Wszystkie opinie z Łukasz

  • Review o: AuchanDirect

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    zakupy z odbiorem w sklepie

    mam mieszane uczucia, ponieważ 2x robiłem zakupy. Za pierwszym razem wszystko przebiegło bez problemu, towar dostarczyli. Za drugim razem anulowali moje zamówienie w całości na 2h przed odbiorem. 50% skuteczność? No na pewno już nie kupię drugi raz


  • Review o: Kiwi

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    bilet lotniczy

    dokonując u Was rezerwacji zapłaciłem za bagaż rejestrowy. Jednak na lotnisku okazało się, że nie jest wykupiony u przewoźnika i musiałem zapłacić 560 zł dodatkowo. Żądam wyjaśnień i zwrotu kosztów 560 zł. Już raz okradliście mnie na prawie 1000 zł przy odwołaniu lotu w 2020 r mimo, że czekałem prawie rok na zwrot pieniędzy. Tym razem Wam nie daruję i nagłośnię sprawę gdzie tylko będę mógł. Nie będziecie okradać kolejnych klientów!

    Z niecierpliwością czekam ma odpowiedź, żebym mógł wyrazić o Was swoją daleko nieprzychylną opinię w mediach.
    Bardzo niezadowolony klient.


  • Review o: FREEZL

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    miałem remont w domu i braklo mi kasy znajomy powiedział że można pożyczyć we freezl i tak zrobiłem, po 15 minutach otrzymałem przelew na konto. super


  • Review o: Świat Kwiatów

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Dalie Floksy Kanna

    Najgorszy sklep w Polsce Sprzedają chore cebulki zainfekowane grzybem , spleśniałe
    Z 1 bulwy dali robią 5 albo i więcej przez co potem krzewy są mało okazałe i słabe
    Nasiona jakieś stare bo nic mi nie wykiełkowały
    Floksy również nie wykiełkowały
    Kanna nie wyrosła
    Juka Karolinska do dziś siedzi w gruncie a minęło z 4 miesiące i nie ma oznak przyjęcia
    Róże przysłali spleśniałe złożyłem reklamacje za kilka dni przysłali inna róże sucha bez oznak życia
    Nigdy nikomu nie polecam robić zakupów
    Wyrzucone w błoto dużo pieniędzy
    Klientów którzy wydali tutaj ponad 600 zł powinny traktować z szacunkiem


  • Review o: Komfort

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Obudowa wanny

    JEŚLI CHCECIE ZAOSZCZĘDZIĆ SOBIE NERWÓW, TO RADZĘ OMIJAĆ TEN SKLEP SZEROKIM ŁUKIEM !! ZAMÓWIŁEM ODBUDOWĘ WANNY JUŻ PARE MIESIĘCY TEMU, PO MIESIĄCU CZEKANIA ZADZWONIŁEM NA INFOLINIĘ I USŁYSZAŁEM, ŻE OTRZYMALI USZKODZONY PRODUKT Z MAGAZYNU I CZEKAJĄ NA NOWY. OK CZEKAŁEM Z CIERPLIWOŚCIĄ DALEJ, PO KOLEJNYM MIESIĄCU ZADZWONIŁEM PONOWNIE I PAN Z INFOLINII POINFORMOWAŁ MNIE, ŻE DO 3 DNI POWINNA BYĆ U MNIE.
    PO TYGODNIU ZADZWONIŁEM JUZ POIRYTOWANY Z PYTANIEM CO Z OBUDOWĄ - BARDZO NIEMILA I NIE KOMPETENTNA PANI OZNAJMIŁA ŻE JUŻ JĄ WYSYŁAJĄ I BĘDZIE DO TYGODNIA (KLAMSTWO!) NA MOJE PYTANIE CZY SOBIE ŻARTUJE - ROZLACZYLA SIE.
    PO PONOWNYM TELEFONIE ODEBRAL KTOS INNY I OZNAJMIŁ, ZE OBUDOWY NIE MA I NIE BEDZIE.
    2 MIESIĄCE ZBYWANIA, KLAMANIA. TRAGEDIA !!!! W KONCU ZAMÓWIŁEM OBUDOWE Z INNEJ STRONY I CZEKALEM 3 DNI. KOMFORT WSTYD !!


  • Review o: Kiwi

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilety do Rzymu

    Kiwi zwyczajnie oszukuje ludzi! Najpierw miałem problemy z otrzymaniem kart pokładowych na lot do Rzymu ale to był dopiero początek przygód... Lot powrotny został odwołany przez przewoźnika. Po kontakcie z infolinią KIWI (angielskojęzyczną, bo polskojęzyczna była niedostępna) dowiedziałem się, że mogę albo samodzielnie kupić inne bilety i potem wnioskować o zwrot za odwołane albo skorzystać z ich usług (dodatkowo płatnych) i dostać bilety z ich pomocą... Okazuje się przez "dodatkowo płatne" mają na myśli płatne w 100% kosztu nowego biletu, a jeśli się na to zdecydujemy to tracimy możliwość wnioskowania o zwrot za odwołany lot. KIWI zwyczajnie zarabia na oszukiwaniu ludzi! Nie dajcie się nabrać jak ja i nie korzystajcie z ich usług!!!


  • Review o: Shutterstock

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    365-dniowa, licencja standardowa z 10 pobraniami na miesiąc

    Dramat. Skorzystałem z subskrybcji, aby pobrać jedno zdjęcie. Pierwszy miesiąc był za darmo. Nie zdążyłem anulować subskrybcji. Naliczona została opłata za luty i marzec. OK, zapłaciłem za gapiostwo. Teraz Shutterstock chce obciążyć mnie różnicą pomiędzy stawką miesięczną bez rocznego zobowiązania a stawką z rocznym zobowiązaniem, czyli w moim przypadku (49 EUR - 29 EUR=20 EUR x dwa miesiące czyli 40 EUR). Złodzieje! Nie polecam!


  • Review o: Intempo

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Buty Jordan

    Wszytsko ok


  • Review o: Komfort

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Krzesła

    Niestety nie polecam tego sklepu. Zamówiłem krzesła w sobotę i specjalnie wybrałem termin dostawy na czwartek aby dać im trochę czasu. Niestety mija czwartek krzeseł nie ma, żadnej informacji ani telefonu ani maila. Po oczywiście mojej interwencji dowiedziałem się że są opóźnienia i kiedy będą krzesła nikt nie ma pojęcia. Specjalnie wziąłem dzień wolny w czwartek. Ale tak to jest płacisz z góry i musisz warować jak pies, a nóż kurier któregoś dnia przyjedzie.


  • Review o: Omio (dawniej GoEuro)

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet na 2 osoby z Bolonii do Florencji

    Brak możliwości zmiany np. imienia albo nazwiska pasażera w przypadku pomyłki. Tragedia !!!! Jak nie wykupi się oczywiście za dodatkową opłatą możliwości ( 26 ,00 zł za osobę w tym przypadku ) anulacji ze zwrotem to kasa ... wiecie gdzie. Zwrot dopiero po 14 dniach w naszym przypadku 59 ,00 zł straty. Dlaczego nie ma usługi zmiany n ie rozumiem. !!! Uważajcie .


  • Review o: Roneberg

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zegarek

    Żona zamówiła zegarek i wysłała przelew w połowie grudnia 2021r.Dostała odpowiedz ze towaru brak i zrezygnowała z zakupu.Od 20 grudnia przelew idzie chyba na własnych nogach bo dziś jest 25 styczeń a zwrotu pieniędzy nie ma!Oszuści i złodzieje wysmaruje was zaraz na każdym portalu gdzie się da!!!


  • Review o: Media Expert

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Dysk SSD

    Oszuści, robią pseudo promocje, a jak już nazbierają pieniędzy od klientów i danych osobowych to po 2 tygodniach (obracania naszymi pieniędzmi) zamiast towaru wysyłają informacje że się pomylili w cenie :D towar kilka dni był na ich stronach ale niby się pomylili. Szkoda czasu i pieniędzy na taki Januszowy sklep. Omijać szerokim łukiem. Dramat!!!!


  • Review o: CityFit

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    karnet wszystkomający w citifit

    Opisuje sytuację dla wszystkich którzy się zastanawiają aby dołączyć do citifit: chcę zakończyć umowę. Początkowo konsultant na czacie twierdzi, że można to zrobić za pomocą strony. Na stronie nie było przycisku "rezygnuje" (jeśli karnet jest aktywny i w trakcie umowy, tego przycisku jednak nie ma). Poinformowałem o tym konsultanta, on że w takim razie muszę wysłać maila. W odpowiedzi na maila dostałem informacje "Ze względu na dużą ilość zapytań, czas odpowiedzi na wiadomości może nieznacznie się wydłużyć.". Po kilku dniach przyszedł mail, że rezygnacji mogę dokonać JEDYNIE za pomocą strony internetowej (z niedokładnym opisem gdzie znajduje się ów sławny już przycisk "rezygnuję") Po naciśnięciu przycisku "rezygnuję" pojawiło się okienko że mam do opłacenia 0zł w związku z rezygnacją i 2 przyciski "anuluj" oraz "zapłać". Klikanie w przycisk "zapłać" nie przynosiło ŻADNEGO rezultatu. Wykonałem telefon do biura obsługi klienta, konsultant pierwotnie chciał mi tłumaczyć jak to mam zrobić, po kilku minutach debaty sam wszedł na moje konto i stwierdził że "faktycznie, coś się musiało zepsuć". Cała rozmowa wraz z oczekiwaniem na rozmowę trwała 19 minut. Także tak wygląda ŁATWOŚĆ opuszczania szeregów firmy citifit. Zastanówcie się 3 razy zanim wybierzecie ten klub. Pozdro!


  • Review o: Flaconi

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zadowolony klient

    Transakcja przebiegła pomyślnie. Jeszcze wrócę do tego sklepu.


  • Review o: Kiwi

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet

    Mimo tych złych opinii też się bałam o mój lot. Jednak wszystko odbyło się zgodnie z planem beż żadnych problemów.

    Nie było problemu z kartą pokładową od kiwi przy wejściu do samolotu? Mam lot za 3 tyg i się martwię...

    Lecę Ryanair'em..... I czytam że nie wpuszczają


  • Review o: Kiwi

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet

    Mimo tych złych opinii też się bałam o mój lot. Jednak wszystko odbyło się zgodnie z planem beż żadnych problemów.

    Nie było problemu z kartą pokładową od kiwi przy wejściu do samolotu? Mam lot za 3 tyg i się martwię...

    Lecę Ryanair'em..... I czytam że nie wpuszczają


  • Review o: Vobis

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    iPhone 12 mini

    Zakupiony w piątek a w poniedziałek był już kurier na miejscu.
    Super!


  • Review o: Sport-Shop

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kettlebell oraz obciążenia

    Plusy:
    Szybka dostawa.
    Minusy:
    Kettlebell wyglądał jakby trochę już przeszedł. Nieco wgnieciony, brudny jakby ktoś go tarzał po ziemi. Masakra.
    Obciążenia ok.
    Ogólnie ostatni raz robię zakupy w tym sklepie. Miałem już podobną sytuację z hantlami. Były no jak to powiedzieć nie fajnie zapakowane i również brudne od ziemi. Przymknąłem na to oko. Ale historia powtórzyła się z kettlebell i ręce opadły.


  • Review o: Kiwi

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Don't buy travels or air tickets from kiwi.com

    Absolutnie odradzam! Zakupiłam bilet łączony POZ - LTN - TFS i dostałam informację, że lot na odcinku POZ - LTN został zmieniony UWAGA o 23 godz. 50 min.
    KIWI nie daje ŻADNEJ gwarancji!!! Po kilku rozmowach z nieudolnymi operatorami pozbyto się mnie odsyłając do wizzaira! Wizzair za to umywa ręce, bo to kiwi kupuje u nich bilety więc na moją reklamację nie zareagowali nawet!
    Kiwi zaś twierdzi, że ich gwarancja obowiązyje od różnic 24-godzinnych! Przez 10 min i przez to, że zakupiłam bilet przez kiwi.com straciłam całe połączenie i musiałam kupić inny bilet.
    Naprawdę odradzam, bo nie są kompetentni, a ich gwarancja, którą się chwalą na stronach internetowych chcąc przyciągnąć potencjalnych kupców jest NIC NIE WARTA!!!
    Rada: lepiej kupować bezpośrednio w liniach lotniczych. Wówczas przy reklamacjach nie jesteśmy przynajmniej zbywani przez zakup biletów przez pośredników i możemy ubiegać się o odszkodowanie lub zwrot!

    Witam
    Opiszę sytuację z rezerwacją.
    Bilety kupine z skyscanner za posrednictwem kiwi.com . Na każdej zakładce piękna zachęta że kiwi daje gwarancję za odwołany lot lub zmianę.
    A taki ch.. Odwołali jeden lot wizzair i cały plan podróży legł. Oczywiście pomocne kiwi stwierdziło cyt. "Dzień dobry, Panie X
    kontaktujemy się w sprawie rezerwacji . Jeśli chodzi o zmianę lotu, można to zrobić na stronie Zarządzaj rezerwacją, należy po prostu przewinąć w dół i kliknąć „zmiana” w podsumowaniu podróży. Informujemy, że podczas pierwszej rezerwacji wybrał Pan taryfę Fare Saver Ticket. Zgodnie z jej regulaminem, zmiana lotu jest uważana za zakup nowego biletu, a tylko 10 EUR zostanie odjęte od kwoty nowego lotu, o który Pan poprosił. Oprócz tego, po pomyślnym zrealizowaniu zmiany lotu zwrot za oryginalne loty nie będzie już możliwy, ponieważ cena nowego lotu została obniżona o 10 EUR, zgodnie z ustaleniami dotyczącymi ceny biletu w taryfie Saver.
    Odnosnie gwarancji. Ta usługa jest zawarta w Pańskim zgłoszeniu pomocy technicznej i możemy ją aktywować, jeśli napotka Pan normalne opóźnienia lub anulowanie na lotnisku, ale jeśli zmienił Pan lot bezpośrednio z liniami lotniczymi, ta usługa zostanie anulowana, jak wspomniał mój kolega"
    I tu się zaczyna zabawa zmowa wizzair i kiwi
    Od wizzair nie da się nic odzyskać nawet znając numer rezerwacj na własne nazwisko bo to nie my osobiście robiliśmy a kiwi. A kiwi ogólnie uwaza że to nasza wina że wizzair odwołało lot i jak zmieniamy rezerwację to kupujemy nowy bilet i płacimy.
    I tu pytanie co się dzieje z pieniędzmi od wizzar które zwrócą do kiwi ?
    Śmierdzi na odległość a nie ma komu się pożalić. Długo by jeszcze pisać ale bezsilność i wqrw ... Kupujcie bilety bezpośrednio u lini lotniczych bo inaczej stosują takie praktyki i nie ma winnych a człowiek lżejszy o parę stów. Przypominam to nie ja chciałem zmienić loty tylko odwołała to linia lotnicza. KIWI wysyła wiadomość żeby zmienić lot i dostępne opcje rezerwacji
    A potem twierdzi że to my chcieliśmy zmienić lot i tak jest w umowie i płacimy podwójnie a kasa do zwrotu się nie należy bo łaskawie dali nam zniżkę 10euro na nowy bilet.A cała kaska odzyskana od wizzair hyc do skarboneczki ...

    Mój przypadek to "copy/paste" tego co pisze Edyta, tylko na innej trasie. Też nowe bilety i 1200 zł w plecy.


  • Review o: 4Home

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Urządzenie przeciwbólowe

    Niestety. Zasłużona ocena to 1. Urządzenie przeciwbólowe miało być na prezent zamówione 17 grudnia, nie doszedł na swieta a miało dojść. Jestem zazenowana i rozczarowana. Jakość obsługi również bardzo kiepska, wręcz do wymiany. Po wymianie dwóch wiadomości przestali odpisywać. Proszę się nie tłumaczyć że to kurier zawinił!!! Tego samego dnia zamawiałam kilka innych paczek z innych firm z różnych części Polski! - wszystkie doszły! No prócz waszej oczywiście. Ta firma to kpina. Przesyłka dotarla po świętach - pudełko pogniecione, wygląda tak jakby ktoś tam grzebal, może używane kto wie, w sumie po tej pseudo firmie można się wszystkiego spodziewać. Nie polecam, nie kupujcie u tej osoby bo szkoda waszego czasu i pieniędzy!
    Towar słabej jakości. Przestrzegam.

    zamowienie niezrealizowane ,bo ponoć już wyprzedane. ???? żadna z kilku pozycji zamówienie nie dojechała ... śmiech i żenada ta firma nie ma towaru na stanach.


  • Review o: Redro

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Gorąco polecam

    Serdecznie wszystkim polecam produkty firmy Redro. Jakość wykonania jest na bardzo wysokim poziomie, podobnie z resztą jest z obsługą klienta. W razie jakichkolwiek wątpliwości można się z firmą skontaktować telefonicznie lub przez czat na witrynie i otrzymać błyskawiczną odpowiedź, co przypadku takiego laika jak ja okazało się być bardzo pomocne. Polecam! :)


  • Review o: Redro

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Pełna profesjonalność

    Pierwszy zakup zrobiłem za pobraniem ponieważ nie znałem firmy. Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Zamówienie przyszło na czas i tapeta prezentuje się świetnie. Mina naszej córki po prezentacji foto- tapety bezcenna. Bardzo serdecznie polecam Redro!


  • Review o: Poczta Kwiatowa

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nieprofesjonalna obsługa klienta - archaiczne metody informowania o dostawie w przypadku nieobecności

    Bardzo nieprofesjonalna obsługa klienta w przypadku problemu z dostarczeniem. Szybkie zasłanianie się regulaminem. W mojej sytuacji brak kontaktu z Odbiorcą telefonicznie czy SMS a zostawienie awizo (!!!!). O tym awizo jest w regulaminie w załączniku. Brak telefonu do Odbiorcy uniemożliwił podanie informacji gdzie zostawić kwiaty np. na recepcji czy u sąsiadki w klatce. Przestrzegam przed korzystaniem z usług - firma w regulaminie wskazuje AWIZO jako formę kontaktu z klientem mimo tego, że pobiera numer telefonu komórkowego - kurier NIE MA OBOWIĄZKU ZADZWONIĆ LUB WYSŁAĆ SMS. Brak tego 2 rozwiązania praktycznie eliminuje możliwość szybkiego zareagowania, gdy nie ma Odbiorcy w domu. Firma w czasie procesu reklamacji nie próbowała zrozumieć sytuacji - od razu zwalała winę na Odbiorcę i jego nie dostępność. W poniedziałek po weekendzie (dostawa planowana na piątek) Odbiorca kontaktował się pod numerem z kwiaciarnią, która nie odebrała i nie oddzwoniła. Kontaktowałem się z firmą telefonicznie a osoba która odbrałą potwierdziła, że jest brak kontaktu z kwiaciarnią. Poprosiła o złożenie reklamacji online zgodnie z procedurą. W tej procedurze reklamacja nie została rozpatrzona - nie zajęto się sprawą. Odradzam korzystanie z usług firmy, która stosuje sztuczki regulaminowe w celu unikania odpowiedzialności za niski poziom obsługi dostaw kwiaciarni (brak kontaktu telefonicznego) i przerzuca odpowiedzialność na Odbiorcę. W praktyce to uniemożliwia Państwu jako zamawiającym JAKIKOLWIEK wpływ na sytuację szczególnie gdy kwiaty to niespodzianka dla Odbiorcy, lub Odbiorca oddzwania do kwiaciarni a ona nie odbiera. Zapis w regulaminie o zostawianiu AWIZO jako metody doręczenia informacji w czasach zbierania danych o tel. komórkowym i bezpłatnych SMS w pakietach jasno wskazuje na archaiczne i jednostronne podejście do klienta.


  • Review o: Poczta Kwiatowa

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    wywiązali się

    Bukiet na dzień matki zamawiałam tydzień wcześniej i dotarł. Matulka nic nie wiedziała i miała niespodziankę, z tego co widziałam po zdjęciach od niej, wyglądał mniej więcej tak jak na stronie

    NIE POLECAM !!!!!!
    ZAMÓWIENIE NA 14.2.2020 DOSTARCZONE 17.02
    ZERO KONTAKTU A JAK JUZ SIE DODZWONI TO WINA ZUCANA NA KWIACIARNIE ŻENADA I JESZCZE NIE BYLO SLONIKA.
    AZ STRACH SIE BAC JAK WYGLĄDAŁ BUKIET NA KTORYM MI ZALEZALO BY.BYL DOSTARCZONY 14.02 MASAKRA

    Dokładnie mam bardzo podobną sytuację. Zwalają winę na klienta. W przypadku braku kontaktu z kwiaciarnią zasłaniają się zapisami w regulaminie. Opierają potwierdzenie dostawy w przypadku nieobecności odbierającego na zostawieniu AWIZO w skrzynce. Nawet Poczta Polska uruchomiła już SMS AWIZOWANIE a POCZTA KWIATOWA jest w latach 90. Śmiech na sali - szkoda, że przez łzy. Szkoda zawiedzionych emocji i rozczarowań.

    Dzisejszy KOSZMAR w Warszawie!!!!!! Jeśli klienci tego sklepu internetowego chcą zdobyć miotłę na śmieci zamiast bukietu kwiatów i zamiast karty gratulacyjnej otrzymać kartkę zwykłego papieru z zastraszaniem, mogą panstwa zamówić bukiety tutaj. Dzisiaj w Warszawie był zepsuty nastrój jednej urodzinowej dziewczynie .


  • Review o: VIABUY

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Viabuy - katastrofa.

    Po ponad roku bezproblemowych przelewów, kiedy Viabuy zmieniło bank z ING na inny bez informowania klientów, moje przelewy uposażenia zniknęły tydzień temu. Nie pomagają maile i rozmowy telefoniczne z Obsługą klienta w Luksemburgu.
    Przekazywana jest informacja, że sprawa jest skierowana do "tajemniczego działu technicznego" i na tym koniec.
    ODRADZAM korzystanie z Viabuy.

    Witaj, jak teraz wygląda Twoja sprawa? Mam bardzo podobną sytuację.

    Cześć,rozwiązałeś sytuacje?

    Ja też od 9 grudnia nie mogę odzyskać swoich pieniędzy. Już chyba 20 maili, informacja iż zespół techniczny się tym zajął, nadali mi jakiś nr biletu i cisza.