Barceló Hotels & Resorts6 opinie

17% Kupiłbym tu ponownie

Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-03-26
Rezerwacja zagranicznych wakac

Moje doświadczenie z tą firmą było okropne. Nigdy nie wyjeżdżałem poza Stany Zjednoczone i byłem bardzo podekscytowany tą wycieczką. Niestety okazało się, że cały proces organiz... Czytacz dalejPrzez: Borys Walczak

Najwięcej głosów recenzja

  2022-04-26
pobyt w hotelu

Hotele i ośrodki Barceló mają bardzo wysoki standard jakości, o czym przekonałam się podczas wakacji w jednym z ich obiektów. Na stronie internetowej znalazłam szeroki wybór pak... Czytacz dalejPrzez: Monika

Opinie (6)

  (0)

 (1)

  (2)

  (3)

  (0)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Listowe zakwaterowanie

    Na pewno nas nie zachwyciło. Po pierwsze jedzenie było tylko takie sobie, ograniczony wybór. Pokoje były trochę zaniedbane i wymagały trochę uwagi. Basen był też dość mały jak na tak duży hotel. Mieliśmy opcję all inclusive plus, ale korzyści były małe. Ogólnie było ok, ale nie planujemy wracać.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja zagranicznych wakacji

    Moje doświadczenie z tą firmą było okropne. Nigdy nie wyjeżdżałem poza Stany Zjednoczone i byłem bardzo podekscytowany tą wycieczką. Niestety okazało się, że cały proces organizacji podróży był jednym wielkim rozczarowaniem. Czekam już ponad miesiąc na zwrot pieniędzy obiecanego mi, a nikt nie jest w stanie podać mi żadnych informacji na ten temat. Kiedy dzwonię i proszę o rozmowę z kimś, kto mówi po angielsku, nikt nie potrafi zrozumieć tego, co mówię. A gdy poprosiłem o kogoś innego albo przełożonego, ciągle powtarzali "należy wypełnić formularz dla przełożonego". Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i będę informować innych o ich złym traktowaniu klienta i nieuczciwych praktykach wszędzie tam, gdzie się da.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja hotelu w Meksyku

    Po zarezerwowaniu jednego z hoteli w Meksyku, zostałam bardzo zaskoczona niedopieszczonymi warunkami tam panującymi. Pokój okazał się być mało przyjemny, a łóżko niesprawne i niewygodne. Musiałam spać na podłodze przez 4 noce, co znacząco zepsuło mój pobyt. Niestety, nie polecam korzystania z tej firmy, jakość usług pozostawia wiele do życzenia.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Barceló Royal Beach - słońce plaża Bułgaria

    W bloku E jest problem z... szczurami! Są wszędzie, nawet w ścianach i w sypialni. Często dostają się nawet do łazienki.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wizyta w czerwcu z rodziną w hotelu na Kubie

    W czerwcu podróżowaliśmy z rodziną do Allegro Palma Real w Varadero, Kuba, do hotelu Barcelo. Zarezerwowaliśmy 2 pokoje i niestety oba były zainfekowane komarami. W pierwszej godzinie zabiłem ponad 80 z nich! Rodzice mojej żony niestety nie zrobiła tego tak skutecznie, a ich dzieci przez resztę tygodnia były ugryzione. Jedno z nich nawet złapało dengę, istniało 50% szans, że to właśnie tam! Wiele razy prosiłem recepcję, czy mogę porozmawiać z dyrektorem Alejandro, ale niestety był zbyt leniwy, żeby zareagować przez cały tydzień. Ostatecznie złożyłem skargę w barcelo grupie, ale obsługa klienta była żałosna, po prostu przeszli do oferowania mi przyszłej zniżki, zamiast odpowiedzieć na moje pytania. Niestety, moje prośby o rozmowę z kimś bardziej doświadczonym zostały zignorowane. Oprócz problemu z komarami, reszta hotelu była tylko przeciętna. Jedzenie all inclusive było nudne, a kolejki absurdalnie długie. Personel był mieszany, niektórzy pomocni, ale inni wyraźnie się poddali. Moim zdaniem, za to wszystko odpowiedzialni są zarząd i właściciele - Barcelo Group i rząd kubański. Muszą zainwestować więcej pieniędzy i bardziej troszczyć się o pracowników, inaczej nie warto tu zostać, nawet za darmo.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    pobyt w hotelu

    Hotele i ośrodki Barceló mają bardzo wysoki standard jakości, o czym przekonałam się podczas wakacji w jednym z ich obiektów. Na stronie internetowej znalazłam szeroki wybór pakietów obejmujących przelot + hotel lub hotel + transfer oraz liczne oferty obiektów tej sieci hotelowej. Pojechałam na wakacje z moim chłopakiem i bardzo dobrze się bawiłam, szczególnie ze względu na doskonałą obsługę gastronomiczną. Jedzenie jest rzeczywiście wysokiej jakości, a w obiekcie, w którym się zatrzymałam, można było również spróbować typowych dla tego miejsca potraw. Obsługa była również bardzo miła i muszę przyznać, że pracownicy hotelu byli bardzo przyjaźni i pomocni. Poleciłabym znajomym hotel, w którym się zatrzymałam, zwłaszcza ze względu na doskonałą jakość usług i niską cenę jak na hotel czterogwiazdkowy.




O Barceló Hotels & Resorts

O firmie Barceló Hotels & Resorts
Barceló Hotels & Resorts należy do firmy Barceló Gestión Hotelera S.L., której siedziba znajduje się w Palma de Mallorca (Baleary, Hiszpania). Grupa Barceló, założona w 1931 roku przez Simóna Barceló na wyspie Majorka (Hiszpania), to pionowo zintegrowana grupa turystyczna, która składa się z działu hotelowego Barceló Hotel Group posiadającego ponad 250 hoteli i ponad 55 000 pokoi w 22 krajach; oraz działu podróży Ávoris, który ma ponad 700 biur podróży na 4 kontynentach, kilku touroperatorów i recepcjonistów, a także własne linie lotnicze. Pod koniec 2018 roku Grupa, z personelem liczącym 33 378 osób, osiągnęła obroty w wysokości 4 383,4 mln euro oraz EBITDA w wysokości 348 mln euro. Od 1989 roku firma prowadzi działalność charytatywną poprzez Fundację Barceló, która uczestniczy w projektach dotyczących zdrowia, edukacji, rozwoju gospodarczego i kultury w krajach słabo rozwiniętych.

Oferta w Barceló Hotels & Resorts
W Barceló Hotels & Resorts znajdziesz oferty noclegów z podziałem na lokalizację, takie jak Riviera Maya, Punta Cana Bávaro Beach, Aruba, Cancun, Cozumel, Jalisco, Los Cabos, Mexico City, Kostaryka, Hiszpania, Włochy, Dubaj, Varadero, Niemcy, Praga. Możesz również znaleźć nocleg ze względu na: okolicę (plaża, miejska), atrakcje (nurkowanie, golf, kasyno), rodzaj (duże kurorty, all inclusive, luksus, apartamenty królewskie), target (dla dorosłych, pary, rodziny, z zwierzętami), cel (spa, spotkania, wesela), usługi (karta kurortowa, darmowe wifi, poziom premium). Możesz skorzystać z ofert specjalnych takich jak: Live the Summer with BarcelOstories, spędź lato na Riviera Maya, odkryj meksykański Pacyfik, poznaj nasze hotele na Karaibach, doświadcz To it Firhh, miasto w twoich rękach. Portal oferuje usługę Barceló Pro, która dedykowana jest rezerwacjom grupowym Barceló Hotel Group dla profesjonalistów. Dzięki usłudze Barceló Pro otrzymujesz najlepszą gwarantowaną ofertę oraz program lojalnościowy Barceló Pro Rewards. Za dokonaną rezerwację na portalu możesz zapłacić całość lub część kwoty z góry przy dokonywaniu rezerwacji, lub przy zameldowaniu w hotelu i fizycznie wchodząc do pokoju (checkout) lub przy wymeldowaniu. Płatności można dokonać kartami kredytowymi akceptowanymi w obiekcie i/lub za pomocą lokalnego środka płatniczego kraju hotelowego. Akceptowane są karty Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, Maestro oraz gotówka. Możesz również dołączyć do programu my Barceló, międzynarodowego programu lojalnościowego Grupy Hotelowej Barceló, który jest otwarty i bezpłatny, nagradzający lojalność klientów dokonujących rezerwacji na Barcelo.com. Program my Barceló jest przeznaczony dla osób pełnoletnich zarejestrowanych w programie poprzez www.barcelo.com lub za pośrednictwem obsługi klienta i rezerwacji telefonicznych. Osoba rejestrująca konto ponosi odpowiedzialność za dokonywanie rezerwacji w celu skorzystania z wyjątkowych korzyści po zalogowaniu w my Barceló. Płatność za rezerwację zostanie pobrana z karty kredytowej podanej podczas procesu rezerwacji. Z wyjątkiem przypadków przedpłaty, opłata pozostałej kwoty zostanie pobrana po pozostaniu klienta jako gościa w hotelu. Program my Barceló, międzynarodowy program lojalnościowy Barceló Hotel Group, jest stosowany we wszystkich hotelach Grupy Barceló w Europie, Ameryce Łacińskiej/Karaibach oraz w Afryce, z wyjątkiem Barceló Formentor Villas (Majorka, Hiszpania) i Novo Resort The Residence Luxury Apartments by Barceló (Cádiz, Hiszpania) oraz Kuba (Caribe). Rezerwacje dokonane w tych hotelach (po wymeldowaniu) zostaną również uwzględnione w osiąganiu poziomu pobytu w programie.

Co sądzisz o ofercie Barceló Hotels & Resorts?
Czy kiedykolwiek korzystałeś z usług Barceló Hotels & Resorts? Jeśli tak, chcielibyśmy poznać Twoje opinie. NiezaleznaOpinia to miejsce, gdzie możesz wyrazić swoją opinię. Czy serwis jest dla Ciebie intuicyjny i łatwy w obsłudze? Czy udało Ci się znaleźć to, czego szukałeś? Czy proces rejestracji przebiegł sprawnie? Jak oceniasz wygląd strony? Czy miałeś/aś kontakt z obsługą klienta i czy byli przyjaźni oraz pomocni? Czy korzystanie z usług Barceló Hotels & Resorts jest dla Ciebie wygodne i bezpieczne? Przeczytaj opinie innych klientów na temat Barceló Hotels & Resorts. Daj nam znać Twoją opinię poprzez recenzje. Twoje doświadczenia pomogą innym dowiedzieć się, czego mogą się spodziewać od Barceló Hotels & Resorts.


Bonus!

🌟 Jak Barceló Hotels & Resorts błyszczał dla ciebie?






📊 Jak Barceló Hotels & Resorts błyszczał dla ciebie?


    informacje kontaktowe

    Villa Fontana, Club Terraza 300 mts al Sur

    505 Managua

    Nikaragua

    📧 managua@barcelo.com

    ☎ 22809810

    🌐 www.barcelo.com



    Kategorie Barceló Hotels & Resorts

    Wakacje i podróże | Tanie podróże | All-inclusive | Hotele i Hostele


    Statystyki Strony

    Seite online seit: 29 listopada 2019
    Letzte aktualisierung: 29 listopada 2024