Roomdi - Ogólna ocena na podstawie 30 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (30)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Słaby oszustwo
Moje zamówienie z Roomdi było kompletną porażką. Niestety musiałem zapłacić 15,00 zł za anulowanie rezerwacji, której nawet nie dokonałem. To jakiś żart! Odradzam korzystanie z tego serwisu, bo to tylko strata czasu i pieniędzy.
Pierwszy dzień basen zamknięty
Po zameldowaniu w hotelu od razu zauważyłem, że basen jest zamknięty, co było dla mnie ogromnym zawodem. Dodatkowo, na mojej kondygnacji było bardzo głośno już o poranku - wszyscy dzieci to jedno piętro! Łóżko było bardzo twarde i niewygodne, po dwóch dniach nawet szamponu zabrakło, a śniadanie w otoczeniu tak głośnych osób było wręcz nieprzyjemne. Personel w restauracji i recepcji był nieuprzejmy i ignorancki, jednak ekipa sprzątająca była bardzo pomocna i miła. Hotel był ładny i blisko świetnej plaży, jednakże głośno. Polecam unikać pokoi z widokiem na ulicę.
Rezerwacja hotelu
Próbowałem zarezerwować pokój w hotelu przez stronę Trivago, ale niestety nie udało mi się dokonać transakcji z powodu błędu. Musiałem w końcu skorzystać z innej strony. Niestety, później zauważyłem, że zostałem obciążony dwukrotnie za hotel, mimo że transakcja nie została ukończona. Okazało się, że firma nie ma obsługi klienta, jest tylko chatbot AI, który nie jest w stanie pomóc w takich sytuacjach. Musiałem sam szukać informacji kontaktowych, aby skontaktować się z nimi. Wysłałem e-mail na ogólny adres informacyjny, ale nie otrzymałem odpowiedzi. Cała sytuacja sprawia, że czuję się zaniepokojony i niepewny co do swoich pieniędzy. Postaram się rozwiązać tę sprawę, ale na razie uniknę rezerwowania przez tę stronę hotelową.
Moja rezerwacja hotelowa
Zarezerwowałam sobie hotel, ale chciałam zmienić datę. Niestety nie udało mi się tego dokonać za pomocą wirtualnego asystenta. W końcu postanowiłam anulować moją pierwszą rezerwację i zrobić nową. Po 15 dniach znowu zajrzałam na stronę i okazało się, że ta pierwotna rezerwacja wciąż nie została anulowana. Teraz mam dwie rezerwacje i trochę się martwię, że mogę mieć kłopoty po przyjeździe do hotelu. I niestety nie mogę skontaktować się z nikim ani drogą mailową, ani telefonicznie.
Bardzo zadowolony
Zakup poszedł gładko, dostałem potwierdzenie, jest wszystko super.
Problem z dokonaniem płatności
Mam problem z dokonaniem płatności, miałam 3 dni na opłacenie rezerwacji, ale nie mogłam się zalogować. Dostalam maila z przypomnieniem i linkiem do płatności, ale niestety link nie dzialal! Po kilku godzinach przyszedł kolejny email z linkiem, który również nie działał! Skontaktowaliśmy się z firmą i ustalono czas rozmowy telefonicznej, ale nikt nie zadzwonił. Na szczęście udało mi się opłacić przelewem i otrzymałam potwierdzenie i voucher. Mimo problemów z IT, wszystko się dobrze skończyło.
Rezerwacja hotelu online
Cieszę się z niskiej ceny i łatwości rezerwacji. Niestety, nadal czekam na email z vouchera potwierdzającego rezerwację i rachunkiem do zaksięgowania.
Rezerwacja pokoju
Link do płatności nie działał, więc nie mogłem opłacić rezerwacji. Nie udało mi się skontaktować z obsługą klienta, żaden numer nie odbierał, a czat bot prosił o kod wysłany na maila, którego nigdy nie dostałem. Nie miałem też możliwości wysłania wiadomości na adres email.
Moje rezerwacje anulowano, nie dostałem zwrotu pieniędzy
Ostatnio zrobiłem kolejną rezerwację, ale niestety została anulowana i nie dostałem zwrotu pieniędzy. Teraz mam jeszcze dwie rezerwacje czekające na potwierdzenie i nie wiem, co robić, jeśli również zostaną anulowane.
Moje zakupy w najlepszej cenie i z opcją darmowej anulacji
Zdecydowałem się na tę firmę głównie ze względu na atrakcyjną cenę za wybrany hotel oraz opcję darmowej anulacji, jednak okazało się, że musiałem zapłacić całą kwotę rezerwacji po dwóch dniach, o czym nie zostałem poinformowany wcześniej. Dostałem kilka e-maili przypominających o płatności, co mnie zaskoczyło i nie byłam zadowolony z takiego postępowania oraz braku jasnych informacji.
Kupno z voucherem
Kupiłam voucher na tej stronie, ale miałam problem z jego wykorzystaniem. Dostałam maile, które były niejasne i nie wiedziałam, co mam z nimi zrobić. Po wysłaniu prośby o zwrot pieniędzy, ostatecznie udało mi się odzyskać swoje pieniądze po dwóch stresujących dniach. Cała sytuacja sprawiła, że straciłam zaufanie do tej strony i teraz nie jestem pewna, czy jeszcze tam coś kupię.
zwrot pieniędzy za rezerwację
Otrzymałem zwrot pieniędzy za moją rezerwację od Roomdi i jestem z tego naprawdę zadowolony. Choć trochę czekałem i miałem nerwy, to jednak było warto, aby w końcu odzyskać swoje pieniądze. Obsługa była pomocna, chociaż cały proces mógłby być bardziej sprawniejszy. W każdym razie, na koniec wszystko dobrze się zakończyło.
Zakup bez potwierdzenia
To straszne! Walczę z nimi od miesiąca! Brak obsługi telefonicznej, tylko czat, który odpowiada raz w tygodniu. Nie mam potwierdzonej rezerwacji, a Roomdi zabrało ode mnie 4315€. To złodzieje!
Zakup bez problemów
Zamówienie zostało zrealizowane szybko, bez przeszkód. Skontaktowaliśmy się z obsługą, aby potwierdzić rezerwację i wszystko było w porządku. Mimo pewnych wątpliwości związanych z poprzednimi opiniami, cały proces przebiegł gładko i bezproblemowo. Jestem bardzo szczęśliwy, że wszystko dobrze się udało i mogliśmy spokojnie cieszyć się naszym pobytem.
Rezerwacja na Ibizie
Zarezerwowałem sobie tydzień pobytu na Ibizie, ale potem zmieniłem plany i potrzebowałem tylko 3 dni. Anulowałem pierwszą rezerwację i pieniądze zostały szybko zwrócone na moją kartę. Druga rezerwacja zakończyła się sukcesem, pokój i wyżywienie były takie, jakich oczekiwałem.
Zakup rezerwacji hotelowej
Na początku wszystko było w porządku, ale teraz mam problem z dokończeniem płatności za moją rezerwację. Nie mogę się skontaktować z obsługą klienta, co jest naprawdę frustrujące. Będę wdzięczny, jeśli ktoś z firmy się ze mną skontaktuje, i wtedy mogę zmienić swoją recenzję. W obecnym momencie istnieje jednak ryzyko, że stracę szansę na spędzenie wakacji.
Bezproblemowo
Wszystko poszło gładko. Trochę bałam się rezerwować przez mniej znane dla mnie miejsce, ale zaryzykowałam i nie żałuję. Bardzo dobry kontakt, zarówno przez telefon, jak i mail.
Zakup noclegu
Zakup noclegu w serwisie Roomdi był naprawdę fajny. Proces rezerwacji przebiegał bardzo sprawnie i bezproblemowo. Niestety, pojawił się kłopot z płatnością, a kontakt z obsługą klienta był trudny. Skończyło się na tym, że zapłaciłem podwójnie za nocleg, co zepsuło całe doświadczenie. Po wystawieniu negatywnej opinii, pieniądze zostały jednak szybko zwrócone.
Zakwaterowanie hotelowe
Zarezerwowałem pokój hotelowy przez Roomdi, ale po przyjeździe okazało się, że nie mieli mojej rezerwacji. Musiałem szybko szukać innego miejsca na nocleg. Mimo prób anulowania rezerwacji, nie udało mi się odzyskać pieniędzy. Całe to zdarzenie było frustrujące i skomplikowane, nie tylko straciłem pieniądze, ale też nie mogłem skorzystać z hotelowych udogodnień.
Zakup w atrakcyjnej cenie
Wasza obsługa klienta była również świetna - szybko odpowiedzieliście na moje pytania i pomogliście mi rozwiązać wszelkie wątpliwości. Jestem bardzo zadowolona z całego procesu i na pewno skorzystam z Waszych usług ponownie. Dziękuję!
Najwięcej głosów recenzja
Roomdi.com
Moje doświadczenia z Roomdi.com są bardzo pozytywne, mimo niepoprawnie działającej strony płatności i nieudanej potrójnej transakcji z wychodzącymi przelewami na korzyść Roomdi.... Czytacz dalejPrzez: Jarek