Wszystkie opinie z Łukasz
Review o: Skyscanner
wynajem samochodu
Wybrałem skyscanner jako gwaranta usługi. Zostałem przekierowany na stronę Opodo Cars, gdzie zapłaciłem za wynajem samochodu oraz pełne ubezpieczenie AXA - jak się okazało tę polisę w sumie nie wiadomo kto wydaje - żadnego kontaktu do ubezpieczyciela. AXA Polska, do której się dodzwoniłem - umyła ręce - to nie ich polisa.
Wyraźnie było napisane, że jest to pełna polisa i nie wymaga na miejscu żadnej dodatkowej dopłaty.
Jednak przy wynajmie okazało się, że oprócz zrozumiałego depozytu, należy wykupić dodatkowe ubezpieczenie w kwocie 541,96EUR.
Sam proces wynajmu zajął 3 godziny - wszyscy wynajmujący stawali przed taką koniecznością - albo dodatkowa polisa, albo przepadek całej zapłaconej wcześniej kwoty i udanie się na transport publiczny. Trwało to prawie 3 godziny - gdzie naocznie zaobserwowałem ten oszukańczy proceder.
Ubezpieczalnia na tyłach lotniska - bez WC, automat z napojami nie działał, upał ogromny - obsługa każde ubezpieczenie kwestionowała, pisząc na kartkach czego nie obejmuje ubezpieczenie - mimo, że wyraźnie w moim przypadku było to wyszczególnione.
Po przyjeździe zgłosiłem sprawę do skyscanner - ogólnie spychologia, coś tam wyjaśniano by wmówić mi, że mimo że miałem pełną polisę to po 3 godzinach myślenia na miejscu uznałem, że należy kupić taką samą, ale 8 razy droższą.
Koniec końców łaskawie zwrócono mi kwotę pierwszej polisy kupionej w serwisie z zaznaczeniem, że mam się cieszyć.
Zastanawia mnie, że taka praktyka ma miejsce w środku cywilizowanej Europy, a nie w Lagos czy Monrovi. I nikt tego nie zgłosił dotychczas na policję, Zakładam, że skyscanner z tego procederu czerpie prowizje i tak to się toczy.
Jednym słowem odradzamReview o: Sportroom
Buty ST Runner Forest Puma
Całkowicie nie polecam tego sklepu. Obsługa reklamacyjna tragiczna. Podczas procesu rozpatrywania reklamacji brak jakiegokolwiek kontaktu. W trakcie rozmowy jedynie suchy komunikat że trzeba czekać na decyzję. Oczywiście decyzja w ostatni dzień z 14 dniowego terminu ( moim zdaniem nawet dzień po terminie) . Decyzja negatywna a uzasadnienie w stylu kopiuj/wklej. Bo buty źle dobrane do stopy( jak by w sklepie internetowym można było sobie mierzyć) , reklamacja zgłoszona za późno - skoro okres gwarancji wynosi dwa lata a zgłaszam wadę po roku to pewnie od razu dowód że towar uszkodzony z mojej winy. Aha i sklep blokuje możliwości dodawania opinii na innych portalach
Review o: ClickMeeting
Platforma do prowadzenia webinariów
Ta platforma jest naprawdę świetna i prosta w obsłudze. Wygląda bardzo ładnie i oferuje wiele opcji, które umożliwiają prowadzenie profesjonalnych szkoleń i spotkań online. Dodatkowo, kontakt z firmą jest naprawdę świetny, co tylko zwiększa wartość tej platformy. Serdecznie polecam!
Review o: Otrium
zwrot paczki
Ale ci goście są strasznie nieogarnięci! Kupiłam coś i chciałam zwrócić, ale nie mogłam się dodzwonić do nich. Totalna cisza, żadnej odpowiedzi, żadnego zwrotu, zero kontaktu. Mega zawód.
Review o: Fluentbe
Zakup kursu angielskiego
To fajnie, że mogłam zmienić nauczyciela, bo ten poprzedni nie był dobry. Obsługa była pomocna i zaproponowali mi świetną lektorkę, super sprawa!
Review o: sorare
Zakup karty piłkarskiej
Byłem mega zadowolony z zakupu karty piłkarskiej! Obsługa była niesamowicie pomocna i miła. Jeszcze tego samego dnia otrzymałem odpowiedź i udało im się naprawić mój problem w kilka godzin.
Review o: padel market
rakieta do padla
Naprawdę dobre ceny i szybka dostawa. Zamówiłem rakietę w niedzielę, wysłano ją w poniedziałek i dotarła w czwartek.
Review o: beachsissi.com
Moje zakupy - sukienka, spódnica i bluzka
Uwielbiam ubrania od nich! Są przepiękne i wygodne. Materiał jest naprawdę świetny, chciałabym dodać więcej gwiazdek, gdyby się dało!
Review o: uber eats
Szybka dostawa
Moje zamówienie dotarło do mnie naprawdę szybko, a restauracja dodatkowo zadzwoniła, żeby upewnić się, że wszystko jest w porządku. Bardzo mi się podoba, że tak troszczą się o klientów. Impresjonowała mnie szybkość dostawy i na pewno skorzystam z ich usług ponownie.
Review o: uber eats
Zamówione KFC
Zamówienie zostało dostarczone w niewłaściwy sposób. Mimo że zamówiłam kubełek dla dwóch osób, kurczaka i hamburgera, dostawca przywiózł dwie bułki i frytki. Po próbie reklamacji, dostawca nie mógł rozwiązać problemu i nalegał, abym przyjęła zamówione potrawy. Ostatecznie odrzuciłam dostawę i oczekuję zwrotu kosztów.
Review o: Interhome
Moje wakacje wspaniałe
Niedawno pojechałem na wakacje z rodziną i zarezerwowaliśmy domek przez stronę internetową. Było świetnie! Wszystko czyste, schludne, właściciele bardzo przyjaźni. Dzieci miały super zabawę przy basenie i placu zabaw. Serdecznie polecam!
Review o: DiveInn
fajne rzeczy
Ten sklep ma naprawdę dużo fajnych rzeczy do wyboru, ceny są super atrakcyjne, dostawa szybko dotarła do Polski i kontakt ze sprzedającym był naprawdę świetny. Mają również fajne promocje. Na pewno polecam ten sklep!
Review o: cherley.com
Zakup, zwrócenie towaru
Postanowiłam oddać sukienkę, bo jest za mała. Ale gdy poszłam ją zwrócić, opłata za przesyłkę wyniosła 100 zł! Strona ma okropną politykę zwrotów, lepiej unikać ryzyka i nie kupować tam.
Review o: Intimina
"Lily one cup"
Naprawdę mi pomogła i odpowiadała bardzo szybko.
Review o: Puccini
solidnie wykonane produkty
Produkty, które kupiłem, są naprawdę dobrej jakości i pasujące do mojego gustu pod względem kolorystyki. Wydaje mi się, że posłużą mi przez długi czas. Obsługa była naprawdę profesjonalna i przyjazna, zawsze chętna do udzielenia pomocy. Cena była adekwatna do jakości produktów. Dostawa przebiegła sprawnie i bez żadnych problemów. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z mojego zakupu i naprawdę polecam ten sklep.
Review o: h10 hotels
Moje zakwaterowanie w Ocean El Faro Punta Cana
Byłem niedawno na wakacjach w Ocean El Faro Punta Cana. Muszę powiedzieć, że jedzenie było naprawdę pyszne, pokoje czyste i personel bardzo przyjazny. Na pewno polecam to miejsce. Szczególnie podobała mi się obsługa ze strony młodej dziewczyny o imieniu Roselis, zawsze dbała o nasze potrzeby i zaoferowała nam świetne członkostwo. Bar, latarnia i baseny były po prostu świetne! Na pewno tam wrócę, polecam każdemu!
Review o: Chegg
książki do nauki
Książki, które zamówiłam, były przestarzałe i nie spełniały moich oczekiwań. Ceny były wygórowane w porównaniu do innych księgarni. Dostawa opóźniła się, a książki, które otrzymałam, były zużyte. Całe moje zakupowe doświadczenie było bardzo rozczarowujące.
Review o: surveoo
Dużo ankiet
Kupiłem dużo ankiet tutaj, ale niestety dostałem tylko do kilku z nich, więc nie mogę liczyć na duże zarobki.
Review o: Puccini
Zakup walizki
Ta walizka, którą kupiłam, okazała się być dokładnie taka, jak opisano. Jest naprawdę pojemna, łatwa w prowadzeniu i solidnie wykonana. Cieszę się bardzo z mojego zakupu i z pewnością będę polecać tę markę moim znajomym.
Review o: Roomdi
Zakwaterowanie hotelowe
Zarezerwowałem pokój hotelowy przez Roomdi, ale po przyjeździe okazało się, że nie mieli mojej rezerwacji. Musiałem szybko szukać innego miejsca na nocleg. Mimo prób anulowania rezerwacji, nie udało mi się odzyskać pieniędzy. Całe to zdarzenie było frustrujące i skomplikowane, nie tylko straciłem pieniądze, ale też nie mogłem skorzystać z hotelowych udogodnień.
Review o: Hebe
Aplikacja łatwa w obsłudze
Uwielbiam robić zakupy tutaj, bo zawsze bez problemu znajduję to, czego potrzebuję. Produkty są zawsze dobrej jakości i szybko mi przychodzą. Nawet nie muszę długo czekać na spakowanie mojego zamówienia!
Review o: Pomelo
Moje doświadczenie z zakupem
Absolutnie odradzam kupowanie w tej firmie. Obsługa była okropna, a firma oszukała mnie co do zwrotu pieniędzy za zwrócone ubrania. W żaden sposób nie polecam zakupów w tej firmie.
Review o: Zaful
sukienka i bikini
Obsługa klienta, płatności, ceny i dostawa - wszystko było w porządku. Mimo że musiałam odesłać sukienkę z powodu złego rozmiaru, konieczne było dostarczenie zdjęć jako potwierdzenia. Proces ten sprawił, że poczułam się trochę przytłoczona, ale ostatecznie udało mi się zwrócić zakupiony towar.
Review o: Adobe
Zakup na roczny plan zamiast miesięcznego
Usługi tego przedsiębiorstwa są straszne. Przez przypadek zapisali mnie na roczny plan zamiast miesięcznego. Gdy próbowałem anulować, zaczęli dążyć do obciążenia mnie opłatą w wysokości 115 dolarów. Mimo moich próśb o zmianę planu, odmówili. Potrzebowałem aplikacji tylko do jednego projektu, dlaczego więc musiałbym wybierać roczny plan? To po prostu błąd. Obsługa klienta odmówiła mi pomocy. Zmuszono mnie do zapłacenia opłaty za anulowanie. Nie polecam korzystania z nich, chyba że chcesz się zobowiązać na długoterminową umowę, ale nawet wtedy nie mogę ich polecić. Gdyby to było możliwe, przyznałbym im najgorszą możliwą ocenę. Po prostu żałosna jakość usług. Czuję się oszukany!
Review o: Colorland
Zdjęcia rodzinne
Naprawdę polecam produkty tej firmy, bo są wykonane z dbałością o szczegóły, zawsze szybko i profesjonalnie. Zdarzało mi się zobaczyć różnice w kolorach między projektem a finalnym produktem, ale za każdym razem mogłam szybko się skontaktować i uzyskać pomoc. To, co najważniejsze, moje prośby o ekspresowe wykonanie zawsze zostały spełnione. Wykonałam już sporo książek i kilka obrazów i na pewno nie przestanę! Serdecznie polecam.
Review o: Breuninger
doskonale spakowane, zdjęcia bardzo dobrze wykonane
Jestem naprawdę zadowolony/a z zakupów w tym sklepie. Obsługa była bardzo profesjonalna i pomocna, produkty były nowe i dobrze zapakowane. Nawet ewentualne zwroty były bezproblemowe - wystarczyło nakleić naklejkę zwrotną na paczkę.
Review o: AuchanDirect
zakupy z odbiorem w sklepie
mam mieszane uczucia, ponieważ 2x robiłem zakupy. Za pierwszym razem wszystko przebiegło bez problemu, towar dostarczyli. Za drugim razem anulowali moje zamówienie w całości na 2h przed odbiorem. 50% skuteczność? No na pewno już nie kupię drugi raz
Review o: Vodbase
Założenie konta
Złodzieje. Pobrali 15zł gdyż za taką kwote zakłada się konto. Po czym dodatkowo jeszcze po założeniu należy dodatkowo płacić celem AKTYWACJI. UNIKAĆ
Review o: Kiwi
bilet lotniczy
dokonując u Was rezerwacji zapłaciłem za bagaż rejestrowy. Jednak na lotnisku okazało się, że nie jest wykupiony u przewoźnika i musiałem zapłacić 560 zł dodatkowo. Żądam wyjaśnień i zwrotu kosztów 560 zł. Już raz okradliście mnie na prawie 1000 zł przy odwołaniu lotu w 2020 r mimo, że czekałem prawie rok na zwrot pieniędzy. Tym razem Wam nie daruję i nagłośnię sprawę gdzie tylko będę mógł. Nie będziecie okradać kolejnych klientów!
Z niecierpliwością czekam ma odpowiedź, żebym mógł wyrazić o Was swoją daleko nieprzychylną opinię w mediach.
Bardzo niezadowolony klient.Review o: FREEZL
miałem remont w domu i braklo mi kasy znajomy powiedział że można pożyczyć we freezl i tak zrobiłem, po 15 minutach otrzymałem przelew na konto. super
Review o: Świat Kwiatów
Dalie Floksy Kanna
Najgorszy sklep w Polsce Sprzedają chore cebulki zainfekowane grzybem , spleśniałe
Z 1 bulwy dali robią 5 albo i więcej przez co potem krzewy są mało okazałe i słabe
Nasiona jakieś stare bo nic mi nie wykiełkowały
Floksy również nie wykiełkowały
Kanna nie wyrosła
Juka Karolinska do dziś siedzi w gruncie a minęło z 4 miesiące i nie ma oznak przyjęcia
Róże przysłali spleśniałe złożyłem reklamacje za kilka dni przysłali inna róże sucha bez oznak życia
Nigdy nikomu nie polecam robić zakupów
Wyrzucone w błoto dużo pieniędzy
Klientów którzy wydali tutaj ponad 600 zł powinny traktować z szacunkiemReview o: Komfort
Obudowa wanny
JEŚLI CHCECIE ZAOSZCZĘDZIĆ SOBIE NERWÓW, TO RADZĘ OMIJAĆ TEN SKLEP SZEROKIM ŁUKIEM !! ZAMÓWIŁEM ODBUDOWĘ WANNY JUŻ PARE MIESIĘCY TEMU, PO MIESIĄCU CZEKANIA ZADZWONIŁEM NA INFOLINIĘ I USŁYSZAŁEM, ŻE OTRZYMALI USZKODZONY PRODUKT Z MAGAZYNU I CZEKAJĄ NA NOWY. OK CZEKAŁEM Z CIERPLIWOŚCIĄ DALEJ, PO KOLEJNYM MIESIĄCU ZADZWONIŁEM PONOWNIE I PAN Z INFOLINII POINFORMOWAŁ MNIE, ŻE DO 3 DNI POWINNA BYĆ U MNIE.
PO TYGODNIU ZADZWONIŁEM JUZ POIRYTOWANY Z PYTANIEM CO Z OBUDOWĄ - BARDZO NIEMILA I NIE KOMPETENTNA PANI OZNAJMIŁA ŻE JUŻ JĄ WYSYŁAJĄ I BĘDZIE DO TYGODNIA (KLAMSTWO!) NA MOJE PYTANIE CZY SOBIE ŻARTUJE - ROZLACZYLA SIE.
PO PONOWNYM TELEFONIE ODEBRAL KTOS INNY I OZNAJMIŁ, ZE OBUDOWY NIE MA I NIE BEDZIE.
2 MIESIĄCE ZBYWANIA, KLAMANIA. TRAGEDIA !!!! W KONCU ZAMÓWIŁEM OBUDOWE Z INNEJ STRONY I CZEKALEM 3 DNI. KOMFORT WSTYD !!Review o: Kiwi
Bilety do Rzymu
Kiwi zwyczajnie oszukuje ludzi! Najpierw miałem problemy z otrzymaniem kart pokładowych na lot do Rzymu ale to był dopiero początek przygód... Lot powrotny został odwołany przez przewoźnika. Po kontakcie z infolinią KIWI (angielskojęzyczną, bo polskojęzyczna była niedostępna) dowiedziałem się, że mogę albo samodzielnie kupić inne bilety i potem wnioskować o zwrot za odwołane albo skorzystać z ich usług (dodatkowo płatnych) i dostać bilety z ich pomocą... Okazuje się przez "dodatkowo płatne" mają na myśli płatne w 100% kosztu nowego biletu, a jeśli się na to zdecydujemy to tracimy możliwość wnioskowania o zwrot za odwołany lot. KIWI zwyczajnie zarabia na oszukiwaniu ludzi! Nie dajcie się nabrać jak ja i nie korzystajcie z ich usług!!!
Review o: Shutterstock
365-dniowa, licencja standardowa z 10 pobraniami na miesiąc
Dramat. Skorzystałem z subskrybcji, aby pobrać jedno zdjęcie. Pierwszy miesiąc był za darmo. Nie zdążyłem anulować subskrybcji. Naliczona została opłata za luty i marzec. OK, zapłaciłem za gapiostwo. Teraz Shutterstock chce obciążyć mnie różnicą pomiędzy stawką miesięczną bez rocznego zobowiązania a stawką z rocznym zobowiązaniem, czyli w moim przypadku (49 EUR - 29 EUR=20 EUR x dwa miesiące czyli 40 EUR). Złodzieje! Nie polecam!
Review o: Komfort
Krzesła
Niestety nie polecam tego sklepu. Zamówiłem krzesła w sobotę i specjalnie wybrałem termin dostawy na czwartek aby dać im trochę czasu. Niestety mija czwartek krzeseł nie ma, żadnej informacji ani telefonu ani maila. Po oczywiście mojej interwencji dowiedziałem się że są opóźnienia i kiedy będą krzesła nikt nie ma pojęcia. Specjalnie wziąłem dzień wolny w czwartek. Ale tak to jest płacisz z góry i musisz warować jak pies, a nóż kurier któregoś dnia przyjedzie.
Review o: Omio (dawniej GoEuro)
Bilet na 2 osoby z Bolonii do Florencji
Brak możliwości zmiany np. imienia albo nazwiska pasażera w przypadku pomyłki. Tragedia !!!! Jak nie wykupi się oczywiście za dodatkową opłatą możliwości ( 26 ,00 zł za osobę w tym przypadku ) anulacji ze zwrotem to kasa ... wiecie gdzie. Zwrot dopiero po 14 dniach w naszym przypadku 59 ,00 zł straty. Dlaczego nie ma usługi zmiany n ie rozumiem. !!! Uważajcie .
Review o: VoD Player
abonament 8zł
Nigdy nie kupujcie abonamentu, to jest nie pojęte jak oni oszukują ludzi, zapłaciłem po kilku dniach już nie mogłem oglądać. Złodzieje z TVNu
Review o: Roneberg
Zegarek
Żona zamówiła zegarek i wysłała przelew w połowie grudnia 2021r.Dostała odpowiedz ze towaru brak i zrezygnowała z zakupu.Od 20 grudnia przelew idzie chyba na własnych nogach bo dziś jest 25 styczeń a zwrotu pieniędzy nie ma!Oszuści i złodzieje wysmaruje was zaraz na każdym portalu gdzie się da!!!
Review o: Media Expert
Dysk SSD
Oszuści, robią pseudo promocje, a jak już nazbierają pieniędzy od klientów i danych osobowych to po 2 tygodniach (obracania naszymi pieniędzmi) zamiast towaru wysyłają informacje że się pomylili w cenie :D towar kilka dni był na ich stronach ale niby się pomylili. Szkoda czasu i pieniędzy na taki Januszowy sklep. Omijać szerokim łukiem. Dramat!!!!
Review o: CityFit
karnet wszystkomający w citifit
Opisuje sytuację dla wszystkich którzy się zastanawiają aby dołączyć do citifit: chcę zakończyć umowę. Początkowo konsultant na czacie twierdzi, że można to zrobić za pomocą strony. Na stronie nie było przycisku "rezygnuje" (jeśli karnet jest aktywny i w trakcie umowy, tego przycisku jednak nie ma). Poinformowałem o tym konsultanta, on że w takim razie muszę wysłać maila. W odpowiedzi na maila dostałem informacje "Ze względu na dużą ilość zapytań, czas odpowiedzi na wiadomości może nieznacznie się wydłużyć.". Po kilku dniach przyszedł mail, że rezygnacji mogę dokonać JEDYNIE za pomocą strony internetowej (z niedokładnym opisem gdzie znajduje się ów sławny już przycisk "rezygnuję") Po naciśnięciu przycisku "rezygnuję" pojawiło się okienko że mam do opłacenia 0zł w związku z rezygnacją i 2 przyciski "anuluj" oraz "zapłać". Klikanie w przycisk "zapłać" nie przynosiło ŻADNEGO rezultatu. Wykonałem telefon do biura obsługi klienta, konsultant pierwotnie chciał mi tłumaczyć jak to mam zrobić, po kilku minutach debaty sam wszedł na moje konto i stwierdził że "faktycznie, coś się musiało zepsuć". Cała rozmowa wraz z oczekiwaniem na rozmowę trwała 19 minut. Także tak wygląda ŁATWOŚĆ opuszczania szeregów firmy citifit. Zastanówcie się 3 razy zanim wybierzecie ten klub. Pozdro!
Review o: Komfort
Płytki gres
Moja negatywna przygoda z Komfortem. Chciałem zostawić pieniądze firmie polskiej. Teraz omijam szerokim łukiem. Kupiłem płytki za ponad 7 tys widząc je tylko w sieci. W realu okazały się inne niż chcieliśmy, ale zorintowaliśmy się po 30 dniach od zakupu. Chciałem wymienić, na inne ponosząc koszty transportu, za identyczną kwotę, dodatkowo chciałem się zobowiązać do zakupów na kilka tys. (urządzam dom). Czyli sklep by tylko zyskał. Nic by nie stracił. Ale usłyszałem NIE bo minęło 30 dni od zakupu. U francuskiej konkurencji na C czy L można oddać bez problemu, wymiana nie stanowi żadnego problemu nawet po kilku miesiącach. Także pomimo, że do Komfortu mam najbliżej, już nigdy nie zostawię tam nawet złotówki. Piszę ku przestrodze. Zastanówcie się dobrze bo Komfort w porównaniu do konkurencji raczej nie jest przychylny klientowi. A szkoda.
Review o: Flaconi
Zadowolony klient
Transakcja przebiegła pomyślnie. Jeszcze wrócę do tego sklepu.
Review o: Komfort
Dywan
Ja również nie polecam zakupów w tym sklepie. To naprawdę jest porażka. Zero informacji o przesyłce. Czas realizacj 24 godziny, co się okazało po moich telefonach bo Sklep Komfort nie raczył poinformować że jednak nie mają towaru na stanie.... jeszcze raz szczerze odradzam zakupów w internetowym sklepie komfort.
Review o: Kiwi
Bilet
Mimo tych złych opinii też się bałam o mój lot. Jednak wszystko odbyło się zgodnie z planem beż żadnych problemów.
Lecę Ryanair'em..... I czytam że nie wpuszczają
Review o: Kiwi
Bilet
Mimo tych złych opinii też się bałam o mój lot. Jednak wszystko odbyło się zgodnie z planem beż żadnych problemów.
Nie było problemu z kartą pokładową od kiwi przy wejściu do samolotu? Mam lot za 3 tyg i się martwię...
Lecę Ryanair'em..... I czytam że nie wpuszczają
Review o: Vobis
iPhone 12 mini
Zakupiony w piątek a w poniedziałek był już kurier na miejscu.
Super!Review o: Sport-Shop
Kettlebell oraz obciążenia
Plusy:
Szybka dostawa.
Minusy:
Kettlebell wyglądał jakby trochę już przeszedł. Nieco wgnieciony, brudny jakby ktoś go tarzał po ziemi. Masakra.
Obciążenia ok.
Ogólnie ostatni raz robię zakupy w tym sklepie. Miałem już podobną sytuację z hantlami. Były no jak to powiedzieć nie fajnie zapakowane i również brudne od ziemi. Przymknąłem na to oko. Ale historia powtórzyła się z kettlebell i ręce opadły.Review o: Kiwi
Don't buy travels or air tickets from kiwi.com
Absolutnie odradzam! Zakupiłam bilet łączony POZ - LTN - TFS i dostałam informację, że lot na odcinku POZ - LTN został zmieniony UWAGA o 23 godz. 50 min.
KIWI nie daje ŻADNEJ gwarancji!!! Po kilku rozmowach z nieudolnymi operatorami pozbyto się mnie odsyłając do wizzaira! Wizzair za to umywa ręce, bo to kiwi kupuje u nich bilety więc na moją reklamację nie zareagowali nawet!
Kiwi zaś twierdzi, że ich gwarancja obowiązyje od różnic 24-godzinnych! Przez 10 min i przez to, że zakupiłam bilet przez kiwi.com straciłam całe połączenie i musiałam kupić inny bilet.
Naprawdę odradzam, bo nie są kompetentni, a ich gwarancja, którą się chwalą na stronach internetowych chcąc przyciągnąć potencjalnych kupców jest NIC NIE WARTA!!!
Rada: lepiej kupować bezpośrednio w liniach lotniczych. Wówczas przy reklamacjach nie jesteśmy przynajmniej zbywani przez zakup biletów przez pośredników i możemy ubiegać się o odszkodowanie lub zwrot!Witam
Opiszę sytuację z rezerwacją.
Bilety kupine z skyscanner za posrednictwem kiwi.com . Na każdej zakładce piękna zachęta że kiwi daje gwarancję za odwołany lot lub zmianę.
A taki ch.. Odwołali jeden lot wizzair i cały plan podróży legł. Oczywiście pomocne kiwi stwierdziło cyt. "Dzień dobry, Panie X
kontaktujemy się w sprawie rezerwacji . Jeśli chodzi o zmianę lotu, można to zrobić na stronie Zarządzaj rezerwacją, należy po prostu przewinąć w dół i kliknąć „zmiana” w podsumowaniu podróży. Informujemy, że podczas pierwszej rezerwacji wybrał Pan taryfę Fare Saver Ticket. Zgodnie z jej regulaminem, zmiana lotu jest uważana za zakup nowego biletu, a tylko 10 EUR zostanie odjęte od kwoty nowego lotu, o który Pan poprosił. Oprócz tego, po pomyślnym zrealizowaniu zmiany lotu zwrot za oryginalne loty nie będzie już możliwy, ponieważ cena nowego lotu została obniżona o 10 EUR, zgodnie z ustaleniami dotyczącymi ceny biletu w taryfie Saver.
Odnosnie gwarancji. Ta usługa jest zawarta w Pańskim zgłoszeniu pomocy technicznej i możemy ją aktywować, jeśli napotka Pan normalne opóźnienia lub anulowanie na lotnisku, ale jeśli zmienił Pan lot bezpośrednio z liniami lotniczymi, ta usługa zostanie anulowana, jak wspomniał mój kolega"
I tu się zaczyna zabawa zmowa wizzair i kiwi
Od wizzair nie da się nic odzyskać nawet znając numer rezerwacj na własne nazwisko bo to nie my osobiście robiliśmy a kiwi. A kiwi ogólnie uwaza że to nasza wina że wizzair odwołało lot i jak zmieniamy rezerwację to kupujemy nowy bilet i płacimy.
I tu pytanie co się dzieje z pieniędzmi od wizzar które zwrócą do kiwi ?
Śmierdzi na odległość a nie ma komu się pożalić. Długo by jeszcze pisać ale bezsilność i wqrw ... Kupujcie bilety bezpośrednio u lini lotniczych bo inaczej stosują takie praktyki i nie ma winnych a człowiek lżejszy o parę stów. Przypominam to nie ja chciałem zmienić loty tylko odwołała to linia lotnicza. KIWI wysyła wiadomość żeby zmienić lot i dostępne opcje rezerwacji
A potem twierdzi że to my chcieliśmy zmienić lot i tak jest w umowie i płacimy podwójnie a kasa do zwrotu się nie należy bo łaskawie dali nam zniżkę 10euro na nowy bilet.A cała kaska odzyskana od wizzair hyc do skarboneczki ...Mój przypadek to "copy/paste" tego co pisze Edyta, tylko na innej trasie. Też nowe bilety i 1200 zł w plecy.
Review o: Sport-Shop
Nieuznanie reklamacji
Odradzam wszystkim zakupy, chyba że gustujecie w antykonsumenckim i opryskliwym podejściu. Po dwóch tygodniach(!!!) sporadycznego użytkowania w butach z ceną wyjściową 300 złotych zaczął pruć się materiał na szwie, który jest tak niefortunnie umieszczony, że w jego miejscu fizjonomicznie zgina się stopa. Sklep odrzucił dwukrotnie reklamację twierdząc, że uszkodzenie jest mechaniczne. Nawet laik oglądając uszkodzenie zauważy, że równolegle styka się ono ze znajdującym się obok szwem. Całkowicie odradzam wszystkim jakiekolwiek zakupy w tym sklepie
Review o: 4Home
Urządzenie przeciwbólowe
Niestety. Zasłużona ocena to 1. Urządzenie przeciwbólowe miało być na prezent zamówione 17 grudnia, nie doszedł na swieta a miało dojść. Jestem zazenowana i rozczarowana. Jakość obsługi również bardzo kiepska, wręcz do wymiany. Po wymianie dwóch wiadomości przestali odpisywać. Proszę się nie tłumaczyć że to kurier zawinił!!! Tego samego dnia zamawiałam kilka innych paczek z innych firm z różnych części Polski! - wszystkie doszły! No prócz waszej oczywiście. Ta firma to kpina. Przesyłka dotarla po świętach - pudełko pogniecione, wygląda tak jakby ktoś tam grzebal, może używane kto wie, w sumie po tej pseudo firmie można się wszystkiego spodziewać. Nie polecam, nie kupujcie u tej osoby bo szkoda waszego czasu i pieniędzy!
Towar słabej jakości. Przestrzegam.zamowienie niezrealizowane ,bo ponoć już wyprzedane. ???? żadna z kilku pozycji zamówienie nie dojechała ... śmiech i żenada ta firma nie ma towaru na stanach.
Review o: Redro
Gorąco polecam
Serdecznie wszystkim polecam produkty firmy Redro. Jakość wykonania jest na bardzo wysokim poziomie, podobnie z resztą jest z obsługą klienta. W razie jakichkolwiek wątpliwości można się z firmą skontaktować telefonicznie lub przez czat na witrynie i otrzymać błyskawiczną odpowiedź, co przypadku takiego laika jak ja okazało się być bardzo pomocne. Polecam! :)
Review o: Ticketmaster
ticketmaster - żałosne praktyki
Koncert odwołano 09.05.2020. Ticketmaster jako alternatywę do zwrotu pieniędzy proponuje voucher na inne wydarzenia. W regulaminie piszą, że nie znają daty wystawienia voucher, ale będzie on miał termin ważności, w przypadku niewykorzystania voucher'a środki przepadną. Nie wiadomo jak w najbliższym czasie będzie wyglądała sytuacja z koncertami w czasach pandemii, więc oferta jest wyjątkowo jednostronna i zabezpieczająca tylko ticketmaster a klienta narażająca na ryzyko utraty środków. W przypadku rezygnacji z odebrania voucher'a, Ticketmaster informuje, że zwrot pieniędzy nastąpi do 180 dni.. nigdy więcej ŻADNEGO zakupu przez tego pośrednika - NIE POLECAM !
Review o: Mountain Warehouse
Koszulki
Po dwóch tygodniach od zamówienia towar "podobno" został wysłany. Deklarowana dostawa 3-5 dni. Więcej u nich nic nie kupię. Odradzam.
Review o: Redro
Pełna profesjonalność
Pierwszy zakup zrobiłem za pobraniem ponieważ nie znałem firmy. Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Zamówienie przyszło na czas i tapeta prezentuje się świetnie. Mina naszej córki po prezentacji foto- tapety bezcenna. Bardzo serdecznie polecam Redro!
Review o: Poczta Kwiatowa
Nieprofesjonalna obsługa klienta - archaiczne metody informowania o dostawie w przypadku nieobecności
Bardzo nieprofesjonalna obsługa klienta w przypadku problemu z dostarczeniem. Szybkie zasłanianie się regulaminem. W mojej sytuacji brak kontaktu z Odbiorcą telefonicznie czy SMS a zostawienie awizo (!!!!). O tym awizo jest w regulaminie w załączniku. Brak telefonu do Odbiorcy uniemożliwił podanie informacji gdzie zostawić kwiaty np. na recepcji czy u sąsiadki w klatce. Przestrzegam przed korzystaniem z usług - firma w regulaminie wskazuje AWIZO jako formę kontaktu z klientem mimo tego, że pobiera numer telefonu komórkowego - kurier NIE MA OBOWIĄZKU ZADZWONIĆ LUB WYSŁAĆ SMS. Brak tego 2 rozwiązania praktycznie eliminuje możliwość szybkiego zareagowania, gdy nie ma Odbiorcy w domu. Firma w czasie procesu reklamacji nie próbowała zrozumieć sytuacji - od razu zwalała winę na Odbiorcę i jego nie dostępność. W poniedziałek po weekendzie (dostawa planowana na piątek) Odbiorca kontaktował się pod numerem z kwiaciarnią, która nie odebrała i nie oddzwoniła. Kontaktowałem się z firmą telefonicznie a osoba która odbrałą potwierdziła, że jest brak kontaktu z kwiaciarnią. Poprosiła o złożenie reklamacji online zgodnie z procedurą. W tej procedurze reklamacja nie została rozpatrzona - nie zajęto się sprawą. Odradzam korzystanie z usług firmy, która stosuje sztuczki regulaminowe w celu unikania odpowiedzialności za niski poziom obsługi dostaw kwiaciarni (brak kontaktu telefonicznego) i przerzuca odpowiedzialność na Odbiorcę. W praktyce to uniemożliwia Państwu jako zamawiającym JAKIKOLWIEK wpływ na sytuację szczególnie gdy kwiaty to niespodzianka dla Odbiorcy, lub Odbiorca oddzwania do kwiaciarni a ona nie odbiera. Zapis w regulaminie o zostawianiu AWIZO jako metody doręczenia informacji w czasach zbierania danych o tel. komórkowym i bezpłatnych SMS w pakietach jasno wskazuje na archaiczne i jednostronne podejście do klienta.
Review o: Poczta Kwiatowa
wywiązali się
Bukiet na dzień matki zamawiałam tydzień wcześniej i dotarł. Matulka nic nie wiedziała i miała niespodziankę, z tego co widziałam po zdjęciach od niej, wyglądał mniej więcej tak jak na stronie
NIE POLECAM !!!!!!
ZAMÓWIENIE NA 14.2.2020 DOSTARCZONE 17.02
ZERO KONTAKTU A JAK JUZ SIE DODZWONI TO WINA ZUCANA NA KWIACIARNIE ŻENADA I JESZCZE NIE BYLO SLONIKA.
AZ STRACH SIE BAC JAK WYGLĄDAŁ BUKIET NA KTORYM MI ZALEZALO BY.BYL DOSTARCZONY 14.02 MASAKRADokładnie mam bardzo podobną sytuację. Zwalają winę na klienta. W przypadku braku kontaktu z kwiaciarnią zasłaniają się zapisami w regulaminie. Opierają potwierdzenie dostawy w przypadku nieobecności odbierającego na zostawieniu AWIZO w skrzynce. Nawet Poczta Polska uruchomiła już SMS AWIZOWANIE a POCZTA KWIATOWA jest w latach 90. Śmiech na sali - szkoda, że przez łzy. Szkoda zawiedzionych emocji i rozczarowań.
Dzisejszy KOSZMAR w Warszawie!!!!!! Jeśli klienci tego sklepu internetowego chcą zdobyć miotłę na śmieci zamiast bukietu kwiatów i zamiast karty gratulacyjnej otrzymać kartkę zwykłego papieru z zastraszaniem, mogą panstwa zamówić bukiety tutaj. Dzisiaj w Warszawie był zepsuty nastrój jednej urodzinowej dziewczynie .
Review o: VIABUY
Viabuy - katastrofa.
Po ponad roku bezproblemowych przelewów, kiedy Viabuy zmieniło bank z ING na inny bez informowania klientów, moje przelewy uposażenia zniknęły tydzień temu. Nie pomagają maile i rozmowy telefoniczne z Obsługą klienta w Luksemburgu.
Przekazywana jest informacja, że sprawa jest skierowana do "tajemniczego działu technicznego" i na tym koniec.
ODRADZAM korzystanie z Viabuy.Witaj, jak teraz wygląda Twoja sprawa? Mam bardzo podobną sytuację.
Cześć,rozwiązałeś sytuacje?
Ja też od 9 grudnia nie mogę odzyskać swoich pieniędzy. Już chyba 20 maili, informacja iż zespół techniczny się tym zajął, nadali mi jakiś nr biletu i cisza.
Nie było problemu z kartą pokładową od kiwi przy wejściu do samolotu? Mam lot za 3 tyg i się martwię...