lopesan Opinie
Opinie (16)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Wyjątkowy i piękny pobyt
Jestem jako klient bardzo zadowolony z jakości i urody tego miejsca. Szczerze polecam wszystkie hotele tej rodziny, są one naprawdę wyjątkowe i stanowią prawdziwy raj.
Urlop w fajnym miejscu
Kiedyś odwiedziliśmy wiele fajnych hoteli, ale żaden nie dorównywał temu! Mieliśmy pokój z unikatowymi udogodnieniami, takimi jak osobne pomieszczenie na śniadania i prywatny basen. Obsługa była super mili, wszystko było nieskazitelnie czyste, a otoczenie po prostu przepiękne, a jedzenie pyszne. Co chcieć więcej? Na pewno tam wrócimy!
Rezerwacja pokoju w hotelu
To szkoda, że miałeś złe doświadczenie podczas pobytu w hotelu. Jesteśmy zaniepokojeni brakiem kontroli nad klimatyzacją w pokoju i niezadowoleniem z obsługi hotelowej. Nie jesteśmy pewni, czy to było nieporozumienie czy po prostu brak profesjonalizmu, ale po prostu nie możemy się zgodzić na takie zachowanie w hotelu pięciogwiazdkowym. Dodatkowo jesteśmy rozczarowani jakością jedzenia. Mamy nadzieję, że zarząd się z Tobą skontaktuje i znajdzie rozwiązanie, chociaż zdajemy sobie sprawę, że powinno być to załatwione na miejscu, a nie dopiero po powrocie do domu.
Moje zakwaterowanie w hotelu
To naprawdę świetne miejsce! Chciałbym pochwalić obsługę, szczególnie Davida, Rubena i Begonę. Spędziłem tam naprawdę miło czas. Obsługa była fantastyczna, zasługuje na duże brawa za profesjonalizm i serdeczność. Pokoje były czyste i wygodne, a atmosfera bardzo przyjemna i relaksująca. Na pewno tam wrócę następnym razem.
Zakwaterowanie w hotelu
Spędziłem cały tydzień w hotelu w Meloneras, który był oceniany na 5 gwiazdek, ale szczerze mówiąc, moim zdaniem byłby bardziej zasłużony na 3 gwiazdki.
To nie jest miejsce dla osób, które boją się COVID-19!
Moja mama i ja aktualnie przebywamy w tym hotelu. Hotel sam w sobie jest całkiem niezły, ale pracownicy nie potrafią zapewnić klientom dobrego doświadczenia. Dodatkowo nie są zbyt ostrożni, jeśli chodzi o przestrzeganie zasad dotyczących COVID-19. Wybraliśmy ten hotel głównie ze względu na informacje na ich stronie internetowej dotyczące epidemii. Niestety okazało się, że wiele z tego, co przeczytaliśmy, okazało się nieprawdą. Wiele dozowników z płynem do dezynfekcji nie działa, a goście nie noszą rękawiczek przy korzystaniu z bufetu śniadaniowego. Postanowiliśmy ulokować dwa leżaki przed tarasem naszego pokoju, zamiast przy basenie, aby uniknąć zbliżonego kontaktu z innymi gośćmi. Po 2,5 dniach kobieta menadżer w nieprzyjemnym tonie kazała nam opuścić leżaki, twierdząc że musimy być blisko innych gości, chociaż hotel nie jest pełny i nie brakuje leżaków. Wyjaśniliśmy sytuację, ale ona nie chciała nas zrozumieć, zmuszając nas do opuszczenia leżaków.
Rezerwacja w przyjaznym hotelu na 10 dni
Spędziłem 10 dni w hotelu i muszę powiedzieć, że obsługa była naprawdę miła. Zarówno pracownicy, jak i menadżerowie byli zawsze pomocni i starali się zawsze spełniać nasze prośby. Poprosiłem o czajnik w pokoju i był już tam, gdy przyjechaliśmy. Zasługują na 5 gwiazdek!
Zakup wakacji rodzinnych
Spędziliśmy naprawdę fajny czas w hotelu z rodziną, składającą się z pięciu osób, w tym trójki małych dzieci. Hotel jest duży i ma różne baseny do korzystania. Dzieci mogą bawić się w "Klubie Dziecięcym", ale my z niego skorzystaliśmy tylko raz, bo mieliśmy dużo innych zajęć. Plaża jest 15 minut spacerem stąd, a sklepy, głównie szukaliśmy pieluch, są w pobliżu. Można też wynająć samochód bezpośrednio w hotelu, co jest super, jeśli chce się zwiedzić wyspę.
Uczestnictwo w hotelu
Chciałbym podzielić się z wami moim doświadczeniem z pobytu w hotelu. Na początku wszystko wydawało się przepiękne na zdjęciach, ale niestety nie spełniło moich oczekiwań. Wieczorne posiłki smakowały jak resztki z lunchu, podane tak, aby wyglądały jak dania przygotowane przez szefa kuchni. Przed przyjazdem nie mogłem skontaktować się z żywą osobą telefonicznie, a obsługa klienta pozostawiała wiele do życzenia. Jakość alkoholu pozostawiała wieczne do życzenia - zapłaciliśmy za markowy trunek, a otrzymaliśmy coś zdecydowanie gorszego. Podczas wizyty w restauracji teppanyaki zostałem nawet obrażony przez jednego z kucharzy. Ogólnie klimat w hotelu był napięty, czerpał mało energii i życia. Jestem bardzo rozczarowany całym tym doświadczeniem, a przyznany basen tylko dla dorosłych w czcionce Comic Sans był naprawdę kropką nad "i".
Wyjazd do Canaria
Bardzo mi się podobało w hotelu na Gran Canarii. Był świetnie urządzony, jedzenie było pyszne, a pokój bardzo wygodny. Na pewno polecam ten hotel i mam nadzieję, że uda mi się wrócić tam w przyszłym roku.
Zakwaterowanie na Lopesan Costa Meloneras Resort & Spa
Wczoraj wieczorem przyjechałem do Lopesan Costa Meloneras Resort & Spa i od razu napotkałem poważne problemy. Obsługa recepcji nie była zbyt pomocna. Podróżujemy w grupie, mamy trzy pokoje, a mój znajduje się obok schodów i windy, więc przez cały dzień i noc słyszę hałas. Cały pierwszy dzień spędziłem na szukaniu innego pokoju, ale propozycje były zbyt daleko od reszty grupy. Personel hotelu wydawał to za akceptowalne, co było niezrozumiałe. Kiedy zgłosiłem problem, recepcjonista powiedział, że mogę zostać przeniesiony do jeszcze gorszego pokoju, co było niegrzeczne, zwłaszcza po zapłaceniu takiej sumy za wakacje.
Mój hotel w Gran Canaria
Hotele były naprawdę fajne, jedzenie pyszne, obsługa super miła, a rozrywka rewelacyjna.
Rezerwacja w Lopesan Costa Meloneras Resort & Spa
Byliśmy tam na Sylwestra i było po prostu niesamowicie. Pokoje są bardzo przytulne, obsługa jest miła, a atmosfera po prostu wspaniała. Ogród z palmami, basenami i małymi oazami sprawił, że czuliśmy się jak w raju. Na pewno tam jeszcze wrócimy!
Moj pobyt w tym miejscu
Nie polecam tego miejsca dla rodzin z dziećmi, bo obsługa była totalnie niegrzeczna i zupełnie niechętna do pracy. Poza tym jedzenie było po prostu okropne, a do tego długo musieliśmy czekać na podstawowe rzeczy. Cały pobyt można określić jednym słowem - koszmarem.
Zakup wakacji w hotelu
Jestem naprawdę rozczarowany ostatnią wizytą w jednym z hoteli tej sieci. Obsługa była strasznie nieprzyjazna, a skończyłem nawet w szpitalu z zatruciem pokarmowym. Radzę trzymać się od tej marki hotelowej z daleka. Wydaje mi się, że arogancja przewija się przez całą tę markę, która skupia się głównie na mediach społecznościowych, ale ostatecznie brakuje jej rzeczywistej jakości usług.
Dobre jedzenie, przyjazna obsługa, dobra rozrywka
To jedno z najlepszych miejsc, w których kiedykolwiek byłam! Jedzenie było naprawdę różnorodne i pyszne, obsługa była bardzo przyjazna i pomocna, pokoje przestronne i wygodne, a wszystko było bardzo czyste. Poza tym była tam świetna rozrywka. Gorąco polecam wszystkim, którzy szukają idealnego miejsca na wypoczynek!
Najwięcej głosów recenzja
Wyjazd do Canaria
Czytacz dalej