jetblue Opinie

: 18
17% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-02-15
Ulotka lotnicza
Po raz pierwszy leciałem JetBlue i było całkiem fajnie. Wszyscy byli mili i bez problemu dotarliś...Czytacz dalej
Rutkowski

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-04
zakup biletów lotniczych
Ostatnio kupiliśmy bilety lotnicze dla siebie, dla męża oraz dla naszego trzymiesięcznego dziecka...Czytacz dalej
miłosz

Opinie (18)

  (1)

 (2)

  (8)

  (7)

  (0)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    zakup biletów lotniczych

    Ostatnio kupiliśmy bilety lotnicze dla siebie, dla męża oraz dla naszego trzymiesięcznego dziecka. Po cztero godzinach opóźnienia, które dwukrotnie się powtórzyło, ostatecznie lot został odwołany z powodu incydentu z chłopcem, który twierdził, że doznał kontuzji. Wszystko to działo się o trzeciej nad ranem i było to bardzo uciążliwe oraz wyczerpujące dla naszej rodziny. Teraz czekamy na lotnisku w Bostonie o tej porze, aby odzyskać nasze bagaże. Osoba odpowiedzialna za rejestrację błędnie zapisała nazwisko męża, dlatego walizka z naszymi rzeczami i akcesoriami dla dziecka jest nie do odnalezienia. To prawdziwy koszmar. Nie polecam tej firmy i na pewno już nigdy więcej nie skorzystamy z ich usług.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje bilety na lot

    No więc luz, miałem bilety na lot, ale kurde, niestety lot został odwołany i jak poprosiłem o zwrot kasy, to mi mówią, że za późno zadzwoniłem. Nigdy więcej nie skorzystam z tej słabej obsługi klienta.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Opinie o pracownikach pokładowych

    Są niegrzeczni i natrętni! Kiedy porównuję ich z innymi liniami lotniczymi, widzę dużą różnicę w podejściu do klientów. Pracownicy nie troszczą się o nas, tylko siedzą, gadają i śmieją się głośno o swoim życiu prywatnym. Przez to czuję się zignorowany jako klient. Mam nadzieję, że zarząd weźmie to sobie do serca!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Anulowane loty

    To straszne, anulowali mój lot i teraz nie pomagają mi znaleźć innego. Dali mi kredyt do wykorzystania, ale gdy próbowałam zarezerwować kolejny lot, również go anulowali. Musiałam anulować rezerwację i dostałam kolejny kredyt, ale niestety wygasł zanim zdążyłam go wykorzystać, mimo, że miałam przedłużenie. Straciłam 1000 dolarów przez ich anulowanie lotu. Nie polecam korzystania z ich usług, nie zwracają pieniędzy i nie pomagają. Spędziłam ponad godzinę na linii, czekając na rozmowę z kierownikiem, który okazał się również niekompetentny. JetBlue staje się coraz mniej profesjonalna.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych do Paryża

    Absolutnie nie polecam skorzystania z tej linii lotniczej. Sam nigdy wcześniej nie latałem nimi i już nie mam zamiaru tego robić. Cała podróż do Paryża była pełna opóźnień - loty spóźniały się ponad godzinę. A na powrót zostaliśmy przeniesieni z klasy biznes do innej bez naszej zgody i bez jasno podanej kwoty zwrotu różnicy cen.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja lotu

    Dzwoniłem do JetBlue i okazali się niezbyt fair - obiecali mi zwrot pieniędzy, a potem zaoferowali mi tylko kredyt na przyszły lot.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Opóźnienie lotu nocnego

    Lot opóźniony o 4 godziny. Po wylądowaniu około 4 rano, na którego zarezerwowałem i zapłaciłem hotel, teraz jest stracony. Musiałem iść na spotkanie bez snu. Czekanie na obsługę klienta trwało 21 minut i chcieli naliczyć opłatę za swój błąd. Nigdy więcej. Trzymaj się z dala, nawet jeśli jest darmowe.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje doświadczenie na pokładzie linii lotniczych podczas podróży

    Dzisiaj na pokładzie lotu miałem straszne przeżycie. Byłem jednym z ostatnich pasażerów, którzy mogli wejść na pokład i powiedziano nam, że brakuje miejsc na bagaż podręczny. Musieliśmy sami szukać miejsca dla swoich bagaży. Mimo mojego wieku i złego samopoczucia jako 68-latek podróżujący samotnie, próbowałem znaleźć miejsce na walizkę, ale niestety nie pasowała i musiałem ją ściągnąć. Potem zostaliśmy poproszeni o podejście do końca samolotu, gdzie stewardessa zebrała nasze nazwiska i numery miejsc, mówiąc, że sprawdzą nasze bagaże bezpłatnie. Gdy zwróciłem się do niej, zapytała mnie, jak się czuję. Powiedziałem, że nie najlepiej i że jestem bardzo zmęczony. Rozmawiała ze mną kilkakrotnie nazywając mnie "drogi", by uniknąć mojej ewentualnej frustracji, co z kolei mnie zirytowało. Nie zaoferowano mi żadnej rekompensaty, nawet w postaci dodatkowego darmowego drinka, mimo że przez opóźnienie z powodu bagażu prawie nie zdążyłem na mój transport z lotniska. Byłem zaniepokojony i musiałem ponownie organizować transport, którego w ogóle nie powinienem było potrzebować. Na pewno nie będę polecać tej linii lotniczej i zamierzam złożyć skargę. Mam nadzieję, że moje doświadczenie pomoże komuś uniknąć podobnej sytuacji.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja biletów lotniczych

    Jestem bardzo niezadowolony z mojego lotu z JetBlue. Pracownicy na pokładzie byli bardzo niegrzeczni i nie chcieli pozwolić nam umieścić plecaków w górnych schowkach. Powiedzieli, że zgodnie z polityką linii lotniczych możemy mieć tylko jedną torbę podręczną. Mimo tego, że były wolne miejsca w schowkach, zmuszono nas do trzymania plecaków u nóg. Co więcej, personel pokładowy rozmawiał głośno o nas, bez jakiejkolwiek troski o nasze odczucia. Wydaje mi się, że nie mieli żadnych dobrych manier wobec pasażerów. Mam nadzieję, że JetBlue weźmie sobie takie zachowanie do serca.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Opinia o locie z Paryża do JFK w klasie biznesowej.

    Podróż z Paryża do JFK i z powrotem w klasie biznesowej była całkiem udana. Mini kabiny były wygodne, ale niestety nie były dobre do podróżowania w duecie, bo nie mogliśmy się zobaczyć ani porozumieć. Niestety nie wszystkie posiłki i napoje były na poziomie klasy biznesowej, a obsługa na jednym z lotów była kompletnie niekompetentna (nieprzyjazne zachowanie, podawanie jedzenia i napojów pasażerowi w zasięgu ręki, zamiast w kabinecie). Po wylądowaniu w Nowym Jorku mieliśmy problemy z opłatami na immigraji, ale nie była to wina linii lotniczych. Musieliśmy czekać godziny na przejście formalności, mimo że mieliśmy trzy godziny na przesiadkę między lotami z Paryża do Nowego Jorku i dalej.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych do Singapuru dla rodziny

    Zarezerwowanie biletów dla całej rodziny z Dallas do Singapuru jest prawdziwą katorgą. Na moje nieszczęście, po zalogowaniu na swoje konto, przekonałem się, że rezerwacje zostały popieprzone. Bilety w klasie biznesowej kończą się w Doha, a bilety w klasie ekonomicznej pokazują tylko trasę z Dallas do Doha. Po kontakcie z obsługą klienta dowiedziałem się, że nie ma już dostępnych biletów do Singapuru - bez kitu! A żeby anulować rezerwację, musiałbym zapłacić astronomiczną opłatę anulacyjną w wysokości 1000 dolków za bilet w klasie biznesowej i 300 złotych za bilet w klasie ekonomicznej. W dodatku typ z obsługi klienta był niemiły i nie chciał uznać, że ich bzdurna polityka mówi o braku opłat w przypadku anulowania w ciągu 24 godzin. Oczywiście wszystko zrzucił na mnie, że nie skorzystałem z agenta i nie chciał mi w żaden sposób pomóc! Przechodząc na ich stronę internetową, okazuje się, że te same loty są ciągle dostępne! - nie ma co się dziwić.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Ulotka lotnicza

    Po raz pierwszy leciałem JetBlue i było całkiem fajnie. Wszyscy byli mili i bez problemu dotarliśmy na miejsce. Samolot nawet wystartował punktualnie. Na pewno bym z nimi poleciał jeszcze raz. Jedyna rzecz, której żałuję, to to, że może powinni ograniczyć ilość bagażu. Było tak wielu ludzi z ogromną ilością bagażu, którzy nie powinni mieć tyle rzeczy przy sobie! Ostatnia grupa pasażerów nawet nie mogła pomieścić swoich walizek ponieważ pierwsza grupa zajęła całą przestrzeń na górze! To trochę zachłanne i niebezpieczne. To mój jedyny problem z tą linią lotniczą.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja lotu

    Co za koszmar! Ciężko uwierzyć, że mówią, że można zabrać swój bagaż podręczny i bagaż rejestrowany, a potem nagle zmieniają zdanie. To takie nieuczciwe i niesprawiedliwe. Tak naprawdę, to jest absurdalne i brakuje im moralności. Nazywają bagaż podręczny bagażem rejestrowanym, i tyle. Wydaje mi się, że zakładają, że dowiesz się o tym dopiero po złożeniu zamówienia. To naprawdę irytujące, bo zapłaciłbym za to od razu, gdybym to wiedział.

    Spędziłem godziny próbując to wyjaśnić z Obsługą Klienta. Nie chciałem nawet zwrotu, po prostu chciałem dodać bagaż rejestrowany, ale ich strona jest taka kiepska, a obsługa tak nieskuteczna, że nie mogłem tego zrobić.

    Mam zrzuty ekranu, które potwierdzają, jak absurdalne było to całe rozmowy. W efekcie nie dodałem bagażu rejestrowanego i teraz muszę więcej zapłacić na lotnisku. Straciłem godziny mojego czasu i pieniądze.

    Słyszałem wiele złych opinii o linii lotniczych, ale ci goście są prawdziwym koszmarem, który czeka tylko na to, aby się wydarzył.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja biletów lotniczych

    Nigdy nie spotkałem się z tak okropną obsługą klienta. Po prostu absurdalne ceny za każdą dodatkową usługę, a wszystko inne dodatkowo płatne. Kosmiczne opłaty za bagaż, dodatkowe opłaty za wybór miejsc - po prostu przesada. Loty zawsze opóźniają się, nawet jeśli przyjedzie się na lotnisko 3 godziny wcześniej.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kupno biletu lotniczego do Nowego Jorku

    To było straszne! Lot miał opóźnienie, a potem został odwołany. Reszta całkowita porażka. Obsługa klienta pozostawiała wiele do życzenia, jedzenie było brudne, a odszkodowanie żadne. Cały dzień zmarnowany na konferencji i ważnej kolacji.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup lotów

    Moje doświadczenia z lotami zawsze były dobre, ale ostatnio natrafiłam na najgorszą obsługę w historii. Ci pracownicy po prostu nie potrafią być uczciwi i miłym.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilety lotnicze

    Myślę, że to było naprawdę świetne. Obsługa była naprawdę przyjazna, jedzenie pyszne, a lot przebiegł bezproblemowo.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    zakup biletu lotniczego

    Kupiłem bilet lotniczy i po raz pierwszy leciałem tymi liniami. Muszę powiedzieć, że to było straszne doświadczenie - obsługa uszkodziła mój nowy bagaż. Zgłosiłem reklamację, ale powiedziano mi, że to normalne zużycie. Teraz rozumiem, dlaczego te linie mają tak złe opinie. Załoga również pozostawiła wiele do życzenia. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.


Inni również oglądali