Wszystkie opinie z Mariusz
Review o: Rituals
The Ritual of Sakura
Witam wszystkich, chyba od 15 lat nie pisałem komentarza ale mnie poniosło W nowo otworzonym sklepie rituals stacjonarnym w Białymstoku w galerii Alfa kiedy robiłem zakupy przy kasie Pani poprosiła o płatność zapłaciłem kartą po chwili Pani mówi że odrzucona płatność , no to jeszcze raz mówię hahaha Pani mówi że coś chyba z kasą nie tak coś się zwiesiło chyba ( halo ) Pani mówi że przyniesie z półki te same produkty i jeszcze raz je zeskanuje bo te już spakowane do torby. No i odnowa płatność hohoho poszło tylko że drugi raz ale dopiero zorientowałem się w domu jak zobaczyłem konto. No cóż szukam numeru do firmy sklep stacionarny nie ma szans bo nie ma numeru, do firmy w sieci nie ma szans kontaktu bo nikt nie odbierze, przez mesengera i inne co na ich stronie to jakiś żart pisze ci bez sensu ala MAX boki zrywać. No to w końcu wyprawa do sklepu i do kierowniczki , o matko Pani mówi ja dziś pierwszy dzień pracuje ja nie wiem jak to zrobić to trzeba reklamację do banku hahahha , w końcu gdzieś podzwoniła i mówi zrobię Panu wypłatę idziemy do kasy klika klika i mówi że się nie da i że na konto powinno przyjść masakra.Oczywiście musiałem dać i zostawić potwierdzenie wyciągu z banku ( a gdzie RODO HAHAHHA ) no i po kilku dniach zwrot nastąpił, Ale nerwy + stracone 4 godziny na jazdę do sklepu i czekanie aż się ogarną nie do końca ) powiem tak NIE POLECAM ! SKLEPU I POLITYKI MARKI RITYUALS ŻE KLIENT NIE MOŻE SIĘ NATYCHMIAST SKONTAKTOWAĆ ZE SKLEPEM STACIONARNYM I Z KIMŚ Z FIRMY RITUALS. NIESTETY STRACONY CZAS I NERWY. A zapomniałem jeszcze miałem założone konto pani w sklepie nie wprowadziła moich zakupów na kartę a jak byłem po odbiór niby gotówki to pani powiedziała że już się nie da wprowadzić zakupu na moje konto ( porażka ) i znowu strata bo przy następnych zakupach miał być prezent ( hahahha dziękuje i nie kupuje więcej i odradzam wszystkim znajomym i w firmie )
Review o: Edinos
Narożne biurko
Tą opinią muszę się podzieli. Zacznę od tego że zakupiłem towar 6.09.24 zapłaciłem ,fakturę potwierdzającą zakup otrzymałem 9.09.24. Zamówione burko miałem otrzymać po 2-3 dniach roboczych ,otrzymałem 18.10 24 r. czyli półtorej miesiąca czekania . Dzwoniłem pytałem za każdym razem otrzymywałem emaila o tytule Zmiana zamówienia 14 dni opóźnienia a przyczyny były róże nawet o zepsutej maszynie .Gdy dziś otrzymałem towar ,oniemiałem . Biurko wygląda ja by było używane , wykonanie fatalne na obrzeżach widać zacieki po kleju ,otwory nie były wywiercone w odpowiednich miejscach. Opis złożenia nie pasował do tego biurka. Tylko dzięki temu ze umiem wiercić , zrobiłem ponownie otwory w odpowiednich miejscach , bo już nie chciałem tego zwracać .Zwykle składanie takiego biurka zajmuje mi ok 1 h to z tym bawiłem się ok 4h . Nie polecam tego biurka .
Review o: Senetic
Niezadowolenie z opóźnieniem dostawy
Po dokonaniu zakupu w Senetic poczułem się trochę zaniepokojony opóźnieniem dostawy, zwłaszcza z uwagi na pilną potrzebę wymiany uszkodzonego sprzętu w produkcji. Choć samą usługę Senetic uważam za odpowiednią, to zawiodłem się na firmie kurierskiej FedEx, która dostarczyła przesyłkę dopiero po 2 dniach. Tak długi czas oczekiwania był dla mnie trudny do zaakceptowania i sprawił, że miałem problemy zarówno w swojej pracy, jak i w relacjach z klientami. Oczekuję poprawy w tej kwestii.
Review o: Giganci Programowania
Zakup na zajęcia programowania dla dziecka
Jestem bardzo zadowolona z tej placówki, bo widzę, że moje dziecko naprawdę lubi chodzić na zajęcia i traktuje je jako coś przyjemnego. Dodatkowo, zauważyłam, że po lekcjach programowania chętnie sięga po materiały i próbuje swoich sił w programowaniu w domu. Nauczyciele są bardzo profesjonalni i potrafią zainteresować dzieci oraz zaangażować je w programowanie.
Review o: Epaka
trudne odbiór z innego kraju
Zamówiłem coś, ale dostawa była naprawdę kłopotliwa. Sklep nie chciał mi pomóc z wysyłką do Polski, co mnie zdenerwowało. Co więcej, zmienili termin odbioru na ostatnią chwilę, co tylko pogorszyło sytuację. Cały proces zakupowy był bardzo niezadowalający.
Review o: IUVO P2P Investment
Moje zakupy
Jestem klientem od początku tego roku i muszę powiedzieć, że jestem naprawdę zadowolony z tej platformy P2P. Miałem drobne kłopoty z funkcjonowaniem Auto-Investa, ale dzięki pomocy i wsparciu od Denisa Petrova udało mi się wszystko naprawić. Jestem mu bardzo wdzięczny za to!
Review o: kkday
Rezerwacja wycieczki do Kioto (wycieczka jednodniowa do świątyni Fushimi Inari Taisha, Kiyomizudera, Kinkakuji i Arashiyama) w środę 17 kwietnia 2019 roku.
Moja podróż do Kioto była naprawdę jednym z niesamowitych przeżyć. Niemniej jednak, nie polecam kupowania wycieczki z KKDay z kilku powodów. Po pierwsze, przewodnik miał kiepskie umiejętności językowe w angielskim, co sprawiło, że większość informacji przekazywano po japońsku, nawet dla obcokrajowców. Po drugie, plan był zbyt napięty, zbyt dużo miejsc do odwiedzenia w krótkim czasie, wszystko było bardzo pośpieszne, a przewodnik i tak szybko kroczył. Po trzecie, dokładność informacji pozostawiała wiele do życzenia, zwłaszcza w kwestii miejsca odbioru po zakończeniu wycieczki. Nie uwzględniono wszystkich możliwości i nie było jasnego scenariusza "co w przypadku...".
Review o: Roneberg
Smartwacht
W 2021 kupiliśmy dwa smartwatche. Jakoś nie wierzyliśmy negatywnym opiniom, by przekonać sie o ich prawdzie już po kilku miesiącach. Zegarki przestały działać. Wysłałem do naprawy zgodnie z ustaleniami ze sprzedawcą i co? ODesłano nam wogóle nawet nie otwarty z pudełka nie mówiąc, że ktoś wogóle się nad nim pochylił. Zapierali się, ze naprawiony. Odesłaliśy zatem ponownie i co? ZWrócono nam pieniądze za zakup, ale już nie za dwa wysyłki, w tym jedną, która nie leżała po naszej stronie. Nie chce mi się sądzić o 30-40 zł i stracony czas, dlatego uważajcie! NIGDY WIECEJ RONEBERG!
Review o: redbubble
Zakup koszulki bez rejestracji
Zamówiłam sobie koszulkę bez logowania, ale nie miałam opcji podania swojego adresu. Po wybraniu kraju od razu kliknęłam w płatność. Niestety, nie dostałam żadnego maila potwierdzającego zakup, więc teraz nawet nie mam numeru zamówienia.
Review o: EMP
kamizelka
Zamówienie przyszło szybko i cena była dobra. Jedynie minus to trochę skomplikowany system monitoringu, ale najważniejsze, że kamizelka dotarła na czas i jest super. Rozmiar M idealnie pasuje, ja mam 180 cm wzrostu i ważę 85 kg, a kamizelka ma fajny design. Polecam ten produkt!
Review o: AXA Assistance
Ubezpieczenie podróżne
Dwa tygodnie przed wyjazdem kupiliśmy ubezpieczenie podróżne allrisk przez eSkytravel.ch, myśląc, że nas zabezpieczy przed wszelkimi niespodziankami. Niestety, kiedy linia lotnicza Lufthansa odwołała nasz lot, okazało się, że nasze ubezpieczenie było bezużyteczne. Otrzymaliśmy tylko niewielką pomoc od firmy i musieliśmy sami sobie poradzić. Straciliśmy pieniądze i martwiliśmy się, co by było, gdybyśmy mieli jakieś problemy zdrowotne. Okazało się, że ubezpieczenie nie chroniłoby nas nawet w takiej sytuacji. Byliśmy bardzo zirytowani i rozczarowani.
Review o: OleOle!
Zakup dwóch produktów
Kupiłem dwie rzeczy w tym sklepie, ale niestety jeden z produktów nie był taki, jak się spodziewałem. Zwróciliśmy go tego samego dnia, ale potem dostaliśmy zdjęcia produktu z uszkodzeniami i sklep odmówił zwrotu pieniędzy. Jestem niezadowolony z obsługi klienta i podejścia do reklamacji. Bez moich poleceń tego sklepu.
Review o: Kaspersky
Zakup premium suite Kaspersky
Firma Kaspersky oferuje naprawdę dobre produkty w przystępnej cenie. Ich marka "Kaspersky Labs" od razu budzi zaufanie i pewność, co w dziedzinie cyberbezpieczeństwa jest niespotykane. Osobiście zdecydowałem się na ich pakiet premium i powiem szczerze, że jestem pod wrażeniem bogactwa funkcji i opcji dostępnych w każdym programie (K Premium, K Password Manager, K VPN i K Kids). To, co oferują, jest po prostu zadziwiające.
Review o: YouGov
Zakup karty podarunkowej
Dostałem link do karty podarunkowej, ale niestety nie mogłem go otworzyć. Po kilku próbach dostałem komunikat o błędzie i nie mogłem uzyskać kodu. Po skontaktowaniu się z obsługą klienta, powiedzieli mi tylko, że kod został wysłany. Ostatecznie po kilku dniach udało mi się wreszcie uzyskać działający kod. Mam nadzieję, że w przyszłości nie będę miał podobnych problemów.
Review o: Erli
niezadowolony z obsługi klienta
Platforma zakupowa zupełnie nie zwraca uwagi na klientów. Obsługa klienta wydaje się nie istnieć, odpowiadają na maile nie na temat i reakcje na reklamacje klientów trwają wieki. Ludzie tam pracujący nie wydają się być wystarczająco kompetentni i nie mają potrzebnej wiedzy, żeby pomóc klientom.
Review o: ChicMe
Długa dostawa, zły zwrot towaru
Otrzymywanie zamówionych produktów trwało bardzo długo, a jeden z nich został zastąpiony, bo oryginalny nie był dostępny. Firma reagowała bardzo opóźnione, nie zgodzili się na zwrot nawet wadliwego produktu. Zaproponowali tylko 10% zwrotu, co dla mnie było nieakceptowalne. Dodatkowo zasugerowano mi zwrot, który kosztowałby mnie ponad 15 funtów. Polecam unikać tej firmy ze względu na słabą jakość produktów.
Review o: checkmybodyhealth.com
Zakup kompleksowego testu wrażliwości pokarmowej
Ten cały test wrażliwości pokarmowej jest super ważny dla każdego, kto chce lepiej zrozumieć, czego mu ciało potrzebuje i poprawić zdrowie. Dostaję super dokładne wskazówki, fachową pomoc i czuję, że moje samopoczucie się poprawia, więc warto wydać te pieniądze. Naprawdę polecam!
Review o: surveylama
Ankieta online
Szczerze polecam używanie tej platformy do robienia ankiet online. Bardzo łatwy interfejs i proste, zrozumiałe ankiety. Nawet dla kogoś w moim wieku jest to świetna okazja do nauki czegoś nowego. Zawsze warto poszerzać swoją wiedzę, niezależnie od wieku.
Review o: Play
Zakup usługi internetowej i telewizyjnej
Usługi, które zakupiłam, niestety zawiodły mnie. Często były awarie, przez co nie miałam dostępu do Internetu i telewizji na długi czas. Na przykład ostatnio przez cały długi weekend od piątku nie miałam możliwości korzystania z tych usług od południa do wieczora. To jest po prostu niedopuszczalne, zwłaszcza że regularnie płacę za nie. Mam nadzieję, że firma podejmie odpowiednie kroki w celu poprawy jakości świadczonych usług.
Review o: Outspot
Meble ogrodowe
Moje doświadczenia z tą firmą były głównie pozytywne, ale niestety miałem problem z jednym zamówieniem na leżak, które do tej pory nie zostało zrealizowane. Chciałbym prosić o pilne załatwienie tej sprawy, albo zwrot pieniędzy w wysokości około 200 zł i jakiś rodzaj przeprosin lub wytłumaczenia za opóźnienie. Dziękuję.
Review o: Refurbed
Zakupy na Refurbed
Słyszałam same dobre opinie o tym sklepie online, więc postanowiłam zamówić laptopa. Niestety, gdy go dostałam, okazało się, że ekran miał kilka rys. Zadzwoniłam do obsługi klienta i sprawa została szybko załatwiona. Ogólnie jestem zadowolona z zakupu, choć spodziewałam się lepszej jakości produktu.
Review o: Lightinthebox
Tajemnicze pudełko
Ta strona the box to.sciema ,zamówiłem boxa za 150zl dostałem po dwóch tygodniach obieraczkę do warzyw, i jakiś.klips na nos ,chyba
dla ludzi ,którzy chrapią . Za te Body można płacić za pobraniem ,ale gdy wejdziemy na ich stronę i jest opcja losowanie iPhona ,które kosztuje ,też śmiech 25 zl to już trzeba przelew robić ,odrazu widać ,że naciągacze . Odradzam zakup czegokolwiek z tej strony. Nikt nie spodziewa się laptopów ,telefonów , ale niech towar ,który dostajemy będzie zbliżony do ceny jaką za niego zapłaciliśmy. Oszuści .nie polecam !Review o: KFC
Kolba kukurydzy
zamówiłem dwie kolby kukurydzy (jakże ta nazwa bardzo wprowadza w błąd). Otrzymałem dwa 5cio centymetrowe kawałki kukurydzy (tak na oko stanowiły one 2/3 całej kolby), do tego kukurydza była stara, powiędła, chyba z głębokiego mrożenia i to w sezonie na kukurydzę. Że też macie czelność nazywać się restauracją!
Review o: Heyah 01
heyahh 01 za 20zł/mc
Szukam operatora i migruję od jednego do drugiego. Miałem Virgin i było wszystko dobrze, ale skusiłem się na dobrą promocję w Lyca (via pepper.pl), po dwóch miesiącach spierniczyłem stamtąd, bo net w roamingu (UE) działał tragicznie, nie do przyjęcia, przeglądałem oferty i zaciekawiła mnie oferta t-Mobile, Cennik heyah 01 jest atrakcyjny, więc przeniosłem numer, chciałem spróbować czegoś nowego, heh, tragedia, banda naciągaczy te heyah 01, jestem u nich 21 dni, pierwszy mój wyjazd poza UE i już schody wysokie tak, że nie do przejścia, wyłączyłem net, jestem tylko pod zasięgiem telefonicznym, ale rozmów nie odbieram, bo w Tureckim roamingu drogo jak cholera, mam WiFi hotelowe i rozmawiam via Signal i WhatsApp, wysłałem tylko jednego sms-a, który wedle cennika kosztuje 1,5 zł, a z karty zassali sobie 25 zł! ich popierdoliło całkowicie!, a znów na aplikacji w sekcji "opłaty dodatkowe" mam już 6,14 zł po kilku dniach NIEUŻYWANIA telefonu (tylko jeden SMS), z karty zniknęło też 25 zł i nie da się jej odpiąć od konta, choć jest możliwość doładowania konta w inny sposób! What the fuck? To jest oferta "na kartę" a takie oferty są do wysokości salda, tu czuję się jak bym był w abonamencie i to drogim jak cholera, bo kasują nawet za nic! Zaraz napiszę do nich na czacie co jest grane? Jeśli będą robić problemy, i nie zwroca mi MOICH pieniędzy, to przechodzę z powrotem do pierwotnego Virgin, bo tam nie miałem z niczym problemu przez kilka lat. Przestrzegam przed Heyah01 !
Review o: Tanieprzesylkikurierskie
przesyłka kurierska
ODRADZAM firma wyludza pieniadze przez ZEKOMO wyrywkoe sprawdzanie paczek co nie pokrywa sie z prawda w 2 firmach zostalem oszukany malo to przetrzymuja piieniadze z pobran. Na skladane reklamacje odpisauja jak roboty pelna olewka klienta odradzam!
Review o: Media Markt
Żelazko PHILPS GC4909/60
Listopad 2022 roku kupiłem najdroższe żelazko tego typu jakie było 430 zł. W ostatnich dniach lutego 2023 przestało grzać (lampka miga) 1 marca zawiozłem tam gdzie kupiłem i do punktu serwisowego w sklepie na (ul Miłosza w Białymstoku) Pan przyjmujący powiedział że mam czekać na SMSa. i czekam nadal. Dziś jest 14 marzec. Sprawdzając status reklamacji przeczytałem że ŚREDNI czas naprawy wynosi 14 dni ROBOCZYCH czyli 3 TYGODNIE. Nie tego się spodziewałem po zwykłym żelazku za 430 zł. Powinni oddać pieniądze lub nowy towar i przeprosić że narazili mnie na koszty dojazdu.
Review o: Poczta Kwiatowa
kwiaty
kwiaty na dzien kobiet nie dotarly
Review o: Atlas For Men
dokonałem zakupu dwóch koszul męskich
W dniu 17.01.2023r. dokonałem zakupu dwóch koszul z zaznaczeniem aby przesyłka została dostarczona za pośrednictwem Inpost do paczkomatu, a co się z tym wiąże dokonałem przedpłaty łącznie z kosztem przesyłki. W dniu 18 stycznia otrzymałem na konto założone przeze mnie na stronie Atlas For Men powiadomienie od sprzedawcy (Atlas For Men) informację, że paczka z moim zamówieniem została wysłana, i na tym kończą się informacje na temat mojego zamówienia. Od 20 stycznia sukcesywnie kontaktuję się z Atlas For Men chcąc ustalić co dzieje się z moim zamówieniem. Obsługa posprzedażowa z uporem maniaka przekazuje mi informację, że wysyłając zamówienie błędnie wpisano mój nr telefonu i niestety przesyłka nie zostanie do mnie dostarczona i jeżeli wróci przesyłka do Atlas For Men od Inpostu wtedy zwrócą mi na rachunek bankowy należne mi pieniądze za niezrealizowane zamówienie. Mógłbym w to uwierzyć gdyby po tygodniu dotarła do mnie informacja że przesyłka wróciła do nadawcy w końcu paczka w paczkomacie oczekuje na odbiór 48h. Zaniepokojony takim obrotem sprawy postanowiłem na różne sposoby sprawdzić po numerze listu przewozowego co dzieje się z przesyłką. I tu niespodzianka W inpost przesyłka o takim numerze nie istnieje. Wykonałem w związku z tym kilka połączeń telefonicznych zarówno do działu zamówień jak i do działu posprzedażowego i tam obsługa potwierdziła, że faktycznie nie wiedzą co dzieje się z moim zamówieniem i gdzie są moje pieniądze. w związku z taką sytuacją zdecydowałem się na powiadomienie organów ścigania o popełnionym przez Atlas For Men oszustwem. Szanowni klienci uważajcie na sprzedawcę internetowego ATLAS FOR MEN to nie jest rzetelna a wręcz nieuczciwa firma handlująca w intrenecie. Nie dokonujcie przedpłat za zamówione towary. Jak widzę teraz takie praktyki tego sprzedającego to nie jednorazowy przypadek. STRZEŻCIE SIĘ TEGO SPRZEDAJĄCEGO!
ogólna ocena przedstawiona obok mojej opinii "2" to nie porozumienie ta firma nie zasługuje nawet na "0"Całkowicie popieram powyższą opinie.Mnie też oszukali na 185 zł.Zamówiłem koszle a przysłali zniszczony badziew w brudnej terbie foliowej,zwykłe oszustwo.
Całkowicie popieram powyższą opinie.Mnie też oszukali na 185 zł.Zamówiłem koszle a przysłali zniszczony badziew w brudnej terbie foliowej,zwykłe oszustwo.
Review o: Neonet
Drukarka brother dcp j105
Szczerze odradzam zakupy w tej sieci. Ignorują podstawowe prawa konsumenta w zakresie gwarancji celem uniknięcia swoich obowiązków. W moim przypadku po naprawia drukarki (wymiana głowicy drukującej), okres gwarancji wg. Kodeksu cywilnego powinien biec od nowa od chwili wydania klientowi towaru po istotnej naprawie lub wymianie. Usłyszałem,że pomimo tego zapisu nie zamierzają się do tego odnieść, a jak mi się nie podoba to mogę się odwołać (do sądu) ponieważ ich interesuje tylko okres dwóch lat od zakupu.
Z kolejnym przejawem podejścia do klienta zetknąłem się zamawiając przez internet... informację o dostępności w danym sklepie próbowałem potwierdzić na infolinii-bezskutecznie. Finalnie,na miejscu w sklepie, okazało się że towaru nie ma.
Wisienką na tym gorzkim torcie jest fakt zablokowania możliwości opiniowania na niektórych portalach...
Będę omijał szerokim łukiem tą sieć i innym doradzam to samo.Review o: KFC
Kubełek clasi i coś tam jeszcze ale istotne jest to że zawsze czegoś brakuje tym razem pepsi 10pln na 10 zamówień w 9 braki kontakt z restauracja niemożliwy przez 2godzinydramat okradają klientówwarszawa kijowska
Dramat .... odradzam....
Review o: eKassa
Mają większy limit w porównaniu z innymi firmami, szybka decyzja
Review o: FREEZL
Freezl
Szybko otrzymałem pozytywną decyzję, przed tym próbowałem w innych firmach miałem odmowe polecam!
Review o: SENDIT.PL
wysyłka paczki
Po ok 2 tygodniach od odebrania przesyłki firma sendit chce wyłudzić dodatkowe opłaty, pomimo tego ze przy składaniu zamówienia na przesyłkę wszystkie podane wymiary łącznie z waga były sporo zawyżone od rzeczywistych, ponadto firma ma zaksięgowaną inna kwotę wpłaty niż ta która ja wysłałem. Kontakt telefoniczny tylko przez debilnego bota, a w wiadomościach chyba podobnie bo odpowiedzi sa równie debilne bo np pytając o to co jest powodem ze mają inną zaksięgowaną kwotę od mojego przelewu otrzymuję odpowiedź że nie są w stanie mi pomóc i karzą zwrócić się do firmy kurierskiej
Review o: Pyszne
Zamówienie z macdonals
Stworzyłem zamówienie o 20:30 , pokazywało czas dostawy około 30min, po opłaceniu wskoczyła informacja, że czas dostawy 80 min, w międzyczasie wyskoczyło okienko ze mcdonald potwierdził zamówienia za 37 minut. Skontaktowałem sie z mcdonalds który stwierdził ze nie ma w ogóle takiego zamówienia. Strona pyszne pokazywała że mcdonalds odebrał zamówienia i do 5 min będzie. O godz. 22ej nagle zamówienie zostało anulowane. Żenada jak mozna tak klientów robic w wała!!! i jest to nie pierwszy raz że zamówienia po długim okresie oczekiwania jest anulowane bez powodu!!!!! Ostatni raz tam zamawiałem. Odradzam korzystanie z tego badziewia.
Review o: Express Car Rental
Wynajem samochody za pośrednictwem ubezpieczyciela
Szanowni Państwo jeśli nie opłacie przedłużenia wynajmu ponieważ zapomnicie lub ubezpieczyciel nie pokryje kosztow ubezpieczenia pomimo iż powinien (jak w moim przypadku) odłącza wam auto i postrasza policja, traktując Was (klienta) jako potencjalnego złodzieja.
Poniżej dowód
Oto treść e-maila który otrzymałem od Car rental:
„Dzien dobry,
ze wzgledu na brak platnosci samochod zostal zablokowany. Prosimy o pilny kontakt z infolinia wypozyczalni Express celem wyjasnienia sytuacji. W przypadku braku kontaktu bedziemy zmuszeni zorganizowac odbior w asyscie policji.
Pozdrawiamy Express Car Rental”Review o: Camper
Zakup przez internet
Uwaga oszukuja. Zamowilem buty z dodatkowym rabatem.
Rabat sie naliczyl ale obciazyli mnie cala kwota. Polski serwis to telefon do sklepu w Warszawie- nic nie moga pomoc. Hiszpanska obsluga odpowiedziala ze nie zwraca pieniedzy. Skandal naciagacze. Unikajcie CamperaReview o: 321sprzedane
wycena
Firma niepoważna. Po ekspertyzie rzeczoznawcy wycena miała być w przeciągu godziny. Nie było, pi czym dowiedziałem się, że sa tak "zarobieni" , że potrwa to do 24 godzin. Po 24 godzinach i interwencji na infolinii usłyszałem, że kolejnego dnia napewno będzie wycena. Tak dwa razy. Po czterech dniach dowiedziałem sie z infolinii, że nie stawiłem sie na inspekcje do rzeczoznawcy. Kosztowało mnie to dzień urlopu, paliwo na dojazd do rzeczoznawcy ok 100 km w obie strony i nerwy. Nie poważni, nie odpowiedzialni, nie polecam.
Review o: Ticketmaster
Bilet na koncert
Cyrk, żenada i nieporozumienie. Zakupiłem bilety na Impact Festival, który został odwołany. Została mi zaproponowana wymiana biletów na koncert Five Finger Death Punch w Warszawie. W tym miejscu chciałbym zaznaczyć, że w mailu (jak i na stronie wydarzenia) widniał piękny plakat, na którym jak byk stało "Five Finger Death Punch+Hollywood Undead" (już bez Black Label Society), czyli dwa z trzech zespołów, na które wykupiłem bilet, i dwa, na których mi zależało. Bilet przeniosłem - o dziwo bez problemów.
Sielanka? No nie, bo kupiłem bilet kolekcjonerski, to jest 250 złotych podstawy+cena biletu kolekcjonerskiego+dostawa biletu kolekcjonerskiego. Przeniesiony został tylko bilet wejścia. Czyli z biegu byłem w plecy o dodatkowe 50 złotych, którego oczywiście nikt mi nie zwrócił, mimo że bilet kolekcjonerski nie został ani stworzony, ani wysłany. Oczywiście odpowiedzi na zgłoszenie brak.
Czy to koniec?
Otóż absolutnie k...wa nie. Coś mnie tknęło i sprawdziłem wydarzenie na stronie internetowej kilka dni przed koncertem. Skład koncertu nie uwzględniał Hollywood Undead, jako support występowali Solence i The Kroach. Jest to całkowicie inne wydarzenie niż to, na które kupiłem bilet.
Żeby tego było mało, za bilet na płycie, który został przeniesiony, zapłaciłem 250 złotych, czyli cenę adekwatną do wydarzenia. Wartość biletu na płycie "nowego" koncertu to 99 złotych. Zostałem z biletem za ponad 2,5 wartości, na wydarzenie, którym w ogóle nie byłem zainteresowany.
Jak część wie, a część zapewne dowie się dopiero po czasie, mimo rozwoju technologii i XXI wieku, ta firma krzak nie oferuje możliwości zwrotu biletów na swojej stronie, więc pozostało mi skorzystać z innych form komunikacji.
No i w tym momencie zaczął się ostatni etap mojej przeprawy z pożalcie się bogowie firmą, jaką jest (tfu) Ticketmaster - próby kontaktu z kimkolwiek/czymkolwiek w celu zwrotu biletu. Na formularz zgłoszeniowy oczywiście nie dopowiedział nikt. Na drugi także. Napisałem więc maila. Jakież było więc moje zdziwienie (żadne) kiedy na maila również nikt nie odpowiedział. Na całe szczęście internet cudownym narzędziem jest i znalazłem świętego Graala komunikacji z firmami wszelkiej maści - numer na infolinię (którego BTW. na stronie w zakładce kontakt nie uświadczycie). Pozostało więc tylko zadzwonić i porozmawiać z jakimś człowiekiem rozumnym na temat zaistniałej sytuacji.
O ja naiwny, niewinny jak nieobsrana łąka - takiego wała jak ta firma cała. Informacje na temat infolini które znalazłem brzmiały: infolinia w tygodniu między 9:30 a 13:30. Zacznijmy od tego, że jest to kpina, a nie normalne godziny urzędowania infolinii. Ale na tym nie skończymy, oooj nie.
Pierwsze połączenie wykonałem w okolicach 10:30. Przywitał mnie brak charakterystycznego sygnału oczekiwania na połączenie oraz bardzo miły komunikat automatu operatora, że linia jest zajęta. "Dziwne" pomyślałem, byłem przekonany, że w przypadku zajętej linii połączy mnie z automatyczną sekretarką, w której inny przemiły automat poinformuje mnie, że konsultanci są zajęci lub wyrecytuje inną formułkę. Odczekałem 10 minut, wykonałem kolejne połączenie, to samo. Następnie po kilku minutach kolejne i ruszyłem dalej w dzień.
Ostatnią próbę kontaktu z infolinią podjąłem o godzinie 12:56. Był to największy sukces tego dnia, bo jak się okazało (tfu) Ticketmaster jednak posiada swoje automaty i bardzo miły głos poinformował mnie, że infolinia jest czynna od 9:30 do 13:00 (jak miło, ubyło pół godziny) oraz że czekam na połączenie z konsultantem. Jako człowiek niecierpliwy doczekałem "tylko" do 13:21.
Wszystko wskazuje więc na to, że firma krzak, jaką niewątpliwie jest Ticketmaster wyłącza telefony i/lub automatyczną sekretarkę w trakcie godzin urzędowania infolinii i włącza ją zaraz przed zakończeniem pracy.
Zostałem więc z:
1. Biletem za 300 złotych, który był jednak przeniesionym biletem za 250 złotych, o wartości 99, którego nie opłacało mi się ani odsprzedać, ani wykorzystać, bo musiałbym wydać na dojazd drugie tyle, na co zostałem oszukany.
2. Pogardą do Ticketmastera na całe życie.Review o: Heyah 01
abonament telefoniczny
Pamiętacie te pierwsze reklamy Heyah? Na początku nie było wiadomo o co chodzi, jedna z pierwszych takich kampanii reklamowych w Polsce. Ja akurat byłem jakoś w gimnazjum, czy liceum, nie pamiętam dokładnie. Ale pierwszej kampanii reklamowej Heyah nie zapomnę nigdy i ich kolor dla mnie zawsze będzie czerwony. Jednak na rynku potem nie byli jakoś bardzo konkurencyjni, pamiętam, że się jakoś wszystko rozmyło. Ostatnio trafiłem na ich reklamę, i tak jakoś z sentymentu spojrzałem co i jak, i czy może… i tak i czemu nie. Oferta na chwilę obecną jest interesująca, moim zdaniem. Przeniosłem numer niedawno, wszystko poszło sprawnie i jestem bardzo zadowolony z usługi.
Review o: Express Car Rental
Wynajem samochodu
Wynajalem samochod w styczniu na przejazd z Tarnowa do Katowic na lotnisko.
4 osobowa rodzina z 2 malych dzieci.
Pozornie wszystko ok jednak po 5 miesiacach otrzymalem adwokackie wezwanie do zaplaty z faktura na 1448 Pln za «wypalona dziure w fotelu kierowcy».
Jawne oszustwo i naciagactwo.
Juz nigdy nie skorzystam z ich oferty i nie polecam!Review o: Proline
Ładowarka
Zamówienie dostarczone w komplecie, wszystko zgodnie z opisem, sprawne, szybka przesyłka.
Review o: Proline
Listwa natec
Zamówienie odebrałem następnego dnia. Profesjonalna obsługa.
Review o: Komfort
Szafa
Szafa kompletowana ponad miesiac. Dzwoniac do sklepu dostalem informacje, ze jeszcze musze czekac, po czym uslyszalem, ze ktos mowi, ze szafa gotowa do odbioru.
Wiec sprzedawca kazał mi po nia pojechac, mimo, ze transport byl oplacony.
Widocznie i tego nie wiedzial. Ogolny chaos. nikt nic nie wie. Dostawa godz 14-18, a szafa przyjezdza przed 13 + po godzinie telefon, ze fronty sa uszkodzone i maja doslac za 3 dni nowe, a te zabrac.
Sklep ten to smiech na sali.
nie polecam, szkoda nerwów i czasuReview o: Shein
buty- boots order nr: gshmem009000507 never again
witam, kupiłem dla córki buty na grubej podeszwie. cena ok 220 zł. podeszwa z tworzywa które pękło w poprzek na całej głębokości. 17.10.2021 napisałem reklamacje do robota sheina messenger i na serwis. nie ma żadnego odzewu, żadnego zainteresowania ze strony shein. zamówienie gshmem009000507, wysłałem im zdjęcia tych pęknięć. nie polecam . nigdy wiecej shein.
Review o: Media Expert
Lodowka samsung
Zamówiłem lodówkę Przyjechała obita Wywalczyłem po tygodniu dożów drugiej lodówki Przyjechała również uszkodzona Pieniędzy nie ma lodówki nie ma Tragedia i spychologia i brak jakiejkolwiek informacji Nie polecam !!!!!!
Review o: Abra Meble
łózko
Nie wiem skąd takie dobre opinie o sklepie. Zamówiłem łóżko 22 lipca, dostałem informacje, że towar będzie do odbioru do 4 tygodni, lecz po upłynięciu podanego terminu, podczas wielokrotnych rozmów telefonicznych byłem zbywany informacją, że łóżko przyjedzie do magazynu najpierw pod koniec tygodnia, potem w następnym tygodniu i tak się to powtarzało z tygodnia na tydzień. Po skonsultowaniu się z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów napisałem wezwanie do ostatecznego wydania towaru, dostałem odpowiedź od Abry, że według ich pisma podpisałem umowę i mam przyjąć towar niezależnie od przewidywanego terminu, czyli teoretycznie, gdyby mi chcieli przywieść łóżko za 2 lata to ja je muszę przyjąć, bo nie mogę się wycofać z umowy, pomimo tego, że sklep Abra łamie zapisaną na umowie termin realizacji zamówienia. Łóżka nadal nie mam, a dzisiaj jest 13 wrzesień. Wiem, że ta opinia będzie przykrywana przez boty, więc będę ją powtarzał, aby więcej ludzi się dowiedziało o tej sytuacji.
Review o: Redro
SUPER !
PROFESJONALNA OBSŁUGA .
DRUK OK.
JAKOŚĆ MATERIAŁU OK.
ZAPAKOWANE I ZABEZPIECZONE OK.
POLECAMReview o: Car Free
Dobra cena
Auto brałem na 7 dni, znalazłem tu jedną z lepszych cen na taki wynajem oraz na interesujące mnie auto. Nic w sumie mnie tu nie zaskoczyło i dobrze. Wszystko sprawnie i bezproblemowo załatwione.