Wszystkie opinie z Dawid

  • Review o: Infotracer

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Raport

    Witam kupiłem jedne raport a po 7 dniach okazało się że jakaś subskrypcja sama się kupiła za ponad 100 zł ogólnie nie polecam


  • Review o: EMP

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Koszulka jersey

    Witam, szczerze to gdy zamówiłem koszulkę cieszyłem się bo wzór był unikatowy. Po złożeniu zamówienia i opłaceniu wszystkiego wszedłem z ciekawości na opinie i się przeraziłem. Mało przychylnych opinii przez które martwiłem się jak to będzie z moją przesyłką. Jednak nie miałem się co martwić, kontakt mailowy był dobry, paczka przyszła w tym samym tygodniu w którym była zamówiona. Była taka jak z obrazka!
    Wiadomo, ludzie którzy otrzymują paczki i nic się z nimi nie stało zwykle nie dają komentarzy/opinii - cieszą się po prostu z paczki. Opinie najczęściej wystawiają osoby by przed czymś przestrzec i ja ich rozumiem.
    Mnie nie spotkało nic złego i postanowiłem napisać, żeby też ludzie się tak nie martwili. Mi się udało. Polecam


  • Review o: Vida XL

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    rozwiązanoKosz lite drewno

    Sprzedawca nie wystawia faktur VAT, od miesiąca nie potrafi dostarczyć dokumentów. Przesyła korespondencję, że zajmuje się procesem jednak nieudolność i brak kompetencji powoduje nadal brak dokumentów. Obsługa klienta to bez przygotowania do pracy z klientem biznesowym, firma generuje jedynie pusty czas, który trzeba poświęcić na proszenie się o obowiązki które powinien wykonać sprzedający

    Drogi Kliencie,

    Dziekuję za pozostawioną opinię.

    Przykro mi, że jest ona negatywna.
    Proszę o przesłanie numeru zamówienia, abym mogła Panu pomóc.

    z poważaniem Anna vidaXL


  • Review o: 4SUN

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Lumiax 40A

    Kupiłem regulator który zaczął sygnalizować błąd, co udokumentowałem na filmie. Firma pomimo dwóch tygodni nie jest w stanie podjąć decyzji o statusie reklamacji, mimo braku widocznych ingerencji w sprzęt i dowodu problemu na filmie, twierdząc, że cały czas czeka na wiadomość od producenta bo "może uda się naprawić".


  • Review o: Inter Cars

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Opony zimowe

    Zamówienie złożone we wtorek o 12 przez internet. Ok, email zamówienie będzie gotowe do odbioru w piątek w filii. Wpadam zadowolony w piątek po oponki, a tu informacja , że opony będą może jutro (sobota) może poniedziałek . W sobotę place , odbieram , kolejny szok. Dwa inne modele opon ! Oczywiście w sobotę nie można dokonać zwrotu ... Po konsultacji z kierownikiem magazynu zaprasza on w poniedziałek na zwrot , nie reklamacje . Czyli 3 wycieczki do filmu , opon brak . Oczywiście wpisane w dokumentacji że klient rezygnuje z zamówienia ...


  • Review o: SENDIT.PL

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przesyłka kurierska

    Miesiąc po dostarczeniu przesyłki przysłali mi konieczność dopłaty kilkudziesięciu złotych z tytułu o lakonicznym opisie "niestandard". Tyle się od nich dowiedziałem, masz płacić bo taki sobie wymyślili pomysł na biznes. Paczki będą tańsze a resztę zarobimy na naciąganiu klientów na dopłaty. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!


  • Review o: OpenGift

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zamówione towary nie zostały dostarczone mimo licznych prób

    Radzę omijać szerokim łukiem, firma nierzetelna i nieprofesjonalna. Opłaconego zamówienia nie dostarczyła, ponieważ nikt nie potrafił rzetelnie podejść do sprawy. Do tej pory nie zwrócili kosztów.

    Dzień dobry

    W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt na adres opinie@opengift.pl.

    Pozdrawiam
    Monika Mądra
    Dział jakości OpenGift


  • Review o: SENDIT.PL

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kurier

    Ogólnie nie polecam sendit.pl wyludzacze pieniędzy nic poza tym. Paczki pakowane na wymiar nawet mniejsze i lżejsze. I tak czy siak przychodzą dopłaty i na jaką kwotę zapłaciłem za paczkę 80zl a do dopłaty przyszło mi 86zl kpina pisałem reklamacje odrazu nie uznają i grożą sądem. Nie polecam


  • Review o: Abra Meble

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Meble do sypialni fotel do biurka biurko stolik

    Kontakt katastrofa, od zamówienia minal tydzien, od pierwszej dostawy stolika Ewa 60, minęły 4 dni. Codziennie spędzam czas na infolinii, a wersję coraz to kolejnych osób na infolinii, nie pokrywają się ze soba.

    Od każdej osoby dostajemy inne wytyczne i sposoby radzenia sobie z problemem. Sami już nie wiemy która jest właściwa.
    Dostarczony stolik mial źle wykonane komponenty przez co nie było możliwe jego złożenie, po licznych telefonach i mailach, przysłana nam czesc zamienna... Z INNEGO KOMPLETU, NIE PASUJĄCA DO NASZEGO ZAMÓWIENIA.
    Znów kolejne telefony i wymiany maili z powtarzaniem wszystkich kroków.
    Dalej... (Bo to nie koniec).

    Uważajcie na pozycje na stronie. Zdjęcia nie zgadzają sie z produktem ktory do was przychodzi, sklep internetowy jest na żenującym poziomie, stolik ktory zamawialismy był biały, przyszedł brązowy, dopiero po odpaleniu strony zobaczyliśmy, że gdzies niżej jest napisany rzeczywisty kolor stolika, nie wiem czy brać to jako moją pomyłke, czy specjalne wprowadzanie w błąd/okłamywanie klientów. Musicie zdecydować sami.

    Kolejny problem był z zamówionym przez nas łóżkiem. Pozycja z nowej promocji, łóżko Toledo II. Nagle przestano je produkować po złożeniu na nie, naszego zamówienia.

    Zero propozycji na rozwiązanie problemu.
    Bez wspomnienia o opcji zwrócenia za nie pieniędzy. Zostala nam przedstawiona opcja realizacji zamówienia w postaci.:
    - Kurs do kluczborka (bo tylko tam jest fizycznie ostatnie takie łóżko)
    - Przyłożyć kartę płatniczą (bo nie można go zamówić internetowo.) Co za tym idzie zapłacić drugi raz 1700zl.
    - Zabrać je samemu do domu, pomimo opłaconej dostawy.
    - Czekać na zwrot pieniędzy za zamówione wcześniej łóżko. (Co w sytuacji gdyby jednak do nas przyszło?)

    Najlepsze w tym wszystkim jest to, że łóżko ktore zamówiliśmy, zmieniło jedynie swoją nazwę na stronie internetowej. Nowa nazwa to "Toleex". Po prośbach zmiany łóżka w zamówieniu (to samo łóżko, ta sama cena! Dostaliśmy odpowiedz "NIE".
    Pomimo, że chodzi tylko o nazwę łóżka.

    Zarządaliśmy zwrotu pieniędzy za łóżko by zamówić je ponownie pod nowa nazwą, jednak jest juz 2gi dzień od naszego odwołania ale wciąż nie ma odpowiedzi. Pomimo, że na kolejne maile o niewłaściwej części stolika potrafią odpowiedzieć.

    Caly czas sklep rzuca nam kłody pod nogi, a ja spędzam swój urlop na telefonach kierowanych do infolinii i pisaniu maili, KAŻDEGO DNIA od 5 dni.

    Dziś w odpowiedzi na moje pytania, czy w koncu dopilnują mojego zamówienia, usłyszałem na infolinii słowa "jesteśmy tylko ludźmi"... Dlatego nie potrafią sprawdzić jaka część idzie do jakiego stolika... Nie usłyszałem "tak", "postaramy sie", "prosze sie nie martwic". To znaczy że co? Mam rozumieć, że z każdym meblem z mojego zamówienia będę musiał jeździć po polsce i kupować osobiście? W życiu nie widzialem tak niskiego poziomu jakoś(ci) i tak dziwnych prób radzenia sobie z problemami, jak wymuszanie na kliencie kurs do innego miasta by kupił drugi raz swoje łóżko...

    Katastrofa, nie polecam i odradzam zakup w tym sklepie. Chyba, że lubicie spędzać czas na rozwiązywanie wewnętrznych problemów tej firmy.
    Szkoda, że gdy otwierałem biuro IT we Wrocławiu i zamówiłem w BRW, ponad 10 biurek i wiele innych mebli dla pracowników. Nie mialem z zamówieniem najmniejszych problemów.

    Nasze zamówienie wciąż jest w trakcie, a ja straciłem całą radość z nowo zakupionych rzeczy. Myślę już jedynie o tym, o co jutro bede musiał kolejny raz walczyć, ze sklepem Abra Meble.


  • Review o: Kiwi

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet lotniczy Anglia

    Miesiąc przed wylotem zakupiłem bilety do Anglii dla dwóch osób, cena wydawała się być korzystna (najlepsza z ofert skyscanner). Łącznie w dwie strony wyszło mnie 1300 zł wraz z bagażem rejestrowanym. Jedyne co dostałem to informacje o przetwarzaniu rezerwacji i tak zostało do dnia dzisiejszego, kilka dni po planowanym locie a ja nie dostałem żadnej informacji. Kompletny brak kontaktu, nie ma mowy o zwrocie danej kwoty czy jakiejkolwiek rekompensaty. Nie polecam!!! nie dajcie się nigdy zwieść.


  • Review o: Wakacje

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Dubaj

    Przyjechaliśmy do hotelu w Dubaju o godzinie 3:00 rano , dwie osoby dorosłe, dziecko 1 rok, drugie dziecko 5 letnie. Cała podróż trwała kilkanaście godzin. Na recepcji powiedzieli nam że nie mogąnas zameldować, ponieważ mamy opłacone dobę hotelowa dopiero od 15:00, i że niestety musimy zaczekać 12 godzin... gdziekolwiek. Przed kupowaniem wycieczki, nikt nam nie pisał że nasza wycieczka ma zacząć się od 12 godzić czekania w środku nocy w lobby hotelowym...

    Od wakacje.pl otrzymaliśmy odpowiedź - "Doba hotelowa rozpoczyna się [2022-05-18] od godz. 14:00 i kończy [2022-05-24] o godz. 12:00. Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin kwaterowania."


    Oraz uprzejmie informujemy, że Wakacje.pl nie jest Organizatorem imprez turystycznych, Organizatorem Państwa wycieczki jest biuro podróży Best Reisen.

    ------ Sugeruje dokładne czytanie - nie ofert, a umow które wysyłają gdyż jak u nas, może się okazać że w środku nocy będziecie czekali kilkanaście godzin na zameldowanie w hotelu, bo dobra hotelowa nie była opłacona przez organizatora.


  • Review o: CityFit

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    W czasie pandemii siłownia nie funkcjonowała. A CityFit pieniążki sobie pobierał. Także za taką politykę to nie powinni mieć nawet jednego klienta.

    Chciałbym wnieść pozew zbiorowy przeciwko firmie CityFit. Jestem tak samo jak większość tu komentujących ofiarą ich złodziejskiego regulaminu. Aktualnie jestem w kontakcie z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Do wniesienia takiego pozwu potrzebnych jest min. 10 osób. Jeśli, ktoś jest zainteresowany to proszę o kontakt mailowy: czapekmateusz (małpa) gmail . com


  • Review o: Proline

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Laptop

    Bardzo szybka i sprawna realizacja zamówienia. Fachowa doradztwo przy zakupie. Serdecznie polecam ten sklep.


  • Review o: MotardInn

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kurtka i kask

    Fantastyczny sklep dla amatorów sportów motorowych, zwyczajnych użytkowników i dla tych co lubią podłubać w motorze, albo muszą tak jak to jest w moim przypadku. Kupiłem motor, którego komponenty nie były najwyższej jakości, więc musiałem nauczyć się w nim dłubać trochę, bo po kolei coś co chwilę siadało. Tak trafiłem przypadkiem na Motardinn, szukałem nowego łańcucha, a znalazłem dodatkowo całą masę innych rzeczy. Bardzo fajnie działający sklep internetowy, mają wysyłki do wielu krajów na całym świecie i stronka działa w wielu językach. Super wybór kasków i profesjonalnej odzieży, znalazłem tam świetną kurtkę i kask właśnie. Jakość i cena -super. Obsługa profesjonalna i wysyłają wszystko w błyskawicznym tempie. Nic do zarzucenia.


  • Review o: Nie Daj Sie Okraść

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    miejski plecak antykradzieżowy

    Niedawno kupiłem od nich plecak na laptopa. Jestem naprawdę zadowolony z tego produktu, bo jest nie tylko dobrej jakości, ale podoba mi się też z estetycznego punktu widzenia, jest elegancki i minimalistyczny. Zdecydowałem się wreszcie zainwestować trochę pieniędzy w zabezpieczenie się od kradzieży w podróży. Bardzo dużo jeżdżę pociągami i często latam tu i tam. Jestem osobą raczej ostrożną i mimo to zdarzyło mi się zostać okradzionym już kilkukrotnie. Technologie tej firmy przykuły moją uwagę, bo wydają się innowacyjne i tym samym trudniejsze do pokonania przez przeciętnego złodzieja. Moim ulubionym gadżetem jest linka, która pozwala go przypiąć do czegokolwiek. Dzięki temu nie muszę się martwić, że przysnę gdzieś w podróży i zostanę okradziony.


  • Review o: Velpa

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Reklamacja butów

    Buty zakupione przez velpa.pl nie wytrzymały nawet pół roku. Na prawdę nie wiem skąd, aż tyle pozytywnych komentarzy ponieważ ja natrafiłem na bardzo niemiłe osoby, z którymi się kontaktowałem. Po zareklamowaniu butów "domniemany ekspert" zatrudniany przez firmę stwierdził, że to że buty rozpadły się w trzech miejscach, to nie ich wada, tylko moja wina, ponieważ za pewnie nie umiem chodzić, co oczywiście jest absurdem. Jeśli chodzi o zakup obuwia to nie mam zastrzeżeń, lecz nie liczcie, na to, że gdy okaże się, że jakość jest bardzo niska, będą chętni wam pomóc.