Barceló Hotels & Resorts - Ogólna ocena na podstawie 6 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (6)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Listowe zakwaterowanie
Na pewno nas nie zachwyciło. Po pierwsze jedzenie było tylko takie sobie, ograniczony wybór. Pokoje były trochę zaniedbane i wymagały trochę uwagi. Basen był też dość mały jak na tak duży hotel. Mieliśmy opcję all inclusive plus, ale korzyści były małe. Ogólnie było ok, ale nie planujemy wracać.
Rezerwacja zagranicznych wakacji
Moje doświadczenie z tą firmą było okropne. Nigdy nie wyjeżdżałem poza Stany Zjednoczone i byłem bardzo podekscytowany tą wycieczką. Niestety okazało się, że cały proces organizacji podróży był jednym wielkim rozczarowaniem. Czekam już ponad miesiąc na zwrot pieniędzy obiecanego mi, a nikt nie jest w stanie podać mi żadnych informacji na ten temat. Kiedy dzwonię i proszę o rozmowę z kimś, kto mówi po angielsku, nikt nie potrafi zrozumieć tego, co mówię. A gdy poprosiłem o kogoś innego albo przełożonego, ciągle powtarzali "należy wypełnić formularz dla przełożonego". Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i będę informować innych o ich złym traktowaniu klienta i nieuczciwych praktykach wszędzie tam, gdzie się da.
Rezerwacja hotelu w Meksyku
Po zarezerwowaniu jednego z hoteli w Meksyku, zostałam bardzo zaskoczona niedopieszczonymi warunkami tam panującymi. Pokój okazał się być mało przyjemny, a łóżko niesprawne i niewygodne. Musiałam spać na podłodze przez 4 noce, co znacząco zepsuło mój pobyt. Niestety, nie polecam korzystania z tej firmy, jakość usług pozostawia wiele do życzenia.
Barceló Royal Beach - słońce plaża Bułgaria
W bloku E jest problem z... szczurami! Są wszędzie, nawet w ścianach i w sypialni. Często dostają się nawet do łazienki.
Wizyta w czerwcu z rodziną w hotelu na Kubie
W czerwcu podróżowaliśmy z rodziną do Allegro Palma Real w Varadero, Kuba, do hotelu Barcelo. Zarezerwowaliśmy 2 pokoje i niestety oba były zainfekowane komarami. W pierwszej godzinie zabiłem ponad 80 z nich! Rodzice mojej żony niestety nie zrobiła tego tak skutecznie, a ich dzieci przez resztę tygodnia były ugryzione. Jedno z nich nawet złapało dengę, istniało 50% szans, że to właśnie tam! Wiele razy prosiłem recepcję, czy mogę porozmawiać z dyrektorem Alejandro, ale niestety był zbyt leniwy, żeby zareagować przez cały tydzień. Ostatecznie złożyłem skargę w barcelo grupie, ale obsługa klienta była żałosna, po prostu przeszli do oferowania mi przyszłej zniżki, zamiast odpowiedzieć na moje pytania. Niestety, moje prośby o rozmowę z kimś bardziej doświadczonym zostały zignorowane. Oprócz problemu z komarami, reszta hotelu była tylko przeciętna. Jedzenie all inclusive było nudne, a kolejki absurdalnie długie. Personel był mieszany, niektórzy pomocni, ale inni wyraźnie się poddali. Moim zdaniem, za to wszystko odpowiedzialni są zarząd i właściciele - Barcelo Group i rząd kubański. Muszą zainwestować więcej pieniędzy i bardziej troszczyć się o pracowników, inaczej nie warto tu zostać, nawet za darmo.
pobyt w hotelu
Hotele i ośrodki Barceló mają bardzo wysoki standard jakości, o czym przekonałam się podczas wakacji w jednym z ich obiektów. Na stronie internetowej znalazłam szeroki wybór pakietów obejmujących przelot + hotel lub hotel + transfer oraz liczne oferty obiektów tej sieci hotelowej. Pojechałam na wakacje z moim chłopakiem i bardzo dobrze się bawiłam, szczególnie ze względu na doskonałą obsługę gastronomiczną. Jedzenie jest rzeczywiście wysokiej jakości, a w obiekcie, w którym się zatrzymałam, można było również spróbować typowych dla tego miejsca potraw. Obsługa była również bardzo miła i muszę przyznać, że pracownicy hotelu byli bardzo przyjaźni i pomocni. Poleciłabym znajomym hotel, w którym się zatrzymałam, zwłaszcza ze względu na doskonałą jakość usług i niską cenę jak na hotel czterogwiazdkowy.
Najwięcej głosów recenzja
pobyt w hotelu
Czytacz dalej