Wszystkie opinie z Aleksandra

  • Review o: Uniqskills

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Szkolenie

    Potwierdzam wszystko co źle na temat firmy! Wykupiłam szkolenie za kilkaset złotych, spędziłam na nauce kilkanaście godzin a z niego nie wystawiają nawet prostego zaświadczenia! Omijajcie z daleka!


  • Review o: Eurosender

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi przesyłki kurierskiej

    Zgłosiłem reklamację dotyczącą nieudanej dostawy paczki, ale nie dostałem odpowiedzi. Nie ma możliwości skontaktowania się w razie problemów. Firma zupełnie milczy, nie reagując na żadne zgłoszenia, ani od nadawcy, ani od odbiorcy. Mam prawo oczekiwać zwrotu pieniędzy za usługę, która się nie udała, ale niestety nie ma żadnej reakcji. To jest zupełnie niedopuszczalne.

    Mam poodbny problem,firma nie uznaje reklamacji uszkodzonej (ubezpieczonej) paczki.
    Sprawe oddalam do Europejskie Centrum Konsumenckie (ECC) Strona internetowa: ...

    Przykro mi słyszeć o Twoich negatywnych doświadczeniach z firmą Eurosender. Niestety, nie jesteś jedyną osobą, która napotkała trudności z reklamacją uszkodzonych przesyłek u tego przewoźnika. Wielu klientów zgłasza podobne problemy, co sugeruje systemowe niedociągnięcia w obsłudze reklamacji.

    Aby pomóc Ci w dalszym działaniu, poniżej przedstawiam kroki, które możesz podjąć:

    Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK): ECK oferuje bezpłatną pomoc w transgranicznych sporach konsumenckich na terenie Unii Europejskiej. Mogą oni pośredniczyć w Twoim sporze z Eurosender.

    Kontakt:

    Telefon: 22 55 60 600 (poniedziałek – piątek, godz. 10:00–13:00)
    E-mail: ECCNET-PL@ec.europa.eu
    Adres: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
    Strona internetowa: ...

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK): Jeśli uważasz, że Twoje prawa konsumenckie zostały naruszone, możesz złożyć skargę do UOKiK.

    Kontakt: ...
    Rzecznik Finansowy: Jeśli sprawa dotyczy ubezpieczenia przesyłki, Rzecznik Finansowy może udzielić Ci wsparcia.

    Kontakt:
    Telefon: 22 333 73 26, 22 333 73 27
    E-mail: porady@rf.gov.pl
    Strona internetowa: ...
    Przed skontaktowaniem się z powyższymi instytucjami, upewnij się, że posiadasz wszystkie niezbędne dokumenty, takie jak:

    Potwierdzenie nadania przesyłki
    Dokumentacja fotograficzna uszkodzeń
    Korespondencja z Eurosender
    Dowód zakupu ubezpieczenia
    Mam nadzieję, że te informacje pomogą Ci w skutecznym dochodzeniu swoich praw.

    Z wyrazami wsparcia, Aleksandra


  • Review o: Eurosender

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Usługa przesyłki ubezpieczonej

    Chciałbym wspomnieć o firmie, z którą miałem kontakt niedawno. Niestety, nie byłem zadowolony z poziomu obsługi w związku z uszkodzeniem przesyłki. Nie otrzymałem żadnych klarownych wskazówek co do tego, jak postępować w takiej sytuacji. Wydaje mi się, że firma nie przejęła się moim problemem i nie potrafiła zaproponować zadowalającego rozwiązania. Całe to doświadczenie sprawiło, że straciłem zaufanie do tej firmy i nie poleciłbym jej nikomu.

    Przykro mi słyszeć o Twoich negatywnych doświadczeniach z firmą Eurosender. Niestety, nie jesteś jedyną osobą, która napotkała trudności z reklamacją uszkodzonych przesyłek u tego przewoźnika. Wielu klientów zgłasza podobne problemy, co sugeruje systemowe niedociągnięcia w obsłudze reklamacji.

    Aby pomóc Ci w dalszym działaniu, poniżej przedstawiam kroki, które możesz podjąć:

    Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK): ECK oferuje bezpłatną pomoc w transgranicznych sporach konsumenckich na terenie Unii Europejskiej. Mogą oni pośredniczyć w Twoim sporze z Eurosender.

    Kontakt:

    Telefon: 22 55 60 600 (poniedziałek – piątek, godz. 10:00–13:00)
    E-mail: ECCNET-PL@ec.europa.eu
    Adres: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
    Strona internetowa: ...

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK): Jeśli uważasz, że Twoje prawa konsumenckie zostały naruszone, możesz złożyć skargę do UOKiK.

    Kontakt: ...
    Rzecznik Finansowy: Jeśli sprawa dotyczy ubezpieczenia przesyłki, Rzecznik Finansowy może udzielić Ci wsparcia.

    Kontakt:
    Telefon: 22 333 73 26, 22 333 73 27
    E-mail: porady@rf.gov.pl
    Strona internetowa: ...
    Przed skontaktowaniem się z powyższymi instytucjami, upewnij się, że posiadasz wszystkie niezbędne dokumenty, takie jak:

    Potwierdzenie nadania przesyłki
    Dokumentacja fotograficzna uszkodzeń
    Korespondencja z Eurosender
    Dowód zakupu ubezpieczenia
    Mam nadzieję, że te informacje pomogą Ci w skutecznym dochodzeniu swoich praw.

    Z wyrazami wsparcia,Aleksandra


  • Review o: Eurosender

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zaginiona paczka

    To typowa sytuacja... zamówiłam paczkę, a nigdy nie dotarła. Nawet nie mają pojęcia, co się z nią stało. Nie polecam tej firmy nikomu do wysyłania paczek.

    Przykro mi słyszeć o Twoich negatywnych doświadczeniach z firmą Eurosender. Niestety, nie jesteś jedyną osobą, która napotkała trudności z reklamacją uszkodzonych przesyłek u tego przewoźnika. Wielu klientów zgłasza podobne problemy, co sugeruje systemowe niedociągnięcia w obsłudze reklamacji.

    Aby pomóc Ci w dalszym działaniu, poniżej przedstawiam kroki, które możesz podjąć:

    Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK): ECK oferuje bezpłatną pomoc w transgranicznych sporach konsumenckich na terenie Unii Europejskiej. Mogą oni pośredniczyć w Twoim sporze z Eurosender.

    Kontakt:

    Telefon: 22 55 60 600 (poniedziałek – piątek, godz. 10:00–13:00)
    E-mail: ECCNET-PL@ec.europa.eu
    Adres: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
    Strona internetowa: ...

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK): Jeśli uważasz, że Twoje prawa konsumenckie zostały naruszone, możesz złożyć skargę do UOKiK.

    Kontakt: ...
    Rzecznik Finansowy: Jeśli sprawa dotyczy ubezpieczenia przesyłki, Rzecznik Finansowy może udzielić Ci wsparcia.

    Kontakt:
    Telefon: 22 333 73 26, 22 333 73 27
    E-mail: porady@rf.gov.pl
    Strona internetowa: ...
    Przed skontaktowaniem się z powyższymi instytucjami, upewnij się, że posiadasz wszystkie niezbędne dokumenty, takie jak:

    Potwierdzenie nadania przesyłki
    Dokumentacja fotograficzna uszkodzeń
    Korespondencja z Eurosender
    Dowód zakupu ubezpieczenia
    Mam nadzieję, że te informacje pomogą Ci w skutecznym dochodzeniu swoich praw.

    Z wyrazami wsparcia,Aleksandra

    rDfZ iFOdU vPhWVPi EjvPYSx HePjSGVC bVAMAA kbDjDdV


  • Review o: Eurosender

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje doświadczenie z przesyłką

    Straciłem moją własność, aż 5 miesięcy mojego czasu i wysiłku, oraz zaufanie do usług logistycznych.

    Przykro mi słyszeć o Twoich negatywnych doświadczeniach z firmą Eurosender. Niestety, nie jesteś jedyną osobą, która napotkała trudności z reklamacją uszkodzonych przesyłek u tego przewoźnika. Wielu klientów zgłasza podobne problemy, co sugeruje systemowe niedociągnięcia w obsłudze reklamacji.

    Aby pomóc Ci w dalszym działaniu, poniżej przedstawiam kroki, które możesz podjąć:

    Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK): ECK oferuje bezpłatną pomoc w transgranicznych sporach konsumenckich na terenie Unii Europejskiej. Mogą oni pośredniczyć w Twoim sporze z Eurosender.

    Kontakt:

    Telefon: 22 55 60 600 (poniedziałek – piątek, godz. 10:00–13:00)
    E-mail: ECCNET-PL@ec.europa.eu
    Adres: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
    Strona internetowa: ...

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK): Jeśli uważasz, że Twoje prawa konsumenckie zostały naruszone, możesz złożyć skargę do UOKiK.

    Kontakt: ...
    Rzecznik Finansowy: Jeśli sprawa dotyczy ubezpieczenia przesyłki, Rzecznik Finansowy może udzielić Ci wsparcia.

    Kontakt:
    Telefon: 22 333 73 26, 22 333 73 27
    E-mail: porady@rf.gov.pl
    Strona internetowa: ...
    Przed skontaktowaniem się z powyższymi instytucjami, upewnij się, że posiadasz wszystkie niezbędne dokumenty, takie jak:

    Potwierdzenie nadania przesyłki
    Dokumentacja fotograficzna uszkodzeń
    Korespondencja z Eurosender
    Dowód zakupu ubezpieczenia
    Mam nadzieję, że te informacje pomogą Ci w skutecznym dochodzeniu swoich praw.

    Z wyrazami wsparcia, Aleksandra


  • Review o: Eurosender

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    usługi transportowe

    Ostatnio trzy paczki przyszły kompletnie zniszczone. Brakujące i uszkodzone przedmioty są warte 24000 euro. Firma nie chciała zwrócić pieniędzy ani wypłacić jakiejkolwiek rekompensaty. To naprawdę rozczarowujące doświadczenie z tą firmą transportową.

    Przykro mi słyszeć o Twoich negatywnych doświadczeniach z firmą Eurosender. Niestety, nie jesteś jedyną osobą, która napotkała trudności z reklamacją uszkodzonych przesyłek u tego przewoźnika. Wielu klientów zgłasza podobne problemy, co sugeruje systemowe niedociągnięcia w obsłudze reklamacji.

    Aby pomóc Ci w dalszym działaniu, poniżej przedstawiam kroki, które możesz podjąć:

    Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK): ECK oferuje bezpłatną pomoc w transgranicznych sporach konsumenckich na terenie Unii Europejskiej. Mogą oni pośredniczyć w Twoim sporze z Eurosender.

    Kontakt:

    Telefon: 22 55 60 600 (poniedziałek – piątek, godz. 10:00–13:00)
    E-mail: ECCNET-PL@ec.europa.eu
    Adres: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
    Strona internetowa: ...

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK): Jeśli uważasz, że Twoje prawa konsumenckie zostały naruszone, możesz złożyć skargę do UOKiK.

    Kontakt: ...
    Rzecznik Finansowy: Jeśli sprawa dotyczy ubezpieczenia przesyłki, Rzecznik Finansowy może udzielić Ci wsparcia.

    Kontakt:
    Telefon: 22 333 73 26, 22 333 73 27
    E-mail: porady@rf.gov.pl
    Strona internetowa: ...
    Przed skontaktowaniem się z powyższymi instytucjami, upewnij się, że posiadasz wszystkie niezbędne dokumenty, takie jak:

    Potwierdzenie nadania przesyłki
    Dokumentacja fotograficzna uszkodzeń
    Korespondencja z Eurosender
    Dowód zakupu ubezpieczenia
    Mam nadzieję, że te informacje pomogą Ci w skutecznym dochodzeniu swoich praw.

    Z wyrazami wsparcia, Aleksandra


  • Review o: Eurosender

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Potłuczona porcelana bez możliwości reklamacji

    Moje doświadczenie z Eurosender było rozczarowujące. Paczka, którą otrzymałam, zawierała uszkodzone przedmioty, mimo zaznaczonego ostrzeżenia o delikatnej zawartości. Po skontaktowaniu się z obsługą klienta, nie uzyskałam żadnego rabatu ani rekompensaty za szkody. Bardzo mnie to rozczarowało i zaniepokoiło brakiem profesjonalizmu ze strony firmy.

    Przykro mi słyszeć o Twoich negatywnych doświadczeniach z firmą Eurosender. Niestety, nie jesteś jedyną osobą, która napotkała trudności z reklamacją uszkodzonych przesyłek u tego przewoźnika. Wielu klientów zgłasza podobne problemy, co sugeruje systemowe niedociągnięcia w obsłudze reklamacji.

    Aby pomóc Ci w dalszym działaniu, poniżej przedstawiam kroki, które możesz podjąć:

    Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK): ECK oferuje bezpłatną pomoc w transgranicznych sporach konsumenckich na terenie Unii Europejskiej. Mogą oni pośredniczyć w Twoim sporze z Eurosender.

    Kontakt:

    Telefon: 22 55 60 600 (poniedziałek – piątek, godz. 10:00–13:00)
    E-mail: ECCNET-PL@ec.europa.eu
    Adres: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
    Strona internetowa: ...

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK): Jeśli uważasz, że Twoje prawa konsumenckie zostały naruszone, możesz złożyć skargę do UOKiK.

    Kontakt: ...
    Rzecznik Finansowy: Jeśli sprawa dotyczy ubezpieczenia przesyłki, Rzecznik Finansowy może udzielić Ci wsparcia.

    Kontakt:
    Telefon: 22 333 73 26, 22 333 73 27
    E-mail: porady@rf.gov.pl
    Strona internetowa: ...
    Przed skontaktowaniem się z powyższymi instytucjami, upewnij się, że posiadasz wszystkie niezbędne dokumenty, takie jak:

    Potwierdzenie nadania przesyłki
    Dokumentacja fotograficzna uszkodzeń
    Korespondencja z Eurosender
    Dowód zakupu ubezpieczenia
    Mam nadzieję, że te informacje pomogą Ci w skutecznym dochodzeniu swoich praw.

    Z wyrazami wsparcia, Aleksandra


  • Review o: Eurosender

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Eurosender – Ubezpieczenie bez pokrycia i brak odpowiedzialności za uszkodzone przesyłki

    Niestety, moje doświadczenie z firmą Eurosender było wyjątkowo negatywne i chciałabym przestrzec innych klientów przed korzystaniem z ich usług.

    1. Brak odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłek
    Dwukrotnie korzystałam z usług Eurosender do wysyłki drogiej maszyny. Za każdym razem paczka wracała w widocznie uszkodzonym stanie, mimo że była prawidłowo zapakowana i ubezpieczona. Pomimo przedstawienia dowodów (zdjęć, nagrań z monitoringu, raportów), firma odmawiała przyjęcia reklamacji, zmieniając argumentację i ignorując zgromadzone materiały dowodowe.

    2. Problemy z kierowcami i dostawą
    Podczas odbioru ostatniej przesyłki kierowca odmówił wpisania informacji o uszkodzeniu paczki, twierdząc, że „to jego pierwszy dzień w pracy i nie wie, jak to zrobić”. W efekcie na dowodzie dostawy nie znalazła się żadna wzmianka o uszkodzeniu, co Eurosender wykorzystał jako pretekst do odrzucenia reklamacji.

    3. Ubezpieczenie nie ma sensu
    Mimo wykupienia ubezpieczenia na przesyłkę, Eurosender odrzucił moje roszczenie, powołując się na regulamin dotyczący opakowania, mimo że paczka była zabezpieczona zgodnie z ich wymaganiami. Ubezpieczenie w tej firmie to tylko dodatkowy koszt, który w praktyce nie daje żadnej ochrony.

    4. Fatalna obsługa klienta
    Kontakt z Eurosender to prawdziwa droga przez mękę. Firma odrzuca reklamację bez rzetelnej analizy sprawy, nie odnosi się do przedstawionych dowodów i nie podejmuje żadnych działań naprawczych. Odpowiedzi są szablonowe, a klient jest traktowany z lekceważeniem.

    Podsumowanie
    Eurosender to firma, która nie bierze odpowiedzialności za swoje usługi i traktuje klientów w sposób nieuczciwy. Nie respektują reklamacji, ubezpieczenie jest bezużyteczne, a obsługa klienta jedynie odrzuca zgłoszenia bez realnej analizy sytuacji. Zdecydowanie odradzam korzystanie z ich usług, zwłaszcza jeśli wysyłacie wartościowe rzeczy.


  • Review o: Atlas VPN

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi VPN

    Ostatnio kupiłem usługę VPN i przez pewien czas działała świetnie, ale kilka dni temu miałem problem z zalogowaniem się na moje konto. Przy próbie logowania pojawiało się okno dialogowe z przyciskiem dla "istniejących użytkowników", które prosiło o podanie adresu e-mail. Po wpisaniu adresu e-mail otrzymywałem jedynie e-mail zachęcający mnie do zarejestrowania się, a nie dawał mi opcji, aby zalogować się jako obecny użytkownik. Wydaje mi się, że to oszustwo, gdyż nawet po wpisaniu adresu e-mail, którego wcześniej nie używałem w usłudze, otrzymywałem identyczny wynik. Martwię się, że zapowiadana zmiana na Nord VPN nie będzie miała miejsca.


  • Review o: Mintos

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Einkommen generieren

    Dzięki Mintosowi mogę generować dochód, który daje mi finansowe bezpieczeństwo. Różnorodne produkty, takie jak obligacje, obligacje hipoteczne i udziały ETF, sprawiają, że czuję się pewnie. Stałe dochody z odsetek pozwalają mi je reinwestować i korzystać z efektu składanego odsetka. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z możliwości inwestycyjnych i zwrotu zysków, które otrzymuję na Mintosie.


  • Review o: Air Malta

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Contact Air Malta for a flight

    Miałem świetne loty z Air Malta! Bez opóźnień, oba samoloty czyste, obsługa pomocna. Wprawdzie trochę ciasno między siedzeniami, ale na dwóipółgodzinnym locie było w porządku. Brak systemu rozrywki, ale zawsze znajdzie się jakaś zabawa. Ja zawsze śpię w locie, więc brak rozrywki nie przeszkadzał. Za około 190 euro trudno oczekiwać więcej, więc ofertą jestem zadowolony. Warto za tę cenę. Załoga była także miła i pomocna. Polecam Air Malta!


  • Review o: autoczescionline24

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wszystko gra

    Wszystko jest okej. Na początku byłam trochę niepewna co do zakupu, ale teraz jestem pewna, że było warto. Teraz robię zakupy tylko tutaj!


  • Review o: Vova

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakupy online

    Cześć! Chciałem się podzielić swoimi doświadczeniami z zakupami online. Wszyscy teraz czujemy skutki pandemii, więc zastanawiałem się, jak to wpłynie na moje przesyłki z zagranicy. Czy dostanę paczkę opóźnioną? Kto odpowiada za jej dostarczenie? A co z odprawą celna? Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże się rozwiać te wątpliwości. Pozdrawiam serdecznie!


  • Review o: Novakid

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    zajęcia premium

    Polecam. Fajne zajęcia, trwają akurat tyle, żeby dziecko było skupione. Rodzic może na bieżąco śledzić program i ewentualnie powtórzyć z dzieckiem materiał. Grafik jest elastyczny, zajęcia można przenieść albo odwołać. Cena odrobinę za wysoka.


  • Review o: Novakid

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Novakid

    Lekcje prowadzone są w miłej atmosferze. Po miesiącu nauki zauważyliśmy postępy w nauce u córki języka angielskiego. Córka jest bardzo zadowolona i chętnie uczestniczy w zajęciach


  • Review o: TransferGo

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Łatwiejsze transfery pieniężne

    Bardzo się cieszę z miłej i szybkiej obsługi. Obsługa klienta była naprawdę na wysokim poziomie, zawsze gotowa do pomocy i rozwiązania ewentualnych problemów. Chciałbym przesłać pozdrowienia dla pracownika o imieniu Adrian, który wyjątkowo się wyróżniał. Dziękuję!


  • Review o: Novakid

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Novakid

    Naukę z Novakid zaczęliśmy 2 miesiące temu. Syn jest bardzo zadowolony, a do rozgrzewki czy zadań domowych nie trzeba go zachęcać . Duża zasługa w tym Pani lektorki prowadzącej zajęcia bardzo profesjonalnie i w miłej atmosferze.Lektorka wychodzi na przeciw synowi,kiedy ten zacznie jakiś temat po angielsku i podtrzymuje go,zachęcając go tym samym,żeby nie wstydził sie mówić po angielsku.Bardzo duży plus za 25 minutowe lekcje na których 7 letni chłopiec nie zdąży się znudzić :) zaczęliśmy 2 lekcjami w tygodniu.Kolejny pozytyw za możliwość uczestniczenia w zajęciach z dowolnego miejsca i o dowolnej porze.Obsługa bardzo szybko rozwiązuje problemy w sposób zawsze mnie satysfakcjonujący.Mogłoby być trochę taniej,ale cóż nie można mieć wszystkiego :D Bardzo polecam wszystkim niezdecydowanym :)


  • Review o: Italki

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup nauczania online

    Na platformie Italki można znaleźć wiele opcji nauki języków, co jest naprawdę super dla każdego ucznia. Niestety, miałam kłopoty z systemem poleceń, bo nie dostałam obiecanej zniżki po zakupie lekcji.


  • Review o: gotogate

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje pierwsze doświadczenie z tą firmą jest bardzo udane.

    Jestem naprawdę zadowolony/a z mojego pierwszego doświadczenia z tą firmą. Obsługa była bardzo profesjonalna i pomogła mi szybko i precyzyjnie odpowiedzieć na wszystkie moje pytania. Bardzo mi się podobało to, jak sprawnie przebiegła cała transakcja oraz jak dobrze się komunikowali pracownicy.


  • Review o: Novakid

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Novakid

    Naukę z Novakid zaczęłyśmy 2 miesiące temu Syn jest bardzo zadowolona, a do rozgrzewki czy zadań domowych nie trzeba go zachęcać . Duża zasługa w tym Pani lektorki prowadzącej zajęcia bardzo profesjonalnie i w miłej atmosferze. Duzy plus za możliwość uczestniczenia w zajęciach z dowolnego miejsca i o dowolnej porze . Bardzo polecam


  • Review o: Ticketmaster

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet wymieniony

    Szybka i skuteczna obsługa klienta. Bez problemów wymieniono mi bilet, który przez przypadek zakupiłem na zły termin. Od wysłania zgłoszenia do rozwiązania sprawy minęły dokładnie 3 minuty! To niesamowite!


  • Review o: Startselect

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup doładowania

    Kupiłem właśnie kod doładowujący dla mojego znajomego i wszystko poszło gładko, bez żadnych problemów. Mogłem go szybko kupić i mój znajomy od razu mógł skorzystać z tego kodu.


  • Review o: Newchic

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    spodnie

    To jest niemożliwe! Zamówienie przychodzi po kawałku, nie można odebrać go w jednym miejscu... Dostawa trwa bardzo długo i muszę przyznać, że spodnie, które otrzymałam, są naprawdę kiepskiej jakości... Materiał jest szorstki i od samego początku się rozwarstwia, a nadruk się rozmywa na zgięciach i nie jest przyjemny dla skóry... Szkoda, bo styl na zdjęciach wyglądał bardzo obiecująco...


  • Review o: Patrizia Pepe

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup dwóch garniturów

    Nie polecam tego w ogóle, lepiej unikać tego w przyszłości.


  • Review o: Ador

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup ubrań online

    Ostatnio kupiłam super komplet spódnicy i bluzki, który bardzo mi się spodobał, ale niestety musiałam zmienić rozmiar. Trzy razy napisałam do obsługi klienta prosząc o etykietę zwrotną, ale niestety wciąż nie dostałam odpowiedzi. Bardzo bym chciała otrzymać lepsze wsparcie ze strony obsługi klienta, kiedy chcę zwrócić lub wymienić coś, bo naprawdę podoba mi się to, co widzę na ich stronie internetowej - ale boję się znowu coś zamówić.


  • Review o: Opodo

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Anulowanie subskrypcji Opodo Primes

    Ja też musiałem anulować subskrypcję, ale to możliwe tylko przez telefon z Opodo Primes. Nie da się po prostu zrezygnować, to długa rozmowa z zespołem retencji i trzeba mieć mnóstwo cierpliwości!


  • Review o: iHerb

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Mój zakup - witaj

    Cześć! Kocham iHerb, już kilka razy robiłam tu zakupy, ale ostatnio moje zamówienie nie dotarło, chociaż według informacji było już „dostarczone” 😢 Numer zamówienia to IHB5260008970.


  • Review o: Refurbed

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Tablet in perfect condition

    Mam tablet ze sklepu Refurbed i jestem naprawdę zadowolona! Jest on w świetnym stanie, bez żadnych uszkodzeń czy rys. Moja córka również jest zachwycona! Polecam go wszystkim, którzy chcą zaoszczędzić trochę pieniędzy, a jednocześnie dostać sprzęt w idealnym stanie!


  • Review o: TaniaKsiążka

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Książka, brak odpowiedzi

    Kupiłem książkę online, ale niestety nie dostałem przesyłki i sklep po prostu zignorował moje emaile. To już koniec, nie mam zamiaru dalej czekać.


  • Review o: Netia

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Internet i telewizja od dostawcy

    Właśnie skończyłam z Netią i muszę powiedzieć, że to było koszmarne doświadczenie. Jakość usług była zdecydowanie poniżej oczekiwań, zwłaszcza w porównaniu z moim poprzednim dostawcą. Ciągłe awarie i problemy z łącznością były normą, a nie wyjątkiem. Musiałam ciągle dzwonić do obsługi klienta, ale nawet wtedy nie zawsze udawało się rozwiązać problemy. Po prostu irytujące!


  • Review o: Novakid

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Lekcje standard

    Moi synowe uczą się w Novakid od 3 lat. Jestem zachwycona jak szybko i w naturalny sposób przyswajają język angielski. Nikt nie tłumaczy im zasad po polsku, a poprzez ilustracje na slajdach rozumieją je i zapamiętują. Podoba mi się system gwiazdek jako motywacja dla dziecka, a także to że mają możliwość pograć w MEMO z innymi kursantami co dodatkowo ich zachęca do ćwiczenia nabytych umiejętności.
    Polecam serdecznie.


  • Review o: Bank Pekao

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kredyt hipoteczny

    Niestety muszę przyznać, że moje doświadczenie z tym bankiem było naprawdę złe. Cały proces ubiegania się o kredyt hipoteczny był naprawdę skomplikowany i bardzo zniechęcający. Kiedy złożyłem wniosek, nie otrzymałem zbyt wielu informacji zwrotnych, co sprawiło, że czułem się niepewny i zagubiony. Dodatkowo obsługa klienta była mało pomocna i wydawała się nie być zbyt kompetentna. Po wszystkim, nie czułem się komfortowo z myślą o powierzeniu moich finansów temu bankowi. Dlatego stanowczo odradzam korzystanie z usług tego banku.


  • Review o: Kviku

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moja próba wnioskowania o pożyczkę

    Nie polecam korzystania z ich ofert! Chciałam tylko dowiedzieć się o kapitale, okresie spłaty, oprocentowaniu itp., zanim zdecyduję się na pożyczkę. Zamiast tego, bez mojej zgody, przypisali mi kredyt na kwotę 20 euro co miesiąc. Nie potrafię tego anulować, choć nie chciałam tej linii kredytowej w ogóle! Strona internetowa nie dostarcza wystarczających informacji o spłacie i ogólnych kosztach. W rezultacie zamiast otrzymać planowany kapitał, mam zadłużenie wynoszące 20 euro miesięcznie, które w żaden sposób nie rozwiązuje moich problemów.


  • Review o: TicketNetwork

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Trzy bilety na Rolling Stones na 10 lipca 2024 (ZAMÓWIENIE #44620902)

    Proszę o potwierdzenie zamówienia numer 44620902. Dziękuję!


  • Review o: Survio

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Badania do pracy magisterskiej

    Aktualnie piszę pracę magisterską i przeprowadzam badania przy użyciu ankiety. Wybrałem Survio do stworzenia ankiety i jestem bardzo zadowolony z tej decyzji. Tworzenie ankiety jest super proste, możesz ją dostosować do swoich potrzeb, co jest ogromnym plusem. Wyniki badań są klarowne i łatwe do zrozumienia, co sprawia, że cały proces jest mega efektywny. Cała platforma wygląda estetycznie i przyjemnie dla oka, co zapewnia większy komfort pracy. Szczególnie polecam Survio wszystkim, którzy potrzebują narzędzia do przeprowadzania badań online.


  • Review o: My Best Pharm

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Mybestlim

    Mybestslim to suplement odchudzający, który naprawdę działa! Po kilku tygodniach regularnego stosowania zauważyłam widoczny spadek wagi, a moja energia i samopoczucie znacząco się poprawiły. To produkt, który zdecydowanie polecam każdemu, kto poszukuje skutecznego wsparcia w procesie odchudzania.


  • Review o: dedicante

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Naszyjnik, brelok.

    Biżuteria pięknie i solidnie wykonana. Bardzo szybki czas realizacji i dostawy. Polecam z całego serca!


  • Review o: Amix Nutrition

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Chelat wapnia Amix Nutrition

    Zamowiłam chelat wapnia. Przyszło pudełko z rozpakowanymi kapsułkami bez żadnej informacji co to jest. W pudełku również nie było żadnej ulotki. Więc niewiadomo co to za kapsulki, jaki jest ich skład i termin ważnośći.
    Odrazu zadzwoniłam do Państwa, ktorzy powiedzili, że wszystko zalatwią. Mineło 2 mięsiąca i nikt się nie odezwał.
    Odradzam zakupów w tej firmie, szczególnie, że chodzi o zdrowie.


  • Review o: Suzana

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    BUTY.

    Super sklep. Kupuję buty od 2 lat. Jestem zachwycona, klapkami na wysokiej podeszwie.
    Są wykonane z elastycznego materiału. Świetne eliminują bol związany z rwą kulszową i chorym biodrem. Aż chce się chodzić. Cenowo poniżej stówy. Medal dla sklepu za takie wspaniałe klapki. Szybko wysyłają towar. Można zapłacić kurierowi, lub odebrać w paczkomacie. Wkładki do butow z pianki warte pochwały. Super sklep, super towar i super ekipa osob, ktore tam pracują.


  • Review o: VoD Player

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    player bez reklam

    Płacisz z góry ponad 130 zł., a w połowie sezonu okazuje się, że blokują Ci dostęp do kolejnych odcinków, bo musisz znowu zapłacić by obejrzeć resztę. Rozumiem brak dostępu do materiałów spoza pakietu, ale nie rozumiem udostępniania dostępu do połowy. Nie ma takiej informacji na żadnym etapie. Pooglądałam sezon do połowy, a za następną połowę znowu muszę zapłacić. Do tego programy zza granicy z 2020 roku są udostępniane 2 odcinki raz na tydzień. Czyli nie masz dostępnego całego sezonu od razu. Czekasz na materiał, który już pewnie dawno był dostępny w sieci lub w TV z abonamentem. Więcej nie zapłacę im nic.


  • Review o: Media Expert

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Lodówka Amica

    Nigdy w życiu nie spotkałam się z tak przykrym zamówieniem przez internet. Lodówka miała być "nowa", a była zepsuta od samego początku, po zgłoszeniu reklamacji dają Ci opiekuna od reklamacji po czym opiekun zgłasza się po tygodniu. Później przesyła serwisanta żeby mógł stwierdzić co jest nie tak z lodówką i oczywiście kolejny tydzień czekania. Serwisant przyjeżdża, mówi że potrzebna jest nowa i ktoś przyjedzie po ta lodówkę zepsuta. Mijaja 3 tygodnie odbierają stara nową lodówkę, dają papierek żeby się zgłosić po kolejną nowa lodówkę. Minęły 2 miesiące, ma być lodówka ale niestety jak jesteś człowiekiem pracującym nie masaż szans jej odebrać bo o 12 przyjeżdżają z tą lodówka. Nigdy w życiu nie wrócę do media expert, pierwszy i ostatni raz. Rujnują mi psychikę przez głupia lodówkę. Koszmar


  • Review o: Lampy

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    lampy

    Witam. Zdecydowanie nie polecam zakupów w tym sklapie. W dniu 23.02.2023 r. dokonałam zakupu lamp za kwotę przekraczająca 3,000 zł, (złożyłam i opłaciłam zamówienie) do dnia 25.03.2023 r. oczekiwałam bezskutecznie na zamówienie. Kontaktowałam sie z infolinią sklepu w sprawie zamówienia ale nikt nie umiał odpowiedzieć dlaczego zamówienie nie jest realizowane. Obsługa infolini twierdziła że towar jest dostępny. W końcu moja cierpliwość sie skończyła i dokonałam rezygnacji z zamówienia. W dniu 27.03.2023 r. otrzymałam e-mailem informację o przyjeciu rezygnacji przez sklep. W dmiu 10.04.2023r. upłynął 14 dniowy termin w którym sklep miał obowiazek dokonac zwrotu należnosci ale do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków pieniężnych. Jestem zmuszona dochodzić swoich roszczeń przed sądem.
    Ostrzegam wszystkich


  • Review o: Karko

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Sukienkę

    Polecam w 100%, świetna jakość!


  • Review o: Lidl

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Lidlomix

    Zamówiłam dla mamy lidlomixa 17.03.2023 do dziś jestem zbywana że wysyłka się opóźni wpłaciłam nie małe pieniądze i tak traktują klienta żenada ostatni raz Zamówiłam jakikolwiek produkt z ich strony są niezetelni


  • Review o: OpenGift

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Szklanki do whisky

    Serdecznie odradzam zakupy na tej stronie internetowej. Złożyliśmy dwa zamówienia i na dwa zamówienia trzeba było czekać ponad dwa tygodnie. W każdym przypadku wielokrotnie dzwoniliśmy na infolinię z prośbami o informacje na temat zamówienia, informacji brak i obietnice, że się odezwą. Opiekun zamówienia nie posiada informacji co się z nim dzieje i nie jest w stanie skontaktować się działem logistyki. Kontakt z kierownikiem/osobą decyzyjną? Nie.
    Rozumiem, że zdarzają się opóźnienia, w każdym nawet najlepszym sklepie, ale kiedy sytuacja się powtarza dwukrotnie, nie pozostawia to wątpliwości z jaką firmą mamy do czynienia.
    Nie mam w zwyczaju wystawiania negatywnych opinii, pewnie bym tego nie zrobiła, gdyby nie to że nasze zamówienie nie jest realizowane od 2 tygodni i brak jakichkolwiek informacji, mimo wielu telefonów i maili.

    Dzień dobry

    W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt na adres opinie@opengift.pl.

    Pozdrawiam
    Monika Mądra
    Dział jakości OpenGift


  • Review o: Uniqskills

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Praktyczne metody wspierania odporności ziołami grzybami i dietą

    Nie polecam!!! Od wielu tygodni nie mogę się doprosić o deklarowany w ofercie kursu certyfikat. Kontakt z firmą-zerowy. Oczywiście w trakcie trwania kursu umieli nawiązać kontakt, żeby mnie zachęcać do kupna kolejnego kursu! Potem cisza. Na wysyłane maile dostaję niejasne, durne odpowiedzi. Telefonu nikt nie odbiera.


  • Review o: Agoda

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nocleg w hotelu

    Nocleg opłacony z góry, gdy znaleźliśmy się w Rzymie, pokoju dla nas nie było. Agoda nie zaproponowała żadnego rozwiązania zastępczego. Od 2 miesięcy próbuje rozwiązać sprawę i otrzymać jakakolwiek rekompensatę, wiec teraz „okazałou się” ze pokój dla nas był ale „zażyczyliśmy sobie lepszego standardu pokoju niż opłacony” a tego hotel nie mógł spełnić. Oszuści! Przestrzegam!


  • Review o: CityFit

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Karnet 12 msc

    Siłownia dramat, na zajęcia grupowe, które mnie interesowały nie ma szans się dostać bo wszystko jest zajmowane już kilka minut po rozpoczęciu zapisów. Szatnie i prysznice brudne. Kilka razy miałam problem z wejściem do klubu. Rozumiem ideę karnetu rocznego z podpisanym zobowiązaniem ale jak to się ma do tego, że klub reklamuje się zajęciami na które w praktyce nie ma szans żeby się zapisać. Nie polecam.


  • Review o: Roneberg

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Masażer 3 d


    Oszuści !!!!! Do tej pory nie dostałam zwrotu pieniędzy za Towar, który dostałam w tragicznym stanie, zardzewiały, baterie rozlane.... Wysyłanie maili i dzwonienie na infolinię nic nie daje , są tylko i wyłącznie zapewnienia że pieniądze zostaną oddane. Oszustwo , jak najdalej od tej firmy!!!

    Jedna gwiazdka to i tak za dużo , sprzedają chińskie badziewie no a niby przecena z kilkuset złotych na kilka zł to zwyczajne oszustwo. 3-mc psełdo firma zwodziła mnie pomimo dotrzymanego terminu ,zwrotu i wszystkich wymogów dotyczących reklamacji.
    Nigdy nie spotkałam się z takim brakiem szacunku do klienta no ale cóż , widać imbecyle też muszą gdzieś pracować :) Wszystkim tym którzy borykają się z problemem zwrotu pieniędzy od tych oszustów polecam e-sąd . Ja sama wysłałam im pismo dotarło dzisiaj i w magiczny sposób od razu za pośrednictwem płatności BLIK zwrot pieniędzy wraz z odsetkami pojawił się na koncie . Wystarczyło wysłać przedsądowe wezwanie do zapłaty. Ludzie nie bójcie się korzystajcie z pomocy prawnej , przedsądowe pismo na platformie e-sądu jest darmowe , trzeba dokładnie opisać zdarzenie jest tam pomoc i prawnicy którzy zanim sprawa trafi do sądu odpowiadają na wszelkie pytania . ZACHĘCAM każdego ze złodziejami trzeba walczyć. A psełdo sklep z całą serdecznością radzę omijać szerokim łukiem!!


  • Review o: Smmash

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Leginsy 3D

    Pare dni temu kupilam legginsy 3 D dziewczyny sa rewelacyjne. Polecam bedziecie bardzo zadowolone?


  • Review o: Shein

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Ubrania

    Nikomu nie polecam, pieniądze zostały pobrane z konta ale sklep twierdzi że przelewu nie otrzymał. Szkoda nerwów i pieniędzy. Złodzieje i oszuści.


  • Review o: Natuli

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    wydanie

    Zależało mi na tym, żeby znaleźć profesjonalne środowisko, z historią, z doświadczeniem, któremu można zaufać, powierzając swoją cząstkę literatury. Szukając takiego miejsca, trafiłam na Państwa stronę. Uświadomiłam sobie również, że w swojej bibliotece mam „Rowerem i pieszo przez czarny ląd” Kazimierza Nowaka, pięknie wydaną przez Sorus. Zapoznałam się z opiniami innych autorów, co utwierdziło mnie w decyzji, by się z Państwem skontaktować.
    Kontakt z redaktorem prowadzącym był prawdziwą przyjemnością. Przede wszystkim jestem wdzięczna za tyle naturalności w wymianie myśli. Za wyrozumiałość i cierpliwość podczas całego procesu wydawniczego. To była atmosfera, w której można stworzyć coś pięknego. Wiedziałam, że mam redaktora, który zmierza ze mną, wskazując mi drogę. Krok po kroku, mail po mailu.


  • Review o: Szybka Gotowka

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    pożyczka

    Dostałam tu pożyczkę mimo odmów w kilku innych chwilowkach (miałam zero zadluzen, jedynie opóźnienia w spłatach poprzednich pożyczek - przez to zapewne negatywna historie). Szybka Gotówka nie wypięła się na mnie, jedynie dla dobra obu stron zaproponowała niższa kwotę pożyczki. Ta niższa kwota i tak ratuje mi tyłek wiec jestem mega wdzięczna :). Weryfikacja trwała kilka godzin, ale to i tak sprawnie :).
    Szybka i rzeczowa obsługa. Kiedy brakowało dodatkowego dokumentu, pan z biura obsługi klienta zatelefonował do mnie i poinformował co i jak dosłać, aby wszystko przebiegło sprawnie. Upłynęło kilka minut i przelew miałam na swoim koncie. Także jestem mile zaskoczona.
    Polecam!


  • Review o: Kiwi

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    bilety lotnicze

    Lot odwołany z dwutygodniowym wyprzedzeniem - wysłałam wniosek o zwrot kosztów biletów. Od miesiąca zero kontaktu, zwrotu jak nie było tak nie ma. Firma dwa razy pobrała pieniądze za inny bilet - musiałam pisać do banku, żeby w jakiś sposób pomogli mi odzyskać pieniądze.
    Zerowa współpraca z klientem, brak jakiegokolwiek odzewu również na maile niezwiązane ze zwrotem pieniędzy za odwołany lot


  • Review o: Vobis

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Słuchawki JAYS T-FOUR BT DOKANAŁOWE Bluetooth

    Najgorszy sklep z jakim miałam kiedykolwiek do czynienia. Słuchawki JAYS T-FOUR BT DOKANAŁOWE Bluetooth, zakupione za pośrednictwem Allegro w drugiej połowie grudnia 2020r., przestały działać na przełomie kwiecieć/maj 2021r., zdarza się, od tego są gwarancje i reklamacje. Przystąpiłam do procesu reklamacyjnego od razu kiedy słuchawki przestały działać, w sposób w jaki VOBIS sobie życzył, zgodnie z ich procedurą i wskazaniami. Słuchawki odebrali 21.05.2021r. Pierwszy kontakt telefoniczny z mojej strony nastąpił dwa tygodnie po tym dniu. Usłyszałam, że mają miesiąc na odpowiedź, więc ok. Od 21.06.2021r. próbuję skontaktować się ze sklepem za pośrednictwem Allegro, telefonicznie, mailowo, w każdy możliwy sposób. Bez skutku, brak jakiejkolwiek odpowiedzi, z żadnej strony. Telefonicznie słyszę "nie ma dzisiaj tej Pani, która zajmuje się naszym kontem na Allegro". Dzwonię następnego dnia i pierwsze pytanie jakie zadaję "czy zastałam w pracy Panią, która zajmuje się Allegro?" słyszę, że tak. Następnie w słuchawce słychać, jak Pani z Biura Obsługi Klienta próbuje przekazać wspomnianej kobiecie moją sprawę. Za chwilę słyszę, że ta Pani "nie może" ze mną TERAZ rozmawiać. Proszę o kontakt w możliwie najszybszym terminie. Kontaktu brak. Ponawiam telefon i proszę o połączenie mnie z działem reklamacji. Dział reklamacji, jak dowiaduje się, o którą sprawę chodzi, odmawia rozmowy i udzielenia jakichkolwiek informacji. Sprawę poruszam przez Allegro, uprzejma Pani z A. próbuje skontaktować się ze Sprzedającym, dostaję informację, że nieskutecznie, nie odpowiadają na Jej maile i prosi, abym próbowała się kontaktować dalej, a w przypadku braku odpowiedzi w dalszym ciągu będą nadal starali się pomóc. Próbuję, odpowiedzi brak. NIE POLECAM ABSOLTNIE NIKOMU. NAJGORSZY SKLEP Z JAKIM MIAŁAM DO CZYNIENIA. Brak słuchawek, brak pieniędzy, brak informacji. Sprawę zgłaszam do Rzecznika Ochrony Praw Konsumenta. Słuchawki może nie kosztują wiele, bo niecałe 200zł, ale tak się nie robi. To jest kradzież i oszustwo. Tak się dorabiacie na klientach? Wielu odpuszcza, bo kwota jest drobna. NIE, NIE, NIE - nigdy więcej zakupów w tym sklepie. JAK WAS STAĆ NA NERWY I TRACENIE CZASU ORAZ PIENIĘDZY - TO JEST SKLEP IDEALNY. Dla zainteresowanych - z przyjemnością prześlę wszystkie zrzuty ekranu obrazujące brak jakiejkolwiek odpowiedzi i wszystkie próby kontaktu. NIE POLECAM!!! UNIKAJCIE TEGO SKLEPU!


  • Review o: Floryday

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    spodnie, tunika, bluza

    To mój drugi zakup we Floryday i na pewno będą następne. Dzień po zakupie przesyłka została wysłana (jest możliwość podglądu stanu zamówienia) i tego samego dnia na moje konto zwrócono kwotę za bluzę, która "się wyprzedała". Szkoda! Ciuszki szły dwa tygodnie, cały czas monitorowałam przesyłkę - najdłużej trwała dostawa z europejskiego magazynu do Polski. Ubrania o jeden punkt gorszej jakości niż się spodziewałam, niemniej naprawdę ładne i będą się dobrze nosić, kupiłabym i tak. Trzeba dokładnie czytać opisy i rozmiarówkę, jest różna dla różnych ubrań.

    Zmówienie złożyłam 13 grudnia 2020,opłaciłam,nie stety nawet nie otrzymałam potwierdzenia opłacenia na maila, nie ma śladu gadzie ,co i dlaczego.Z konsultanet można tylko pisać nic po zatym.Będę musiała zastosować inne kroki..Dobrze że chociaż potwierdzenie przelewu z banku mam,nie polecam FLORYDAY,uwżajcie!!!!

    W dniu dzisiejszym otrzymałam futerko, które jest bardzo ładne, ale mimo wszystko, muszę przyznać ż, że brak informacji o dostawie wprowadzało mnie w moment zwątpienia za co przepraszam.

    Zamówiłam rzeczy 30 stycznia - do dnia dzisiejszego przesyłka nie została wysłana. Wysłałam maila - brak odpowiedzi !!!!!!!!!!!!!!!!!! szkoda , fajne rzeczy, ale na pewno już więcej nie zamówię. W ubiegłym roku roku czekałam 3 miesiące na przesyłkę, ( rzeczy zimowe, a tu już prawie było lato jak otrzymałam.

    Rzeczy tandetne, tylko do kosz. Dałam się nabrać. Nie radzę kupować

    Ciekawa jestem, czy po 15 miesiącach masz takie samo zdanie o Floryday ???
    Ja po dwóch pierwszych drobnych zakupach też piałam z zachwytu, ale następne to
    była wielka porażka i oszustwa ze strony tego sklepu internetowego.


  • Review o: NJU Mobile

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Fatalna obsługa

    Zdecydowanie nie polecam. Mam z nimi non stop problemy, a to sms-y dochodzą z dużym opóźnieniem, albo wcale – kazali wymienić kartę sim (na własny koszt oczywiście; telefon do nich na własny koszt oczywiście), jest lepiej, ale nie dobrze. A to blokada całej komunikacji przychodzącej (odzyskałam po 5 dniach), bo oni na reklamację mają 48 godzin. Awarię sieci mojego numeru naprawili po terminie i wtedy zajęło im to ok. 10 minut. Klient to dla nich nieistotny element układanki.