adoebike - Ogólna ocena na podstawie 19 opinii

37% Kupiłbym tu ponownie




Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-05-19
rower A20F+
Niedawno kupiłem rower A20F+ i naprawdę mi się podoba. Jego jakość i wydajność są naprawdę imponu...Czytacz dalej
Laura

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-06
Zakup roweru elektrycznego
Zamówiłem ten rower elektryczny, ale musiałem czekać na niego bardzo długo. Obsługa powiedziała, ...Czytacz dalej
Walczak

Najwięcej głosów recenzja

  2023-12-15
rower elektryczny
Sprawdziliśmy nasz rower elektryczny i okazało się, że samochód w podręczniku obsługi nie jest zg...Czytacz dalej
Zawadzki

Opinie (19)

  (3)

 (4)

  (6)

  (4)

  (2)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    rower A20F+

    Niedawno kupiłem rower A20F+ i naprawdę mi się podoba. Jego jakość i wydajność są naprawdę imponujące. Zaczątku miałem wątpliwości, czy warto zainwestować w ten model, ale teraz jestem pewny, że podjąłem dobrą decyzję. Rower jest stabilny, wygodny i świetnie radzi sobie zarówno na długich trasach, jak i w miejskim ruchu. Polecam go wszystkim, którzy szukają solidnego roweru.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moja jazda na rowerze elektrycznym

    Kupiłem sobie ten super rower elektryczny, ale jak przyszedł, to brakowało mu ważnych części! Byłem strasznie zirytowany, bo nawet jeździć nie mogłem bez nich. Na szczęście ludzie z obsługi klienta ostatecznie przysłali mi te brakujące rzeczy, więc ostatecznie trochę się uspokoiłem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup licznika rowerowego.

    Ostatnio kupiłem licznik do roweru w waszym sklepie. Niestety, zamiast tego, co zamówiłem, dostałem drugi licznik rowerowy. Natychmiast skontaktowałem się z obsługą klienta i powiedziałem im o tej sytuacji. Powiedzieli mi, że dostanę kask rowerowy jako rekompensatę, ale jeszcze czekam na więcej informacji. Mam nadzieję, że w waszej firmie docenia się uczciwość i rzetelność.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup roweru elektrycznego

    Zamówiłem ten rower elektryczny, ale musiałem czekać na niego bardzo długo. Obsługa powiedziała, że nie mogą dostarczyć go na mój adres, chociaż jestem w Unii Europejskiej. Co za niespodzianka! A zwrot pieniędzy trwa wiecznie. Totalna porażka, naprawdę.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Mój Air28 to świetny rower elektryczny!

    O kurczę, ten rower elektryczny jest naprawdę świetny!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup, problem z baterią

    Po ośmiu miesiącach użytkowania zaczęły pojawiać się problemy z baterią. Teraz nie ładuje się do pełnych 100%, co skutkuje zasięgiem jedynie 20-25 km. Jak to możliwe, że teraz zasięg jest tak ograniczony? Początkowo miałem dobry kontakt z obsługą klienta, która odesłała mi baterię, jednak problem nadal występuje i od tamtej pory nie dostałem od nich żadnej odpowiedzi!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup roweru elektrycznego

    Zdecydowanie odradzam korzystanie z tej firmy. Ludzie tam źle wiedzą i przekazują fałszywe informacje. Kiedy kupiłem rower elektryczny, okazało się, że waga była zupełnie inna niż mi podano. To niebezpieczne, że sprzedają produkty z błędnymi danymi technicznymi. To nie jest godne zaufania dla klientów. Naprawdę żałuję tego zakupu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup koszyka rowerowego

    Cześć, po trzech tygodniach wreszcie dotarła do mnie moja przesyłka! Kiedy ją otworzyłam, zauważyłam, że brakuje małej czarnej podkładki. Co więcej, drewniana deska w koszyku jest uszkodzona po obu stronach, co sprawia, że nie jest odpowiednio zabezpieczona przed burzami. Chciałabym złożyć reklamację dotyczącą tej deski i poprosić o jej wymianę, jak również o dostarczenie brakującej podkładki.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    rower elektryczny

    Długo czekałam na wymianę uszkodzonej baterii do mojego roweru elektrycznego. Już 9 tygodni temu zgłosiłam problem, a do tej pory nie otrzymałam nowej baterii, mimo zgody na wymianę. Dodatkowo, od ponad dwóch tygodni nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na moje e-maile. Nie polecam tego sklepu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moja duża ramka z pęknięciem

    Po zakupie mojego roweru zauważyłem ogromne pęknięcie na spawie ramy po zaledwie 6 miesiącach używania. Firma odmówiła mi zwrotu pieniędzy lub wymiany na nowy rower. Powiedziano mi, że moją jedyną opcją jest przyjęcie używanego modelu ado20f, który jest gorszy od mojego pierwotnego roweru! Po wielu tygodniach i wielu ignorowanych e-mailach, w końcu dotarł rower, ale z rozbitym ekranem i nie chce się włączyć! Pracownicy "przepraszali" i obiecali, że nowy rower zostanie wysłany natychmiast. Po 3 tygodniach nadal nie ma nowego roweru. Brak reakcji na e-maile. Okropne doświadczenie. Fatalna obsługa klienta. Ostatecznie odpowiedzieli, że nie wyślą nowego roweru, dopóki nie otrzymają zniszczonego modelu ado20f. Tak więc po 6 tygodniach wciąż nie mam roweru! Za dużo błędów, słaba komunikacja i obsługa. Omijajcie z daleka!!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup roweru szosowego

    Po zakupie roweru szosowego w sklepie już od 1 maja czekam na odpowiedź w sprawie naprawy. Niestety, mimo wysłanych emaili, nadal nie dostałem żadnej informacji. Czuję się zdecydowanie pominięty przez sklep i nie odczuwam wsparcia w tej sprawie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup nowego roweru elektrycznego na początku kwietnia

    Zamówiłem sobie wczesną kwietnia nowy rower elektryczny. Powiedzieli, że jest dostępny, ale potem przysłali e-mail, że jednak nie ma go na magazynie. Minęło już prawie 6 tygodni, a ja wciąż czekam na dostawę. Usługa była fatalna.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup roweru elektrycznego

    Nie polecam zamawiania od tej firmy. Po prostu wezmą wasze pieniądze i nie dostaniecie nic. Nie ma tu żadnej obsługi klienta. Wyrzuciłam 1600 dolarów w błoto. Lepiej kupować rowery elektryczne od amerykańskiej firmy, chociaż niekoniecznie muszą być one produkowane tutaj. Ważne, aby wybierać firmę, która naprawdę dba o klientów. Teraz będę musiała złożyć reklamację do mojej karty kredytowej, żeby odzyskać swoje pieniądze.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    rower

    Czuję się zrozpaczona, chcę naprawdę rozwiązać ten problem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup roweru ADO Air 20

    Rower ADO Air 20 jest super, używam go do dojazdów do pracy i podróży międzymiastowych, czasem nawet pociągiem. Rower jest trochę ciężki, ale to zrozumiałe, bo ma koła o średnicy 20 cali (Carbonowy ADO Air pewnie byłby lżejszy ?). Obsługa klienta jest w porządku, ale mogłaby być lepsza, bo czasem działa tak sobie. Ale skoro są też producentem, to może faktycznie pomogą z problemami, na jakie się natkniesz.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kupiłam rower, kable się zepsuły!

    Och, ale dramat! Mój rower kompletnie się popsuł! Wysłałam im zdjęcia i mnóstwo maili, ale zero reakcji. Przecież moja pierwsza recenzja była tak dobra, na pięć gwiazdek!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    dwa nowe rowery

    Chcemy podzielić się naszym doświadczeniem zakupu dwóch rowerów. Niestety oba rowery okazały się miały poważne wady. Jeden z rowerów jest praktycznie niejezdny, bo hamulec się blokuje, jest gorący i nie można nad nim zapanować. Kontakt z serwisem nie przyniósł żadnych efektów, naprawa nie pomogła. Obsługa klienta nie reaguje na pytania, ciągle odkłada rozwiązanie problemu. Jesteśmy w rozpaczy. Co teraz zrobić? Pozdrowienia od Ani i Michała.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    rower elektryczny

    Sprawdziliśmy nasz rower elektryczny i okazało się, że samochód w podręczniku obsługi nie jest zgodny z tym, który otrzymaliśmy! Korki informacyjne mówiły o prędkości 25 km/h, a teraz jedzie tylko 22,5 km/h! Próbujemy różnych rzeczy, ale nic nie pomaga. Czy moglibyście zaoferować nam inną opcję? Co więcej, teraz mają nowy model z dodatkową baterią. Bylibyście w stanie zaoferować nam dobrą cenę za tę dodatkową baterię? Pozdrawiamy.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wielki różnorodność rowerów

    Moje doświadczenie z zakupem roweru w Ado było świetne! Wybór rowerów jest ogromny, więc znalezienie idealnego modelu było naprawdę proste. Po dostarczeniu roweru zauważyłem kilka drobnych uszkodzeń, ale po zgłoszeniu ich obsługa skontaktowała się ze mną i szybko rozwiązała problem. Rowery są wykonane z bardzo dobrych materiałów i są super wygodne w użytkowaniu. Firma Ado jest naprawdę transparentna i zawsze dba o zadowolenie klienta. Jestem mega zadowolony z mojego zakupu!