Musement - Ogólna ocena na podstawie 17 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (17)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Kupno – niejasność dotycząca opłat
Coś mi tu nie gra z tą niewyjaśnioną opłatą jednorazową. Czy pięciolatki są darmowe, czy nie? Czy to było naprawdę takie trudne do wyjaśnienia?
Wygodnie i szybko
Kiedy zdecydowałem się na zakup, to właśnie przejrzystość interfejsu użytkownika przyciągnęła moją uwagę. Proces składania zamówienia był intuicyjny, a informacje były czytelne i jasne - dokładnie to, czego oczekiwałem. Cały proces był łatwy i bezproblemowy, co sprawiło, że zakupy były wygodne i przyjemne.
Zakup biletów do Sagrada Familia
Jako klient Musement, muszę powiedzieć, że byłam bardzo rozczarowana moim doświadczeniem zakupu biletów do Sagrada Familia. Okazało się, że mimo mojej pewności, że rezerwacja została potwierdzona, nie było dostępnych biletów.
Zakup biletów na zwiedzanie Auschwitz
Niestety, dowiedziałam się, że dzień przed zaplanowanym zwiedzaniem zmieniono godzinę na 12.
bilety na comédie musicale à Broadway
Strona internetowa była naprawdę prosta w obsłudze. Właśnie udało mi się zarezerwować bilety na musical na Broadwayu. Voucher dostałam drogą mailową praktycznie od razu! Wszystko wspaniale!
Odwołana wycieczka do Meksyku
Rezygnacja z wyjazdu do Meksyku, nie dostaliśmy odpowiedniej rekompensaty.
Wycieczka na luksusowy rejs
W trakcie naszej wycieczki na luksusowy rejs byliśmy trochę zawiedzeni. Po prostu cena była wysoka, a jakość usług nie spełniła naszych oczekiwań. Spędziliśmy 4 godziny na statku z zbyt głośną muzyką, dostaliśmy mało smaczny lunch i obsługa była mało pomocna. Nikt nie był uśmiechnięty, a znalezienie kosza na śmieci na pokładzie było prawdziwym wyzwaniem. Całe doświadczenie było po prostu przeciętne i nie było tego warte.
Brak wartościowej informacji podczas wizyty w Auschwitz
Podczas rezerwacji mieliśmy przewodnika mówiącego po niemiecku, ale niestety nie pojawił się podczas wycieczki. To był poważny kłopot, zwłaszcza że w Auschwitz brakowało informacji po niemiecku. Bez przewodnika zwiedzanie straciło sens i nie było tak wartościowe poznawczo. Skończyło się na tym, że spędziliśmy dużo czasu w drodze, nie dowiadując się nic nowego o historii Auschwitz.
Zakup wycieczek przez internet
Zarezerwowałem online 2 wycieczki przez Easy Jet. Na jednej nie było podanych szczegółów dotyczących punktu odbioru, a lokalne numery były nieaktywne. Na czacie Musement dowiedziałem się, że wycieczka została anulowana, ale obsługa klienta pomogła mi ją zarezerwować na następny dzień. Transport lokalny ostatecznie się nie pojawił, ale gdy zarezerwowałem na kilka dni później, wszystko poszło zgodnie z planem i sama wycieczka była fantastyczna. Druga wycieczka sprawiała mi dużo stresu, bo martwiłem się, czy transport lokalny się pojawi. W końcu się pojawił, ale nie mieliśmy nas na liście. Na szczęście udało nam się dostać na wycieczkę. Cały czas na urlopie stresowałem się, wysyłając maile, wiadomości i dzwoniąc, aby rozwiązać te problemy. Operator lokalny miał problemy z komunikacją z Musement.
jasne informacje, dobra cena
Moje doświadczenie z zamówieniem na tej stronie było naprawdę pozytywne. Wszystkie informacje były jasne i czytelne, a dodatkowo instrukcje były dostępne po polsku. To ułatwiło mi proces rezerwacji. Cena również była niższa niż na innych podobnych stronach oferujących te same wycieczki.
Wycieczka po klifach i dolinach z samochodem 4x4
To było niesamowite doświadczenie z przewodnikiem, który miał naprawdę dużą wiedzę o miejscach, roślinach, ludziach i samej wyspie.
Zakup biletów
Bilet działał bez problemów kiedy wchodziliśmy, ale to było trochę niewygodne, że nie było żadnej aplikacji do pobrania biletu w formie pdf.
Rezygnacja z wycieczki na Reichstagu
Zarezerwowaliśmy sobie wycieczkę na Reichstag z wizytą na kopule w Berlinie. Dokonaliśmy rezerwacji online, aż cztery tygodnie wcześniej. Niestety, trzy dni przed wyjazdem nagle ją odwołano, bez żadnego uzasadnienia. Mimo że pieniądze zostały od razu zwrócone, mieliśmy problem ze znalezieniem nowej wycieczki last minute. To było bardzo rozczarowujące zachowanie.
Szybko i sprawnie znalezione bilety
Podczas zakupu czułam się naprawdę zadowolona z tego, że udało mi się szybko znaleźć dostępne bilety, których nie znalazłam nigdzie indziej. Cały proces zamawiania był łatwy i przejrzysty, wszystkie informacje były jasno wyjaśnione. Dodatkowo, obsługa klienta była naprawdę pomocna i zasługuje na pochwałę.
Rezerwacja wycieczki do Wieliczki
Wycieczka była super zorganizowana, mieliśmy wygodny transport i pomocną obsługę. Bardzo się ciesze, że wybraliśmy anglojęzyczną grupę dla mnie i mojej córki.
Zakup biletów komunikacji miejskiej w Paryżu
Po tym jak kupiliśmy bilety przez telefon komórkowy, dowiedzieliśmy się, że nie możemy ich użyć bez ich wydruku w centrum turystycznym. Brak możliwości skorzystania z nich na miejscu był dla nas bardzo kłopotliwy. Dodatkowo, taka usługa byłaby bardzo przydatna na miejscu. Firma zwróciła nam koszty zakupu, co było miłym gestem.
Kupno biletów
Niestety jeszcze nie mieliśmy okazji skorzystać z oferty, ale planujemy to zrobić w najbliższych dniach. Program wydaje się być bardzo atrakcyjny i z niecierpliwością czekamy na naszą wizytę. Jedynym problemem był brak jasnych wskazówek dotyczących znalezienia oferty, co sprawiło pewne trudności. Mimo to, czekamy z niecierpliwością na naszą podróż.
Najwięcej głosów recenzja
Zakup biletów komunikacji miej
Czytacz dalej