SuperTravel Opinie
Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.
Opinie (22)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakupy w hotelu
Byłem naprawdę zaniepokojony, gdy rezerwowałem przez stronę trzecią. Bałem się, że hotel nie potwierdzi mojej rezerwacji, ale na szczęście wszystko poszło gładko. Oprócz opłaty za parking nie musiałem płacić za nic więcej, a cena pozostałaby taka sama, niezależnie od tego, jakbym zarezerwował pokój. W przypadku hoteli z dodatkową opłatą za parking, ta kwota zostaje potrącona z karty kredytowej płatnej przy zameldowaniu. Jeśli hotel oferuje codzienny parking za opłatą, lepiej zdecydować się na to rozwiązanie, aby uniknąć dodatkowych opłat za każde wyjście z parkingu. Cena za hotel na Super.com była najlepsza w porównaniu z innymi. Z pewnością ponownie skorzystam z ich usług, ponieważ udało nam się zaoszczędzić dużo pieniędzy.
Zakup noclegu w centrum Wiednia
Jednak muszę przyznać, że korzystając z oferty noclegowej w centrum Wiednia, byłem pozytywnie zaskoczony. Ceny były bardzo przystępne, bez żadnych dodatkowych opłat. Obsługa była bardzo profesjonalna i pomocna, co znacznie ułatwiło nam pobyt. Szczerze polecam skorzystanie z oferty SuperTravel, zwłaszcza jeśli chodzi o noclegi w atrakcyjnych lokalizacjach.
Zakwaterowanie w dogodnej lokalizacji, blisko dworca kolejowego, czyste, przyjazna obsługa, niedogodności.
Miejsce noclegowe jest super zlokalizowane, blisko dworca kolejowego, co ułatwia podróżowanie. Pokoje są czyste i zadbane, obsługa jest bardzo przyjazna i pomocna. Trochę uciążliwa jest starsza winda i brak swobodnego dostępu do kuchni. Trzeba jeszcze wpłacić kaucję za naczynia, a klucz do kuchni trzeba odebrać na recepcji.
Wrażenia pozytywne
Zamówienie przebiegło super, obsługa była bardzo miła i pomocna, wszystko zostało wyjaśnione bardzo dokładnie i jasno. Cena była fair i odpowiednia do tego, co otrzymałam. Dostawa przyszła na czas i w idealnym stanie. Ogólnie rzecz biorąc, bardzo miło się tu zrobiło zakupy i z chęcią polecam to miejsce innym klientom.
Rezerwacja bezproblemowa i jasna
Rezerwacja poszła gładko, nie było żadnych dodatkowych opłat, od razu dostałem potwierdzenie i jeszcze jedno w dniu przyjazdu, które potwierdziło ważność mojej rezerwacji. Cena była uczciwa. Świetnie!
Rezerwacja hotelu w Toronto
Firma źle się skomunikowała w sprawie dostępu do pokoju hotelowego, co spowodowało, że musieliśmy szybko zarezerwować inny pokój i nie było możliwości zwrotu płatności za pierwotnie zarezerwowany pokój.
Rezerwacja dwóch pokoi na wieczór
Zarezerwowałem dwa pokoje na wieczór w Hiltonie w Milwaukee, i były one w dobrej cenie. Wszystko poszło zgodnie z planem, nie było żadnych problemów. Co więcej, dostałem opcję wcześniejszego zameldowania i późniejszego wymeldowania bez dodatkowych opłat. Na pewno skorzystam z ich usług ponownie w przyszłości.
Zakup biletów lotniczych
Moje doświadczenie z obsługą klienta było naprawdę świetne! Załoga była mega profesjonalna i pomogła mi w każdym kroku rezerwacji. Bardzo doceniam szybkie odpowiedzi na moje pytania i precyzyjne informacje dotyczące podróży.
Uzyskanie hotelowego pokoju
Rejestracja i zakup pokoju w hotelu przebiegły bezproblemowo. Zdecydowałem się na najtańszą dostępną opcję, którą znalazłem na rynku. Firma została znaleziona dzięki Kayakowi. Na pewno skorzystam z ich usług ponownie.
Zakup wakacji do Gdańska
Na stronie zakupiłam wakacje do Gdańska i byłam bardzo zadowolona! Cena była świetna, a na innych stronach było drożej. Wszystko poszło bez problemu i szybko, gorąco polecam!
Moje zakupione wakacje w hotelu
Zarezerwowałem sobie wakacje w hotelu przez stronę internetową i zapłaciłem przez PayPal. Niestety, chociaż czekałem długo, nie dostałem potwierdzenia zakupu mailem. Próbowałem skontaktować się z nimi przez telefon i czat, ale niestety bez skutku. Nie mogłem też pobrać aplikacji, bo miałem kłopoty z otrzymywaniem SMS-ów. Po paru godzinach, pieniądze zostały zwrócone na moje konto, bo firma nie odebrała płatności.
Zakup członkostwa Super+ membership
Mam naprawdę frustrujące doświadczenia z próbą usunięcia członkostwa Super+ przez internet. Mimo kilku prób kontaktu z obsługą klienta, nie byłem w stanie rozwiązać tego problemu. Brak możliwości skorzystania z tej usługi online naprawdę utrudnia korzystanie z serwisu.
Zakup rezerwacji hotelowej
Moje doświadczenie z tą firmą było strasznie negatywne. Na początku grudnia 2023 roku kupiłem 3 rezerwacje hotelowe za łącznie 3200$. Pomimo zapłaty i otrzymania vouchera, okazało się, że rezerwacja nie została potwierdzona. Straciłem pieniądze i musiałem zarezerwować inny hotel za dodatkowe 3500$. Kontakt z nimi był bardzo trudny, mówili mi, że dostanę potwierdzenie 10 dni przed wyjazdem, ale nic nie przychodziło. Mimo prób, nadal nie dostałem zwrotu kasy, mimo że minęło już 6 miesięcy. Mam wszystkie e-maile, gdzie firma trzymała mnie w niepewności.
rezerwacja pobytu w Hotelu w Mali na Krecie
Niestety otrzymałam negatywną ocenę. Planowałam spędzić tydzień w hotelu na Krecie w październiku, jednak musiałam odwołać rezerwację z powodu nagłej sytuacji. Przykre, że firma nie chciała zwrócić mi pieniędzy mimo, że nie byłam winna. Bardzo się rozczarowałam tym doświadczeniem, tym bardziej, że było to moje pierwsze skorzystanie z ich usług. Mam nadzieję, że firma podejmie kroki w celu rozwiązania sprawy i zwrotu pieniędzy, w przeciwnym razie będę musiała odradzić ich wszystkim znajomym.
Faktura za rezerwację
Niestety muszę zauważyć, że podczas rezerwacji nie było opcji dodania danych firmy do faktury. Nawet po zapytaniu przez czat, odpowiedź była bardzo lakoniczna. Po opłaceniu rezerwacji i braku otrzymania faktury, okazało się, że support również nie mógł pomóc. Brak dostępu do formularza do uzupełnienia danych firmy sprawił, że ostatecznie musiałem podać informacje w uwagach. To niestety spowodowało dodatkowe problemy i uniemożliwiło otrzymanie faktury z prawidłowymi danymi.
Zakup przelotu do Lizbony
Bardzo się zawiodłem na tym serwisie. Chciałem opłacić lot do Lizbony, ale cały czas wyskakiwały błędy i nie mogłem tego zrobić. W końcu poddałem się i zarezerwowałem lot przez inną stronę. Naprawdę nie polecam korzystania z tego serwisu.
Zakup online biletów
Bardzo mi się podobało otrzymywanie aktualizacji przez SMS z ważnymi informacjami w odpowiednim momencie, dzięki temu nie miałem potrzeby ich szukać w e-mailach.
Rezerwacja hotelu
Zarezerwowałem hotel online przez SuperTravel, ale po tygodniu zauważyłem, że została pobrana dodatkowa opłata za członkostwo w klubie, którego nigdy nie zamawiałem. Nie ma opcji anulowania członkostwa ani korzystania z "profitów", a firma nie odpowiada na maile ani telefony.
Moje zakup
O rany! Nie do wiary, że nie mogę dostać faktury VAT po tym, jak mieszkałam w hotelu. Przy recepcji powiedzieli mi, żebym skontaktowała się bezpośrednio z SuperTravel, ale to takie uciążliwe i bardzo mnie zmartwiło. A potwierdzenie rezerwacji, które mogłabym użyć jako kopię paragonu, jest zupełnie bezużyteczne w Polsce. Nigdy więcej!
Najwięcej głosów recenzja
zakwaterowanie
Czytacz dalej