adoebike - Ogólna ocena na podstawie 19 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (19)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
rower A20F+
Niedawno kupiłem rower A20F+ i naprawdę mi się podoba. Jego jakość i wydajność są naprawdę imponujące. Zaczątku miałem wątpliwości, czy warto zainwestować w ten model, ale teraz jestem pewny, że podjąłem dobrą decyzję. Rower jest stabilny, wygodny i świetnie radzi sobie zarówno na długich trasach, jak i w miejskim ruchu. Polecam go wszystkim, którzy szukają solidnego roweru.
Moja jazda na rowerze elektrycznym
Kupiłem sobie ten super rower elektryczny, ale jak przyszedł, to brakowało mu ważnych części! Byłem strasznie zirytowany, bo nawet jeździć nie mogłem bez nich. Na szczęście ludzie z obsługi klienta ostatecznie przysłali mi te brakujące rzeczy, więc ostatecznie trochę się uspokoiłem.
Zakup licznika rowerowego.
Ostatnio kupiłem licznik do roweru w waszym sklepie. Niestety, zamiast tego, co zamówiłem, dostałem drugi licznik rowerowy. Natychmiast skontaktowałem się z obsługą klienta i powiedziałem im o tej sytuacji. Powiedzieli mi, że dostanę kask rowerowy jako rekompensatę, ale jeszcze czekam na więcej informacji. Mam nadzieję, że w waszej firmie docenia się uczciwość i rzetelność.
Zakup roweru elektrycznego
Zamówiłem ten rower elektryczny, ale musiałem czekać na niego bardzo długo. Obsługa powiedziała, że nie mogą dostarczyć go na mój adres, chociaż jestem w Unii Europejskiej. Co za niespodzianka! A zwrot pieniędzy trwa wiecznie. Totalna porażka, naprawdę.
Mój Air28 to świetny rower elektryczny!
O kurczę, ten rower elektryczny jest naprawdę świetny!
Zakup, problem z baterią
Po ośmiu miesiącach użytkowania zaczęły pojawiać się problemy z baterią. Teraz nie ładuje się do pełnych 100%, co skutkuje zasięgiem jedynie 20-25 km. Jak to możliwe, że teraz zasięg jest tak ograniczony? Początkowo miałem dobry kontakt z obsługą klienta, która odesłała mi baterię, jednak problem nadal występuje i od tamtej pory nie dostałem od nich żadnej odpowiedzi!
Zakup roweru elektrycznego
Zdecydowanie odradzam korzystanie z tej firmy. Ludzie tam źle wiedzą i przekazują fałszywe informacje. Kiedy kupiłem rower elektryczny, okazało się, że waga była zupełnie inna niż mi podano. To niebezpieczne, że sprzedają produkty z błędnymi danymi technicznymi. To nie jest godne zaufania dla klientów. Naprawdę żałuję tego zakupu.
Zakup koszyka rowerowego
Cześć, po trzech tygodniach wreszcie dotarła do mnie moja przesyłka! Kiedy ją otworzyłam, zauważyłam, że brakuje małej czarnej podkładki. Co więcej, drewniana deska w koszyku jest uszkodzona po obu stronach, co sprawia, że nie jest odpowiednio zabezpieczona przed burzami. Chciałabym złożyć reklamację dotyczącą tej deski i poprosić o jej wymianę, jak również o dostarczenie brakującej podkładki.
rower elektryczny
Długo czekałam na wymianę uszkodzonej baterii do mojego roweru elektrycznego. Już 9 tygodni temu zgłosiłam problem, a do tej pory nie otrzymałam nowej baterii, mimo zgody na wymianę. Dodatkowo, od ponad dwóch tygodni nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na moje e-maile. Nie polecam tego sklepu.
Moja duża ramka z pęknięciem
Po zakupie mojego roweru zauważyłem ogromne pęknięcie na spawie ramy po zaledwie 6 miesiącach używania. Firma odmówiła mi zwrotu pieniędzy lub wymiany na nowy rower. Powiedziano mi, że moją jedyną opcją jest przyjęcie używanego modelu ado20f, który jest gorszy od mojego pierwotnego roweru! Po wielu tygodniach i wielu ignorowanych e-mailach, w końcu dotarł rower, ale z rozbitym ekranem i nie chce się włączyć! Pracownicy "przepraszali" i obiecali, że nowy rower zostanie wysłany natychmiast. Po 3 tygodniach nadal nie ma nowego roweru. Brak reakcji na e-maile. Okropne doświadczenie. Fatalna obsługa klienta. Ostatecznie odpowiedzieli, że nie wyślą nowego roweru, dopóki nie otrzymają zniszczonego modelu ado20f. Tak więc po 6 tygodniach wciąż nie mam roweru! Za dużo błędów, słaba komunikacja i obsługa. Omijajcie z daleka!!
Zakup roweru szosowego
Po zakupie roweru szosowego w sklepie już od 1 maja czekam na odpowiedź w sprawie naprawy. Niestety, mimo wysłanych emaili, nadal nie dostałem żadnej informacji. Czuję się zdecydowanie pominięty przez sklep i nie odczuwam wsparcia w tej sprawie.
Zakup nowego roweru elektrycznego na początku kwietnia
Zamówiłem sobie wczesną kwietnia nowy rower elektryczny. Powiedzieli, że jest dostępny, ale potem przysłali e-mail, że jednak nie ma go na magazynie. Minęło już prawie 6 tygodni, a ja wciąż czekam na dostawę. Usługa była fatalna.
Zakup roweru elektrycznego
Nie polecam zamawiania od tej firmy. Po prostu wezmą wasze pieniądze i nie dostaniecie nic. Nie ma tu żadnej obsługi klienta. Wyrzuciłam 1600 dolarów w błoto. Lepiej kupować rowery elektryczne od amerykańskiej firmy, chociaż niekoniecznie muszą być one produkowane tutaj. Ważne, aby wybierać firmę, która naprawdę dba o klientów. Teraz będę musiała złożyć reklamację do mojej karty kredytowej, żeby odzyskać swoje pieniądze.
rower
Czuję się zrozpaczona, chcę naprawdę rozwiązać ten problem.
Zakup roweru ADO Air 20
Rower ADO Air 20 jest super, używam go do dojazdów do pracy i podróży międzymiastowych, czasem nawet pociągiem. Rower jest trochę ciężki, ale to zrozumiałe, bo ma koła o średnicy 20 cali (Carbonowy ADO Air pewnie byłby lżejszy ?). Obsługa klienta jest w porządku, ale mogłaby być lepsza, bo czasem działa tak sobie. Ale skoro są też producentem, to może faktycznie pomogą z problemami, na jakie się natkniesz.
Kupiłam rower, kable się zepsuły!
Och, ale dramat! Mój rower kompletnie się popsuł! Wysłałam im zdjęcia i mnóstwo maili, ale zero reakcji. Przecież moja pierwsza recenzja była tak dobra, na pięć gwiazdek!
dwa nowe rowery
Chcemy podzielić się naszym doświadczeniem zakupu dwóch rowerów. Niestety oba rowery okazały się miały poważne wady. Jeden z rowerów jest praktycznie niejezdny, bo hamulec się blokuje, jest gorący i nie można nad nim zapanować. Kontakt z serwisem nie przyniósł żadnych efektów, naprawa nie pomogła. Obsługa klienta nie reaguje na pytania, ciągle odkłada rozwiązanie problemu. Jesteśmy w rozpaczy. Co teraz zrobić? Pozdrowienia od Ani i Michała.
rower elektryczny
Sprawdziliśmy nasz rower elektryczny i okazało się, że samochód w podręczniku obsługi nie jest zgodny z tym, który otrzymaliśmy! Korki informacyjne mówiły o prędkości 25 km/h, a teraz jedzie tylko 22,5 km/h! Próbujemy różnych rzeczy, ale nic nie pomaga. Czy moglibyście zaoferować nam inną opcję? Co więcej, teraz mają nowy model z dodatkową baterią. Bylibyście w stanie zaoferować nam dobrą cenę za tę dodatkową baterię? Pozdrawiamy.
Wielki różnorodność rowerów
Moje doświadczenie z zakupem roweru w Ado było świetne! Wybór rowerów jest ogromny, więc znalezienie idealnego modelu było naprawdę proste. Po dostarczeniu roweru zauważyłem kilka drobnych uszkodzeń, ale po zgłoszeniu ich obsługa skontaktowała się ze mną i szybko rozwiązała problem. Rowery są wykonane z bardzo dobrych materiałów i są super wygodne w użytkowaniu. Firma Ado jest naprawdę transparentna i zawsze dba o zadowolenie klienta. Jestem mega zadowolony z mojego zakupu!
Najwięcej głosów recenzja
rower elektryczny
Czytacz dalej