Wszystkie opinie z Agata
Review o: Zaful
sweter i spódnicę
Zamówiłam sobie sweter i spódnicę, ale niestety była to totalna porażka. Na zdjęciu wyglądały super, ale po ich odebraniu okazało się, że są słabej jakości i zupełnie nie wyglądają tak samo jak na zdjęciu. Po próbie zwrotu obiecali mi zwrot pieniędzy, ale niestety nigdy go nie dostałam. Nie polecam tego sklepu, lepiej szukać gdzie indziej.
Review o: Orange
Umowa online
To zaczęło od podpisania umowy online, ale potem okazało się, że kabel światłowodu nie był podłączony do mojego domu. Gdy technik nie przyjechał na umówioną godzinę, próba zgłoszenia reklamacji była totalnym niepowodzeniem. Teraz panuje tam kompletny chaos, a ja się szczerze boję, co będzie dalej. Ten klient jest po prostu bardzo niezadowolony.
Review o: Skin79
Zakup do Danii
Złożyłem zamówienie do Danii i byłam trochę podekscytowana, ponieważ ceny produktów Whamisa były niesamowicie atrakcyjne i nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie, ale dzisiaj właśnie dostałam moje produkty i wszystko jest dokładnie takie, jak zamówiłam! Zdecydowanie skorzystam jeszcze raz z tej firmy - super godna zaufania i miałam świetne pierwsze doświadczenie.
Review o: eDarling
Zakup subskrypcji na portalu randkowym
Nie polecam tej strony nawet czytania. Chciałem poznać kogoś i opłata za subskrypcję miała być niska, ale pobrali z mojego konta dużo więcej pieniędzy. Co gorsza, żeby zrezygnować z płatności, trzeba przejść przez skomplikowany proces rezygnacji. To jest skandal! Według mnie, takie praktyki są nieuczciwe i niesprawiedliwe dla klientów.
Review o: pizza hut
Pizza super supreme, pizza za 55zł
Zamówiłam pizzę super supreme i była strasznym rozczarowaniem. Możliwe, że mojemu partnerowi smakowała, ale moja za 55zł była naprawdę kiepska. Była ogromna, ale dodatków było mało, a brakowało mi przede wszystkim sera żółtego - przecież to główny składnik pizzy! Praktycznie tylko jeden kawałek miał ser, reszta była ledwo posypana plasterkami. Czy warto było wydać tyle pieniędzy? Na pewno NIE.
Review o: Opodo
Najgorsza firma ever.
Kontaktuj się tylko z botem, jeśli nie masz dostępu do infolinii. Kupiłam ubezpieczenie rezygnacji z dowolnego powodu, zrobiłam wszystko zgodnie z instrukcjami, a mimo to aplikacja nadal traktuje lot jako zrealizowany. Teraz muszę zapewne wykupić dodatkowe usługi Premium, co oznacza, że prawdopodobnie nie zalatwiłabym swojej sprawy i nadal nie mogłabym zrezygnować z konta Premium. To jest koszmar. Nigdy więcej.
Review o: Avira
Zakup programu antywirusowego
Niedawno zakupiłem program antywirusowy u jednego z międzynarodowych sprzedawców online. To naprawdę świetny produkt, który ma wiele przydatnych funkcji i działa bardzo skutecznie.
Review o: jetblue
Anulowane loty
To straszne, anulowali mój lot i teraz nie pomagają mi znaleźć innego. Dali mi kredyt do wykorzystania, ale gdy próbowałam zarezerwować kolejny lot, również go anulowali. Musiałam anulować rezerwację i dostałam kolejny kredyt, ale niestety wygasł zanim zdążyłam go wykorzystać, mimo, że miałam przedłużenie. Straciłam 1000 dolarów przez ich anulowanie lotu. Nie polecam korzystania z ich usług, nie zwracają pieniędzy i nie pomagają. Spędziłam ponad godzinę na linii, czekając na rozmowę z kierownikiem, który okazał się również niekompetentny. JetBlue staje się coraz mniej profesjonalna.
Review o: Zaful
dwie sukienki
Nie polecam zakupów w tym sklepie. Zamówiłam dwie sukienki, a w paczce było tylko jedno. Paczka była nietknięta przed otwarciem, więc nie widziałam żadnych oznak próby otwarcia wcześniej przez kogoś innego. Sklep ewidentnie nie zapakował drugiej sukienki i teraz próbuje wmawiać, że się zagubiła w drodze... Wygląda na to, że ta sytuacja jest tam częsta, bo nawet mają zakładkę "zagubione przedmioty". Kontakt ze sklepem jest tragiczny, bo próbując się z nimi skontaktować, trzeba wypełnić wiele różnych pól, ale przy próbie wpisania numeru zamówienia jest blokada, co uniemożliwia wysłanie wiadomości. To absolutny koszmar dziewczyny!
Review o: Tezenis
Zakupy - bielizna
Kupiłem sobie ostatnio bieliznę, ale po kilku praniach zaczęły się rozwarstwiać szwy i pojawiły się dziury w materiale. Zauważyłem, że jakość produktów znacząco się pogorszyła w porównaniu do lat poprzednich. Szczerze mówiąc, nie polecam tego sklepu!
Review o: SuperTravel
Faktura za rezerwację
Niestety muszę zauważyć, że podczas rezerwacji nie było opcji dodania danych firmy do faktury. Nawet po zapytaniu przez czat, odpowiedź była bardzo lakoniczna. Po opłaceniu rezerwacji i braku otrzymania faktury, okazało się, że support również nie mógł pomóc. Brak dostępu do formularza do uzupełnienia danych firmy sprawił, że ostatecznie musiałem podać informacje w uwagach. To niestety spowodowało dodatkowe problemy i uniemożliwiło otrzymanie faktury z prawidłowymi danymi.
Review o: Voidu
Zakup na Voidu
Moje konto PayPal zostało użyte przez oszustów w internecie do zapłaty za przedmiot, którego nie zamówiłem ani nie otrzymałem. Wiele razy prosiłem o ujawnienie odbiorcy, ale wszyscy się wykręcali. Czy to jest normalne podejście do sprzedaży? Poprosiłem o zwrot pieniędzy, ponieważ zostały one pobrane z mojego konta. Gdyby ujawniono odbiorcę, moglibyśmy zidentyfikować złodziei i zapobiec im dalszemu nadużyciu mojego konta PayPal.
Review o: FTI Frosch Touristik
Zakup trzech pokoi, z czego jeden okazał się być małą "kamrarą"
Jeśli FTI traktuje klientów w taki sposób, to nic dziwnego, że nas oszukali. Zarezerwowaliśmy trzy identyczne pokoje, ale jeden z nich był zatłoczony w małej "kammrare". Przesłaliśmy zdjęcia i dokładne informacje do FTI, ale nawet przeprosin nie otrzymaliśmy. To niesprawiedliwe wobec klientów, którzy płacą dużo za swoje wakacje.
Review o: Sunsky-online
Zakupy w sklepie internetowym
Przede wszystkim chcę powiedzieć, że większość rzeczy tutaj jest w porządku, co dla mnie jest ważne. Niemniej jednak, zauważyłem, że jedna z przesyłek była niepełna, a produkt, który otrzymałem, był tańszy niż ten, który zamówiłem. To sprawiło, że moje zakupy nie były takie, jakich oczekiwałem.
Review o: BikeInn
Ochraniacz klatki piersiowej
Moje ostatnie zakupy były trochę jak sztuczna część szczęki - wydaje się solidna, ale jednak ma swoje wady. Czekając cały tydzień na dostawę z Hiszpanii, ostatecznie otrzymałem towar lekko uszkodzony i z widocznymi śladami użytkowania. Mimo to, cena była dość korzystna i produkt spełnia moje oczekiwania. Jednakże, następnym razem zastanowię się nad wyborem konkurencyjnej firmy.
Review o: Car Free
wynajem auta
Bardzo polecam, 100% ok
Review o: codespark.com
Moje dzieci uwielbiają CodeSpark
Moje dzieci naprawdę uwielbiają CodeSpark! Materiał jest odpowiedni zarówno dla mojego 5-letniego, jak i 8-letniego, którzy obaj mają około roku doświadczenia w programowaniu z innych aplikacji. Wypróbowaliśmy kilka aplikacji do programowania i większość z nich zostaliśmy już wyrósł, ale nadal bardzo lubią CodeSpark! Ostatnio wypróbowaliśmy jeden z kursów, które oferują, a obsługa była rewelacyjna, a kurs był super zabawny!
Review o: cox.com
Zakup usługi internetowej
No więc tak, od tygodnia starałam się ustawić internet w nowym miejscu. Trzech pracowników nie potrafiło rozwiązać problemu. W końcu miałam umówione spotkanie z technikiem. 10 minut przed wizytą zmienili mi godzinę. Cox nawet nie sprawdziło, czy nowa godzina mi odpowiada. Co oczywiście nie było prawdą. Zadzwoniłam więc do Coxa, żeby zapytać, dlaczego zmienili mi termin spotkania. Rozmawiałam z trzema różnymi osobami. I wszystko, co mogli mi zaoferować, to 15 dolarów za kłopot. Ostatecznie skierowano mnie do działu lojalności klienta, który próbował mi coś sprzedać. Powiedziałam, że nie jestem zainteresowana i poprosiłam o lepszą cenę (którą mam teraz). Powiedziała, że nie może tego zrobić, a potem dziwnie zasugerowała, abym zadzwoniła ponownie za kilka godzin. Kiedy zapytałam, jak to ma pomóc, połączenie zostało przerwane.
Review o: Novakid
lekcje standard
Lekcja jest interesująca dla dziecka. Nauczyciel ma podejście do małych dzieci i nie ma obaw , że dziecko nie zrozumie poleceń nauczyciela . Lekcja przebiega bardzo sprawnie i szybko widać efekty pracy . Jeśli rodzic nie ma możliwości monitorowania lekcji dziecka na bieżąco dostaje na maila podsumowania wraz z urywkami z lekcji . Polecam!
Review o: Karko
ZAKUP
Kupiłam kamizelkę w październiku, do dzisiaj 24-01-2024 nie otrzymałam zwrotu. Na maile nie odpowiadają, telefonu nie odbierają! NIE POLECAM!
Review o: Notino
zamówienie podróbki perfum
Bardzo się zawiodłam... Kupuję perfumy z Netino od jakiegoś czasu i zawsze było wszystko w porządku. Tym razem jednak zamówiłam perfumy i dostałam podróby, co bardzo mnie zasmuciło. Szkoda, że musiałam się spotkać z taką niespodzianką.
Review o: Gate.shop
Zakup wrozowego terminala
Kupiłam kiedyś terminal w jednym sklepie internetowym, niestety nie mogę polecić tego miejsca. Produkt wydawał się w porządku, ale kontakt z obsługą klienta był koszmarny. Zwróciłam zamówienie, ale minęły już dwa miesiące i nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
Review o: Roneberg
uszkodzony produkt
Po otrzymaniu produktu zauważyłem, że jest uszkodzony. Nie wiem czy to wina sprzedawcy czy kuriera, ale to teraz nie ma znaczenia. Oddałem towar i już od dłuższego czasu czekam na zwrot pieniędzy. Brak odpowiedzi na moje wiadomości i brak informacji o statusie zwrotu sprawiają, że jestem bardzo niezadowolony z całej sytuacji.
Review o: Sports Direct
Spodnie dresowe
Niestety jestem bardzo zawiedziona... Odebrałam przesyłkę z paczkomatu dnia 21.12 - była to rzecz na prezent. Sklep przysłał inną rzecz niż zamawiałam. Skontaktowałam się więc od razu ze sklepem ale sklep jest czynny do 15:30. W piątek otrzymałam odpowiedź, że moja rzecz już nie zostanie wysłana ponieważ kurier odbiera przesyłki przed otwarciem sklepu. Wystawiłam więc opinie i otrzymałam maila z działu sprzedaży z prośbą o usunięcie opinii i zaproponowaną rekompensatą. Zaznaczyłam że żądam aby moja zamówiona rzecz została wysłana od razu po świętach czyli 27.12 - uważam że można było to zrealizować skoro już w piątek rano o to prosiłam.
Dzisiaj dostaje maila, że moje zamówienie jest dopiero w trakcie realizacji więc napisałam ponownie maila czy dzisiaj moje zamówienie zostało wysłane. Oczywiście nie, zostanie wysłane dopiero 28.12.
Jak informowałam w piątek aby moje zamówienie zostało wysłane 27.12 to oczywiście nie otrzymałam takiej informacji że nie ma takiej możliwości... Gdybym otrzymała taka wiadomość to lepiej by mi się opłacało zrezygnować z zamówienia i złożyć zamówienie na innej stronie na której była gwarancja dostawy.
Zadałam pytanie dlaczego dzisiaj moje zamówienie nie zostało wysłane - odpowiedź, że z przyczyn technicznych. Magazyn dzisiaj przekazał taką informację. Rozumiem, że sklep ma kilka magazynów ale jeżeli dochodzi do takich pomyłek to sklep powinien dołożyć wszelkich starań aby odpowiednia przesyłka trafiła jak najszybciej do klienta.
Rozumiem że błędy się zdarzają ale co mi z jakiejkolwiek rekompensaty na kolejne zakupy jeżeli w taki sposób jest klient traktowany. Rozumiem czas przedświąteczny - chociaż zamówienie było złożone wcześniej, rozumiem że mogło dojść do pomyłki w magazynie, rozumiem też że w piątek 22.12 nie było możliwości wysyłki produktu. Ale uważam że sklep powinien zrobić wszystko aby zamówienie wyszło do mnie jak najszybciej.
Prawidłowy produkt zostanie do mnie wysłany dopiero w czwartek i jeżeli nie dojdzie do piątku to zapewne usłyszę że sklep nie odpowiada za opóźnienia w firmie transportowej.
To sklep, magazyn popełnił błąd i moje zamówienie za które zapłaciłam powinno do mnie zostać wysłane jak najszybciej.Review o: planner 5d
Planer oferuje szeroki zestaw narzędzi do zaprojektowania wymarzonego domu.
Planer ten ma świetne funkcje, które pomogą mi stworzyć dokładny plan mojego wymarzonego domu. To naprawdę ułatwi mi szybkie zaprojektowanie i udostępnienie tego, co mam w głowie.
Review o: lopesan
Dobre jedzenie, przyjazna obsługa, dobra rozrywka
To jedno z najlepszych miejsc, w których kiedykolwiek byłam! Jedzenie było naprawdę różnorodne i pyszne, obsługa była bardzo przyjazna i pomocna, pokoje przestronne i wygodne, a wszystko było bardzo czyste. Poza tym była tam świetna rozrywka. Gorąco polecam wszystkim, którzy szukają idealnego miejsca na wypoczynek!
Review o: Castorama
Panele, listwy
Mam bardzo pozytywne doświadczenia z Castorama Tarnów. Obsługa niezwykle profesjonalna, zwłaszcza muszę tu wyróżnić p. Michała, który z ogromną cierpliwością i fachowością doradził, znalazł odpowiedni produkt i udzielił wielu cennych rad. Ze swojej strony mogę tylko polecić ten sklep.
Review o: Doz
Witaminy
Chcialam anulowac zamowienie praktycznie odrazu po zakupie. Pomylilam sie, chcialam zlozyc inne w nastepstwie. Wyslalam kilka emalii z grzeczczna prosba o pilne anulowanie oraz wytlumaczeniem sytuacji. Odpowiedz nastepnego dnia, ze przesylka zostala nadana. Kompletnie bzdura. Nastepawienienie na zysk. Serwis kmienta bzrdzo niiewspietajacy nie szanujacy konsumenta. Zrozumienie i chec pomocy zdrowa. Nie polecam.
Review o: Arturo Vicci
buty
Zwróciłam buty następnego dnia po otrzymaniu paczki i już minęły ponad 2 miesiące i nie dostałam zwrotu pieniędzy! OSZUŚCI!
Review o: My Best Pharm
BOMBA
Jak dla mnie idealnie skomponowane i uroczo zapakowane sumplementy. Mialam okazje wyprobowac kilka produktow i kazdy jeden byl naprawde mega skuteczny!
Review o: Hebe
WIELE
W zamówieniu brakowało jednego produktu, za któy zapłaciłam. Złożyłam dwie reklamacje - zero odpowiedzi.
Review o: Everli
Zakupy w Kaufland
Robiłam zakupy 3 dni wcześniej wiedząc, że nie da się nigdy zamówić dostawy na następny dzień. Kiedy robiłam zakupy były dostępne terminy dostawy, kiedy kończyłam miałam jedną jedyną opcję. Po rozmowie z konsultantem potwierdziło się, że nie ma innej możliwości. Wielkie miasto - Łódź, więc powinni ogarnąć więcej dostawców. Usunęłam konto i pożegnałam się na zawsze z nimi. To niepoważne.
Review o: Portal Yogi
pakiet roczny
Z przykrością stwierdzam że firma podchodzi nieuczciwie w sprawie przedłużania umów. W nocy są ściągane środki za odnowienie rocznej subskrypcji bez żadnej wcześniejszej informacji. Uważam że jest to nie w porządku wobec klientów. W wielu miejscach posiadam subskrypcje i zawsze jestem informowana wcześniej o tym że zostanie ona odnowiona, biorąc pod uwage że jest to roczna subskrypcja.
Po kontakcie z firmą w celu zwrotu środków Pani stwierdziła że jest to nie możliwe natomiast z banku posiadam informację że jest to możliwe wystarczą tylko dobre chęci ale tu ich zabrakło a szkoda. Będę w takiej sytuacji starała się o zwrot środków przez chargeback, i na pewno będę odradzała znajomym korzystanie z tej platformy.Dokładnie to samo zadziało się u mnie. Własnie napisałam do nich maila z prośbą o wyjaśnenie sytuacji i zwrot środków, czekam na odpowiedź. Takie działanie uważam za skrajnie nieuczciwe. Jeżeli prośba nie zostanie pomyślnie rozpaptrzona, składam skargę do UOKiKu.
Review o: Doz
tabletki
ceny z kosmosu! potrafia zmieniac dwa razy dziennie. u konkurencji krem 49zł- w doz 50! mały olej 20 zł. gdzie jeszcze 2 mies temu kosztował 11zł! spekulanci
Review o: 321sprzedane
sprzedaż auta
ODRADZAM! Umówiłam się na ewentualną sprzedaż auta w punkcie w Gdyni. Pan bardzo intensywnie, przez półtorej godziny udowadniał mi że auto jest w fatalnym stanie i właściwie jeżdżenie nim było niebezpieczne. Strasznie mnie zdołował, ostatecznie zaproponował 4 tyś zł. Sprzedałam. Po kilku dniach auto wystawiono na olx za 10 tyś!
Review o: Lightinthebox
Spodnie damskie
Zamówiłam spodnie damskie. Po kilku dniach otrzymywania informacji o statusie przesyłki dostałam info że przesyłka pomyślnie dostarczona a ja dalej paczki nie mam. W systemie nie da się jej zobaczyć bo zniknęła. Próbowałam zareklamować tylko że nie wiadomo jak się z nimi skontaktować. To chyba oszuści!
Zniknęła, bo dostarczono. Przecież wiesz kto był dostawcą, czy Poczta czy InPost i tam należy złożyć reklamację ,napisać skargę lub zadzwonić. Są to przecież firmy legalnie pracujące w naszym kraju i kontakt jest możliwy.
Review o: Peek & Cloppenburg
SWETER
Towar zwrociłam - od 15 dni czekam na zwrot środków. Na infolinię nie można się dodzwonić, a jak się uda - odbierają obrażone lale i się rozłączają. Masakra. Nigdy więcej nie zrobię tam zakupów.
Review o: Car Free
auto
ok, polecam firmę
Review o: Geekbuying
Geekbuying.pl odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie. Proces reklamacyjny jest dramatyczny. Rok temu dokonałam zakupu, już 3 raz zgłaszam reklamacje, prosiłam o zwrot pieniężny lub wymianę na nowy sprzęt. Za każdym razem Geekbuing, prowadzi długie dysputy i domaga się aby sprzęt był naprawiany. Już dwa razy odesłaliśmy go do naprawy. Za każdym razem po ok. 3 miesiącach wada pojawia się ponownie a sklep po tym jak skonsultowałam się z UOKIK i poinformowałam ich o tym, łaskawie zaproponował 60% zwrotu kosztów. Masakra! Dzisiaj złożyłam oficjalny wniosek do Rzecznika Praw Konsumenta o interwencję! Odradzam wszystkim, co z tego, że maja "Najlepsze okazje" (jak oni twierdzą), kiedy zostajesz z wadliwym sprzętem. Lepiej zapłacić w renomowanych firmach 100-200 PLN więcej a mieć prawdziwą ochronę gwarancyjną!!
Review o: Everli
Produkty spożywcze zamówienie do domu
Przestrzegam Państwa przed korzystaniem z tej żałosnej aplikacji. Traktowanie klientów przez tę firmę to SKANDAL. Przykład z dziś- 4,5 godzinne opóźnienie kuriera. Mniej więcej co godzine dostawałam powiadomienie, że przesyłka przyjedzie godzine/dwie pozNiej, potem znow że kurier ma opóźnienie godzinę, a i tak przyjeżdża dawno po czasie. Brak przeprosin. W trakcie rozmowy brak jakiekolwiek próby rekompansaty tak znacznie straconego czasu i pieniedzy. Poza jakąś jałmużna w postaci 10 zl zniżki na kolejne zamówienie, której nie będzie, bo po raz kolejny miałam ogromne nieprzyjemności z powodu Everli i kasuje aplikacje. To są kpiny po raz kolejny już nie dam się nabrać. Infantylne i groteskowe wręcz tłumaczenie firmy na czacie ( nie mozna się doprosić o numer telefonu np do kierownika), że to był pierwszy dzień pracy szopera. Co to obchodzi klienta? Za kasy razem lrzy zamówieniu jest tłumaczenie "proszę wybaczyć, to pierwszy dzień pracy kuriera". To jest odpowiedzialność firmy, by produkty o czasie dotarły do klienta i te, które zostały zamówione, a nie dowolne. Poniosłam straty finansowe- kurier pozamienial beż mojej zgody produkty, które nie moga być przeze mnie spożyte np że względu na alergeny i dlatego na poziomie zamówienia zaznaczyłam- beż zamienników. Mnóstwo produktów, mimo dostępności na stronie nie dochodzi do klienta. Później kaza klientowi marnować kolejny czas na pisanie dodatkowo maili, wysyłam zdjęć itd, by na końcu moc usłyszeć, że im przykro i przepraszają. Hańba
Review o: Roneberg
Brak zwrotu pieniędzy za nieotwarty Aparat dla dzieci
Otrzymałam aparat, który kupiłam na prezent. Niestety okazało się, że dziecko taki aparat już ma więc nawet go nie rozpakowywaliśmy tylko od razu odesłałam go. Dostałam informację, że zwrot został przyjęty i że otrzymam zwrot środków. Od ponad 30 dni ich nie otrzymałam
Review o: Yours Clothing
dwie sukienki
Lepiej nie kupujcie tam, złożyłam dwa oddzielne zamówienia. Opłaciłam jedno i drugie. Jedno zostało potwierdzone, a drugie nie. Gdy zaczełam dopytywać co z moim drugim zamówieniem, cały czas mi piszą ze jest tylko jedno. Jak powiedziałam że chce zwrot pieniedzy, zwrócili mi za to zamówienie które zostało powteirdzone. Umywają ręce, straciłam kilkaset złotych a oni udają że nie rozumieją.
Review o: fit-catering
catering
Ich diety to nie tylko odpowiednio zbilansowane posiłki dopasowane do potrzeb, ale przede wszystkim pyszna kuchnia. W przeciwieństwie do innych diet dostępnych na rynku, w Fit-Catering otrzymujesz codziennie nowe, atrakcyjne i bardzo różnorodne menu pełne smaków. W ramach zamówionego planu diety dają możliwość korzystania z bezpłatnych konsultacji i porad dietetyka. Istnieje także możliwość umówienia wizyty w jego gabinecie z bezpłatnym pomiarem analizy masy i składu ciała. Używają jedynie naturalnych przypraw, soli niskosodowej, aby zmniejszyć zawartość sodu w diecie, oliwy z oliwek wzbogacającej dietę o kwasy tłuszczowe Omega-3, a cukier zastępują miodem z polskich pasiek lub ksylitolem. W przeciwieństwie do innych dostawców, dysponują własną flotą samochodów przystosowaną do transportu posiłków w warunkach chłodniczych. Dzięki temu mają elastyczne godziny dostaw. Polecam!
Review o: e-McKlein
torebka
Bardzo fajny sklep, mają bardzo duży wybór torebek i plecaczków damskich. Produkty są wyszukane i eleganckie, przypominają mi trochę skórzane wyroby, które widziałam w witrynach małych butików we Florencji. Ja kupiłam akurat prześliczną torbę skórzaną na laptopa w odcieniu ciemnego różu. Obawiałam się trochę, że na żywo nie będzie wyglądała tak jak na zdjęciach, ale na szczęście się myliłam. Torba jest piękna i bardzo praktyczna, wykonana z wysokiej jakości skóry, czasem używam jej jako zwykłej torebki, szczególnie jak potrzebuję trochę więcej przestrzeni na wszystkie moje rzeczy. Sklep internetowy jest przejrzysty i dobrze działa, a obsługa jest profesjonalna i bardzo uprzejma wobec klientów.
Review o: Decathlon
Strona Internetowa
Nie wchodzę na waszą stronę odkąd zrobiliście z niej jeden wielki śmietnik. Z przejrzystej strony i wyróżnianiem się swoimi markami zrobiliście bazar, przez który nie da się przeglądać artykułów. Bardzo nieprzemyślana i odstraszająca zmiana.
Review o: MALL.PL
Klocki, zabawki itp.
10 grudnia dokonałam zakupów w sklepie internetowym mall.pl na kwotę blisko 5,5tys.zł. Płatność została dokonana natychmiast. Zamówione towary zostały wysłane przesyłką kurierską dhl, ale nigdy do mnie nie dotarły. Przesyłka została zwrócona do nadawcy. Nie mogła zostać doręczona, ponieważ od początku była niekompletna (informacją od dhl). Sklep mall.pl stwierdził, że przesyłka zaginęła. 17 grudnia zamówienie w panelu klienta sklepu mall zostało anulowane (kwota, którą widnieje w tym panelu nie zgadzała się z kwotą przeze mnie wpłaconą). Po moich dwóch mailach, wysłanych do firmy 17 grudnia, z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, 20 grudnia otrzymałam odpowiedź o możliwych sposobach rozwiązania tej sytuacji - zwrotu wpłaconych pieniedzy, lub powtórnego zamówienia towarów, z adnotacją, że większość z nich nie jest już dostępna w ofercie. Odpisałam natychmiast, że proszę o zwrot wpłaconych pieniędzy. 23 grudnia otrzymalam maila z informacją o wystawieniu faktury korekty na całą wpłaconą kwotę i z tym dniem kontakt z firmą się urwał. Jedyny numer telefonu jaki udało mi się uzyskać, to telefon do działu zamówień, ale tam panie choć miłe, nie były w stanie w żaden sposób mi pomóc. Twierdziły, że przelew został wysłany 23 grudnia, ale na moje wielokrotne prośby o udostępnienie bankowego potwierdzenia dyspozycji przelewu nie dostałam żadnej odpowiedzi. Pieniądze nie wracały na moje konto. Dopiero 29 grudnia, po poinformowaniu sklepu mall.pl, że sprawa zostaje zgłoszona do Rzecznika praw konsumenta, a następnie skierowana na drogę sadową, nagle odnalazło się potwierdzenie przelewu i sam przelew (wykonany oczywiście 29 grudnia, a nie jak kilka razy mnie zapewniano 23.12.2021). Po wszystkim dostałam maila z przeprosinami za... "wydłużony czas oczekiwania na odpowiedz"!! Absolutnie nie polecam żadnych zakupów w tym sklepie!
Review o: Calypso Fitness
karnet open
Wygrałam sprawę sądową, którą firma Calypso mi wytoczyła za niepłacenie za kartnet. W 2018r w siłowni na Targówku był pożar i była nieczynna przez kilka miesięcy. Wysłałam wypowiedzenie, a firma Calypso twierdziła, ze zgodnie z umową mogę korzystac ze wszystkich w Wawie i nie mogę wypowiedziec umowy z tego wzgledu, ze mój macierzysty klub sie spalił i usługa jest niedostępna.
Sędzia przychylił się do moich argumentów, podważył zapisy umowy, wiele z nich było abruzywnych, niezgodnych z prawem. Sprawę wygrałam. Mimo, ze trwało to bardzo długo, to nie załuję.Mam taką samą sprawę. Sąd pierwszej instancji przyznał mi prawo do rozwiązania umowy z powodu nieczynnego klubu, ale zarzucił nieprawidłową formę wypowiedzenia umowy. Zrobiłem to poprzez email, ponieważ w innym klubie nie chcieli przyjąć pisemnego wypowiedzenia. Obecnie trwa procedura apelacyjna. W imieniu Calypso działa niestety kancelaria adwokacka, która manipuluje faktami. Dlatego sprawa ciągnie się bardzo długo.
Byłbym wdzięczny za przesłanie mi uzasadnienia wyroku. Mogłoby mi to pomóc w tej sprawie.Review o: Calzedonia
spodnie 3 pary
Spodnie 3pary, po kilku poraniach nie nadają się do użytku a o reklamacji możecie zapomnieć bo wam napiszą, że źle użytkujecie. Żenada. Za tak wysoką cenę po kilku nałożeniach spodnie są do wyrzucenia. Skórzane popękane całe, aż schodzi wierzchnia część materiału a materiałowe czarne, mają białe plamy na kolanach i szwach. Nie warto, bo bardzo słaba jakość materiału.
Ja również zakupilam leginsy w sklepie stacjonarnym w Łodzi po pierwszym praniu zaznaczam ręcznym praniu woda zrobiła się brązowa ...
A po wyschnięciu straszne zacieki
Oczywiście miałam paragon i zaniosłam do reklamacji
Po czym dostaje odpowiedź negatywnie rozpatrzone bo źle uzytkowalam i wyprałam w detergentach ..
Ogarnął mnie śmiech nie spodziewałam się że w takiej firmie taki coś sprzedają
Jestem zszokowana że taka firma nie dla o dobry towar i opinieReview o: SwimInn
Pianki profesjonalne- plywanie_ZWROT
Firma jest nieuczciwa. Gdy będziesz chciał dokonać zwrotu-reklamacji, nie porozmwaisz z żadną konkretna osobą, kontajktuje sie z Tobą bliżej nieokreslony TEAM. Mój zwrot dotarł, ale oddano mi piniądze za 1 produkt, choć w paczce były 2, podobnie jak w formularzu zwrotu. Firma w ogóle nie odniosła sie do tego formularza, twierdząc, że produktu nie było. Nie ma adresu, nikt nie odbiera telefonów, nie ma kontaktu z ludżmi, sa tylko formularze, pod którymi nikt sie nie podpisuje! Zgłaszam to do Centre Européen des Consommateurs. Poczytajcie opinie na forach zanim kupicie, te pozytywne sa : zapraszane:", pozostałe to opinie negatywne. Chetnie podejme kontakt z osobami poszkodowanymi przez te firmę ( tradeinn- swiminn ). Agata Nowińska ( FB)
Review o: SwimInn
2 pianki
Mam problem z zwrotem, zwracałam całośc zamówienia, 2 produkty, warte, bagatela 2000 tyś , odnotowano zwrot tylko jednego. CZekam na rozpatrzenie reklamacji. JAk to możliwe? Oba produkty były w przesyłce! Jestem mega zdenerwowana.
Review o: VANGRAAF
van graaf
Jestem zawsze bardzo zadowolona z zakupów(szeroki asortyment,niesamowite promocje,rabaty dla stałych klientów)o trochę dłuższym terminie dostawy klienci są powiadamiani,także nie ma problemu.Polecam,pozdrawiam.
chyba Pani tam pracuje i dostaje kase za ty wpisy
Chyba Panu placi konkurencja za psucie opinii Van Graaf
Review o: Car Free
Polecam
Polecam, jestem zadowolona z usług Państwa firmy
Review o: Car Free
Polecam, na pewno jeszcze skorzystam
Polecam, wszystko w porządku. Na pewno jeszcze skorzystam
Review o: Car Free
Polecam
Polecam,wszystko ok
Review o: Car Free
Bardzo polecam!
Bardzo polecam! Wypożyczałam kilka tygodni temu przy powrocie do Polski i pomimo ogromnego stresu przy powrocie wszystko zorganizowane perfekcyjnie! Także jestem bardzo wdzięczna za pomoc, samochód też w porządku - taki jak zamawiałam, czysty, schludny i wręcz pachnący nowością, pozdrawiam
Review o: VANGRAAF
sklep online
Fajne zakupy, ładne rzeczy, ale jak coś ci nie pasuje, to masz gromny problem ze zwrotem.
Dzwonisz do DPD, tracisz 30 - 50 min, umawiasz kuriera. Czekasz następnego dnia, kurier nie zjawia się. Reklamujesz, znów kurier nie odbiera przesyłki. Sytuacja powtarza się 4 razy, tydzień czekasz na kuriera i nic.
Dzwonisz na infolinię, tracisz 1 godz. najmniej, bo pani nie rozumie i nie odróżnia formularza zwrotu od ETYKIETY ZWROTNEJ na paczkę!
Chryste, wreszcie po następnych 2 dniach kurier odbiera paczkę. Zwrot towaru po wielu perypetiach zajmuje ci prawie 2 tygodnie!
Owszem, możesz oddać w sklepie, ale jak mieszkasz na drugim końcu Warszawy, to niestety strata pół dnia.
MASAKRA!!!
Dlaczego VAn Graaf nie wkłada do przesyłki ETYKIETY ZWROTNEJ NA PACZKĘ???
To załatwiłoby problem, pakuję, naklejam na paczkę i oddaję ją w PUNKCIE DPD, który mam 200 m. od domu.
Inne sklepy, e-obuwie, peek-cloppenburg, Zalando, inne wkładają etykietę zwrotną!!! Dla Van Graafa, to za trudne!!!Zawsze jest etykieta zwrotna,zamawiałam tam kilkanaście razy i w każdej paczce była etykieta.
Nigdy nie mają etykiety. Nawet kurier była w szoku... Zwrotyw tym je...m sklepie to jakis dramat
Właśnie próbuję zrobić zwrot jak mam nadać paczkę skoro nie dostałam etykiety zwrotnej
w dpd oddajesz bez etykiety oni drukują
Review o: VANGRAAF
van graaf
Jestem zawsze bardzo zadowolona z zakupów(szeroki asortyment,niesamowite promocje,rabaty dla stałych klientów)o trochę dłuższym terminie dostawy klienci są powiadamiani,także nie ma problemu.Polecam,pozdrawiam.
chyba Pani tam pracuje i dostaje kase za ty wpisy
Chyba Panu placi konkurencja za psucie opinii Van Graaf
Review o: Car Free
Super!
Jedna z lepszych wypożyczalni z jaką miałam do czynienia - wszystko dobrze zorganizowane, bardzo dobre ceny za wynajem, uper jest to że nie blokują kasy na kaucję (dla mnie to było zawsze irytujace, zwłaszcza jak wykupuję ubezpieczenie), obsługa bardzo sympatyczne (Poznań) no i generalnie nie ma się do czego doczepić :)
Review o: Car Free
100% zadowolenia!
100% zadowolenia! Polecam i pozdrawiam :-)
Review o: Car Free
Cena adekwatna do oferty POLECAM
Bardzo miła obsługa, sprawna obsługa przy wydaniu samochodu. Samo auto też ok, zgodne z zamówionym segmentem, cena adekwatna
Review o: Poczta Kwiatowa
Nie dostarczono
Nie polecam
Przesyłka nie doręczona.Review o: Poczta Kwiatowa
Opinia
Złozyłam zamowienie 2 tygodnie przed wyznaczona data.Pan dostarczyl o czasie i w danym terminie to co zamówiłam.
Dzień dobry!
Twoja recenzja wywołała uśmiech na naszych twarzach.
Jesteśmy wdzięczni za zaufanie do Novakid 🚀