Wszystkie opinie z DARIUSZ
Review o: hiscox
Zakup ubezpieczenia
Jako klient firmy, szczerze mówiąc, byłem strasznie zaskoczony, że nie ma nawet prostego narzędzia online do dokonywania takich podstawowych zmian w mojej polisie, jak np. zmiana karty kredytowej dla płatności. Musiałem czekać w tej infolinii aż 15 minut, po to wszystko, żeby mnie automatycznie odczepiono. To absurdalne, że w dzisiejszych czasach nie ma normalnego portalu internetowego, gdzie klient może wygodnie zarządzać swoimi usługami.
Review o: Chegg
Nieautoryzowane opłaty
Ktoś zapłacił pod moją kartą, choć nawet nie mam konta. Skontaktowałem się z obsługą klienta i w 15 minut opłaty zostały wycofane, konta związane z kartą zostały usunięte, a obsługa klienta była niesamowicie łatwa i prosta! Dziękuję!
Review o: Erodate
Zakup na platformie
Ta platforma ma naprawdę godne zaufania usługi. Jest przejrzysta polityka cenowa i brak ukrytych opłat. Dzięki niej miałem okazję poznać wielu interesujących ludzi. Można by jednak bardziej zachęcać kobiety do korzystania z tego serwisu. Gorąco polecam!
Review o: Rentalmotorbike
Zakup rewelacyjny
Wszystko było lepsze niż się spodziewaliśmy. Obsługa zawsze profesjonalna i zawsze pomocna w rozwiązywaniu naszych problemów. Na pewno wrócimy w przyszłym roku.
Review o: BikeInn
Zakup roweru
Kupiłem rower w BikeInn, bo mają tam fajny wybór i dobre ceny. Niestety, mimo tych plusów, miałem problem z terminem dostawy. Miała dojść między 7 a 12 marca, ale przesunęli na 15 marca. A nawet tego dnia paczka nie dotarła. Szkoda, że paczki z Chin dochodzą szybciej. Strona pokazuje inne terminy dostawy niż jest w rzeczywistości, co jest dużym minusem, szczególnie dla tych, którzy czekają na coś konkretnego.
Review o: free-now
Zakup usługi taksówkowej
Zamówienie taksówki było totalną porażką. Mimo rezerwacji dzień wcześniej, taksówka nie przyjechała na czas. Dopiero w ostatniej chwili zadzwonili, że nie ma dostępnych samochodów. Złożyłam reklamację przez aplikację, ale odpowiedź wymagała poprawnego maila (którego wpisałam źle). I na dodatek, obciążono mnie kartą Amex za kurs!
Review o: RCmoment
Two lost packages
Niestety, muszę powiedzieć, że nie dostałam dwóch paczek, które zamówiłam z tego sklepu. Pierwsza miała być wysłana 3 lutego 2018 roku i jeszcze nie dotarła. Druga paczka również się gdzieś zapodziała po drodze do mnie. Pomimo wielu próśb o informacje w sprawie statusu paczek, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Jestem bardzo zawiedziona tym wszystkim i nie mogę pojąć, dlaczego firma nie zapewnia właściwej obsługi klienta.
Review o: DJI Store
Zakup DJI Mini 3 Pro
Korzystanie z drona Mini 3 Pro jest mega fajne i sprawia, że można robić super zdjęcia. Niestety zepsułem swój dron (mój błąd) - uszkodzony gimbal, kamera, przeszkody i silnik. Nie dołączyłem DJI Care Refresh, więc spodziewałem się wysokiego rachunku za naprawę. Ale firma była bardzo wyrozumiała, policzyła mi tylko 56€ i nawet pokryła koszt wysyłki do Węgier.
Review o: Butyjana
Buty asics
Po zamówieniu anulowali zamówienie z przyczyn niezależnych. Towar nadal dostępny na stronie
Review o: Klook
Zakup biletów na wycieczkę zagraniczną
To był mój pierwszy raz korzystania z tej platformy i muszę przyznać, że podoba mi się jej prostota. Interfejs strony jest naprawdę czytelny, a informacje o wycieczkach są jasno przedstawione, co na pewno uspokaja nasze obawy przed podróżą.
Review o: Naughtydate
Zakup usługi randkowej
Serwis randkowy jest po prostu najlepszy, nie ma porównania do innych stron! Chciałbym im serdecznie podziękować za stworzenie tak fajnego miejsca, gdzie można poznać piękne kobiety! Szkoda, że nie trafiłem na tę stronę wcześniej!
Review o: NIKE
Zamówienie butów
Co za niespodzianka! Zamówiłam buty na czas, uregulowałam płatność i otrzymałam e-mail, że nie będą dostępne. Obsługa klienta była bardzo niekompetentna i nieprzyjemna. Brakowało alternatywnych ofert, a problem nie został rozwiązany poza przeprosinami. Nie przypuszczałam, że taka duża firma będzie miała taki bałagan.
Review o: avatrade
Problems with assistance from Emma
Miałem ostatnio trochę kłopotów, ale dzięki pomocy Emmy udało mi się je szybko i sprawnie rozwiązać. Naprawdę świetna obsługa klienta!
Review o: czesciauto24
Zakup części
Zamówienie złożyłem bez żadnych kłopotów, strona internetowa czesciauto24 jest super łatwa w obsłudze. Do tej pory wszystkie części, które zamówiłem, pasowały idealnie, nie miałem żadnych problemów. Polecam serdecznie!
Review o: Car Free
nowy samochód używany
Firma ta jest naprawdę solidna i godna zaufania, obsługa tutaj jest naprawdę profesjonalna. Ludzie w zespole są bardzo pomocni i zawsze chętni do udzielenia informacji oraz porady. Mają też do zaoferowania wiele różnych usług, co jest ogromnym plusem. Cały proces zakupu przebiegł bez problemów i bardzo sprawnie.
Review o: Astro
Zakup kabel z uszkodzeniem
Kabel do moich słuchawek był zepsuty, więc skontaktowałem się z obsługą. Bardzo szybko dostałem odpowiedź, obiecującą nowy kabel zastępczy. Nie spodziewałem się nowego zestawu, ale mi go dostarczyli. Dziękuję serdecznie za to, nie rozumiem także złych opinii. Jakość produktów jest świetna, słyszę każdy krok przeciwników po odpowiednim skonfigurowaniu słuchawek. Także lubię słuchać muzyki, bo jakość dźwięku jest doskonała. Obsługa moim zdaniem jest bardzo skupiona na kliencie. Zachęcam do kontynuowania takiej jakości obsługi. Dziękuję.
Review o: Blinkist
Zakup audiobooków
Niestety, od kiedy wiele tekstów jest teraz odczytywanych przez sztuczne głosy AI, to już nie mogę słuchać tych audiobooków. Te sztuczne dźwięki są straszne i zupełnie nienaturalne. Naprawdę szkoda, że nie mogę już cieszyć się tym doświadczeniem. Wolę posłuchać prawdziwych ludzkich głosów, które czynią słuchanie bardziej przyjemnym.
Review o: Express Car Rental
Wypożyczenie samochodu z polisy
Samochód został wypożyczony z polisy ASSISTANCE, co sprawiło, że proces umówienia podstawienia i odbioru auta przebiegł bardzo sprawnie. Wszystko działało bez problemów, pełna kontrola, powiadomienia SMS były super, a kontakt z pracownikami infolinii oraz osobami, które podstawiały i odbierały auto, był naprawdę świetny. Jedynym małym problemem okazał się nadmiar dokumentów do podpisania przy odbiorze, co utrudniało dokładne zapoznanie się z nimi. Moim zdaniem byłoby lepiej, gdyby dokumenty były przesyłane wcześniej drogą mailową.
Review o: Homestay
Two nights Homestay
Och, ciągle tam krzyczeli, to było straszne. Wyszedłem z miejsca pobytu dwa dni wcześniej, bo nie mogłem znieść nieuprzejmości gospodyni. Zadzwoniłem na numer Homestay, ale dowiedziałem się, że przekierowuje mnie do strony internetowej. Nikt nie odebrał rozmowy, to było trochę irytujące. Wysłałem skargę online, ale odpowiedzieli mi, że to moja wina, że wyszedłem wcześniej i nikomu nie powiedziałem. Gospodyni mówiła, że nie było hałasu i nawet dzwoniła do mnie, krzycząc z pretensjami. Nie dostałem zwrotu za niewykorzystane noce, a Homestay przestał ze mną kontaktować. Lepiej unikać rezerwacji na tej stronie. Co gorsza, nie można napisać recenzji gospodarzowi.
Review o: pizza hut
Zakup - pizza i skrzydełka
Według mnie pizza jest świetna, ale te skrzydełka są takie suche. Nie mogliby dodać trochę więcej sosu?
Review o: iubenda
Moje narażone e-mail na stronie internetowej
Jestem zaniepokojony tym, że plugin dla WordPress umieścił mój adres e-mail na mojej stronie internetowej. To bardzo niebezpieczne i narusza moją prywatność. Przestaję korzystać z tego produktu i ostrzegam innych przed jego użyciem. Firmy powinny dbać o bezpieczeństwo danych swoich użytkowników i unikać ujawniania informacji osobistych w sposób niebezpieczny.
Review o: cleartrip.com
Anulowane rezerwacje
Ktoś tutaj tylko myśli o kasie, zamiast pomóc. Bez mojej zgody anulowali moją rezerwację i mimo obietnicy zwrotu pieniędzy, nadal nie dostałam zwrotu. Według mnie warto omijać tę firmę szerokim łukiem!
Review o: Shutterstock
Zakup obrazów
Zdecydowanie odradzam korzystanie z Shutterstock ze względu na niską jakość obrazów, które wyraźnie są generowane przez sztuczną inteligencję. Nawet po zgłoszeniu użytkowników dodających tego typu obrazy, Shutterstock nie podejmuje żadnych działań w celu ich usunięcia z biblioteki. W końcu przeniosłem się na inną stronę z obrazami stockowymi, gdzie jakość jest o wiele lepsza.
Review o: Autodoc
Zakup części samochodowej
Zamówienie przyszło szybko, bez żadnych problemów z dostawą. Trochę mnie zmartwiło, że nie było smaru w zestawie, ale mimo to całość wygląda solidnie i mam nadzieję, że będzie trwała. Podsumowując, jestem zadowolony z zakupu.
Review o: Skrill International
przelew pieniędzy
Moje doświadczenie z tą firmą było fatalne. Po dokonaniu przelewu na moje konto, od razu zablokowali moje środki i nie mogłam nic z nimi zrobić. Mimo że próbowałam skontaktować się z obsługą klienta, nikt nie odpowiedział na moje pytania ani nie wyjaśnił, dlaczego tak się stało. Nawet wysłanie dokumentów potwierdzających moją tożsamość nie pomogło. To było bardzo stresujące i frustrujące doświadczenie, więc nie polecam korzystania z usług tej firmy.
Review o: Lyle & Scott
Zakup odzieży online
Zwykle unikam kupowania ubrań online, bo ciężko jest mi znaleźć odpowiedni rozmiar i potem zwracać. Ale tamta marka jest fajna - szybko wysyłają zamówienia, raz przyszło mi towar nawet w mniej niż dobę! Ubrania są super jakości. Czasem zamawiam dwa rozmiary, żeby mieć pewność, potem oddaje ten, który nie pasuje. Zwroty są szybkie i za darmo, najczęściej zajmuje to kilka dni. To jeden z lepszych sklepów online, z których korzystam!
Review o: PureVPN
Zakup trialu na 7 dni za 0.99$
Kupiłem trial na 7 dni za 0,99$, ale szkoda kasy. Test prędkości VPN pokazał słabe osiągi, nawet przy moim internecie 200/20 Mbps. Dodatkowo, zanim zacząłem testować, nie mogłem pobrać aplikacji na Windows ze strony, co było problematyczne. Na szczęście znalazłem pomoc na stronie Softpedia i tam ściągnąłem program. Okazało się, że PureVPN używa tych samych serwerów co tańsze VPN, co jest rozczarowujące za tę cenę. Ogólnie nie polecam inwestowania w PureVPN.
Review o: Monevia
Faktury
Kiedy pracowałem z tą firmą, kupując i finansując faktury, byłem mile zaskoczony. Proces rejestracji firmy na platformie transakcyjnej był szybki i łatwy. Wystarczyło wrzucić dokument, a umowa generowała się sama. Po zaakceptowaniu transakcji, pieniądze wpływały na konto firmowe tego samego dnia! Choć nie było tanio, uniknąłem całej tej uciążliwej biurokracji, którą zazwyczaj trzeba załatwiać w banku. Warto było skorzystać z pomocy telefonicznej obsługi klienta, gdzie przemiłe panie pomogły mi w pierwszej transakcji. Dziękuję serdecznie!
Review o: gotogate
Loty kilka razy, faktury, intuicyjna aplikacja.
Bardzo miło było robić zakupy tutaj. Loty zawsze szybko i sprawnie przebiegały, a faktury dla firmy generowałem bez problemu. Co mi się szczególnie podobało, to łatwość obsługi aplikacji i funkcja odliczania dni do odlotu, która daje dodatkowy komfort przed podróżą.
Review o: BikeInn
Szeroki wybór produktów
Zrobiłem ostatnio zakupy w sklepie i jestem Mega zadowolony z całej transakcji. Mieli tam spory wybór tego, czego potrzebowałem i ceny były w porządku. Dodatkowo zamówienie dotarło szybko, co było mega ekstra. Na pewno będę tam wracać w przyszłości!
Review o: Shopbop
Zamówienie butów
Bardzo jestem/ byłam rozczarowany/a jako klient/klientka Shopbop. Chciałem/chciałam zamówić parę butów, a moje konto zostało zdezaktywowane, a mimo to ciągle dostaję e-maile od sklepu. Skontaktowałem/skontaktowałam się z obsługą klienta, która przekierowała mnie do odpowiedniego działu, ale tam odmówiono mi zakupów i nie powiedziano mi dokładnie, co się dzieje. Coś tutaj jest bardzo nie w porządku. Po przeczytaniu opinii innych klientów, wygląda na to, że mają podobne problemy. Nie spotkałem/em się jeszcze z tak beznadziejną obsługą klienta w internecie.
Review o: Wakacje
Wycieczka do Tunezji
Chciałbym podziękować Pani Emilia Koss
Starszy Konsultant ds. Sprzedaży za rzetelną obsługę i kompetentną obsługę. Dzwoniłem do kilku biur podróży i dzięki Pani Emilii wróciłem na Wakacje pl. Bardzo sympatyczna osoba znająca się na swojej pracy. Grupa 15 osób świetna obsługa oraz doradztwo . Szybka realizacja i doskonałe doradztwo przy zakupie wycieczki a przy tym miło i sympatycznie. Ciężko spotkać tak dobrego i zaangażowanego doradcę.
Pozdrawiam,
Dariusz KowalewskiReview o: Uniqskills
Terapia Par
Całkowicie nieprzydatne, wyrzucone 400 zł.
Kurs sklejony z jakichś dwóch webinarów, kilka artykułów i tyle.
Mało materiałów, narzędzi, które były obiecywaneReview o: KFC
B-SMART
Obsługa klientów jest na bardzo słabym poziomie, tyle osób pracuje w KFC a nie wyrabiają się z małą liczbą klientów, oczekiwanie na zamówienie to 20-30 minut, przy czy zaczym dostaniesz się do kasy to kolejne 20 minut, jednym słowem dramat, nie polecam!
Review o: Erli
kosmetyk
niestety brak realizacji od niedzieli a miało być 24 h od
Review o: Qatar Airways
lot
Może i mają wysoki komfort i obsługę podróżnych w czasie lotu ale za to mają złodziejskie warunki przy anulowaniu podróży i zwrotach za bilety.
Kradną ponad 50 % ceny biletu.
Nie ma znaczenia, że rezygnuje się 3 tygodnie przed podróżą i spokojnie mogą sprzedać te miejsca.
Po prostu złodziejskie zasady handlu, jak to na Bliskim Wschodzie.Review o: Rovus
Rovus nano
Kupiłem nawilżacz rovus nano, w tej chwili brak filtrów na rynku, firma ma w dupie swoich klientów
Review o: YFOOD.PL
Gotowe napoje za sumę 215 zł
Zamówiłem towar do miejscowości 13-100 Nidzica w dniu 26 maj 2023 i do tej pory nie otrzymałem zamówienia
Review o: Dlaspania
Materac
Prawdopodobnie sklep jest w posiadaniu przez kapitał RZYMIAŃSKI
Review o: Pyszne
ZNY3GI od Ajsu Kebab
wszystko ok
Review o: Recman
Męski strój weselny
Serdecznie polecam wspaniały personel sklepu Recman w Galerii Navigator Mielec. Pani Karolina perfekcyjnie doradziła i dobrała kompletny męski strój weselny. Jestem bardzo zadowolony z miłej obsługi oraz zakupu. Polecam wszystkim zakupy w tym magicznym sklepie!
Review o: Ombre
Kurtka, koszule
Dobra jakość i normalne ceny. Alternatywa dla sieciówek, które niestety coraz mocniej schodzą z jakości. Szybka dostawa, wygodny sklep www
Review o: SENDIT.PL
przesyłka
Zakupiłem wysyłkę paczki. Następnego dnia nikt nie pojawiła się po przesyłkę. kolejnego też. 3 dnia po zamówieniu informacja -jak się nie pojawił kurier to ponów zamówienie.
To jest dopiero dziadostwo. nigdy więcejReview o: 321sprzedane
Wycena samochodu BMW 535 G31
Odradzam,strata czasu,na miejscu po oględzinach cena mocno poniżej rynkowej,szukają naiwniaków.
Review o: VoD Player
Pakiet na cały rok
Wykupiłem pakiet na rok - jestem w ogromnej konsternacji. Za wszystkie filmy trzeba dodatkowo płacić. To jest jedno wielkie TVN-owskie oszustwo. Nie dajcie się nabrać i nie wykupujcie tego badziewia. Stracone pieniądze.
Review o: 321sprzedane
Chęć sprzedaży samochodu
Opiszę jak wyglądał mój przypadek, wnioski niech każdy sam wyciągnie.
Sprawdzałem w zeszłym tygodniu podając wszystkie dane samochodu, wycena orientacyjna na stronie od 21368 do 29600.
Wycena dzisiaj od 19130 do 25160
Umówiłem się na wycenę w punkcie, rzeczoznawca obejrzał pomierzył pobadał i stwierdził: samochód czysty, zadbany, wszystkie blachy oryginalne bez wgnieceń i podmalowań. Ok przebieg wysoki ale rocznik dobry i regularnie serwisowany w salonie. Wszystkie parametry pod komputerem idealne, tylko wsiadać i jeździć. Po badaniu otrzymałem informacje że rzeczoznawca z ostateczną wyceną zadzwoni.
Jeszcze dzisiaj zadzwonił Pan z którym rozmawiałem i podał cenę 11 000.Review o: Triverna
pobyt w hotelu BOUTIQUE MILIONOWA w Łodzi
Stanowczo nie polecam tego hotelu,
Brak elastyczności w podejściu do potrzeb gości
Personel włącznie z kierownictwem nieuprzejmy.
Pokoje małe, miernie wyposażone i nieprzytulne.
Ogólnie bardzo słaboReview o: Media Expert
Przedłużenie gwarancji ubezpiecznie
Zastanawiam się czy w dobrym kierunku piszę swoją opinię. A mianowicie chodzi o przedłużenie gwarancji na sprzęt AGD, którego wykonawcą w razie szkody (awarii) jest firma Wagas S.A. Ale umowa została zawarta w Mediaexpert, w trakcie zakupu sprzętu.
Kupiłem sprzęt AGD i dałem się namówić na wykupienie dodatkowego ubezpieczenia w razie m.in. awarii.
Pech chciał, że awaria nastąpiła po upływie normalnej gwarancji i zostałem zmuszony do skorzystania z tego za co dodatkowo zapłaciłem. Sugestie do zawarcia takowej umowy oczywiście bardzo pozytywne i sensowne przedstawił pracownik Mediaexpert w trakcie zakupów. I na tym pozytyw się zakończył.
Zgłoszenie awarii i czas oczekiwania (proszę dobrze to zrozumieć) na DECYZJĘ (nie mylić z naprawą) o przystąpieniu do naprawy to ...... 30 dni. I tu oczywiście moja wina, nie doczytałem i nie przypominam sobie, aby mnie informowano wcześniej o takiej procedurze postępowania w razie awarii sprzętu objętego dodatkowym ubezpieczeniem.
Wprawdzie to "tylko" robot sprzątający, a nie np TV czy pralka, lub lodówka. Bo w takim przypadku zostajemy przez co najmniej miesiąc bez sprzętu i oczywiście nie wiemy czy awaria której uległo urządzenie zostanie usunięta bo o tym jaka zapadnie DECYZJA dowiemy się w swoim czasie.
Moim zdaniem to kpina ( biję się w pierś, że nie przeczytałem całej tej umowy przed jej podpisaniem), lecz czy na tm ma polegać taka dodatkowa gwarancja? Aż się boję co to będzie jak mi padnie TV (też tak wykupiłem dodatkową "gwarancję").
Obecnie czekam już ponad 2 tyg na "DECYZJĘ" i cisza.
Dlatego przestrzegam przed kupowaniem "kota w worku", następnym razem po prostu znajdę sam ubezpieczyciela , który w normalnym terminie pokryje koszty takiej naprawy. A nie dam nabić się w butelkę.Review o: 321sprzedane
Żadnej Bogu dzięki
Wystawiłem samochód do sprzedaży. Panienka zadzwoniła z propozycją : przyjedź a może kupimy to auto. Chcecie kupić - przyjedźcie do mnie. Niepoważna firma.
Review o: Media Expert
zmywarka
Bardzo nie polecam !!! A szczególnie dodatkowych usług typu dostawa w określony dzień lub montaż AGD. Taka dostawa to fikcja, szkoda pieniędzy i czasu i nadziei na szybką dostawę. Montaż to śmiech na sali, nie przeszkolony kierowca podejmuje jakieś komiczne próby podłączenia sprzętu co w końcu się kończy ... niczym ... zostajesz z nie podłączonym sprzętem.
Review o: Media Expert
Lodówka
To jest jakieś dno i kilka metrów poniżej.
Zakupiłem lodówkę. Poszedłem osobiście do sklepu, w nadzei, że będzie to załatwione poważnie i szybko. A oto rezultat:
- dostawa następnego dnia, nie dotarła przez kolejne 5 dni,
- rezygnacja z zakupu to jeszcze większa porażka, bo przez 2 tygodnie nikt mnie nie poinformował, że muszę podać numer konta, żeby otrzymać zwrot gotówki, chociaż płatność była kartą,
- a na koniec okazuje się, że nie mogę jeszcze otrzymać zwrotu piniędzy, bo lodówka jeszcze nie wróciła na magazyn, a jak już mówiłem, minęło 2 tygodnie od rezygnacji z zakupu.
Podsumowując, gdybym nie zadzwonił w sprawie zwrotu piniędzy, to nigdy bym ich nie odzyskał, a i tak nie wiem kiedy ewentualnie otrzymam zwrot.
Polecam korzystanie z każdego sklepu, tylko nie tegoReview o: Komfort
Zakup wanny z wniesieniem
W skrócie DRAMAT. Zamówienie online. Człowiek zamawia wannę za 1000 zł na 21.04. Dzwoni w dniu 21.04 na infolinię co z zamówieniem (była opłacona dostawa z wniesieniem 68 zł)? Dostaje informację, że były obsuwy i będzie wysłana w innym terminie. 22.04 dostaję maila, że będzie 26.04. Ok. 26.04 wanna zostaje dostarczona - co się okazuje? Nie ma dołączonych nóg do wanny (obowiązkowo wymaganej części). Tego samego dnia (26.04) reklamuje zakup. Chwilę po założeniu reklamacji otrzymuję maila, że nogi były przyczepione do palety i bym sprawdził paletę - odpisuję, że nie otrzymałem zamówienia na palecie, tylko kurier wniósł mi je do mieszkania. Od tego momentu cisza. Sam obdzwaniałem kuriera, czy mu przypadkiem paczka jakaś nie została - zapewnił, że nie, tylko to było wysłane(ponoć sprawdzany był również magazyn. Człowiek jeszcze 2 razy dzwoni i się dowiaduje, że musi czekać - a wanna stoi.... Żadnego info, co się dzieje, ile trzeba czekać, co robić. Gdy się spytałem, jak zwrócić wannę na ich koszt dostałem informację, że już minęło 30 dni - a nie minęło - i w toku reklamacji, nie wolno zwracać produktu (a dni płyną). Nie wiem co więcej tu napisać. Nie polecam.
Review o: Media Expert
Środki do prania
NIE POLECAM!!! Niestety obsługa klienta TRAGEDIA!!! 19.04 zakupiłem towar i do dzisiaj 28.04 nie otrzymałem przesyłki, w dniu wczorajszym złożyłem reklamację z opisem iż nie otrzymałem przesyłki i dostałem odpowiedź, aby spakować rzeczy (które pisałem w reklamacji, że do mnie nie dotarły) i odesłać, także wszystko wygląda ładnie TYLKO w opisie na stronie "jak dbają o klienta i rozwiązują problemy" w rzeczywistości nikt nie wysilił się nawet przeczytać opisu reklamacji i wyjaśnić sprawy, niespotykane już w dzisiejszych czasach niechlujstwo!!! ODRADZAM ZAKUPY W TYM SKLEPIE, BO SZKODA CZASU, NERWÓW I PIENIĘDZY I NAJGORSZEMU WROGOWI NIE ŻYCZĘ TAKIEJ OBSŁUGI PRZY ZAKUPACH JAKA MNIE SPOTKAŁA W MEDIA EXPERT dodam jeszcze, że w opisie reklamacji pisałem iż w nr przesyłki, który wysłali po przyjęciu paczki w oddziale kurier nawet nie otrzymał przesyłki do doręczenia, ale nie byli zainteresowani rzetelnym zajęciem się sprawą i rozwiązaniem problemu!!! DRAMAT!!!
Review o: Kakto
różne rzeczy
Fajny sklep ze sprzętem elektronicznym, generalnie z RTV i AGD. Mają przystępne ceny niektórych produktów, a niektóre są trochę wysokie, ale kto szuka ten znajdzie. Posurfowałem trochę po sklepie i jest tam fajny wybór i ceny dość konkurencyjne, tak jak wspomniałem, w zależności od tego co się szuka. Można tam znaleźć wszystko, dyski, tablety, laptopy, lodówki, pralki i tak dalej. Mają też strefę dla gracza z grami i konsolami itd co mnie bardzo ucieszyło. Dają możliwość zakupu na raty, co nie zawsze jest możliwe w sklepach z elektroniką online i ja osobiście bardzo doceniam taką możliwość. Jest też możliwość odbioru wysyłki w ich sklepie na mieście. Obsługa bardzo uprzejma i szybko wszystko doszło.
Review o: Poczta Kwiatowa
Bukiet kwiatów
Opisze swoja drogę przez mekkę z firmą a wiec zamówiłem kwiaty dnia 4 sierpnia przed godziną 12 z dostawa tego samego dnia po godzinie 16 tej , niestety przesyłka nie została dostarczona z powodu kłopotów z lokalna kwiaciarnia ok spoko może się zdążyć. Zaproponowano przesyłkę na piątek ok spoko pasuje mówię nie jestem problemowy. Zaznaczyłem wyraźnie w zamówieniu że przesyłka ma być dostarczona około godziny 16 tej bo to jest sklep na wsi i otwierany o tej porze oraz żeby poinformować kuriera żeby zadzwonił czy ktoś już jest jakby chciał wcześniej dojechać. W piątek dostaje smsa i maila że była próba doręczenia około godziny 12 tej i nikogo nie było lekko wkurw....y pisze na czacie z panią z poczty kwiatowej i pytam o co chodzi a ta mi mówi że nie było napisane o której ma kurier być wiec wchodzę na historie zamówienia a tam pisze jak byk to co wyżej napisałem o możliwej dostawie . Pani z czata stwierdziła że przekaże informacje kurierowi - NIE WIEM JAK ??? że dostarczy po południu ta przesyłkę Pani niby przekazała ale kurier olał temat i nie dostarczył . Wkyur.... y po raz drugi pisze na czacie już bardzo niegrzecznie pani mi pisze że mam reklamacje złożyć ok pisze . Odpowiedz z reklamacji że bardzo przepraszają dostarcza nowy bukiet ale dopiero we wtorek no bo musza zrobić i wysłać świeży bo tamten co jest u kuriera nie będzie się już nadawał no cały weekend gdzieś przeleżał spoko ok zgadzam się , po rozmowie za jakiś czas okazuje się że kurier dostarczył jak wyplute z gardła krowy kwiaty padnięte do adresata nawet debile nie zrobili zwrotki w firmie kurierskiej żeby nie dostarczać tego skoro miałby dostarczony świeży bukiet tak oto zapłaciłem za najohydniejszy bukiet kwiatów z tej zjebanej firmy i nigdy więcej banda amatorów
NIE POLECAM TEJ GÓWNIANEJ FIRMY NIKOMUReview o: Kiwi
Bilety lotnicze do Gruzji
Zerowy kontakt z firmą, brak odpowiedzi na 3 maile w ciągu miesiąca! Same problemy zdecydowanie odradzam. Sam już nigdy nie skorzystam
Review o: Vobis
mgr
Przestrzegam przed zakupami w tej firmie. Dostarczają uszkodzony towar. Załatwianie reklamacji to żenada. Całkowity brak profesjonalizmu. Zakupy wszędzie byle nie w Vobis!!!!!!!!!!!!.
Firma na swojej stronie oferowała do sprzedaży monitor. Po dokonaniu zamówienia i płatności BLIKI-em Vobis poinformował mnie, że monitora już nie posiada. W związku z powyższym pieniążki prześlą mi taką sam drogą. Po trzech dniach rozmawiałem z infolinią i operator stwierdził, że mają na zwrot pieniędzy 14 dni. Żenada. Jest 10 dzień i pieniędzy jeszcze nie mam. Monitor oferowany przez Vobis widniał na ich stronie przez 3 dni. Ciekawe ile osób się na to złapał. Nie polecam zakupów przez internet w tym sklepie.
Nigdy więcej dodatkowych gwarancji. Warunki tak jak piszecie wyżej. Teraz wykupiłam w Tauronie usługę "Prąd z serwisantem 24H" za 19zł/mc. na 3 lata. Mam w tym 6 napraw wraz z kosztem części wymienianych do 500zł każda- jak więcej to różnice mogę dopłacić. Jak nie mają szybkiego serwisu- to szukam na własna rękę, biore fakture i zwracają mi kasę. Tak robiłam już dwukrotnie. Sprzęt naprawiony w ciągu kilku dni. Pieniądze zwrócili.