27% Kupiłbym tu ponownie

Uwaga: Co mówią nasi klienci?
Napisz opinię

M
Maciek
Aplikacja bardzo przejrzysta i intuicyjna w obsłudze, bez trudu udało mi się złożyć zamówienie z mojego ulubionego marketu z dostawą na kolejny dzień. Jak na razie wszystko działa sprawnie, zakupy ...Czytacz dalej
J
Janis
Wszystko ok. Zakupy jak najbardziej pasowały. Strona łatwa w obsłudze. W razie jakichkolwiek pytań jest obsługa klienta, która zawsze stara się pomóc. Doszło do opóźnienia w zamówieniu, ale nie...Czytacz dalej
J
JOANNA
ZDECYDOWANIE ODRADZAM! Wykupiłam Everly Plus a od miesiąca nie mogę zamówić bo dla mnie brak terminów. A jak udało mi się zamówić to anulowali zamówienie. Dodatkowo nie chcą oddać moich pieniędzy. ...Czytacz dalej
V
Viktoria
Radzę wszystkim kto czyta opinie o firmie EVERLI uważnie przeczytać tą opinie. Już drugi raz zamawiam produkty i dostawcą jest EVERLI, i znów coś nie tak, znów różnica w pieniądzach i jakaś Pani Ma...Czytacz dalej
J
Justyna
Ogólnie jestem zadowolona , jedyna kwestia która jest dla mnie niezrozumiała to fakt iż podana jest informacja iż za zakupy płacę ceny jakie obowiązują w sklepie np. auchan, a w rzeczywistości prom...Czytacz dalej

Opinie (15)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    zakupy do domu

    Aplikacja bardzo przejrzysta i intuicyjna w obsłudze, bez trudu udało mi się złożyć zamówienie z mojego ulubionego marketu z dostawą na kolejny dzień. Jak na razie wszystko działa sprawnie, zakupy robi się bardzo wygodnie, pieniądze z preautoryzacji wracają na konto tego samego dnia! Zakupy zawsze dostarczone na czas. Mam nadzieję, że zwiększy się ilość sklepów z cenami w aplikacji takimi samymi jak w sklepie. Bardzo dobry wybór godzin dostaw. W przypadku kłopotów dostawczych, otrzymuje się bonus gotówkowy. Kontakt z szoperem bardzo dobry i nasz szoper bardzo uprzejmy. Fajna sprawa. Myślę, że Everli ratuje życie w tych czasach. Płatność online przebiegła bez najmniejszych problemów. Polecam z czystym sumieniem!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Carrefour

    Wszystko ok. Zakupy jak najbardziej pasowały.
    Strona łatwa w obsłudze.
    W razie jakichkolwiek pytań jest obsługa klienta, która zawsze stara się pomóc.
    Doszło do opóźnienia w zamówieniu, ale nie było ono zbyt duże i nie przeszkodziło w reszcie dnia.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    everli

    ZDECYDOWANIE ODRADZAM! Wykupiłam Everly Plus a od miesiąca nie mogę zamówić bo dla mnie brak terminów. A jak udało mi się zamówić to anulowali zamówienie. Dodatkowo nie chcą oddać moich pieniędzy. Sprawę przekazuję mojemu prawnikowi.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakupy z dostawą

    Radzę wszystkim kto czyta opinie o firmie EVERLI uważnie przeczytać tą opinie. Już drugi raz zamawiam produkty i dostawcą jest EVERLI, i znów coś nie tak, znów różnica w pieniądzach i jakaś Pani Martyna piszę mi same bzdury , widać że w rachunkowości ona ma takie same doświadczenie jak ja w balecie .NO za to że firma zatrudnia najlepszych oszustów stawie im za to duży plus.Umiejętność oszukiwania ludzi to wielki talent.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    zakupy everli

    Ogólnie jestem zadowolona , jedyna kwestia która jest dla mnie niezrozumiała to fakt iż podana jest informacja iż za zakupy płacę ceny jakie obowiązują w sklepie np. auchan, a w rzeczywistości promocję nie są uwzględniane, ostatnio przez taką sytuację zapłaciłam ponad 40 zł , Dodatkowym utrudnieniem jest brak paragonu do zakupów ze sklepu, przez co nie widać że firma nie uwzględnia cen promocyjnych, płaci w sklepie ceny promocyjne a klientom liczy drożej, chyba nie tak powinno być.

    Pani Justyno, następnym razem musi Pani kliknąć w zamówieniu - chcę fakturę - ale powiem szczerze że to i tak gówno pomoże. Zakupy zrobiłam 6 dni temu , na e-mail dostałam wiadomość i posumowanie czyli zakupy 181,21 + 13,99(dostawa) + 3,00 ( obsługa serwisowa) i wtedy zobaczyłam fakturę suma za zakupy 175,84 + reszta i brakuję 5,37 niby suma nie wielka , ale nie mam zamiaru darować no i napisałam do Everli gdzie moi 5,37 i jakaś tam Martyna mnie odpisała , no same bzdury. No szkoda gadać , ta firma to same oszuści będę zamawiać z GLOVO może tam mniej oszukują.

    Pani Justyno następnym razem radzę brać fakturę , ale to i tak może być do dupy ja zakupy zrobiłam 6 dni temu i to już 2 raz z tą firmą i znów oszukali , no już mnie to wkurza , za zakupy naliczyły 181,21 +13,99(dostawa) + 3,009obsługa serwisowa) i widzę że na fakturze suma za zakupy 175,84 piszę do nich gdzie moi 5,37 , po 2 dniach odpowiada mi jakaś Martyna i nic konkretnego same bzdury. Radzę zmienić dostawcę na przykład GLOVO , mam nadzieję że tam normalni ludzi pracują. EVERLI to oszuści i to jakie.

    Pani Justyno następnym razem radzę brać fakturę. No mi nawet faktura nie pomogła i tak oszukali prawda suma nie wielka no i tak nie chcę suką darować . Po zakupach dostałam na e-mail wiadomość i tam napisane podsumowanie , zakupy 181,21 +13,99( dostawa) + 3,00 ( obsługa serwisowa) razem 198,20 tyle poszło z mojego konta bankowego. Dalej czytam fakturę zakupy 175,84 i już zastanawiam się dlaczego faktura wystawiona na kwotę 175,84 a EVERLI liczy 181,21 wiem że różnica nie wielka 5,37 a dlaczego ja mam im to darować, więc piszę do nich i odpowiada mi jakaś Martyna i piszę nie zrozumiały bzdury , takie wrażenie mam że od rachunkowości ona jest daleka. Tak że radzę Pani, zmienić dostawcę i nie mieć doczynienia z firmą EVERLI tam pracują oszuści prawda z wielkim doświadczeniem w oszukaniu klientów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakupy

    To, że czasami zakupy trzeba zamawiać 3-4 dni wcześniej to normalka – zdążyłem się przyzwyczaić. Jednak ostatnio 2 razy pod rząd zdarzyło mi się, że zamówiłem zakupy z owym wyprzedzeniem, po czym ok. 10-15 minut przed planowaną datą dostarczenia zamówienia dostawałem SMSa z informacją, że przez zbyt dużą ilość zamówień muszą anulować moje! Bez żadnej wcześniejszej informacji, bez alternatywnego terminu. Po prostu anulowanie zamówienia kilka minut przed planowaną datą dostarczenia. Odinstalowałem aplikację, bo to nie na moje nerwy – u konkurencji nigdy nie miałem podobnej sytuacji.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakupy Warszawa

    Mam bardzo mieszane uczucia. Z jednej strony robienie zakupów jest wygodne, zakupy zawsze na czas, duży wybór asortymentu.
    Z drugiej strony na kilka zamówień z każdym był jakiś problem. Dostawca za każdym razem mylił śmietanę z jogurtem naturalnym, przy większych zakupach nie przywoził połowy, chociaż produkty są dostępne, mylił produkty (np. Ketchup pikantny zamiast łagodnego), wybierał te z krótką datą do spożycia. Dziś jednak przelała się czara goryczy - przywiózł ketchup z datą ważności do lutego, a mamy kwiecień. Nawet konsystencja w słoiku zwraca uwagę. Pisałam prośby o zmianę dostawcy, ale nie odpowiadają na maile i skargi w aplikacji.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakupy w Kaufland

    Robiłam zakupy 3 dni wcześniej wiedząc, że nie da się nigdy zamówić dostawy na następny dzień. Kiedy robiłam zakupy były dostępne terminy dostawy, kiedy kończyłam miałam jedną jedyną opcję. Po rozmowie z konsultantem potwierdziło się, że nie ma innej możliwości. Wielkie miasto - Łódź, więc powinni ogarnąć więcej dostawców. Usunęłam konto i pożegnałam się na zawsze z nimi. To niepoważne.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Produkty spożywcze

    Po nie przyjemnej uwadze z osobą rozworzaca zakupy (jedyny na cale miasto)po tym jak byłam nie uprzejmą z powodu plesnialych warzyw zamówiłam ponownie ale 2 godziny przed dowozem anulowano zakupy bo Pan rozworzacy niechcial mi przywieść a podobno jedyny na całe wielkie miasto. PRZYZNAJE byłam nie miła ale jeśli się zamawia to 2-3 wcześniej a Pan niechce jeździć podczas jego Pracy do klienta bo go nie lubi ZATRUDNIJCIE INNEGO a skargę i tak złożyłam i mam nadzieję że sprawa będzie bo jeśli jest kłótnia o splesniale warzywa a ten Pan to olewa i ma gdzieś to niech zmieni prace nie kupywac z tej firmy bo tam pracyje jeden nie mily kierowca na cale miasto


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Złożyłam zamówienie w środę po południu z dostawą na czwartek około południa w czwartek o godzinie 9:00 dostałam informację że niestety brak wolnych terminów Zakupy zostały anulowane nie polecam zakupów w tej aplikacji skoro jednego dnia pokazywany jest czas dostawy dostępny po zakupy powinny być dostarczone


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakupy Kaufland

    Przestrzegam przed zakupami przez tego dostawce. Zrobiłam 20.12. 2022 zakupy świąteczne i nie dowieźli. Miałam. Wszystko zorganizowane i niestety na, dwie godziny przed dostawa dostałam. Info ze na 27.12 2022 przestawiona. Jesxcze informacja żenująca że przestawiona godzina gdostawiona. Fajna przestawiona godzina. Dostawa była na 24.12. Dla mnie to jest niedopuszczalne!!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    duzo produktow spozywczych

    DRAMAT i tyle . Zlozone zamowienie i info ze kolejnego dnia miedzy godz 17-18 bedzie dostawa. O godz 17:30 przychodzi email ze niestety przelozone zostaje na jutro. Zamiast dostawy mamy przelozone na jutro. Jestesmy chorzy i nie mamy jak wyjsc do sklepu. NIGDY WIECEJ !!!!!!!!!!!!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Produkty spożywcze zamówienie do domu

    Przestrzegam Państwa przed korzystaniem z tej żałosnej aplikacji. Traktowanie klientów przez tę firmę to SKANDAL. Przykład z dziś- 4,5 godzinne opóźnienie kuriera. Mniej więcej co godzine dostawałam powiadomienie, że przesyłka przyjedzie godzine/dwie pozNiej, potem znow że kurier ma opóźnienie godzinę, a i tak przyjeżdża dawno po czasie. Brak przeprosin. W trakcie rozmowy brak jakiekolwiek próby rekompansaty tak znacznie straconego czasu i pieniedzy. Poza jakąś jałmużna w postaci 10 zl zniżki na kolejne zamówienie, której nie będzie, bo po raz kolejny miałam ogromne nieprzyjemności z powodu Everli i kasuje aplikacje. To są kpiny po raz kolejny już nie dam się nabrać. Infantylne i groteskowe wręcz tłumaczenie firmy na czacie ( nie mozna się doprosić o numer telefonu np do kierownika), że to był pierwszy dzień pracy szopera. Co to obchodzi klienta? Za kasy razem lrzy zamówieniu jest tłumaczenie "proszę wybaczyć, to pierwszy dzień pracy kuriera". To jest odpowiedzialność firmy, by produkty o czasie dotarły do klienta i te, które zostały zamówione, a nie dowolne. Poniosłam straty finansowe- kurier pozamienial beż mojej zgody produkty, które nie moga być przeze mnie spożyte np że względu na alergeny i dlatego na poziomie zamówienia zaznaczyłam- beż zamienników. Mnóstwo produktów, mimo dostępności na stronie nie dochodzi do klienta. Później kaza klientowi marnować kolejny czas na pisanie dodatkowo maili, wysyłam zdjęć itd, by na końcu moc usłyszeć, że im przykro i przepraszają. Hańba


Inni również oglądali