h10 hotels - Ogólna ocena na podstawie 24 opinii

42% Kupiłbym tu ponownie

Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-05-26
Zakup członkostwa premium w kl

Jestem Cora Chesson-Forh i mieszkam w Ocean El Faro. Kupiłam członkostwo w ekskluzywnym klubie podróży. Mój konsjerż Ray Rosario był niesamowicie pomocny. Codziennie był ze mną ... Czytacz dalejPrzez: Mazur

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-17
Zakwaterowanie na Hotelu H 10

Podróżowaliśmy do hotelu H 10 na La Palmie. Hotel był strasznie zniszczony i ogromny. Dywan przed naszym pokojem miał wiele plam. Sprzątanie zajęło tylko kilka minut i było bard... Czytacz dalejPrzez: radosław

Najwięcej głosów recenzja

  2023-12-21
Moja rezerwacja

Zarezerwowałem super fajne wakacje online, ale niestety nie udało mi się anulować rezerwacji, mimo że miałem do tego prawo. Byłem mega rozczarowany obsługą klienta i tym, w jaki... Czytacz dalejPrzez: Cezary

Opinie (24)

  (6)

 (3)

  (9)

  (6)

  (0)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakwaterowanie w H10 Tenerife Playa

    Podczas naszego pobytu na północy Tenerify mieliśmy niemało problemów z naszym zakwaterowaniem. Musieliśmy nawet dwukrotnie przenosić się z pokoju do pokoju. Klimatyzacja odmawiała posłuszeństwa, woda nie spływała z prysznica, sedes zepsuty, a nawet karaluchy gościli w naszym pokoju. Drzwi lodówki były uszkodzone, telewizor stary jak świat. Do tego nasze podwójne łóżko składało się faktycznie z dwóch pojedynczych, które ciągle się rozjeżdżały. Poza tym jedzenie pozostawiało wiele do życzenia - suchy, twardy chleb, pleśń na śniadaniu, a kolacja to była porażka totalna, surowe ciasto, niesmaczne lasagne. Mimo że personel był przyjazny i chętny do pomocy, nasz pobyt pozostawił wiele do życzenia. Ogólnie rzecz biorąc, nie wrócilibyśmy do H10.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup członkostwa premium w klubie podróży

    Jestem Cora Chesson-Forh i mieszkam w Ocean El Faro. Kupiłam członkostwo w ekskluzywnym klubie podróży. Mój konsjerż Ray Rosario był niesamowicie pomocny. Codziennie był ze mną w kontakcie, zawsze gotów do pomocy. Spełniał każdą moją prośbę efektywnie, starał się zadowolić mnie we wszystkim. Dzięki niemu mój urlop był bezstresowy, co było bardzo ważne podczas podróży do innego kraju. Dzięki niemu mój pobyt w Punta Cana był niesamowitym doświadczeniem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakwaterowanie na Hotelu H 10 na La Palma

    Podróżowaliśmy do hotelu H 10 na La Palmie. Hotel był strasznie zniszczony i ogromny. Dywan przed naszym pokojem miał wiele plam. Sprzątanie zajęło tylko kilka minut i było bardzo pośpieszne. Bufet był prawie identyczny dzień po dniu. Był nudny i jedzenie było tylko letnio podgrzewane. Smutne było to, że w okolicy nie było wielu restauracji, większość była zamknięta. Hotel znajdował się blisko lotniska, więc hałasy były dość duże. Nasz pokój był bardzo mały na trzytygodniowy pobyt. Nie było dodatkowych udogodnień, nawet butelki wody czy czajnika. Cały hotel sprawiał wrażenie bardzo zniszczonego, czego nie spodziewaliśmy się po czterogwiazdkowym obiekcie. Dodatkowo, kiedy zostało mi skradzione 400 euro, nie poprawiło to naszego nastroju podczas pobytu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wspaniały hotel

    Hotel był naprawdę niesamowity! Wszyscy pracownicy, począwszy od Dario z obsługi klienta, przez Arunię z baru przy fortepianie, aż po uroczą sprzątaczkę Aleksandrę, byli niesamowici. Byliśmy włączeni w formułę all-inclusive w pokojach 8712 i 8713 od 6 kwietnia przez tydzień, i było fantastycznie. Pokoje, jedzenie, rozrywka, baseny - wszystko na najwyższym poziomie. To były nasze najlepsze wakacje, dzięki nim stworzyliśmy niezapomniane wspomnienia. Polecam ten hotel wszystkim i nie mogę doczekać się powrotu na kolejne wspaniałe wakacje! Dziękujemy za wszystko!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakwaterowanie w hotelu H 10 w Los Cristianos

    1) Poczekaj na ratownika basenowego, który będzie dostępny następnego dnia, aby zapytać...ale czy chodzi Ci o ten termometr do mierzenia temperatury wody?
    2) Po prostu idź do apteki i kup go sobie. Czy nie mogliby się postarać i wysłać kogoś z termometrem do naszego pokoju, zamiast zmuszać nas do samodzielnego radzenia sobie z nagłym problemem zdrowotnym w obcym kraju? Nigdy więcej!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rozczarowanie, dezinformacja, niesatysfakcjonujące traktowanie klienta

    Zarezerwowaliśmy duży apartament z tarasem na 3 noce i od samego początku powiedzieliśmy, że przyjedziemy z 2 małymi psami. Potwierdzono naszą rezerwację, ale SIEDEM dni przed wyjazdem otrzymaliśmy e-mail o jej anulowaniu, bo nie akceptują zwierząt. Odpowiedź była nieuprzejma i sugerowała podróżowanie bez psów. Brak przeprosin i wyrazu ubolewania bardzo nas zaniepokoił.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja hotele h10

    Wybraliśmy się do jednego z hoteli h10 i mieliśmy skorzystać z trzech darmowych tygodni, które przysługiwały nam z naszym członkostwem. Niestety, udało nam się skorzystać tylko z jednego tygodnia, ponieważ żona zachorowała podczas pierwszej podróży do Meksyku i musiała przejść pilną operację. Na tym samym piętrze co ona przebywało jeszcze czterech Amerykanów, którzy również musieli być operowani. Mimo że kilkukrotnie pytaliśmy o możliwość korzystania z pozostałych dwóch tygodni, zostaliśmy zapewnieni, że jeśli zdecydujemy się ponownie podróżować, będziemy mogli z nich skorzystać. Niestety, kiedy chcieliśmy zarezerwować kolejny tydzień, okazało się, że został nam odmówiony dostęp do darmowego pobytu i oskarżono nas o kłamstwo. Pomimo wcześniejszych zapewnień, nasz wniosek został odrzucony, a zwłaszcza nieprzyjemne było oskarżenie nas o kłamstwo.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupy w hotelu

    Personel był świetny, hotel był w porządku, ale jedzenie było trochę słabe. Restauracja włoska była przeciętna. W okolicy jest wiele innych restauracji, które są naprawdę dobre. Nie podobało mi się, że ludzie palili w okolicy baru przy basenie na zewnątrz, gdy jadłem lunch lub oglądałem wieczorne pokazy. Powinny być oddzielne strefy dla palących, z dala od reszty gości.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja hotelowa

    Bardzo zawiedzione przeze mnie doświadczenie. Mimo, że jeszcze nie dotarłem, jestem naprawdę rozczarowany. Musiałem zmienić daty, bo linie lotnicze zmieniły lot o kilka godzin i teraz przylatujemy bardzo wcześnie rano. Mimo informacji, że mogę dokonać jednej zmiany bez opłaty - teraz za to zmianę naliczyli zupełnie nowe opłaty za pokój. Podczas mojego trzeciego dnia pobytu w Sewilli, który zarezerwowałem, kosztował mnie więcej niż dwa pierwsze dni razem wzięte. Nie odpowiadają i bardzo trudno się z nimi skontaktować - maile odbijają - NIE POLECAM KORZYSTANIA Z HOTELI H10!!!!!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakwaterowanie w hotelu nad morzem

    Mój pobyt w hotelu nad morzem niedawno był koszmarem. Mimo rezerwacji konkretnego pokoju, po przyjeździe okazało się, że jest niedostępny i musiałem zaakceptować obniżkę. Była seria fałszywych obietnic, próby zmuszenia mnie do podpisania dokumentów rezygnujących z moich praw i ogólnie lekceważenie zadowolenia klienta. Ocean Maya Royale nie tylko nie dostarczył mi pokoju, który zarezerwowałem, ale próbował mnie oszukać na pieniądze, które już zapłaciłem. Obiecano rekompensatę, ale nigdy nie została zrealizowana, zostawiając mnie z uczuciem oszustwa i frustracji.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakwaterowanie w Ocean El Faro Punta Cana

    Byłem niedawno na wakacjach w Ocean El Faro Punta Cana. Muszę powiedzieć, że jedzenie było naprawdę pyszne, pokoje czyste i personel bardzo przyjazny. Na pewno polecam to miejsce. Szczególnie podobała mi się obsługa ze strony młodej dziewczyny o imieniu Roselis, zawsze dbała o nasze potrzeby i zaoferowała nam świetne członkostwo. Bar, latarnia i baseny były po prostu świetne! Na pewno tam wrócę, polecam każdemu!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakwaterowanie w hotelach h10

    Niestety, muszę powiedzieć, że nie jestem zadowolony z mojego pobytu w hotelach h10, które odwiedziłem. Byłem tam dwa razy i za każdym razem musiałem usłyszeć przeprosiny za niskie standardy, ale nigdy nie dostałem zwrotu pieniędzy za te problemy. Usługi były straszne i szczerze powiedziawszy, nie polecam tam nikomu się zatrzymywać. Generalnie mam wrażenie, że chodzi im tylko o pieniądze, a nie o zapewnienie komfortowego pobytu gościom.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wyjazd z mężem i dzieckiem, rezerwacja All Inclusive

    Przyjazd na to miejsce nie był zbyt udany, pokoje były brudne, obsługa słaba, baseny miały zasoloną wodę, w restauracji nie było najlepiej obsłużonych, brudno i niedokładnie posprzątane. Jedynie w barze sportowym było szybko i sprawnie obsłużono.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja pokoju w Ocean El Fero

    W zeszły weekend byłem w Ocean El Fero, zarezerwowałem go online. Byłem już w innych Oceanach, ale ten był najgorszy - pracownicy nie przyjaźni, trudności z językiem. Pierwszy pokój miał zapach pleśni, pleśń na meblach i pościeli. Jacuzzi zepsute i brudne. Mam zdjęcia i filmy. Przy zameldowaniu powiedziałem, że mam alergię na wieprzowinę. Spędziłem większość czasu w łazience. To była 18 urodziny mojej córki, prezent z okazji ukończenia szkoły średniej. Jakość była bardzo słaba, nie spełniła moich oczekiwań. Można by więcej rzeczy wymienić, ale kończę tutaj.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wypoczynek w oceanie, super!

    Cześć, jestem Kasia i muszę powiedzieć, że miałam niesamowity pobyt w mieście nad Morzem Bałtyckim. Naprawdę polecam to miejsce z całego serca! Idealne na wyjazd z rodziną. Pokoje są super fajne, jedzenie pyszne, a obsługa mega miła - szczególnie pani Monika, z którą mieliśmy przyjemność rozmawiać. Jej podejście i profesjonalizm były naprawdę zachwycające. Całość zasługuje na piątkę!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup w hotelu - H10 Santa Ponsa

    Hotel na Balearach jest po prostu niesamowity! Personel recepcji i obsługa pokoju są bardzo pomocni, a śniadania są doskonałe. Jest tam także wiele atrakcji w razie deszczowej pogody, takich jak siłownia, jacuzzi, sauna i łaźnia parowa. Na dachu znajduje się piękny basen i bar przy basenie. Większość gości to dorośli, co idealnie pasowało do naszej podróży. Na pewno tam wrócimy!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup noclegu w hotelu

    Niestety, jako klient, byłam naprawdę rozczarowana jakością usług w tym hotelu. Wszystko było okropne, od zameldowania, poprzez śniadanie, aż po dostępność tarasu na dachu. Miałam wrażenie, że to dla nich pierwszy dzień otwarcia, bo personel był kompletnie nieprzygotowany i nie potrafił nawet zrobić jajecznicy. Nawet pomimo moich licznych skarg, nie zareagowali w żaden sposób! Radzę wszystkim omijać ten hotel szerokim łukiem. Szkoda tylko, że musiałam wydać 300 euro za nocleg.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Odpoczynek w hotelu

    Mój pobyt w hotelu był naprawdę fajny. Pokoje były super, a baseny świetne. Jedynym minusem był jedzenie, bo moja partnerka źle się poczuła po zjedzeniu owoców morza - krewetek i małży. To trochę nam zepsuło wakacje.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rejestracja w ekskluzywnym klubie podróżniczym

    Moja żona i ja zapisaliśmy się do ekskluzywnego klubu podróżniczego. Naszym przewodnikiem był Piotr. To było fantastyczne przeżycie! Czuliśmy się traktowani z szacunkiem we wszystkich częściach hotelu, naprawdę czuliśmy, że warto było tu być. To było niesamowite! Polecam wszystkim, którzy sobie na to mogą pozwolić, to naprawdę dobra inwestycja dla miłośników luksusu i podróży.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje rezerwacje

    Kurczę, zarezerwowałam coś i teraz chciałabym to anulować, ale niestety jest to niemożliwe! Już od ponad miesiąca próbuję to zrobić, ale cały czas mnie olewają. Dzwoniłam na kilka numerów i wysłałam kilka maili, ale niestety otrzymałam tylko bezużyteczne informacje. Ostatnia odpowiedź, którą dostałam od nich, brzmiała: "skontaktuj się z własnym bankiem". Musiałam złożyć skargę, bo nic nie zrobili, żeby mi zwrócić pieniądze!