Canal+ - Ogólna ocena na podstawie 3 opinii

0% Kupiłbym tu ponownie

Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-02-26
Zakup usługi telewizyjnej

Zamówiłem telewizję od was, ale nie jestem zadowolony. Brakuje mi ulubionych programów i nie czuję się doceniany jako klient. Czytacz dalejPrzez: Maurycy

Najwięcej głosów recenzja

  2023-12-25
Zakup usług online

Jako klient Canal+ byłem mega rozczarowany. Postanowiłem zasubskrybować usługi online razem z HBO, ale po dokonaniu płatności za pierwszy miesiąc nie miałem dostępu do żadnej tr... Czytacz dalejPrzez: Kaczmarczyk

Opinie (3)

  (0)

 (0)

  (2)

  (1)

  (0)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi telewizyjnej

    Moje doświadczenie z zamówieniem nowej usługi telewizyjnej było kompletnie okropne. Po złożeniu zamówienia, dwa razy dostałem obciążenia opłatami, a usługa nie została uruchomiona. Kontaktując się z obsługą klienta, zapewniano mi, że problem zostanie rozwiązany, ale nikt nie podjął żadnych działań. Usługa była nie dostępna przez długi czas, co bardzo mnie zasmuciło. Cała sytuacja była bardziej irytująca niż korzystanie z usługi.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi telewizyjnej

    Zamówiłem telewizję od was, ale nie jestem zadowolony. Brakuje mi ulubionych programów i nie czuję się doceniany jako klient.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usług online

    Jako klient Canal+ byłem mega rozczarowany. Postanowiłem zasubskrybować usługi online razem z HBO, ale po dokonaniu płatności za pierwszy miesiąc nie miałem dostępu do żadnej treści. Skontaktowałem się z obsługą klienta, która powiedziała mi, że nie będę mógł uzyskać dostępu do treści, za które zapłaciłem, bo użyłem karty kredytowej z "zagranicznego" banku (choć pieniądze pobrali). Poprosiłem o zwrot pieniędzy, ale zamiast po prostu je zwrócić, jak robią inne firmy, Canal+ poprosiło mnie o wypełnienie formularzy i dostarczenie "dowodów" transakcji, co było absurdalne. Obsługa klienta była niesprawiedliwa i nie pomocna, ciągle przerywali rozmowę na czacie, pomimo mojej uprzejmości. Lepiej omijajcie to miejsce szerokim łukiem!