Wszystkie opinie z Asia

  • Review o: Novakid

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Konwersacje grupowe

    Same lekcje są ok, choć poziom nie jest dostosowany do uczestników. Dla syna to jest za niski poziom, ale nie wiem jak można by zmienić grupę. Po każdej lekcji otrzymuje maila z informacją jak minęła lekcja, ale maile są z automatyczną treścią więc nie wiem po co ktoś wysyła takie sztuczne maile. Strona jest zrobiona fatalnie. Syn odbył lekcję próbną indywidualną, po nich zdecydowaliśmy się jedynie na lekcje grupowe i od tej pory są tylko problemy techniczne. Jest ciągle problem z przedłużeniem subskrypcji, a zakupić można jedynie indywidualną. Za drugim razem kontaktowałam się w celu zapłacenia subskrypcji bo aplikacja tego nie umożliwiała. Po 3 próbach rozmów z automatem odezwał się w końcu pracownik. Zrobiłam przelew i jeszcze tego samego dnia subskrypcja była przedłużona, ale nie wstawiono nam lekcji do harmonogramu. W sobotę przyszedł maile, że za 24h odbędzie się lekcja, a lekcji nie było w harmonogramie, nie było jak na nią wejść, pieniądze przepadły. Po 3 próbach rezygnuję z współpracy.

    Dzień dobry, Pani Asiu!
    Dziękujemy za szczegółową opinię.

    Przykro nam słyszeć o Państwa doświadczeniu. Z Pani wiadomości wynika, że ​​musimy dokładnie sprawdzić Państwa konto, lekcje, interakcje z pomocą techniczną i subskrypcje, aby zrozumieć i rozwiązać te problemy. Niestety nie mamy żadnych informacji identyfikujących, aby zlokalizować Pani konto. Czy możesz nam Pani podać swój adres e-mail?

    Alternatywnie może Pani wysłać zrzut ekranu swojej opinii bezpośrednio do naszego Działu Obsługi Klienta, a my chętnie pomożemy.

    Dziękujemy za zwrócenie naszej uwagi na tę sprawę i zobowiązujemy się do rozwiązania wszystkich Państwa problemów!

    Przesyłam serdeczne pozdrowienia,
    Martyna K.,
    Menedżer ds. obsługa klienta.

    Dzień dobry, Pani Asiu!
    Dziękujemy za szczegółową opinię.

    Przykro nam słyszeć o Państwa doświadczeniu. Z Pani wiadomości wynika, że ​​musimy dokładnie sprawdzić Państwa konto, lekcje, interakcje z pomocą techniczną i subskrypcje, aby zrozumieć i rozwiązać te problemy. Niestety nie mamy żadnych informacji identyfikujących, aby zlokalizować Pani konto. Czy możesz nam Pani podać swój adres e-mail?

    Alternatywnie może Pani wysłać zrzut ekranu swojej opinii bezpośrednio do naszego Działu Obsługi Klienta, a my chętnie pomożemy.

    Dziękujemy za zwrócenie naszej uwagi na tę sprawę i zobowiązujemy się do rozwiązania wszystkich Państwa problemów!

    Przesyłam serdeczne pozdrowienia,
    Martyna K.,
    Menedżer ds. obsługa klienta.

    Dzień dobry, Pani Asiu!
    Dziękujemy za szczegółową opinię.

    Przykro nam słyszeć o Państwa doświadczeniu. Z Pani wiadomości wynika, że ​​musimy dokładnie sprawdzić Państwa konto, lekcje, interakcje z pomocą techniczną i subskrypcje, aby zrozumieć i rozwiązać te problemy. Niestety nie mamy żadnych informacji identyfikujących, aby zlokalizować Pani konto. Czy możesz nam Pani podać swój adres e-mail?

    Alternatywnie może Pani wysłać zrzut ekranu swojej opinii bezpośrednio do naszego Działu Obsługi Klienta, a my chętnie pomożemy.

    Dziękujemy za zwrócenie naszej uwagi na tę sprawę i zobowiązujemy się do rozwiązania wszystkich Państwa problemów!

    Przesyłam serdeczne pozdrowienia,
    Martyna K.,
    Menedżer ds. obsługa klienta.

    Dzień dobry, Pani Asiu!
    Dziękujemy za szczegółową opinię.

    Przykro nam słyszeć o Państwa doświadczeniu. Z Pani wiadomości wynika, że ​​musimy dokładnie sprawdzić Państwa konto, lekcje, interakcje z pomocą techniczną i subskrypcje, aby zrozumieć i rozwiązać te problemy. Niestety nie mamy żadnych informacji identyfikujących, aby zlokalizować Pani konto. Czy możesz nam Pani podać swój adres e-mail?

    Alternatywnie może Pani wysłać zrzut ekranu swojej opinii bezpośrednio do naszego Działu Obsługi Klienta, a my chętnie pomożemy.

    Dziękujemy za zwrócenie naszej uwagi na tę sprawę i zobowiązujemy się do rozwiązania wszystkich Państwa problemów!

    Przesyłam serdeczne pozdrowienia,
    Martyna K.,
    Menedżer ds. obsługa klienta.

    Dzień dobry, Pani Asiu!
    Dziękujemy za szczegółową opinię.

    Przykro nam słyszeć o Państwa doświadczeniu. Z Pani wiadomości wynika, że ​​musimy dokładnie sprawdzić Państwa konto, lekcje, interakcje z pomocą techniczną i subskrypcje, aby zrozumieć i rozwiązać te problemy. Niestety nie mamy żadnych informacji identyfikujących, aby zlokalizować Pani konto. Czy możesz nam Pani podać swój adres e-mail?

    Alternatywnie może Pani wysłać zrzut ekranu swojej opinii bezpośrednio do naszego Działu Obsługi Klienta, a my chętnie pomożemy.

    Dziękujemy za zwrócenie naszej uwagi na tę sprawę i zobowiązujemy się do rozwiązania wszystkich Państwa problemów!

    Przesyłam serdeczne pozdrowienia,
    Martyna K.,
    Menedżer ds. obsługa klienta.


  • Review o: Psibufet

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    PsiBufet

    Mamy starszego psiaka, ktoremu musieliamy gotowac miesko z warzywami ze wzgledu na problemy z zoladkiem. Niestety z czasem przestal jesc sucha karme jak i przyrządzone przez nas posiłki... to skłoniło nas do wyprobowania psiego bufetu. Wszystkie problemy zniknęły - nasz pupil pochlania swoje posilki i nie ma zadnych problemow z zoladkiem. Super naturalny catering dla piesków!
    Jesli nie wiecie czy wyprobowac, Z KODEM: joanna1146 NA PIERWSZE ZAMOWIENIE MACIE Z 50%, NA DRUGIE-25%. polecam! :)


  • Review o: Saway

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Botki Kathy

    Rewelacyjne botki, super wykonane. Drugi rok chodzę w nich, tak się dopasowały że to najwygodniejsze buty na zimę jakie miałam. Polecam z czystym sercem


  • Review o: Proline

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Ładowarka sieciowa

    Zgodnie z zamówieniem


  • Review o: Roneberg

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Masażer 3 d


    Oszuści !!!!! Do tej pory nie dostałam zwrotu pieniędzy za Towar, który dostałam w tragicznym stanie, zardzewiały, baterie rozlane.... Wysyłanie maili i dzwonienie na infolinię nic nie daje , są tylko i wyłącznie zapewnienia że pieniądze zostaną oddane. Oszustwo , jak najdalej od tej firmy!!!

    Jedna gwiazdka to i tak za dużo , sprzedają chińskie badziewie no a niby przecena z kilkuset złotych na kilka zł to zwyczajne oszustwo. 3-mc psełdo firma zwodziła mnie pomimo dotrzymanego terminu ,zwrotu i wszystkich wymogów dotyczących reklamacji.
    Nigdy nie spotkałam się z takim brakiem szacunku do klienta no ale cóż , widać imbecyle też muszą gdzieś pracować :) Wszystkim tym którzy borykają się z problemem zwrotu pieniędzy od tych oszustów polecam e-sąd . Ja sama wysłałam im pismo dotarło dzisiaj i w magiczny sposób od razu za pośrednictwem płatności BLIK zwrot pieniędzy wraz z odsetkami pojawił się na koncie . Wystarczyło wysłać przedsądowe wezwanie do zapłaty. Ludzie nie bójcie się korzystajcie z pomocy prawnej , przedsądowe pismo na platformie e-sądu jest darmowe , trzeba dokładnie opisać zdarzenie jest tam pomoc i prawnicy którzy zanim sprawa trafi do sądu odpowiadają na wszelkie pytania . ZACHĘCAM każdego ze złodziejami trzeba walczyć. A psełdo sklep z całą serdecznością radzę omijać szerokim łukiem!!


  • Review o: Entliczek Pentliczek

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    wózek

    Szybko, łatwo i przyjemnie :-) wózek dostarczony w przeciągu 4dni roboczych. Kontakt ze sprzedającym bardzo dobry, widać, że jest rzetelny i zależy mu na kliencie. W prawdzie wózka jeszcze nie przetestowalam, ale na pierwszy rzut oka wydaje się wszystko w porządku. Teraz te top wózki 2021 dla mnie są tanie, pamiętam jak kiedyś stało się w kolejkach i to po znajomości załatwiało jakikolwiek wózek dla dzidziusia. Teraz można kupić wygodny i nowoczesny wózek dla dzieci. Zasady jakości z czasem też uległy zmianie, trzeba przebierać bo tanie wózki dziecięce po kilku spacerach potrafią wydawać różne skrzypiące odgłosy, a to śpiącemu maluchowi nie pomaga. Dobra rada jak kupujecie pierwszy wózek to zainwestujcie w wózek wielopokoleniowy. a jak macie nadmiar środków to możecie kupować wózki dla dziewczynki i dla chłopca osobno za każdym razem.


  • Review o: Black Tree

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    bransoletka

    Kupiłam piękną bransoletkę z naturalnego tworzywa, która pięknie komponuje się z moim wizerunkiem. Black Tree jest marką adresowaną do osób, które w rzeczach codziennego użytku doceniają rzemieślniczą prace, najlepsze materiały i prostą formę. Wszystkie produkty marki Black Tree są wykonane ręcznie, w łódzkiej pracowni. Wierzymy w tworzeniu produktów z uczciwym podejściem do pracy i w praktyczny design. Tworząc nasze produkty dbamy o to, aby dzięki swojej funkcjonalności i solidności służyły długie lata. Barsnoletka jest jeszcze delikatniejsza i ładniejsza niż na zdjęciu. bardzo profesjonalnie wykonana, opakowana i dostarczona. do tego Bardzo szybka wysyłka, świetnie zapakowane ,uchwyty prezentują się bardzo dobrze. Polecam dziękuję bardzo.:)


  • Review o: 9design

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kilka produktów

    Bardzo szybka i sprawna obsługa. Nie było żadnych problemów. Jestem zadowolony zarówno z obsługi sklepu, jak i z produktu. Bardzo miły kurier i szybka dostawa. Świetny kontakt i błyskawiczna wysyłka. Towar w 100% zgodny z opisem. Bardzo szybka pozytywna reakcja sklepu. Towar błyskawicznie dotarł, dobrze zabezpieczony. Rzetelne, wiarygodne informacje na stronie dotyczące produktów i terminów dostaw to wielki atut sklepu. Śliczna, nieuszkodzona przesyłka z czyściutką zawartością
    Bardzo rzetelne i profesjonalne podejście do klienta. Bardzo szybka wysyłka. Sprawne i wygodne zakupy. Świetny kontakt i błyskawiczna wysyłka. Towar w 100% zgodny z opisem. Szybko sprawnie. Tak trzymać Wracam do nich regularnie i zawsze jestem zadowolony z transakcji. Mają kapitalny serwis posprzedażowy, nie marudzą ze zwrotami i reklamacjami. Polecam. Opakowanie bardzo solidne i wytrzymałe.


  • Review o: Meblefirany

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Next NX-13 sosna biała/viola

    Na początku sierpnia zamówiłam biurko "Next NX-13 sosna biała/viola" i jestem z niego mega zadowolona! Solidne, ładne i pojemne biurko (mnóstwo półeczek, 4 pojemne szuflady). Jedyne minusy tego zamówienia to okres oczekiwania (zamówiłam jakoś 4/5 sierpnia, a przyszło 30 września) oraz sposób pakowania, wszystkie elementy zostały spakowane jako jedna paczka, przez co dość ciężko było to wnieść do bloku ‐> windy -> mieszkania. Co do realizacji oraz kosztów nie mam uwag. Ale brak dbałości przy składaniu, w tym wypadku małego narożnego tapczanika, zaowocował uszkodzeniem mechanizmu zamykania i otwierania. Nie zgłaszałam reklamacji bo nie mogłem sobie pozwolić na brak tego mebla. Poinformowałem sklep o usterce, przesłałam zdjęcia. Mam nadzieję że wyciągną jakieś wnioski. Niestety nie polecam. Nr zamówienia 100185639


  • Review o: iloko

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    biżuteria

    Miałam już do czynienia ze sklepami internetowymi różnych branż. Muszę powiedzieć, że ten należy do słabszych. W sklepie wszystko ślicznie pięknie jak to w drogim sklepie... Ale produkty to kompletne DNO! NIE POLECAM! Złota biżuteria bardzo szybko zrobiła się ciemna, srebrna to samo... W dodatku bransoletka się rozleciała po miesiącu użytkowania. I z każdego produktu w którym są kamyczki brylanciki to większość z nich wypada. Kupiliśmy tam także obrączki, szybko się porysowały. Tragedia. Szkoda pieniędzy. Obrączki były bardzo drogie az szkoda na nie patrzeć bo płakać się chce ze tak ważna rzecz jest w takim stanie. A niby taka porządna firma


  • Review o: iloko

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    biżuteria

    Miałam już do czynienia ze sklepami internetowymi różnych branż. Muszę powiedzieć, że ten należy do słabszych. W sklepie wszystko ślicznie pięknie jak to w drogim sklepie... Ale produkty to kompletne DNO! NIE POLECAM! Złota biżuteria bardzo szybko zrobiła się ciemna, srebrna to samo... W dodatku bransoletka się rozleciała po miesiącu użytkowania. I z każdego produktu w którym są kamyczki brylanciki to większość z nich wypada. Kupiliśmy tam także obrączki, szybko się porysowały. Tragedia. Szkoda pieniędzy. Obrączki były bardzo drogie az szkoda na nie patrzeć bo płakać się chce ze tak ważna rzecz jest w takim stanie. A niby taka porządna firma


  • Review o: Calzedonia

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nie polecam

    Upierdliwe sprzedawczynie wiszące nad Tobą na każdym kroku, nie idzie się skupić na zakupach. To potrafi odstraszyć


  • Review o: GUESS

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Opinia o sklepie guess.eu

    Nie polecam zakupów w tym sklepie,zwrot graniczy z cudem a tym bardziej odzyskanie pieniedzy.Kontakt zerowy

    Udało się Pani odzyskać pieniądze?

    Tez sie chetnie dowiem czy odzyskała Pani pieniądze

    Prosze powiedzieć czy udało się odzyskać pieniążki? Mam ten sam problem...

    Zakupiłam drogi pasek znowej kolekcji rozmiar L po czym okazuje sie że gdy zapinam go na ostatnią i przedostatnią dziurkę to końcówka paska jest za krótka i nie wchodzi do szlufki. Pan "kierownik" w Sklepie Guess Marciano w Katowicach Silesii bardzo niemiłym tonem odpowiedział że nie widzi w nim wady i nie przyjmie reklamacji . Odradzamten sklepw wogóle Guess , brak poszanowania dla klienta i zachowanie poniżej krytyki gdzie ewidentna wada jest lekceważona i podejsciedo klienta skandalicze .

    Dzień dobry
    Zakupiłam towar z którego zwróciłam dwie rzeczy . Dzial finansów dał info ze zwrócili kasę jednak nie wpłynęła ona na moje konto. Od 2 miesięcy czekam na rozwiązanie sprawy . Przez telefon zapewniają ze sprawa jest w trakcie realizacji ale na Maile zero odpowiedzi. Nie polecam !!! Poszło wezwanie do zwroty środków . Ostatecznie skieruje sprawę do sądu

    Pani Sylwio, proszę o kontakt na maila kepuczowianka@wp.pl mam ten sam problem...

    Dzień dobry ja tez mam problem ze zwrotem pieniędzy już przeszło miesiąc nie przelali środków za to dostaje enigmatyczne wiadomości że moje dane zostały wykasowane z systemu i nie mogli nic przelać !!! Dane podawałam 3x Tu oszustwo !!