Wszystkie opinie z Dag
Review o: GUESS
Niech ktoś zajmie się w końcu tą firmą
Odradzam !. Odesłałam zwrot na początku lutego do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy . Oszukują mnie, że dane z karty zostały usunięte w wyniku przetwarzania zwrotu, mimo podania danych dalej brak pieniędzy na koncie , koszmarny kontakt , na maile odpisują sporadycznie , napisałam wezwanie do dobrowolnego oddania środków - bez efektu , ostatnia ich wiadomość to, iż przekazali moją sprawę do działu finansowego i na tym koniec . Wieloletnie próbowałam się kontaktować z firmą, bezskutecznie . O niczym nie informują, o wszystko trzeba dopytywać samemu . Jestem na etapie zgłoszenia sprawy do powiatowego rzecznika praw konsumenta - złożyłam w tej sprawie zawiadomienie. Są setki jak nie tysiące negatywnych doświadczeń na różnych forach, nie rozumiem dlaczego nikt z tymi oszustami nie potrafi zrobić porządku. Niestety sama o tych doświadczeniach dowiedziałam się już po fakcie jak dokonałam zamówienia :/ . Czy komuś w ogóle udało się odzyskać od nich pieniądze ? ...
Witam, mam podobny problem. Pomimo zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym, nie otrzymałam pieniędzy za zwrócony towar. Nie pomagają prośby, monity, wezwania do zapłaty, rozmowy telefoniczne. Nie ma żadnego odzewu. Bardzo proszę o informację, którą firmę zaskarżyć: Guess z siedzibą w Szwajcarii czy Guess sp. z o.o. w Warszawie? Czy moge prosić o pomoc?
Dzień dobry, jestem w podobnej sytuacji. Od marca czekam na zwrot pieniędzy. Już nie mam siły na opisywanie mojej wymiany z Customer Service, gdzie mnie tylko zwodzą i przepraszają. gdzie Pani zgłosiła swoją skargę? Też chętnie napiszę. Że tez jeszcze nikt nie zamknął im tego sklepu on-line. Ja jestem oburzana!!! Pozdrawiam, Monika