Wszystkie opinie z Małgorzata

  • Review o: Barbora

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zamówienie nie zostało zrealizowane.

    Obsługa sklepu internetowego fatalna. Przez 2 dni nie potrafili rozwiązać swoich problemów i nie otrzymałam mojego zamowienia, ktore złożyłam dwukrotnie. Infolinia nie potrafi rozwiązać prostej sytuacji. W piątek złożyłam zamówienie, ktore zostało zawieszone w próżni. W sobotę rano Pan z infolinii polecił mi ponowić zamowienie, które rownież zawisło w próżni. Zostałam poproszona o cierpliwość, bo problemem zostanie zgłoszony do dzialu IT i po sprawdzeniu przez informatyków zostanę poinformowana. Sobota się skończyła, nikt sprawy nie wyjaśnił, a ja i moja rodzina zostaliśmy na cały weekend bez potrzebnych zakupów.
    Szczerze odradzam zakupy w sklepie Barbora. Jest tyle innych sieci, ze pakowanie się w kłopoty, strata czasu, a poza tym bardzo mały wybór i wygórowane ceny w sklepie Barbora mowią same za siebie.


  • Review o: Everli

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakupy Kaufland

    Przestrzegam przed zakupami przez tego dostawce. Zrobiłam 20.12. 2022 zakupy świąteczne i nie dowieźli. Miałam. Wszystko zorganizowane i niestety na, dwie godziny przed dostawa dostałam. Info ze na 27.12 2022 przestawiona. Jesxcze informacja żenująca że przestawiona godzina gdostawiona. Fajna przestawiona godzina. Dostawa była na 24.12. Dla mnie to jest niedopuszczalne!!


  • Review o: Fostertravel

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    City Break Rzym

    Hotel 4 gwiazdkowy zaoferowany w ramach oferty city break Rzym nie spełniał nawet podstawowych kryteriów. Temperatura w pokoju poniżej 16 stopni w listopadzie bez możliwości włączenia ogrzewania. Łazienka zawilgocona, pod prysznicem pleśń, na kafelkach trwały brud. Koc w szafie brudny. Po upływie ponad miesiąca od zgłoszenia reklamacji brak finalnej odpowiedzi zarówno ze strony Fostertravel jak i organizatora. Stąd wysoka cena wycieczki niewspółmierna do poziomu serwisu.


  • Review o: Lightinthebox

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    sweter męski sukienka do biura

    Produkty dostarczone w szybszym terminie niż przewidywał dostawca. Na bieżąco dostawałam informację na jakim etapie jest wysyłka.
    Zakupiona odzież spełnia moje oczekiwania oczywiście w stosunku ceny do jakości, produkty nie różnią się od prezentowanych na stronie, rozmiar jest idealny, a więc jestem zadowolona.


  • Review o: GlobKurier

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Dostawa paczki do Niemiec

    Zamówiliśmy paczkę z dostawą do Niemiec paczka wyjechała w stanie nienaruszonym, następnie trafiła do Niemiec, gdxie kurier paczki nie doręczył a napisał w deklaracji że zły adres co jest nieprawdą , ponieważ adresatka do której była zaadresowana paczka była na miejscu i czekała cały dzień na kuriera , następnie paczka została umieszczona w chwili przeładunkowej GLS w Mainz gdzie uległa cudownemu uszkodzeniu a artykuły z paczki ukradzione przywłaszczone zabrane. Nie polecam


  • Review o: OpenGift

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Fartuchy z nadrukiiem

    Obsługa fatalna i cała reszta zresztą też....opiekun zamówienia dzwonił do mnie czy jest już zapłacone ..a poźniej .brak kontaktu z osobą zajmująćą się moim zamówienie- oczywiście już po zapłaceniu za zamówienie .....zostałam zablokowana u opiekuna zamówienia ..... dopiero po tysiącu telefonów na informację ogólną ...oraz interwencji prawnika .... udało się ....NIGDY WIĘCEJ !!!!! NIKOMU NIE POLECĘ TEJ FIRMY

    Dzień dobry

    W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt na adres opinie@opengift.pl.

    Pozdrawiam
    Monika Mądra
    Dział jakości OpenGift


  • Review o: Saway

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Buty mokasyny

    Nie polecam, jak na tą chwilę ws zwrotu środków, zostałam " oskubana" na 19 zł, buty wykonane bardzo niestarannie, kontakt jest wyłacznie ze strony Saway jeżeli chce , klient raczej ma małe szanse na dodzwonienie , jeden numer tel jest tylko do dyspozycji i raczej marne sa szanse na tą formę kontaktu.Zdecydowanie nie polecam Raczej nalezy te transakcje poddać pod rozwagę.


  • Review o: Media Expert

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    CZAJNIK ZELEMR

    Zareklamowałam czajnik 25. 04 2022r Dziś jest 8.06.2022 i nie mam zwrotu pieniędzy pomimo tego ,że serwis Zelmer zlecił zwrot pieniędzy niestety do dzisiaj ich nie otrzymałam. A już minął ponad tydzień . Ogólnie borykam się z nimi 1,5 miesiąca, ile pism do nich już pisałam, nie wiedzieli co się dzieje tyle czasu ze sprzętem. Chciałam rozmawiać z przełożonym, ale to osoba ściśle strzeżona ,Nie ma możliwości z nim rozmawiać pomimo wielu próśb o kontakt do niego. Kontaktowałam się z infolinią chyba z 5 razy , każdy mówił że pomoże, niestety nawet jak dostali pieniądze z serwisu nie chcą ich zwrócić. Serwis również kontaktował się z nimi żeby zwrócili pieniądze i nic. Jak grochem o ścianę. Nie polecam .


  • Review o: Shein

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kapelusz letni dwa komplety spodenki T-shirt spodenki

    Kapelusz niby dla dziecka, ale w rozmiarze słoniowym, inny niż w opisie.
    Reszta odzieży miała być bawełniana - a okazało się wszystko kupą plastiku, czyli poliester, elastan etc.


  • Review o: Media Expert

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Telefon HTC

    Dzień dobry, absolutnie nie polecam firmy Media Expert.Opisze w skrócie sprawę .Telefon HTC zakupiłam w październiku 2021,pod koniec lutego 2022 wysiadke zrobił wyświetlacz.Na początku marca dokładnie 2go udałam się z telefonem do sklepu aby zareklamować urządzenie.Sklep reklamacje przyjął poinformował że serwis ma 21 dni na naprawę telefonu tylko zapomniał dodać jeden szczegół że telefon jedzie do serwisu w Rumunii i w razie odrzucenia reklamacji poniosę koszty logistyczne w kwocie na początku było 40 euro a na dzień dzisiejszy jest 50 euro.Po dwóch tygodniach odzywa się sklep iż reklamacji nie uznano ponieważ stwierdzono w środku ciecz z czym absolutnie się nie zgadzam,absolutnie telefon nie został niczym zalany,nie był użytkowany podczas deszczu, śniegu itd jak mi zasugerowano.Kontakt w sprawie jest bardzo utrudniony, dostaję bardzo zdawkowe informacje,biuro obsługi odsyła mnie do sklepu,sklep do biura obsługi i tak w koło Macieju.W dniu dzisiejszym zadzwoniłam do sklepu Media Expert i zadałam kluczowe pytanie czy mają obowiązek mnie poinformować w trakcie składania reklamacji jeżeli okaże się że reklamacja zostanie odrzucona o kosztach logistycznych ,pani mi odpowiedziała na to pytanie że mają zaufanie do klienta iż uszkodzenie nie spowodował klient, chociaż zdarzają się kombinatorzy zaznaczając że absolutnie tak o mojej osobie nie twierdzi.Z tej odpowiedzi wniosek nasuwa się sam że sklep darzy zaufaniem klienta i nie musi informować klienta o drobnym szczególe jakim jest bagatela 50euro za transport logistyczny.Rece opadają, śmiech na sali.Tak naprawdę to nie jest mi do śmiechu ponieważ w dniu dzisiejszym mamy 6 kwietnia, telefon nadal znajduję się w Rumunii,,Media Expert negocjuję z serwisem zapłatę tych 50 euro a z nadesłanego e-maila wynika jasno że w wypadku nie wpłacenia z góry 50 euro telefon nie zostanie wysłany do Polski tylko zezłomowany w przeciągu 5 miesięcy, zapomniałam dodać istotną rzecz że odmówiłam naprawy telefonu na mój koszt ponieważ wycenili naprawę na 310 euro plus VAT gdzie za telefon zapłaciłam 1000 zł,paranoja...Sprawa zakończy się sądzie.


  • Review o: Vivre

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    obraz

    Tej firmie nie należy się nawet jedna gwiazdka. Obraz zamówiony na początku lutego nie doczekał się realizacji, nikt nie odbiera telefonu, nie odpowiada na maile. Żądałam mailowo zwrotu pieniędzy i oczywiście nie ma żadnej reakcji. Pierwszy raz nie sprawdziłam firmy przed zamówieniem i oto rezultat


  • Review o: Minti Shop

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kosmetyki

    Polecam zakupy w Minti Shop. Zakupiłam kosmetyki, które znam i używam od dłuższego czasu. Produkty zostały ślicznie zapakowane w papierową torebeczkę, karton obklejony papierową taśmą. Brawo za obsługę i ekologię :) Wszystko dostarczone sprawnie i bezpiecznie.


  • Review o: Miviena

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    lampa

    Bardzo ciekawy sklep internetowy. Mają duży wybór oświetlenia do całego mieszkania i muszę przyznać, że znalazłam tam naprawdę piękne lampy. Ponadto na ich stronie można znaleźć bardzo dużo praktycznych porad na wiele tematów dotyczących technik oświetlenia, żarówek, o których osobiście nic nie wiedziałam, nie wiedziałam nawet, że jest coś co powinnam na ich temat wiedzieć. Dzięki ich poradom dowiedziałam się, że istnieją lampy, które można samemu pomalować i w przyszłości zmienić kolor jak się znudzi. Kupiłam taką lampę do pokoju córki i razem ją pomalowałyśmy, było to bardzo fajny pomysł. Obsługa jest kontaktowa i chętna do udzielenia rad i pomocy. Nie było problemów z przesyłką.


  • Review o: GUESS

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Niech ktoś zajmie się w końcu tą firmą

    Odradzam !. Odesłałam zwrot na początku lutego do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy . Oszukują mnie, że dane z karty zostały usunięte w wyniku przetwarzania zwrotu, mimo podania danych dalej brak pieniędzy na koncie , koszmarny kontakt , na maile odpisują sporadycznie , napisałam wezwanie do dobrowolnego oddania środków - bez efektu , ostatnia ich wiadomość to, iż przekazali moją sprawę do działu finansowego i na tym koniec . Wieloletnie próbowałam się kontaktować z firmą, bezskutecznie . O niczym nie informują, o wszystko trzeba dopytywać samemu . Jestem na etapie zgłoszenia sprawy do powiatowego rzecznika praw konsumenta - złożyłam w tej sprawie zawiadomienie. Są setki jak nie tysiące negatywnych doświadczeń na różnych forach, nie rozumiem dlaczego nikt z tymi oszustami nie potrafi zrobić porządku. Niestety sama o tych doświadczeniach dowiedziałam się już po fakcie jak dokonałam zamówienia :/ . Czy komuś w ogóle udało się odzyskać od nich pieniądze ? ...

    Dzień dobry, jestem w podobnej sytuacji. Od marca czekam na zwrot pieniędzy. Już nie mam siły na opisywanie mojej wymiany z Customer Service, gdzie mnie tylko zwodzą i przepraszają. gdzie Pani zgłosiła swoją skargę? Też chętnie napiszę. Że tez jeszcze nikt nie zamknął im tego sklepu on-line. Ja jestem oburzana!!! Pozdrawiam, Monika

    Witam, mam podobny problem. Pomimo zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym, nie otrzymałam pieniędzy za zwrócony towar. Nie pomagają prośby, monity, wezwania do zapłaty, rozmowy telefoniczne. Nie ma żadnego odzewu. Bardzo proszę o informację, którą firmę zaskarżyć: Guess z siedzibą w Szwajcarii czy Guess sp. z o.o. w Warszawie? Czy moge prosić o pomoc?


  • Review o: Komfort

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    krzesła signal

    Krzesła zamówione w listopadzie 2021, dostawa w grudniu 2021 , okazuje się, że na 6 krzeseł w dwóch są nie te nogi co trzeba (rozchodzą się na boki, krzesło przez to jest niestabilne), piszę reklamację , minął miesiąc i do tej pory bez odzewu, maile które ostatnio wysłałam nie są ode mnie odbierane...nie polecam sklepu


  • Review o: Atlas For Men

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Buty

    Kupiłam dla męża buty i jestem zadowolona z zakupu.polecam sklep :)


  • Review o: Saway

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    obuwie

    opis tylko negatywny, buty zamówione 10 marca i do dziś 31 marzec nie po nich śladu, wiele razy pisałam do sklepu, otrzymuję odpowiedź, że już jutro zostaną wysłane i to się nie dzieje dziś dodzwoniłam się na infolinię, ale pani zupełnie nie potrafiła znaleźć zamówienia, a jak powiedziałam o monitowaniu wielokrotnym już, to się rozłączyła. Zaczynam wątpić czy otrzymam przesyłkę i czy zwrócą pieniądze.
    NIGDY NIE POLECĘ TEGO SKLEPU

    Zamówienie: 174455 Złożone w 2021-08-08 10:51:5
    Płatność: Przelewy24
    Dokładnie taka sama sytuacja. Butów brak, pieniedzy nie zwrovmcono. Brak odpowiedzi na maile. Dramat

    Podobne doświadczenia.20 sierpnia zamówiłam ,do dzisiejszego dnia nie otrzymałam ani butów ani pieniedzy.Sprawe zgłaszam na policję

    Proszę o wszystkich o kontakt niezadowolonych z tej Firmy. dziel70@tlen.pl

    Analogicznie taka sama sytuacja 7 wrzesnia zlozone zamowienie 489 zl do dnia dzisiejszego brak butów


  • Review o: Triverna

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    hotel w górach

    Absolutnie nie Polecam !!! Jak tylko przestrzec innych?

    Odradzam zostałam oszukana kupiłam pokój studio dostałam po dokonaniu płatności 2 osobowy standard żenada kontaktu zero Odradzam i ostrzegam


  • Review o: SnowInn

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kask narciarski

    Niestety bardzo złe doświadczenia. Zwróciłam towar, reklamacja została uznana a 9 kwietnia otrzymałam wiadomość, że w ciągu kilku dni roboczych otrzymam zwrot pieniędzy na konto. Minął miesiąc i brak pieniędzy. Co dzień wysyłam maile z zapytaniem dlaczego nie dostałam zwrotu środków i otrzymuję niekompetentne odpowiedzi. Chyba będę zmuszona podjąć prawną interwencję


  • Review o: Poczta Kwiatowa

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    oszuści

    Zamówiłam kwiaty z dostawą 6 dni temu. Nie dostarczyli. Nie informują o tym, mam tą informacje po 3 mailach upominających do nich.
    Nie chcą oddać pieniędzy, mimo, ze nie otrzymałam tego za co płaciłam. Oszuści. Kontakt bardzo zły. Biorą numer telefonu do odbiorcy i mają problem z dostarczeniem, kłamcy, nie dzwonią do nikogo, robią dobra ściemę. Szukajcie innych firm dostarczających kwiaty. Ja będę jeszcze dochodziła zwrotu swoich pieniędzy, nie zgadzam się na płacenie za coś, czego nie dostałam. Kupiłam kwiaty z dostawą. Nie zrealizowane!!!

    Wpiszcie na Facebooku: "Oszukani przez Poczta Kwiatowa" grupa ma 800 ludzi których ta firma okradła


  • Review o: Mars from Venus

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Oszust

    Towar zapłacony miesiąc temu. Nie ma żadnego kontaktu ze sprzedającym. Zgłaszam sprawę na policję, nie ma na co czekać. Każdemu radzę takie rozwiązanie. Wtedy na rynku będzie mniej oszustów. Pozdrawiam.

    Zamówiłam 2 bluzy 04.05.20, dziś (29.05.20) otrzymałam kompletną przesyłkę. Jakość materiału bardzo dobra, nadruk zgodny z tym co zamawiałam. Fakt, nie ma możliwości kontaktu telefonicznego i słabo z odpisywaniem na maile ale proponuję wykazać trochę cierpliwości.

    Zamówiłam bluzę 6.05.2020, dzisiaj otrzymałam bluzę.Jestem zadowolona, chociaż nerwowo było, bo rzeczywiście zbyt długi czas oczekiwania, do pewnego momentu odpisywali na @, potem cisza i dopiero po informacji,że sprawę zgłaszam na policję odpowiedź i zapewnienia z przeprosinami,że przesyłka zostanie wysłana.


  • Review o: Mars from Venus

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Absolutnie nic nie kupujcie!!!

    Absolutnie nic nie kupujcie!!!
    Odoby oszukane przez tę firmę proszę o kontakt.

    Czekam już drugi miesiąc na zamówione produkty. Masakra. Oszuści.

    Czekam na zwrot pieniędzy od 24.04.2020, (147 zl) telefonów nie odbierają, bardzo nierzetelna firma , oszukuje. Należało by ja podać do BOKiK to nauczyli by się odpowiedzialności.

    Oszuści. Brak kontaktu i zamówienia również.

    Czekam już miesiąc na bluzę. Pisałem maila ale oczywiście nikt nie odpisał

    U mnie sytuacja podobna zakup na początku maja, bluza , do pewnego momentu odpisywali teraz cisz, brak kontaktu.Sprawę zgłaszam na policję.

    Czekałem na bluze z kapturem na suwak niemal 2 miesiace, po drodze byla próba kontaktu, raz tylko udalo sie nawiązać, a paczka zawierała inny produkt. Oczywiście próba kontaktu bezskuteczna, nikt nie odbiera.
    Oszuści


  • Review o: Car Free

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    ok

    W mojej ocenie jedna z lepszych wypożyczalni. Ceny nie są wygórowane.