Blinkist - Ogólna ocena na podstawie 22 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (22)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Aplikacja z książkami audio.
Podoba mi się pomysł, ale sposób jego realizacji jest okropny. Po okresie próbnym aplikacja automatycznie przedłuża subskrypcję, nawet jeśli wcześniej zrezygnowałam z niej w aplikacji. To czyste oszustwo! Co więcej, podczas próby anulowania subskrypcji pojawia się "specjalna oferta" obiecująca niższą cenę rocznej subskrypcji, niż pierwotnie podana. Na podstawie moich złych doświadczeń z tą aplikacją, nie mogę polecić nawet dobrego pomysłu, który stoi za nią. Mam nadzieję, że uda mi się odzyskać pieniądze.
Prosta faktura
Unikajcie tego miejsca i lepiej sięgnijcie po książki z prawdziwego zdarzenia. Tutaj łatwo można zostać oszukanym!
Zakup i utrata pobranych tytułów
Kiedy kupiłem kilka audiobooków na aplikacji, nagle zniknęły z mojej biblioteki. Po aktualizacji zostały usunięte i dostałem komunikat, że mogę je pobrać ponownie, ale musiałbym zapłacić dodatkowo za nie. To nie fair, odradzam korzystanie z tej platformy komukolwiek!
Kupiłem usługę subskrypcji
Rzadko piszę recenzje, ale tym razem muszę to zrobić. Po wystąpieniu z umowy poprosiłem o 50% zniżkę na kolejny abonament. Pieniądze zostały szybko zwrócone na moje konto. Byłem miło zaskoczony i naprawdę wdzięczny! Obsługa klienta na najwyższym poziomie! To naprawdę rzadko się zdarza. Co do samej usługi, bardzo ją lubię - niestety, muszę teraz trochę ograniczyć moje wydatki. Mam nadzieję, że moja wdzięczność jest jasno wyrażona w tej recenzji!
Automatyczne odnowienie subskrypcji
Wydaje się, że zapomniałem zrezygnować z subskrypcji i została automatycznie odnowiona, co zaowocowało 80€ na rok. Postanowiłem szybko skontaktować się z obsługą klienta, ponieważ ta kwota wydawała mi się zbyt wysoka. Bardzo się zdziwiłem, gdy otrzymałem zwrot pieniędzy i subskrypcja została anulowana, mimo mojego błędu. Cały proces trwał tylko jeden dzień, co pokazuje doskonałe i elastyczne podejście obsługi klienta!
Zakup próbnej subskrypcji
Też miałam kłopoty z subskrypcją, ale obsługa klienta super mi pomogła. Szybko i profesjonalnie rozwiązali problem, nawet mimo mojego błędu. Dzięki wielkie!
Zakupy online
Moje doświadczenie z zakupami online było naprawdę fajne. Wszystko poszło super szybko i bez żadnych problemów, a cały proces zamawiania był mega prosty i łatwy do zrozumienia. Kupiony produkt okazał się być dokładnie taki, jak się spodziewałam.
Faktura brakująca
Podjęłam wielokrotne próby skontaktowania się z obsługą klienta w celu uzyskania kopii faktur. Niestety, mimo moich informacji, że moje faktury nie pojawiają się w zakładce faktur, ciągle kierowano mnie w to samo miejsce. Chciałabym podkreślić, że moje faktury pochodzą z USA, a nie z jednego z krajów, które zostały wymienione jako te, które nie mają faktur dostępnych. Minął już rok, a ja wciąż czekam na rozwiązanie tego problemu, aby uzyskać kopie rachunków z Blinkista.
Moje zakupy w kilku słowach
Obsługa klienta była naprawdę świetna i zrobiła wszystko w bardzo profesjonalny sposób! Uwielbiam korzystać z waszych usług i z pewnością będę polecać je znajomym i rodzinie!
Moje zakupu
Mam pytanie odnośnie mojej subskrypcji, które musiałem załatwić. Wsparcie, które dostałem, było naprawdę świetne i wszystko zostało załatwione bardzo szybko. Dzięki za pomoc.
Zakup audiobooków
Niestety, od kiedy wiele tekstów jest teraz odczytywanych przez sztuczne głosy AI, to już nie mogę słuchać tych audiobooków. Te sztuczne dźwięki są straszne i zupełnie nienaturalne. Naprawdę szkoda, że nie mogę już cieszyć się tym doświadczeniem. Wolę posłuchać prawdziwych ludzkich głosów, które czynią słuchanie bardziej przyjemnym.
nieuczciwe praktyki sprzedażowe.
Reklama wprowadzała mnie w błąd, po 7-dniowym okresie próbnym zaczęli pobierać opłatę za cały rok i odmówili dalszej komunikacji. Powiedziałem, że spodziewałem się płacić tylko za miesiąc, a odpowiedzieli mi, że cena miesięczna była pokazywana tylko dla "porównania". Tego samego dnia z konta zostało pobrane 59,99 funtów za roczną subskrypcję, która była reklamowana za 17,99 funtów w ich aplikacji.
Zakup przez aplikację
Jako klient miałem podobną sytuację do wielu innych ludzi. Subskrybowałem usługę na rok, odwołałem ją od razu w aplikacji, a mimo to rano obudziłem się z rachunkiem na PayPal za 89,99€. To nie do pomyślenia, że firma postanowiła tak postąpić - sprawdzę, co można zrobić w tej sprawie z prawnikiem.
Dokonywałem zakupu w prezentacji
Nie mogę się z tym zgodzić, wygląda na to, że chcą Cię zmusić do subskrypcji i trzymać Cię przy płaceniu. Obsługa klienta nie pomogła ani nie zareagowała w sposób konkretny, tylko mówią, że są bardzo zajęci...
podwójne naliczenie opłaty abonamentowej
Firma naliczyła mi dwukrotnie opłatę za subskrypcję - raz 20 euro za zniżkową subskrypcję i 79,95 za normalną subskrypcję! Obie kwoty zostały pobrane jednocześnie, mimo że przyznali, że to błąd i próbują to naprawić! Niestety, jest już za późno na takie działania. Wygląda na to, że nie mają zamiaru wyjaśnić tej sytuacji, bo nie odpowiadają na maile! To nie jest fair wobec klientów. Absolutnie nieuczciwa firma!!!
Zakup na stronie internetowej
Czy ta platforma jest dla mnie faktycznie przydatna? Warto z niej korzystać?
Problem z anulowaniem subskrypcji
Zamówiłem usługę, ale nawet po anulowaniu w okresie próbnym teraz mam problemy z firmą windykacyjną i muszę zapłacić 120 euro za usługę, której nie chcę. To niesprawiedliwe! Chcę szybkiego rozwiązania, żeby wreszcie móc się uspokoić.
Automatyczny głos
Ten sztuczny głos był tak denerwujący, że pewnie byś wyszedł z takiej konferencji.
Usługi subskrypcji książek audio
Tak samo jak wszyscy inni, też miałam podobne historie. Nawet mimo tego, że anulowałam subskrypcję przed końcem okresu próbnego, system nie zarejestrował tej informacji. Dlatego dzisiaj naliczono mi opłatę roczną. Teraz trwa cały proces odwołania.
przedłużenie niechcianego abonamentu
Chwila, moment, ależ tutaj jest jakiś przekręt! Dopiero teraz dowiedziałam się, że przypadkowo obciążono mnie za 1-letni abonament, a to było 2 tygodnie po zakończeniu mojego poprzedniego abonamentu. Przeszukałam wszystkie moje e-maile od tej firmy - nigdy nie było mowy o automatycznym odnawianiu abonamentu (nawet jeśli jest to powszechna praktyka). To zdecydowanie podejrzane postępowanie i wystarczający powód, by nigdy więcej nie korzystać z tej aplikacji.
Najwięcej głosów recenzja
Darmowy okres próbny
Czytacz dalej