Everli - Ogólna ocena na podstawie 39 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (39)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakup trzy miesiące darmowych dostaw
Po opłaceniu 69 zł za trzy miesiące darmowych dostaw i dodatkowych godzin dostaw usługa stała się niedostępna. Czekałem na aktywację tej usługi przez dwa tygodnie. Dopiero po mojej interwencji została włączona, ale w czasie rozmowy nie poinformowano mnie, że nie mogę już składać zamówień. Po żądaniu zwrotu pieniędzy firma nie odpowiedziała w ogóle. Nie polecam takiego zachowania, jest to nieprofesjonalne i straciło moje zaufanie, które udało się zyskać w ciągu ostatniego roku.
Moje zakupy online
Może firma ma teraz problemy finansowe, bo wszyscy dostają maile o opóźnieniach w dostawach. Aplikacja działała całkiem dobrze, tylko zamówienia często były przekładane na inny dzień. Może mają problem z rekrutacją pracowników. Ale gdy już usługa działała, było w porządku, co było dla mnie ważne, bo te zakupy były dla mnie luksusem, zaoszczędziły mi trochę czasu i było sporo fajnych promocji.
Zakup online spożywczy
Muszę powiedzieć, że mój ostatni zakup spożywczy przez internet był kompletną porażką. Nie mogłem wybrać terminu dostawy, strona nie działała mimo opłaconego zamówienia, a kontakt z obsługą klienta był prawie niemożliwy.
Moje zakupy w Everli Plus
Co za dramat! Kupiłem usługę Everli Plus i nagle okazało się, że nie mogę robić zakupów w mojej okolicy. Mam wrażenie, że ta firma kompletnie mnie zignorowała. Napisałem kilka maili, próbowałem też skontaktować się przez czat, a nawet próbowałem skomentować na ich fanpage'u na Facebooku, jednak zostałem zablokowany. To jest jakiś żart! Naprawdę uważajcie, bo wygląda na oszustwo.
Zamówienie produktów spożywczych przez Everli
Everli to fajna usługa, bo możesz zamówić jedzenie z różnych sklepów spożywczych, ale niestety wiele produktów nie ma opisu, więc trzeba je dodawać samemu. To trochę czasochłonne i można się pomylić z cenami, co może skutkować problemami przy dostawie. Poza tym, dostawcy często przyjeżdżają za wcześnie, nawet godzinę przed planowanym czasem, co jest mega irytujące. Kto w ogóle wpadł na taki absurdalny pomysł? Szczerze mówiąc, nie polecam tego serwisu.
Zakup spożywczy online
Przetestowałam tę usługę poprzez kilka zamówień i muszę powiedzieć, że ogólnie jestem zadowolona. Zdarza się rzadko, że coś nie jest tak jak powinno być w dostawie, ale kiedy nawet się tak stanie, obsługa klienta radzi sobie z tym szybko i skutecznie. Kontakt z Obsługą Klienta jest naprawdę dobry, zawsze szybki i bezproblemowy. Jedynym minusem, na który można by ponarzekać, jest słaba wyszukiwarka produktów, co czasami utrudnia znalezienie konkretnego produktu. Dostawa najczęściej przychodzi na czas, więc ogólnie rzecz biorąc, polecam tę usługę.
4 lata Everli
Korzystam z Everli od 4 lat, jeszcze przed pandemią! Mam takie szczęście, że dostarczali mi zakupy w dwóch różnych miastach. Mogę powiedzieć, że są dla mnie bardzo ważni, dopiero gdy zaczynają brakować, doceniam ich wartość. Alternatywne dostawy z innych sklepów są albo dużo droższe albo trzeba zamawiać za większe kwoty. W Everli zawsze znajdowałem wszystko, nawet mrożonki! Uwielbiam też możliwość dodawania produktów po złożeniu zamówienia. Dla mnie są numer jeden!
Moj zakup spożywczy
Szczerze odradzam skorzystanie z tej usługi zakupowej. Moje zamówienie było opóźnione kilka razy i w końcu nawet zostało anulowane. Pieniądze utknęły na koncie przez długi czas, co mnie strasznie zdenerwowało. Lepiej unikać Everli, żeby nie tracić czasu i nerwów!
Brak dostępności terminów
Od kilkunastu dni staram się złożyć zamówienie na mojej stronie internetowej, ale niestety wszystkie proponowane sklepy nie mają dostępnych terminów dostawy. Mimo wielu prób skontaktowania się z nimi, informacja ta pozostaje niezmienna. Nawet udało mi się porozmawiać z obsługą klienta, ale niestety sytuacja się nie poprawiła. Jestem bardzo niezadowolony/a z tych doświadczeń i uważam, że firma nie postępuje profesjonalnie. Dla mnie to zdecydowanie zerowa ocena.
Zakupy online
Moje doświadczenia z Everli były naprawdę różne. Na początku było super - wszystko działało jak należy, zakupy szybko się realizowały, dostawy były na czas. Ale potem zaczęły się problemy z jakością usług i z terminami. A teraz nawet nie świadczą już usług w moim rejonie, co naprawdę mnie martwi. Postanowiłem się skontaktować z obsługą klienta odnośnie opłaty za usługę Plus, której dokonałem we wrześniu. Mam nadzieję, że uda się pozytywnie rozwiązać tę sprawę.
Moje zamówienie
Szczerze mówiąc, nie polecam. Miałem zarezerwowane zamówienie, ale zostało anulowane w dniu dostawy. To bardzo niewygodne i irytujące.
zakup żywności online
Nie polecam używania tej aplikacji! Zamówienie zostało potwierdzone i miało być zrealizowane następnego dnia, ale potem zostało przesunięte bez powodu o kolejny dzień roboczy. To się nie godzi, zwłaszcza gdy jest się chorym i nie można wyjść do sklepu. Cała sytuacja to dramat! Nigdy więcej nie skorzystam z tej usługi!
Moje zakupy
Moje zamówienie dotarło w czasie, co cieszy mnie, ponieważ miałam pewne obawy po przeczytaniu niektórych komentarzy. Czas dostawy zgadzał się z informacjami na stronie. Choć serwis od czasu do czasu działa wolniej, to w sumie mogę wybaczyć ten drobny mankament. Zamówienie było kompleksowe i spełniło moje oczekiwania. Dziękuję za profesjonalizm.
Zakup online
Nie polecam Everly Plus, bo mają problemy z dostawami i obsługą klienta. Co gorsza, nie chcą zwracać pieniędzy za anulowane zamówienia, a to nie fair. Moja sprawa idzie teraz do prawnika.
Subskrypcja Everli Plus
Ostatnio miałem problem z odzyskaniem pieniędzy za subskrypcję Everli Plus po tym, jak dowiedziałem się o zakończeniu ich działalności. Próbowałem skontaktować się z nimi kilka razy, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Dodatkowo, dzisiaj, gdy próbowałem ponownie, otrzymałem informację o nieistniejącym adresie e-mail. Jeśli masz podobne doświadczenia, polecam kontaktować się mailowo, ponieważ tylko w ten sposób możemy działacz razem i odzyskać nasze pieniądze.
Zakup Everli Plus
Kupiłem Everli Plus, ale teraz nie można już zamawiać. Sprzedawca nie odpowiada na maile, więc lepiej omijać ten sklep.
Moje zakupy w sklepie spożywczym
Zamówiłam produkty przez Everli i było kiepsko. Musiałam czekać godzinami na dostawę, a potem okazało się, że brakowało podstawowych rzeczy, jak mleko czy woda. Dostarczyli mi jakieś zamienniki, których nie potrzebowałam. Kontakt z osobą, która robiła zakupy, był niemożliwy, bo większość nie mówiła po polsku ani po angielsku. Owoce i warzywa były zgniłe. Obsługa klienta była niekompetentna i niemiła, usunięcie konta zajęło mi wiele czasu i nerwów. Nie polecam tego serwisu nikomu!
Zakupy online
Korzystałem z Everli przez krótki czas, ale muszę przyznać, że to było totalnie nieudane. Dostawy opóźniały się o kilka godzin, często brakowało produktów, a zamienniki nie były omawiane. Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia i ogólnie rzecz biorąc, ciężko mi polecić tę usługę komukolwiek.
Zamówienie przed świętami
Nie polecam tej firmy, zamówiłam tydzień przed świętami i teraz nie mają terminów dostawy. Nie odpowiadają na maile, nie ma żadnego kontaktu, a ja nawet wykupiłam pakiet darmowej dostawy na cały rok. To musi być jakaś kpina!
Moje zakupy zostały anulowane na godzinę przed dostawą
W ogóle było fajnie, no zamówiłam moje zakupy pięć dni wcześniej i nagle anulowali mi dostawę na ostatnią chwilę! Bałam się, bo miałam sporo rzeczy do kupienia na to święto narodowe, a teraz musiałam czekać aż do poniedziałku. Brrr!
Najwięcej głosów recenzja
zakupy do domu
Aplikacja bardzo przejrzysta i intuicyjna w obsłudze, bez trudu udało mi się złożyć zamówienie z mojego ulubionego marketu z dostawą na kolejny dzień. Jak na razie wszystko dzia... Czytacz dalejPrzez: Maciek