezaleznaOpinia to miejsce, w którym możesz bez wahania wyrazić swoją opinię. Chcielibyśmy wiedzieć, jaka jest ich oferta. Czy serwis jest łatwy w obsłudze? Czy znalazłeś/łaś to czego szukałeś/aś? Czy proces rejestracji przebiegał bezproblemowo? Jak oceniasz wygląd serwisu? Czy miałeś/aś kontakt z obsługą klienta, czy byli przyjaźni i pomocni? Czy korzystanie z usług Netia jest wygodne, bezpieczne? Przeczytaj opinie klientów na temat Netia i ich ofercie. Daj nam znać poprzez opinię klienta. Twoja opinia pomaga innym dowiedzieć się, czego można oczekiwać od Netia.


Bonus!

🌟 Jak Netia błyszczał dla ciebie?






📊 Jak Netia błyszczał dla ciebie?


    informacje kontaktowe

    🌐 www.netia.pl



    Kategorie Netia

    Telekomunikacja | Telewizja i Streaming | Internet


    Statystyki Strony

    Seite online seit: 12 marca 2024
    Letzte aktualisierung: 29 listopada 2024