southwest airlines - Ogólna ocena na podstawie 20 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (20)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Loty Las Vegas - Long Beach
Często latam z Las Vegas do Long Beach i ostatnio, podczas dwóch lotów, próbowałem usiąść przy oknie, ale ludzie mówią, że miejsce jest zarezerwowane. Czy pasażerowie mogą to robić? Aktualnie jestem w locie i znowu mi się to przytrafiło. Szczerze mówiąc, uważam, że są to wolne miejsca, a nie zarezerwowane. Dziękuję za wysłuchanie.
Zakup biletów
Mają super loty, ale raz jeden steward mnie uderzył na pokładzie bez pytania i jak zareagowali na moją skargę, to nie było w porządku. Całe doświadczenie było okropne i po prostu nie chcę już latać z tą linią lotniczą.
Lot był okropny
Moje doświadczenie na pokładzie było okropne. Stewardesy były niegrzeczne i nie miłe. Internet, który zakupiłam, działał fatalnie i nie polecam go nikomu. Inne linie lotnicze są zdecydowanie lepsze. Zawsze mają najlepsze miejsca na lotnisku. Kiedy skontaktowałam się z obsługą klienta, zostalam odesłana do obsługi online. Powiedziałam im, że jestem na pokładzie, a oni odpowiedzieli tylko "szkoda". Na szczęście, moja firma przechodzi na linie Delta.
Zakup biletów na przeloty
Uwielbiam tę linię lotniczą, przelatywałem z nimi sporo razy zeszłego roku. Niestety, ostatnio przez przypadek musiałem lecieć inną linią. Ich aplikacja nie działała, a bagaż podręczny trzeba było dokupić osobno. Czyste oszustwo, nie ma co ukrywać. Tęskniłem za obsługą i prostotą lotów z liniami SouthWest. Po prostu chciałem podziękować za łatwe i bezproblemowe loty.
Kupując bilet na pokładzie
Loty w tym samym czasie. Dzisiaj lot i stewardesa poprosiła mnie o wzięcie mojej torby z górnej półki, aby zrobić miejsce dla osoby zbyt dużym bagażem, który nie zmieścił się pod siedzeniem. Ta osoba miała dwie torby i ja tylko jedną, ale musiałem to zrobić. Mam ponad 6 stóp wzrostu, więc teraz nie miałem miejsca na rozciągnięcie nóg jak zazwyczaj. Jeśli Southwest będzie traktować lojalnych klientów w ten sposób, wolę lecieć z innymi liniami lotniczymi.
Moje doświadczenie lotnicze
Po wielu latach latania liniami lotniczymi Southwest Air, doświadczyliśmy wczoraj najgorszego lotu naszego życia z Los Angeles do Baltimore. Stewardesa starsza nie pozwalała pasażerom korzystać z toalety, rzucała przekąskami i krzyczała na starszego mężczyznę. Główna stewardesa powiedziała nam, że na pokładzie nie będzie dostępnej sieci WiFi. Przez prawie pięć godzin musieliśmy słuchać płaczących, hałaśliwych dzieci. Mój mąż dzwonił dzisiaj, aby skarżyć się na problemy i został zignorowany przez kolejną starszą kobietę w siedzibie firmy. Teraz ich loty są pełne, siedzenia są niewygodne, a jeśli siedzisz przed dzieckiem, możesz być kopnięty w plecy przez cały lot - to były moje doświadczenia. Totalny koszmar!
Loty liniami lotniczymi
Kilka razy korzystaliśmy z lotów liniami lotniczymi i zawsze byliśmy bardzo zadowoleni z obsługi. Ostatnio wróciliśmy z Panama City na Florydzie i wszystko przebiegło sprawnie od odprawy aż do wejścia na pokład. Pracownicy pokładowi byli naprawdę świetni! Dodatkowo możliwość bezpłatnego przewiezienia pierwszej torby to duży plus. Wolimy wybierać miejsca samodzielnie po wejściu na pokład, niż mieć przydzielone już przed lotem jak w innych liniach lotniczych.
Rezerwacja lotu
Podczas próby odprawy na lot liniami lotniczymi na lotnisku 19 marca 2024 roku napotkałem niespodziewany problem. Mimo zarezerwowania lotu miesiąc wcześniej, 12 lutego 2024 roku, na podróż na pogrzeb rodzinny widziałem się z potrzebą uzyskania zgody od moich sióstr, aby podróżować z moim małoletnim siostrzeńcem i bratankiem. To było dla mnie nowe, bo wcześniej nie było takiej potrzeby. Rozmowa z agentem i jego przełożonym była niekomfortowa, pokazali mi brak szacunku. Pomimo moich próśb nie chcieli sprawdzić mojej historii podróży z maluchami i nie brali pod uwagę trudności, jakie wtedy miałem w rodzinie. Dostałem także sprzeczne informacje dotyczące akceptacji notarialnego listu od opiekuna dzieci, co jeszcze bardziej skomplikowało sytuację. Chciałbym, żeby ten incydent został przeanalizowany, bo przyniósł mi cierpienie w trudnym już czasie. Mam nadzieję, że moja opinia może pomóc w poprawie obsługi klienta i jasności wymagań dla pasażerów, szczególnie w delikatnych sytuacjach, jak nagłe problemy rodzinne. Moje doświadczenia z lotami były różne, ale ostatecznie dostałem zwrot pieniędzy. Teraz planuję korzystać z linii American Airlines na przyszłe podróże.
Zakup biletu lotniczego
Wydaje mi się, że ruszył o 12:38.
Anulowany lot z powodu ograniczeń Covid
Zgłosiłem anulację lotu, bo nie mogłem lecieć z powodu Covid. Dostałem bon podróżny, ale nie mogłem go wykorzystać w ciągu roku z powodu ograniczeń związanych z Covid. Teraz linie lotnicze nie chcą mi go zrealizować. Po prostu wzięli moje pieniądze i nie chcą pomóc poza powiedzeniem "sorry" i trzymaniem moich pieniędzy.
Anulowany lot bez odszkodowania lub zainteresowania.
Lot został odwołany, a nie otrzymałem ani odszkodowania, ani żadnego zainteresowania. Obsługa była bardzo niegrzeczna i obojętna. Odradzam podróżowanie z tą firmą, bo na pewno będziesz miała/miał/aś z tego powodu pretensje. Pracownicy tam nie są zbyt pomocni. Moim zdaniem, wszyscy powinni być zwolnieni.
Zakup biletu lotniczego
O kurczę! Nie dość, że ukradli rzeczy z mojej walizki... to jeszcze system rezerwacji miejsc jest kompletnie szalony! Przypisują Ci grupę, a potem jedna grupa wchodzi do samolotu i siadasz gdzie chcesz. Płaciłam za selekt business, a mimo to dostałam słabe miejsce. Wydałam 500 złotych na upgrade i to było kompletnie bez sensu! Gość z obsługi lotniskowej był totalnie nieuprzejmy, gdy zadałam zwykłe pytanie. Nigdy więcej nie polece tym przewoźnikiem!
Moje doświadczenia z liniami lotniczymi zdecydowanie lepsze
Zazwyczaj mam dobre doświadczenia z liniami lotniczymi. Lubię program lojalnościowy, to świetny dodatek. Loty zazwyczaj idą gładko, chociaż zdarzają się opóźnienia z powodu pogody, ale to dotyczy wszystkich linii lotniczych. Nie ma dodatkowych opłat za zmiany lotów i bagaż, co jest fajne. Personel jest miły i pomocny. Ale nigdy nie mają lotów bezpośrednich do miejsc, do których chcę się dostać. Czasami brakuje internetu, co jest irytujące. Wybór w klasie biznesowej nie jest zbyt duży, chyba że chcesz darmowego napoju. Wcześniejsze wejście na pokład (niskie kategorie A) nie ma znaczenia, jeśli jest dużo pasażerów boardingowych przed tobą.
Rezerwacja lotu
System rezerwacji i obsługi na moim locie był kompletnie niekompetentny w obsłudze kontroli TSA. Pomimo że zostałem wybrany do dodatkowej kontroli na bramce, to nie znaczy, że muszę być traktowany jak śmieć przez personel. Cała moja podróż została zrujnowana przez ten system, który nie był w stanie przydzielić mi odpowiedniego miejsca w kolejce na kolejne połączenia. Dlaczego inne linie lotnicze nie mają takich problemów jak Southwest?
Rezerwacja lotu
Podczas ostatniej rezerwacji lotu miałem problem z samochodem, co spowodowało konieczność odwołania pierwszego lotu. Po dotarciu na lotnisko, pracownicy nie poinformowali mnie o rezerwacji powrotnego lotu i dopiero na bramce dowiedziałem się, że jej brakuje. Po kilku dniach okazało się, że muszę dodatkowo opłacić powrotny lot. Obsługa klienta była na bardzo niskim poziomie.
Komplikacje z lotami
Aktualnie jestem na pokładzie lotu, który jeszcze nie wzbił się w powietrze z powodu nieokreślonych przyczyn. To straszne i czas na zmiany! Postanawiam zrezygnować z korzystania z usług tej linii lotniczej. Moje dolary amerykańskie nie powinny być wydawane na finansowanie czyichś innych celów kosztem mojego zadowolenia.
Zakup biletów
Loty SWA mają wiele fajnych opcji, jak niskie ceny, możliwość zmiany miejsc na bliżej frontu samolotu i brak opłat za bagaż rejestrowany. Zmiany i transfery są łatwe i nie generują wielu dodatkowych kosztów. Dodatkowo, mam kartę kredytową Rapid Rewards, dzięki której zbieram punkty za każde wydane pieniądze. Mój lot w dwie strony z KC do Philadelphia został zakupiony za pomocą punktów.
Zakup biletów lotniczych
Program lojalnościowy jest strasznie rozczarowujący. Obiecali mi zwrot pieniędzy za hotel, jeśli hotel zaakceptuje zwrot. Hotel zaakceptował, a mimo to nie otrzymałam zwrotu. Pracownik obsługi klienta, Daniela, jest najgorszym pracownikiem obsługi klienta, jakiego kiedykolwiek spotkałem. Jest niekompetentna i nie potrafi rozwiązać problemów. Mam kartę kredytową linii lotniczej, którą chcę anulować. Nie zamierzam już korzystać z usług tej linii lotniczej ani używać ich punktów lojalnościowych.
Proste loty
Bardzo mi się podoba to, że nie ma żadnych dodatkowych opłat i wiesz dokładnie, ile zapłacisz. Cieszę się także, że cena obejmuje transport dwóch sztuk bagażu.
Zakup biletów lotniczych
Kiedyś regularnie latałem z tą linią lotniczą i zawsze mówiłem dobre słowo o nich, ale teraz nie mam z nimi żadnego kontaktu od roku. Muszę dojeżdżać z DEN do ABQ co najmniej raz na 3 tygodnie z powodów służbowych i teraz przesiadam się na United w klasie pierwszej. Stać mnie na to i warto płacić trochę więcej za lepszą jakość. SouthWest był spóźniony powrotem przynajmniej 4 razy z rzędu i agenci na bramce stali się strasznie nieuprzejmi i nieuważni. Mam 80 tysięcy punktów na moim koncie SW Rapid Rewards i po prostu postanowiłem je oddać, zamiast cierpieć przez te trudności.
Najwięcej głosów recenzja
Zakup biletów lotniczych
Kiedyś regularnie latałem z tą linią lotniczą i zawsze mówiłem dobre słowo o nich, ale teraz nie mam z nimi żadnego kontaktu od roku. Muszę dojeżdżać z DEN do ABQ co najmniej ra... Czytacz dalejPrzez: Cezary