kkday - Ogólna ocena na podstawie 26 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (26)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Twoja pasztet w kilku słowach
Mimo że byłem zawiedziony jako klient przez kkday, muszę przyznać, że mój zakup nie spełnił moich oczekiwań. Moja interakcja z jednym z ich dostawców była negatywna, a obsługa klienta była nieprzyjemna i nieprofesjonalna. Kiedy próbowałem rozwiązać problem, moje zapytania zostały zignorowane, a odpowiedzi były tłumaczone na mnie. Nie poleciłbym tej firmy nikomu.
Zakup rejsu
To jest najgorsza firma turystyczna, przez którą mieliśmy zarezerwowany rejs. Kiedy złożyliśmy rezerwację, odkryliśmy, że czworo z nas ma być w jednym pokoju zamiast dwóch oddzielnych. Gdy próbowaliśmy skontaktować się z nimi, nie dostawaliśmy odpowiedzi. Unikali naszych pytań, zrzucając winę na firmę rejsową i udzielając jedynie niesatysfakcjonujących odpowiedzi. Mimo upływu trzech tygodni, wciąż nie wiemy, kto może nam pomóc. Jeśli chcesz uniknąć stresu przed podróżą i nie przepłacać, omiń tę firmę szerokim łukiem!
Zakup usług online
Ostatnio miałem kiepskie doświadczenie z obsługą klienta, co mnie trochę zraziło. Jakaś firma, co to robi rezerwacje przez internet, podała nieprawidłowe ceny swoich rzeczy. Szkoda, że firma ta pokazuje ceny, które nawet nie są potwierdzone przez dostawców. Lepiej byłoby czasowo usunąć produkt z oferty, aż się dokładnie ustali cenę. Warto zauważyć, że konkurencyjna firma, Klook, potrafi zrobić to sprawnie. Firma KKday zawiodła w tym temacie i straciła wielu klientów, w tym mnie. Odpowiedź, jaką dostałem przez email, że "ceny czasem się zmieniają bez ostrzeżenia," jest nie tylko bezużyteczna, ale i bardzo niegrzeczna. To zdarzenie bardzo osłabiło moją wiarę w zaangażowanie firmy KKday w zadowolenie klienta.
Zakup biletów na USJ Express Pass
Postanowiłam kupić bilety na USJ Express Pass i niestety byłam rozczarowana działaniem systemu. Nie było możliwości zarezerwowania dwóch biletów jednocześnie, więc musiałam je zakupić osobno, co spowodowało otrzymanie dwóch różnych slotów czasowych. Ponadto, system wyświetlał cenę w AUD, ale ostatecznie obciążono moje konto w SGP, co spowodowało wyższe kursy wymiany walut oraz dodatkowe opłaty za przewalutowanie na mojej karcie kredytowej. Żałuję, że nie zdecydowałam się kupić biletów na Klook.
Zakup biletów na wycieczkę
Jestem naprawdę zawiedziony zachowaniem mojego przewodnika. Polecał on dawanie dużych napiwków pracownikom robiącym wiosłowanie zanim weszliśmy na łódź. Po całej wycieczce rzeką, nalegał, żebyśmy dali wieksze napiwki dwóm kobietom wiosłującym, sugerując 100 000 VDN każdej. Musiałem nawet rozmienić banknot 200 000 VDN na mniejsze, żeby dać im napiwki. To było nie fair i niesprawiedliwe.
Zakup biletów przez tę aplikację
Kupiłem bilety przez tę aplikację i wydaje mi się, że jest dobrze. Cena trochę wysoka, więc może nie będę z niej więcej korzystał.
Skąd wraki?
Chciałem tylko powiedzieć, że informacje na ich stronie internetowej były błędne. Straciliśmy autobus, bo napisali, że trzeba iść tylko 10-15 metrów, a tak naprawdę trzeba było przejść nawet 100 metrów. Nie mogliśmy się z nimi skontaktować przez ich stronę. Poza tym, w ich sklepie internetowym działały tylko tajwańskie karty kredytowe, mimo że miała to być międzynarodowa usługa obsługiwana po angielsku. Karty z Hongkongu i Europy nie zadziałały. Mimo to, kierowca autobusu był bardzo miły i elastyczny, a sama podróż była przyjemna.
Rezerwacja wycieczki do Kioto (wycieczka jednodniowa do świątyni Fushimi Inari Taisha, Kiyomizudera, Kinkakuji i Arashiyama) w środę 17 kwietnia 2019 roku.
Moja podróż do Kioto była naprawdę jednym z niesamowitych przeżyć. Niemniej jednak, nie polecam kupowania wycieczki z KKDay z kilku powodów. Po pierwsze, przewodnik miał kiepskie umiejętności językowe w angielskim, co sprawiło, że większość informacji przekazywano po japońsku, nawet dla obcokrajowców. Po drugie, plan był zbyt napięty, zbyt dużo miejsc do odwiedzenia w krótkim czasie, wszystko było bardzo pośpieszne, a przewodnik i tak szybko kroczył. Po trzecie, dokładność informacji pozostawiała wiele do życzenia, zwłaszcza w kwestii miejsca odbioru po zakończeniu wycieczki. Nie uwzględniono wszystkich możliwości i nie było jasnego scenariusza "co w przypadku...".
Zakup biletu na rejs po Paryżu
Pokazano mi bilet na rejs do Paryża, ale niestety był już wtedy wyprzedany. Nie otrzymałem voucheru i za każdym razem, gdy pytałem, dostawałem odpowiedzi automatyczne typu „czynią to” i „wewnętrzny zespół się tym zajmuje”, które nie były zbyt konkretne. Następnie, bez żadnego ostrzeżenia, rejs został anulowany dzień przed planowanym wyjazdem. Było za późno, aby znaleźć inne opcje, ponieważ również zostały one wyprzedane. Powinni byli to odwołać od razu, zamiast czekać 5 dni.
Bilety na wycieczkę do Busselton Jetty
Kiedy zarezerwowałem bilety na wycieczkę do Busselton Jetty przez internet, spodziewałem się podobnego poziomu obsługi klienta jakiego dostali inni. Niestety po przyjeździe okazało się, że otrzymałem tylko 20% zniżki, podczas gdy inni mieli 40%. Po próbie wyjaśnienia tego z obsługą klienta, nie dostałem logicznej odpowiedzi. Teraz zastanawiam się nad podjęciem kroków prawnych.
Zakup wycieczki jednodniowej w Hokkaido
Podczas jednodniowej wycieczki na Hokkaido mieliśmy świetny czas. Autobus był czysty i wygodny, a kierowca prowadził nas bezpiecznie podczas odwiedzin w zoo Asahiyama, ningle terrace i wodospadzie Shirahige. Nasz przewodnik "Joe" był naprawdę fantastyczny - miał dużo informacji, był zabawny, kompetentny i świetnie zorganizowany. Bardzo dziękujemy, Bobi i Mel.
Zakup biletów na Universal Studios w Japonii
Jestem bardzo rozczarowany usługą zakupu biletów na Universal Studios w Japonii przez tę firmę. Pomimo że zapłaciłem sporo pieniędzy za wejściówkę, otrzymałem czas, w którym nawet nie będę w parku. Po wielu próbach odzyskania moich pieniędzy, firma nie chce pomóc ani zgodzić się na zwrot. Klienci nie są też informowani o braku możliwości wyboru godziny wejścia, inaczej niż w innych serwisach rezerwacyjnych. Mój zakup został zakończony bez mojej zgody na ustalanie godziny wejścia, co sprawia, że cała sytuacja jest niejasna i rozczarowująca. Zamierzam walczyć o zwrot pieniędzy i skontaktować się z moim bankiem w tej sprawie. Uważam, że klienci powinni mieć prawo do zwrotu pieniędzy, jeśli zakupiony produkt lub usługa nie spełnia oczekiwań.
Zakup usługi na lotnisko z priorytetowym przepustką.
Absolutnie odradzam. To banda oszustów. Zamówiłam przepustkę na lotnisko i zapłaciłam zgodnie z umową, a oni dostarczyli ją wcześniej niż było ustalone i cena okazała się wyższa niż początkowo obiecana. Musiałam jeszcze dodatkowo zapłacić.
Rezerwacja w Savylli
Zarezerwowaliśmy sobie bilety na ogród Alcazar w Savylli, ale niestety dzień później otrzymaliśmy informację, że nasza rezerwacja została anulowana z powodu braku dostępnych miejsc! Mieliśmy stracić szansę zwiedzenia tego miejsca z powodu ich błędu. Lepiej unikać tej firmy, to oszustwo!
Zakup biletów na wycieczkę
Jestem bardzo rozczarowany jako klient, jakość usług spadła dramatycznie od ostatniego razu, kiedy korzystałem z waszych usług. Brakuje organizacji, brakuje informacji, ogólnie bardzo nieprofesjonalne podejście. Mam nadzieję, że poprawicie to w przyszłości.
Fajny wypad z kkday!
Muszę przyznać, że miałam super wypad z kkday! Porównałam różne strony turystyczne i muszę powiedzieć, że kkday ma najwięcej opcji dla mojego wypadu. Wszystko było w porządku, bez żadnych problemów. Daję im 5 gwiazdek!
Rezerwacja wycieczki
Moje doświadczenie z rezerwacją wycieczki było okropne. Trzy razy upewniałem się co do lokalizacji odbioru, a kkday cały czas twierdził, że to jest z naszego hotelu! Musiałem dzwonić do agencji i okazało się, że miejsce odbioru powinno być biurem, a nie hotelem. Byłem bardzo zły i zaniepokojony, że dali nam fałszywe informacje, które zepsuły nasze plany na sylwestra! Teraz przegapiliśmy wycieczkę... jak chcecie to zrekompensować? Jesteśmy tutaj, żeby podróżować i poznawać nowe miejsca, to naprawdę nieprofesjonalne podejście! Nigdy więcej nie skorzystam z usług kkday!!
Zakup wakacji
Ostatnio miałem naprawdę okropne doświadczenie z tą firmą i czuję się zobowiązany podzielić się moim koszmarem ze wszystkimi. Ich obsługa klienta to istna porażka, brak im nie tylko podstawowych umiejętności, ale także prowadzą otwarte oszustwa.
Zakup eSIM
Poprosili mnie o przesłanie zrzutów ekranu moich problemów, żeby mieć mocne dowody na zwrot. Powiedziałem, że nie ufam im, bo miałbym zgodzić się na dostęp do moich zdjęć i zrzutów ekranu przez ich czat/aplikację, czego nie czułem się komfortowo i nie zgodziłem się, bo wcześniej ta metoda spowodowała błąd certyfikacji i ostrzeżenie, że kontynuując dostęp do niebezpiecznej strony, atakujący mogliby uzyskać moje poufne informacje, więc nie chciałem ryzykować i nie dałem im dostępu do moich zdjęć i zrzutów ekranu. Mimo to nadal trzymali się tego jako powód odmowy zwrotu.
Zakup Universal Studios Japan Express pass
To bardzo mylące. Kupiłem bilet Universal Studios Japan Express Pass ze względu na jazdę, pobraliśmy vouchery i okazało się, że ta konkretna atrakcja jest zamknięta w dniu naszej wizyty. Gdybyśmy to wiedzieli, nie zdecydowalibyśmy się na zakup. Natychmiast wysłaliśmy e-mail do firmy KKDAY i otrzymaliśmy informację, że nie ma możliwości zwrotu. Reklamy są mylące, bo sugerują, że jazda jest uwzględniona, mimo że tak nie jest.
Najwięcej głosów recenzja
Rezerwacja wycieczek w Barcelo
Czytacz dalej