Apollo Neuroscience - Ogólna ocena na podstawie 20 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (20)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakup urządzenia do regulacji nastroju
Niestety, mimo dobrych opinii, to co zakupiłem okazało się być rozczarowaniem. To urządzenie działa dobrze z Apple, ale mam problem z połączeniem go z moim Samsungiem S9. Ostatnio próbuję to zrobić od pięciu dni i zdecydowanie spędziłem więcej czasu na tym, niż mogę policzyć. Na dodatek, nie otrzymałem jeszcze żadnej odpowiedzi od Apollo Neuro Support, więc moje doświadczenia z tym urządzeniem są na razie zerowe. Czas pokaże, czy sytuacja się zmieni.
Moje zakupowe doświadczenie - bez efektów
Korzystam z tego urządzenia od kilku miesięcy i szczerze mówiąc nie widzę żadnej różnicy. Nie czuję się bardziej zrelaksowany, nie śpię lepiej, nawet nie zauważam, kiedy to działa, niezależnie od tego, jak mocno zwiększam wibracje - po prostu wibruje na mojej kostce lub nadgarstku - ale nic nie daje. Mój Apple Watch monitoruje moje HRV i od dłuższego czasu nie ma żadnej poprawy, od kiedy mam to urządzenie. A mój HRV jest naprawdę fatalny. Można by przypuszczać, że urządzenie mogłoby przynieść jakieś efekty, ale nic się nie zmieniło. Jak dla mnie, wydaje się kompletnie bezużyteczne. Może działać dla innych, ale na pewno nie dla mnie.
problem z podwójnym obciążeniem
Szybko się odezwali po podwójnym obciążeniu za pomocą PayPal. Powiedzieli, że to przez tymczasowe zatrzymanie jednej płatności. Teraz czekam na informacje od PayPal, bo zabrali mi ponad 1000 zł z konta, ale już próbują to naprawić. Nie mogę się doczekać, aż będę mogła korzystać z produktu!
Apollo Neuroscience urządzenie
To urządzenie jest super, ale niestety nie wszystko działa tak, jak powinno. Po otrzymaniu niepełnej odpowiedzi od obsługi klienta i po kilku próbach przypomnień, nie dostałem reszty odpowiedzi na swoje pytania. Co więcej, żywotność baterii jest nadzwyczaj krótka. Zalecano korzystanie z niej przynajmniej przez trzy godziny dziennie, ale trzeba ją ładować codziennie przez cztery godziny, co nie jest zbyt wygodne. Jeśli ładować ją w nocy, to nie mogę korzystać z funkcji snu przed pójściem spać.
Zakup działającego urządzenia
Jestem pewien, że to urządzenie naprawdę zmieniło moje życie! Teraz śpię o wiele lepiej, mogę znowu śnić głębiej. Dzięki niemu mogę zacząć dzień z większą energetyzacją. Rzeczywiście czuję różnicę, gdy zapomnę je naładować i przez to nie mogę z niego korzystać.
Zakup Apollo Neuro
Codziennie korzystam z Apollo Neuro. Zaufałam mu, bo polecił go mój lekarz, któremu ufam. Dla mnie to nie tylko entuzjastyczne opinie, ale faktyczna różnica. Mam poważne zdrowotne problemy, zespół przewlekłego zmęczenia i osłabione nadnercza. Apollo Neuro to jedno z narzędzi, które stosuję, by uspokoić się w czasach lęku. Zazwyczaj korzystam z programów Recover, Calm lub Unwind. Mój organizm w przypadku CFS stale walczy z nadmiarem adrenaliny, co przyczynia się do prowadzenia na niekorzystną dla mnie drogę. Dzięki Apollo Neuro (w połączeniu z suplementami i różnymi technikami relaksacyjnymi) udaje mi się zmniejszyć tę tendencję oraz wspomóc proces zdrowienia.
Mój problem z aktualizacją urządzenia
Miałem problem z aktualizacją mojego urządzenia i postanowiłem skontaktować się z firmą za pomocą Webchatu na ich stronie. W końcu udało mi się rozmawiać z bardzo miłym pracownikiem, a nie z zwykłym agentem call center, który pomógł mi przejść przez cały proces.
Zakup rewolucyjnego urządzenia
Obsługa klienta jest naprawdę świetna - zawsze dostaję e-maile, a nawet oddzwaniają, jeśli nie odbiorę telefonu. Apollo Neuro działa rewelacyjnie, prawda! Przez ostatnie dwa tygodnie znacznie poprawiły się moje fazy snu głębokiego. Jestem naprawdę zaskoczony. Mam PTSD i wydaje mi się, że to jest jak terapia somatyczna. Nagle zniknęły moje reakcje "walcz lub uciekaj". Po raz pierwszy czuję się wewnętrznie spokojny. Radzę sobie zignorować negatywne opinie, bo aktualna wersja działa naprawdę świetnie!
Zakupione urządzenie
Bardzo lubię ten produkt i dobrze mi służy, ale teraz wprowadzili nowe funkcje i chcą, żebym płacił dodatkowe 80 €/rok, bez możliwości wypróbowania, bez opcji płacenia miesięcznie. Absurdalne.
Rozczarowujące doświadczenie zakupowe
Moje ostatnie doświadczenie z zakupami było straszne. Kupiłem produkt, ale miał on duże problemy z baterią, czego niestety nie zauważyłem wcześniej. To dowodzi, że firma mało dba o swoich klientów, skoro nie reaguje na nasze opinie. Nawet gdy poprosili mnie o udział w ankiecie, nie dostałem żadnej odpowiedzi. Mają jeszcze wiele pracy do zrobienia, jeśli chcą poprawić swoją reputację.
Zakup produktu
Produkt okazał się wadliwy. Po 15 miesiącach sam silnik wypadał, powodując głośny szum, który uniemożliwiał korzystanie z produktu. Obsługa klienta zasugerowała marne rozwiązanie, jakim było zwolnienie z kolejnego zakupu. To całkowicie nieodpowiednie - produkt po prostu nie działał. Zgodzili się dwukrotnie, że sprawę należy eskalować, jednak nigdy tego nie zrobili, pozostawiając klienta bezradnego.
Moje zakupy wibrującego paska na nadgarstek
Ten pasek jest pełen problemów! Miałam kłopoty z połączeniem, krótką żywotnością baterii, problemy z paskiem i klipsem. W końcu pasek zepsuł się po 4 dniach, a teraz go nie mam. Jestem naprawdę rozczarowana i straciłam pieniądze. Co gorsza, nie ma gwarancji na zgubione urządzenia. Dodatkowo okazało się, że pasek był za duży, mimo że sprawdziłam rozmiar mojego nadgarstka przed zakupem. Po tym, jak klips odskakiwał mi z ramiączka biustonosza za każdym razem, gdy się schylałam trochę do przodu, postanowiłam porzucić ten pasek.
Zakup aplikacji
Aplikacja nie pozwala na synchronizację zegara. Zmiana czasu z letniego na zimowy całkowicie popsuła ustawienia aplikacji. Co w takiej sytuacji zrobić? Najlepiej usunąć WSZYSTKIE harmonogramy i zainstalować je ponownie - albo po prostu odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie! Apollo musi przynieść swoją aplikację do XXI wieku.
Zakup aparatu
Nie polecam kupowania tego produktu. Obsługa klienta jest powolna i mało zaangażowana, zwłaszcza z Naylą M. Na początku myślałem, że lubię moje nowe urządzenie, ale zaczęłem podejrzewać, że program do tworzenia harmonogramu nie działa tak, jak powinien. Nie mogłem znaleźć numeru telefonu do pomocy technicznej, więc musiałem kontaktować się z nimi za pomocą e-maili. Cały proces odpowiadania na moje pytania trwał dłużej niż potrzebne, ponieważ wymagał kilku rund korespondencji mailowej.
Zakup urządzenia
Sam sprzęt działa całkiem dobrze, o ile zaplanujesz interakcje w aplikacji lub ręcznie włączysz funkcje za jej pomocą. Jednak subskrypcja SmartVibes, którą polecają klientom, okazała się nietrafiona. Kilka razy musiałem kontaktować się z infolinią obsługi klienta, ale urządzenie nadal nie działa tak, jak opisano podczas subskrybowania planu. Moja rada brzmi: jeśli zdecydujesz się na zakup tego urządzenia, lepiej samemu zadbać o jego działanie i zobaczyć, czy to poprawi sytuację. Nie polecam subskrybować SmartVibes - nie tylko nie warte jest to pieniędzy, ale i stresu związanego z problemami technicznymi.
Zakup nowego urządzenia
Po pierwszych 5-6 tygodniach zauważyłem trochę efektów, ale nie zawsze. Niestety, po aktualizacji urządzenie przestało działać. Skontaktowałem się z obsługą klienta, ale zajęło im 5 dni, żeby zorientować się, że nie będą w stanie mi pomóc. Teraz muszę czekać na nieokreśloną liczbę dni, aż przyślą mi etykietę zwrotną, a potem ostrzegają, że kolejny krok także może potrwać. Wydaje się, że będę bez niego co najmniej miesiąc. Urządzenie nie było tanie, więc myślę, że powinni przyspieszyć ten proces.
Pulsujące narzędzie mózgu
Nie warto nawet próbować, po co marnować pieniądze. Całe to zamieszanie na nadgarstku, ciężko się z nim obchodzić. W ogóle nie poczułam różnicy i teraz czuję, że straciłam pieniądze. Pomysł fajny, ale wykonanie słabe.
Nabyłem to około 20 dni temu
Kilka tygodni temu rozpocząłem testowanie tego produktu i muszę powiedzieć, że do tej pory wszystko wygląda obiecująco. Nie wiem, czy to kwestia psychiki czy fizjologii, ale badania dotyczące stymulacji nerwu błędnego są naprawdę fascynujące i sprawiają, że zaczynam bardziej wierzyć w to, co firma obiecuje. Nawet zacząłem nosić pasek i połączyłem go z moimi dziećmi w wieku 5 i 9 lat - noszą go podczas czytania, przygotowań do treningów sportowych, odrabiania lekcji i tak dalej. Jedyną moją uwagą jest to, że nowe paski i zaczepy do wymiany wydają mi się dość drogie. Obsługa klienta jest jednak bardzo pomocna i cieszę się, że jest opcja rozmowy przez czat.
Drogi gadżet medyczny
Ten drogi gadżet medyczny wygląda na drogi wibrator udający coś innego. Aplikacja wymaga coraz to bardziej osobistych informacji do aktywacji. Proces zwrotu ma wiele pułapek. Żeby zwrócić produkt, trzeba odpowiedzieć na pytania i podać numer seryjny. Dlaczego? Przecież już mają ten numer. Potem zwrot musi trafić do działu zwrotów, żeby go zatwierdzić. Następnie oceniają zwrot, by decydować o zwróceniu pieniędzy. Otrzymałam zwrot pomniejszony o koszty wysyłki. Ciągle dostaję maile marketingowe od firmy, mimo zwrotu i zwrotu pieniędzy. To głównie marketing i pozyskiwanie danych.
Drogi, problematyczny design, niepoprawne wyniki
Kiedy kupiłam to urządzenie, miałam nadzieję, że poprawi moją jakość snu i ogólne samopoczucie. Niestety, okazało się zupełnie inaczej. Po pierwsze, cena jest bardzo wysoka jak na to, co dostajemy. Design urządzenia też pozostawia wiele do życzenia - jest mało atrakcyjny i dość duży, a opaska na nadgarstku jest po prostu okropna. Ale największy problem pojawiał się, gdy zorientowałam się, że urządzenie pogarszało mój rytm serca zamiast go poprawiać. Co więcej, moje sny się nie polepszyły. Jestem bardzo rozczarowana i na pewno nie polecam tego produktu moim znajomym.
Najwięcej głosów recenzja
Zakup nowego urządzenia
Czytacz dalej