Wszystkie opinie z Emilia Baran

  • Review o: Eurosender

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi przesyłki kurierskiej

    Zgłosiłem reklamację dotyczącą nieudanej dostawy paczki, ale nie dostałem odpowiedzi. Nie ma możliwości skontaktowania się w razie problemów. Firma zupełnie milczy, nie reagując na żadne zgłoszenia, ani od nadawcy, ani od odbiorcy. Mam prawo oczekiwać zwrotu pieniędzy za usługę, która się nie udała, ale niestety nie ma żadnej reakcji. To jest zupełnie niedopuszczalne.

    Mam poodbny problem,firma nie uznaje reklamacji uszkodzonej (ubezpieczonej) paczki.
    Sprawe oddalam do Europejskie Centrum Konsumenckie (ECC) Strona internetowa: ...

    Przykro mi słyszeć o Twoich negatywnych doświadczeniach z firmą Eurosender. Niestety, nie jesteś jedyną osobą, która napotkała trudności z reklamacją uszkodzonych przesyłek u tego przewoźnika. Wielu klientów zgłasza podobne problemy, co sugeruje systemowe niedociągnięcia w obsłudze reklamacji.

    Aby pomóc Ci w dalszym działaniu, poniżej przedstawiam kroki, które możesz podjąć:

    Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK): ECK oferuje bezpłatną pomoc w transgranicznych sporach konsumenckich na terenie Unii Europejskiej. Mogą oni pośredniczyć w Twoim sporze z Eurosender.

    Kontakt:

    Telefon: 22 55 60 600 (poniedziałek – piątek, godz. 10:00–13:00)
    E-mail: ECCNET-PL@ec.europa.eu
    Adres: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
    Strona internetowa: ...

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK): Jeśli uważasz, że Twoje prawa konsumenckie zostały naruszone, możesz złożyć skargę do UOKiK.

    Kontakt: ...
    Rzecznik Finansowy: Jeśli sprawa dotyczy ubezpieczenia przesyłki, Rzecznik Finansowy może udzielić Ci wsparcia.

    Kontakt:
    Telefon: 22 333 73 26, 22 333 73 27
    E-mail: porady@rf.gov.pl
    Strona internetowa: ...
    Przed skontaktowaniem się z powyższymi instytucjami, upewnij się, że posiadasz wszystkie niezbędne dokumenty, takie jak:

    Potwierdzenie nadania przesyłki
    Dokumentacja fotograficzna uszkodzeń
    Korespondencja z Eurosender
    Dowód zakupu ubezpieczenia
    Mam nadzieję, że te informacje pomogą Ci w skutecznym dochodzeniu swoich praw.

    Z wyrazami wsparcia, Aleksandra