Wszystkie opinie z Lidia
Review o: Morele.net
nawilżacz powietrza
12 grudnia zamówiłam dla syna, który przyjeżdża na święta, prezent - nawilżacz powietrza. Żeby było szybciej, opłaciłam dodatkowe 15,99 zł za transport (ponieważ towar kosztował prawie 700 zł, przesyłka mogła zostać dostarczona bezpłatnie). W dniu 21 grudnia (sobota) dowiedziałam się, że otrzymam przesyłkę dopiero 27 grudnia, a więc po świętach! Ponieważ syna już u mnie nie będzie, będę musiała jeszcze płacić za wysłanie mu paczki. Po przeczytaniu tych komentarzy zastanawiam się tylko, czy w ogóle otrzymam ten nawilżacz. Święta mamy zepsute... Nie polecam!
Review o: Zooplus
opóźnione zamówienie
To dopiero żart, że sklep potrzebował 2 tygodnie, żeby dostarczyć moje zamówienie do osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim. Żadnych reakcji, żadnego kontaktu, żadnego zaangażowania! Mają pieniądze od klienta, a mimo to nie są w stanie podjąć nawet najprostszego kroku.
Review o: Allianz
Zakup ubezpieczenia
Nie polecam korzystania z tej firmy, bo obsługa klienta jest beznadziejna i zamiast pomagać, to kieruje nas do punktów stacjonarnych. Dodatkowo proces składania wniosku i wysyłania go do centrali trwa strasznie długo, co jest mało efektywne dla tak znanej firmy.
Review o: InfoBus
bilety autobusowe
Ostatnio miałam fatalne doświadczenie z InfoBusem. Zamówiłam bilety na przejazd i byłam bardzo zmartwiona. Obsługa była nieprofesjonalna, ceny przesadzone za to, co dostałam, a dostawa się opóźniła o kilka godzin. Szczerze nie polecam!
Review o: avast
Zakup internetowego programu antywirusowego
Jestem poirytowany, że ciągle próbują mnie zmusić do zakupu kolejnych pakietów. Po przeprowadzeniu "diagnozy" pokazali mi fałszywe informacje dotyczące moich sterowników. Twierdzą zawsze, że są one nieaktualne i dlatego mój komputer działa wolniej. Wydaje mi się, że po prostu chcą, abym kupił więcej od nich. Nie polecam tego!
Review o: parfumdreams
Perfumy, nieuprawnione
Dostałem ten produkt i muszę powiedzieć, że wygląda i pachnie zupełnie nieprawdziwie - lepiej nie tracić na niego pieniędzy!
Review o: Airalo
Pierwszy raz w Argentynie
Przetestowałem to na moim iPhone i muszę przyznać, że naprawdę mnie zaskoczyło! Choć trochę droższe niż kupienie tradycyjnej karty na miejscu, to oszczędziłem sobie stresu związanego z jej szukaniem i aktywowaniem w sklepie.
Review o: duinrell
Zakwaterowanie w parku rozrywki
Chciałbym złożyć skargę dotyczącą pracownika (Isabel) z działu rezerwacji. Aktualnie jestem tutaj w parku do poniedziałku i od wczoraj miałem problem z Internetem. Próbowałem skontaktować się z odpowiednią firmą, ale niestety była zamknięta w weekend. Isabel powiedziała mi, że w weekendy nie pracują. Mam tutaj rodzinę, w tym córkę, która teraz nie może korzystać z WiFi. Zapytałem Isabel, czy istnieje jakieś rozwiązanie lub rekompensata za nasz pobyt, ponieważ przyszedłem tutaj, żeby odpocząć i dobrze się bawić. Na przykład, prosiłem o dodatkowy bilet do parku wodnego Tikibad lub częściowy zwrot opłaty za pobyt. Niestety, Isabel odmówiła. Zaproponowała, abym po prostu poradził sobie bez WiFi i pozwolił córce bawić się w parku zamiast korzystać z tabletu. Jako osoba, która wcześniej pracowała jako menedżer recepcji, nie mogłem zaakceptować takiej odpowiedzi. Powiedziała również, że dotychczas nie było skarg na działanie WiFi i sugerowała, abym po prostu poczekał, aż się naprawi. Zaznaczyłem, że nie ma to znaczenia, kto wcześniej był w domku, ponieważ teraz WiFi nie działa. Nie rozumiałem jej propozycji, że w cenie wstępu do parku dostałem już rekompensatę. Uważam, że jej postawa nie była przyjazna dla klienta ani pomocna. Jestem bardzo rozczarowany poziomem obsługi. Lepiej inwestować w odpowiednich pracowników niż oszczędzać na młodych osobach, które nie radzą sobie z obsługą klientów.
Review o: Marriot Bonvoy
Rezerwacja Executive Suite w hotelu w Huntington
Kiedy przyjechaliśmy do hotelu w Huntington, Wirginia Zachodnia na 2-dniowy pobyt w Executive Suite, który zarezerwowaliśmy przez Orbitz, okazało się, że nie ma dostępnych pokoi Executive Suite. Nikt wcześniej nas o tym nie poinformował, co było niezgodne z naszą rezerwacją. Zaproponowano nam pokój o niższym standardzie i zniżkę na bar, chociaż nie pijemy alkoholu. Po odmowie, zaproponowano nam inne zakwaterowanie, które również nie spełniało naszych oczekiwań. To już drugi raz z rzędu, gdy takie coś nas spotyka w tym samym hotelu.
Review o: ANSWEAR
Moje zakupy w ANSWEAR
Kupiłam sobie bluzkę online w ANSWEAR, ale niestety dostałam inny produkt niż ten, który zamówiłam. Skontaktowałam się z obsługą klienta, która przeprosiła za pomyłkę i obiecała wysłać właściwy produkt. Niestety, nawet druga paczka nie zawierała tego, co chciałam. W rezultacie zdecydowałam się zakończyć moje zakupy w tej firmie. Po prostu brak uczciwości i niezrealizowane obietnice.
Review o: mondly
Problemy techniczne
Nie potrafiłem przenieść aplikacji na nową tabletę, ale dzięki pomocy pana Efraima udało mi się to zrobić szybko i sprawnie. Jesteś wielki, Efraim! Dzięki!
Review o: Redro
Zamówienie niezgodne z opisem
Moje zamówienie, na które od dawna czekałam, niestety okazało się zupełnie inne niż opis na stronie internetowej pomimo dwukrotnego potwierdzenia przez infolinię. Próba zwrotu również była bardzo skomplikowana z ich strony. Jako zwykły klient poczułam się kompletnie zignorowana i niezrozumiana przez Redro. Nie zaproponowali żadnego rozwiązania ani nawet nie próbowali pomóc. Ogólnie komunikacja była tragiczna, a podejście do klienta bardzo niskie.
Review o: Hola
Zakup jakościowej usługi VPN
Usługa VPN, którą wybrałem, była super - darmowa, bardzo łatwa w obsłudze i pozwoliła mi wreszcie wejść na strony internetowe z Wielkiej Brytanii i Japonii, których wcześniej nie miałem dostępu.
Review o: Orsay
Moje zamówienie zwrotne
Moje zamówienie zwrotne ze sklepu Orsay nie zostało dostarczone do mnie, chociaż dowiedziałam się, że paczka wróciła do nich. Po skontaktowaniu się z obsługą klienta, obiecano mi zwrot pieniędzy, ale ostatecznie zwrócono mi tylko za jedną rzecz, nawet to za tańszą. Jesteśmy bardzo rozczarowana taką polityką firmy i uważam to za totalne oszustwo. Do dzisiaj nie otrzymałam pełnej zwrotnej sumy. Zgłoszę tę sprawę na policję, aby uzyskać sprawiedliwość.
Review o: Twisto
Znowu kłopoty
Mam problem z jednym zakupem. Zwróciłam towar i wysłałam potwierdzenie zwrotu do firmy, ale teraz dostaję informację z Czech, że nadal jestem winna pieniądze. To jest pierwszy raz, gdy mam taki kłopot z firmą. Naprawdę jestem rozczarowana obsługą klienta.
Review o: Autodoc
Zakup części samochodowej
Zabranie pakowania i przetwarzania to prawie pięć dni roboczych, co w dzisiejszych czasach jest nie do przyjęcia. Czekanie tak długo na dostawę po prostu nie ma sensu. Ale, gdy wystawiłem negatywną opinię, pracownik się odezwał i zwrócił mi koszty przesyłki, co naprawdę zwiększyło moje zaufanie do sklepu.
Review o: Crocs
trzy zamówienia, zero otrzymanych
Zamówiłem trzy razy tę samą rzecz, żeby skorzystać z wyprzedaży na pół sezonu, ale wszystkie zamówienia zostały anulowane przez sklep. Po dokonaniu zakupu od razu zostałem przekierowany na pusty koszyk, nie było nawet informacji dziękuję, ani potwierdzenia zamówienia, ani e-maila z potwierdzeniem, jak to jest na większości stron. Czuję się oszukany, nie jestem pewny, czy podanie moich danych karty debetowej było bezpieczne. Postanowiłem robić zakupy na innych stronach, na przykład Zalando, Asos itp...
Review o: Erli
Altana, zwrot, reklamacja
Nie polecam altany, brak jasnych informacji, zero reakcji na reklamacje i brak kontaktu.
Review o: sorare
Kolekcjonowanie kart piłkarskich
Obsługa klientów na Sorare to prawdziwa katastrofa. Ludzie mają wiele złych opinii o ich obsłudze, niestety muszę się z nimi zgodzić. Wygląda na to, że zewnętrzny system obsługi klienta jest zaniedbany, a agenci nie są zaangażowani i pomocni. Inni użytkownicy potwierdzają moje doświadczenia i także czują się rozczarowani obsługą klienta na Sorare.
Review o: Shop4
Kupno dodatków do gier planszowych
Sklep internetowy Shop4 to raj dla fanów gier planszowych. Znalazłem tam wszystkie dodatki do mojej ulubionej gry, nawet te trudno dostępne gdzie indziej. Co więcej, nie musiałem płacić za dostawę do Polski, co miło mnie zaskoczyło. Jednak, mimo atrakcyjnych cen, uważam że dostawa mogłaby być szybsza.
Review o: Swarovski
Mój zegarek
Oddychałam zegarkiem ze Swarovski przez lokalnego jubilera (nasz najbliższy 100+ mil stąd w Inverness). Założyłam zegarek tylko dwa razy i kryształy pod lunetą zaczęły 'łuszczyć się'. Jubiler wysłał do Swarovski, którzy naprawili zegarek i wysłali z powrotem pod zły adres. Zegarek został dostarczony do jubilera 29 lipca 2023 roku i od tego czasu śledzimy tę sprawę i niedawno dowiedzieliśmy się, że zegarek został zgubiony. 10 miesięcy telefonów, diaboliczna obsługa i zero komunikacji, a nadal czekamy na pełny zwrot pieniędzy za zgubiony zegarek i rekompensatę za zgubiony przedmiot (który był prezentem) i 10 miesięcy gonienia. Całkowicie, kompletnie absurdalne!
Review o: Otrium
buty sportowe
Postanowiłem skorzystać z promocji Otrium, bo znalazłem fajne buty sportowe w super cenach. Niestety, gdy przyszedł zamówiony towar, zauważyłem, że nie do końca zgadza się opis z rzeczywistością. Musiałem zdecydować się na zwrot. Mimo tego, muszę pochwalić Otrium za szybką dostawę i profesjonalne podejście do klienta. Mam nadzieję, że to była tylko jednorazowa wpadka i w przyszłości znowu skorzystam z usług Otrium.
Review o: Ssense
Zakup w zdrobnieniu
Mimo że trwało to wieki z tym zamówieniem (bo niby była jakaś wyprzedaż wtedy), to serwis się naprawdę postarał i zasługuje na podwyżkę. 🤍
Review o: SENDIT.PL
Pobraniowa przesyłka
Minął już ponad miesiąc od przesłania mi przesyłki pobraniowej, a do tej pory nie widzę żadnego potwierdzenia odbioru. Jest to bardzo nieprofesjonalne i wkurzające. Moim zdaniem, nie warto korzystać z tej usługi!
Review o: debitum.network
Inwestycja w Debitum.network
Inwestuję w Debitum.network od dwóch lat. Mam kilka ukraińskich pożyczek, które są niepewne, kiedy i czy w ogóle zostaną spłacone. Jednak nie mogłem ich sprzedać na czas, ponieważ Debitum nie ma rynku wtórnego. Dlatego daję platformie 4 gwiazdki głównie ze względu na regulacje, które zapewniają większe bezpieczeństwo inwestycji.
Review o: sobelia
Zakup ulubionego perfum, długi czas dostawy
Na początku miałam pewne obawy po przeczytaniu negatywnych opinii, ale postanowiłam zaryzykować zakup, i teraz nie żałuję. Zamówiłam perfumy, które nie były dostępne nigdzie indziej, a które uwielbiam. Dostawa trwała około 12 dni, ale dla mnie to nie miało znaczenia, a kiedy w końcu przyszły, byłam bardzo zadowolona. Całe doświadczenie zakupowe było perfekcyjne, więc jeszcze raz dziękuję!
Review o: Europ24
nie wiem co kupiłam wiem co zamawiałam
Zamawiałam poduszkę do spania aleosową 70x80 cm antyalergiczą w cenie 49,95 zł oraz poduszkę do spania 4 pory roku 70x 80 cm wyrób medyczny w cenie 37,95 zł.
Otrzymałam dwie identyczne poduszki 70x80 anilana/ silikon 2222 KACZAN ale uwaga! jedna w cenie 49,95 zł a druga w cenie 37,95 zł. Taką podano cenę na "fakturze", którą otrzymałam dopiero na moją prośbę , już po otrzymaniu przesyłki i wysłania moich uwag. Co ciekawe na stronie internetowej nie odnalazłam poduszek w tej cenie którą podano na "fakturze". Myślę , że przepłaciłam. Moja strata ale szkoda wzajemnych nerwów i stresu.
Ze strony sklepu nie było woli polubownego załatwienia mojego zgłoszenia , nie padło też słowo przepraszam. A ja chciałam tylko jednego, dosłanie zamówionego towaru i odebranie przysłanego badziewia... Ostrzegam prze zakupami !Review o: Promki24
E - book
Dziekuje pani Patrycji Walczak z biura obslugi klienta za poinformowanie mnie o mojej pomyłce w zamówieniu i szybki zwrot środków po anulowaniu błednego zamówienia. Po raz pierwszy spotkałam się z tak miłą i rzetelną obsługą. Pozdrawiam panią bardzo serdecznie :)
Review o: Zaful
Buty
Od dawna robię zakupy w CCC. Zamawiam na stronie CCC zawsze przesyłka dostarczona jest w szybkim terminie. W przypadku moich zwrotów sposób jest prosty. Udaje się do sklepu stacjonarnego w Kaliszu - Tęcza - Amber i zalatwiam sprawę szybki. Panie i Pan pracujący w CCC Zawsze profesjonalni Uśmiechnięci Sympatyczni Cierpliwi poświęcają tyle czasu ile potrzebuje klient żeby wszystko załatwić. Bardzo dziękuję Wszystkim Pracownikom.!!!
Review o: Promki24
Kosmetyki
Bardzo fachowe doradztwo, przesympatyczna Obsługa, szybko dostałam towar. Polecam
Review o: Saway
obuwie
opis tylko negatywny, buty zamówione 10 marca i do dziś 31 marzec nie po nich śladu, wiele razy pisałam do sklepu, otrzymuję odpowiedź, że już jutro zostaną wysłane i to się nie dzieje dziś dodzwoniłam się na infolinię, ale pani zupełnie nie potrafiła znaleźć zamówienia, a jak powiedziałam o monitowaniu wielokrotnym już, to się rozłączyła. Zaczynam wątpić czy otrzymam przesyłkę i czy zwrócą pieniądze.
NIGDY NIE POLECĘ TEGO SKLEPUPodobne doświadczenia.20 sierpnia zamówiłam ,do dzisiejszego dnia nie otrzymałam ani butów ani pieniedzy.Sprawe zgłaszam na policję
Proszę o wszystkich o kontakt niezadowolonych z tej Firmy. dziel70@tlen.pl
Analogicznie taka sama sytuacja 7 wrzesnia zlozone zamowienie 489 zl do dnia dzisiejszego brak butów
Review o: Roneberg
2 zegar,i damski i meski
Nie polecam. Kupiłam zegarki i jeden padł po 5 miesiącach, zawieszał się i zerwała się bransoletka magnetyczna, starła się emalia na zegarku i nie wyglądał atrakcyjnie, a drugi teraz po 9 miesiącach użytkowania. Przestał wibrować, aż w końcu w ogóle się nie ładuje.
Strata pieniędzy na coś takiego, żałuję że kupiłam jakikolwiek zegarek w tej firmie. Wczoraj kupiłam w sklepie z elektronika zegarek w podobnej cenie co były tamte i widzę różnicę choćby graficzna i funkcyjna... nigdy więcej tej firmy i nie polecam, pieniądze wydane w błoto a żaden nie wytrzymał nawet roku.Review o: Promki24
Książki
Szybka wysyłka , dobry kontakt, miła obsługa
Review o: Floryday
Floryday
Firma nie wywiązała się z zamówienia. Przy zakupie towar był w magazynie. Zamówienie opłacone. Po miesiącu informacja, że zamówienie jest niekompletne. Kpina. Proponują 10 % rabatu przy następnym zamówieniu. Niestety następnego zamówienia już nie będzie. Spodziewalam sie 10 % rabatu za opóznienie czyli zwrot na konto.
to sa takie gowna .oszusci towar zaplacony a polowy nie przyszlo .okradli.towar zamawiasz w grudniu przychodzi na wiosne
Review o: GERRY WEBER
zamówienia
Złożyłam w sklepie dwa zamówienia na znaczne kwoty, które opłaciłam z góry. Jak na razie dostałam dwa maile przypominające o płatności (zamówienie i zapłata z 30.11). Brak kontaktu ze sklepem. Nie ma z kim wyjaśnić sprawy. Na maile nikt nie odpowiada a przesyłek brak. Niestety pachnie to oszustwem. Nigdy więcej nie zrobię zakupów w tym sklepie i nie polecam tego nikomu.
Zamówienie: 174455 Złożone w 2021-08-08 10:51:5
Płatność: Przelewy24
Dokładnie taka sama sytuacja. Butów brak, pieniedzy nie zwrovmcono. Brak odpowiedzi na maile. Dramat