Hotellook - Ogólna ocena na podstawie 2 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (2)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Nocleg
Ja korzystam z Hotellook od kilku lat i zawsze znajdują fajny nocleg w dużo niższej cenie niż np. na Booking. Łatwo można porównać hotele i pokoje w różnych portalach do rezerwacji.
nocleg
Fakt, że Hotellook nawet nie zadał sobie trudu, aby udzielić żadnej z tych skarg jednowierszową odpowiedzią typu „kopiuj i wklej”, naprawdę mówi ci wszystko, co musisz wiedzieć o Hotellook - nie obchodzi ich to mniej i są ostatecznie tam, aby czerpać korzyści z Ciebie i hotelu, jednocześnie nie świadcząc żadnych usług.
W końcu doszedłem do wniosku, że hotele muszą zgodzić się na to tylko w celu ekspozycji klientów, ale ostatecznie podnosi to ceny pokoi, ponieważ hotele będą musiały pobierać więcej, aby pokryć koszt prowizji, co oznacza, że korzystając z tych witryn, konsument traci. Za prowizję zapłaconą Hotellook płacimy sami.
Co więcej, uderzył mnie okropny przypadek hotelu, który zarezerwowałem (który kosztował 1200 zł), który rażąco przeinaczał siebie.
Mój brat następnie udał się do wystawcy karty kredytowej, aby złożyć wniosek za jego pośrednictwem, ale ponieważ Hotellook jest stroną trzecią, a wystawca karty kredytowej może odzyskać koszty tylko wtedy, gdy rezerwacja hotelu została dokonana bezpośrednio w hotelu, nie mógł złożyć wniosku na koszt hotelu, tylko dlatego, że skorzystał z witryny rezerwacji strony trzeciej, mimo że uznali sprawę za wartą zwrotu.
Oznacza to, że jeśli korzystasz z witryn stron trzecich, takich jak Hotellook płacisz za wspieranie branży, która podnosi ceny pokoi hotelowych, jednocześnie przekazując wszelkie prawa, które masz za pośrednictwem wystawcy karty kredytowej, firmie, która zamkną przed tobą drzwi, gdy tylko zabiorą twoje pieniądze.
To tylko kwestia czasu, zanim ktoś pozwie jedną z tych zewnętrznych witryn rezerwacji hotelowych o napisanie w swoich OWH, że „nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wprowadzenie w błąd przez hotel”, co zostanie uznane za nieuczciwe warunki i zostanie wyrzucone przez w każdym sądzie, co skutkuje również wysokimi grzywnami dla tych sępów – ktoś musi tylko wnieść sprawę do sądu i ustanowić precedens, aby te strony internetowe z rezerwacjami online nie mogły już ujść na sucho z ich brudną praktyką biznesową.
Najwięcej głosów recenzja
nocleg
Czytacz dalej