Wszystkie opinie z Laura
Review o: InternationalCupid
Nowa strona randkowa
Ta strona jest naprawdę świetna, dużo bardziej realistyczna od innych stron. Przynajmniej mogę wysłać wiadomość bez dodatkowych opłat, a niedługo zdecyduję się zapłacić, żeby znaleźć idealnego partnera. Jestem naprawdę zadowolony z tego serwisu. Bardzo dziękuję całemu zespołowi administracyjnemu.
Review o: End Clothing
Zakup jako niespodzianka
Kupiłem te buty dla mojego partnera jako niespodziankę. Bardzo się nimi zachwycił, gdy je dostał. Wszystko z nimi związane, zarówno buty jak i pudełko, jest naprawdę wysokiej jakości. Powiedział nawet, że to najlepsze buty, jakie miał od lat. Dzięki za pomoc!
Review o: adoebike
rower A20F+
Niedawno kupiłem rower A20F+ i naprawdę mi się podoba. Jego jakość i wydajność są naprawdę imponujące. Zaczątku miałem wątpliwości, czy warto zainwestować w ten model, ale teraz jestem pewny, że podjąłem dobrą decyzję. Rower jest stabilny, wygodny i świetnie radzi sobie zarówno na długich trasach, jak i w miejskim ruchu. Polecam go wszystkim, którzy szukają solidnego roweru.
Review o: shipbob
Zakup magazynowania
Ta usługa jest naprawdę prosta w użyciu i zapewnia świetne raportowanie oraz widok na stan zapasów. Prognozy są naprawdę świetne i pomagają zminimalizować czas potrzebny na strategie. System i funkcje technologiczne są stałe udoskonalane. Koszty wysyłki są dobre, podobnie jak czas dostawy. Ogólnie, daję partnerowi 3PL pięć gwiazdek! Chciałbym również wyrazić wielkie uznanie dla Chetana i Savity, są najlepszymi partnerami w obsłudze klienta!
Review o: Etihad
Zakup biletów lotniczych
Nie sugerowałbym się tak bardzo niskimi cenami biletów, bo to często prowokacja. Po dokonaniu płatności zdarza się, że loty są anulowane, a zwrot pieniędzy pozostaje jedynie marzeniem. Oczekiwanie na zwrot środków od czerwca 2023 roku brzmi wręcz absurdalnie. Klienci, którzy czują się rozczarowani, nie mają nawet szansy na pomoc ze strony instytucji rozjemczej. Lepiej poszukać innej linii lotniczej, żeby uniknąć wszelkich kłopotów, które mogą się pojawić.
Review o: CCleaner
Narzędzie do czyszczenia systemu
To narzędzie świetnie sobie radzi, nie jest trudne w obsłudze i zastępuje wiele innych programów. Jestem z niego zadowolony i cenię sobie brak natrętnych reklam.
Review o: Discover Cars
Nie otrzymałem vouchera
Zamówiłem usługę ode was i zapłaciłem za nią, jednak po 5 dniach wciąż nie otrzymałem vouchera. Status zamówienia nadal pokazuje, że czekamy na potwierdzenie i nie jestem w stanie skontaktować się z firmą. Jutro mam już planowaną podróż, a ja nadal nie otrzymałem potrzebnych dokumentów. Jestem bardzo niezadowolony z braku komunikacji i opóźnień.
Review o: flaviar
Mój pakunek
Byłem bardzo happy, jak wreszcie dostałem mój pakunek! Myślałem, że nie nadejdzie, ale w końcu za trzecim razem się pojawił. Dzięki wam udało mi się otrzymać to, na co czekałem, i jestem z tego mega zadowolony. Dzięki!
Review o: Reima
wspaniała jakość, źle funkcjonujący obsługa klienta
Bardzo byłam rozczarowana obsługą klienta w firmie Reima. Mimo że zapłaciłam za towar na czas i od razu odesłałam zwrot, dostałam dwa upomnienia od firmy Klarna. Napisałam e-maile zarówno do Reima, jak i do Klarna, ale nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Dopiero po drugim upomnieniu zwrot został potwierdzony i zaksięgowany przez Klarna, ale opłaty za upomnienia wciąż są. To bardzo nieprofesjonalne zachowanie dla firmy o takiej reputacji jak Reima. Mam nadzieję, że mimo tego incydentu uda im się poprawić obsługę klienta, ponieważ ich produkty są naprawdę wysokiej jakości.
Review o: NordVPN
Zakup przez wiele lat
Używałam VPN przez wiele lat, ale automatyczne odnawianie na rok spowodowało dodatkowy koszt w porównaniu z ręcznym odnawianiem na dwa lata, które wybrałam po niezamierzonej automatycznej subskrypcji. Nord odmówił wyłączenia automatycznego odnawiania na rzecz ręcznego i zwrotu pieniędzy. Natychmiast anulowałam subskrypcję na dwa lata i przejdę na inną usługę VPN po zakończeniu obecnej subskrypcji. Jest wiele innych serwisów VPN do wyboru, Nord, więc straciłeś mnie na rzecz konkurencji.
Review o: Airalo
Bez skutecznych prób kontaktu
Niestety, próbowałem się skontaktować z firmą przez czat i email, ale niestety nikogo nie udało mi się złapać. Już minął cały dzień, a nikt nie raczył odpowiedzieć. Naprawdę denerwujące, że marnuję swój czas i pieniądze na doładowanie, a nadal nie mam dostępu do internetu. Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia, a na dodatek brak zainteresowania potrzebami klientów.
Review o: Farfetch
Ekstrawaganckie buty
Kiedy zobaczyłam te obuwie, od razu wiedziałam, że muszą być moje. Po zamówieniu wszystko poszło sprawnie i szybko, bez zmartwień.
Review o: handy
dostawa i montaż
Dostarczenie sprzętu na czas było naprawdę super, a gość od montażu był tutaj praktycznie od razu po dostawie! Dużo lepsze niż to, co mieliśmy do tej pory z innymi sklepami.
Review o: VonHaus
Zestaw mebli ogrodowych
Jestem mega happy z zakupu tych mebli do ogrodu. Wyglądają przepięknie, łatwo się je składa i są mega wygodne. Naprawdę jestem bardzo zadowolony z tego zakupu.
Review o: Shein
Zakup niezawiniony
Ta sytuacja z nimi to jakaś parodia, bezczelnie żądają pieniędzy za coś, co w ogóle nie kupiłam. Teraz mam kłopoty z bankiem, żeby odzyskać moje pieniądze.
Review o: Autodesk
Moje zakupy
Dlaczego Autodesk jest takie fatalne?
Review o: Udemy
Zakupy kursów online
Na prawdę wiele się nauczyłem dzięki kursom na tej platformie. Wybrałem i opłaciłem dwa kursy - jeden z Pythona, drugi zaś z SQL, czyli popularnego języka zapytań. Obydwa kursy dostarczyły mi treści najwyższej jakości za taką cenę, którą zapłaciłem. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej inwestycji!
Review o: Rendity
brak zwrotów, komunikacja niedostateczna
Na pewno bym od tego odradzał. Nie ma możliwości zwrotu pieniędzy, zero informacji od firmy. Ogólnie komunikacja z obsługą klienta to totalna porażka, bo długo trzeba czekać na odpowiedź. Całkowicie niezadowolony z całej tej sytuacji zakupowej.
Review o: Promki24
Jewellery
I bought here necklece and earings and really love it. Best wishes promki24.com
Review o: Calzedonia
spodnie 3 pary
Spodnie 3pary, po kilku poraniach nie nadają się do użytku a o reklamacji możecie zapomnieć bo wam napiszą, że źle użytkujecie. Żenada. Za tak wysoką cenę po kilku nałożeniach spodnie są do wyrzucenia. Skórzane popękane całe, aż schodzi wierzchnia część materiału a materiałowe czarne, mają białe plamy na kolanach i szwach. Nie warto, bo bardzo słaba jakość materiału.
Ja również zakupilam leginsy w sklepie stacjonarnym w Łodzi po pierwszym praniu zaznaczam ręcznym praniu woda zrobiła się brązowa ...
A po wyschnięciu straszne zacieki
Oczywiście miałam paragon i zaniosłam do reklamacji
Po czym dostaje odpowiedź negatywnie rozpatrzone bo źle uzytkowalam i wyprałam w detergentach ..
Ogarnął mnie śmiech nie spodziewałam się że w takiej firmie taki coś sprzedają
Jestem zszokowana że taka firma nie dla o dobry towar i opinie
Droga Laura,
Przepraszamy za wszelkie wyrządzone szkody.
Posiadamy zespół obsługi klienta, który działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Nie tylko to, ale odpowiadamy na e-maile, rozmowy telefoniczne i czaty.
Zawsze, gdy Klient ma jakieś pytania, służymy pomocą.
Nasi klienci są dla nas priorytetem i dlatego o nich dbamy.
Pamiętaj, że każdego dnia mamy tysiące potwierdzonych rezerwacji i zadowolonych klientów.
Tego typu sytuacja nie jest normalna, dlatego chciałbym ponownie przeanalizować Twoją sprawę i znaleźć sposób, aby zrekompensować Ci tę sytuację.
Wyślij mi wiadomość na adres Reviews@discovercars.com z następującymi informacjami:
1. Link do tej recenzji.
2. Numer rezerwacji.
Czekam na Twoją wiadomość, która rozwiąże ten problem.
Bruno Fernandes,
Community Manager