duinrell - Ogólna ocena na podstawie 22 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (22)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Mój pobyt na kempingu
Było tam sporo rzeczy dla dzieci, ale niestety toalety były brudne i zaniedbane. Miejsce na kempingu było dosyć małe.
Rezerwacja na tydzień w parku
Chciałabym ostrzec wszystkich przed rezerwowaniem w tym parku, bo można się naciąć! Mieliśmy zarezerwowane tygodniowe wakacje na lato i niestety wcześniej już zapłaciliśmy całą kwotę. Teraz z powodów osobistych musimy odwołać urlop. Według oficjalnych warunków parku, w takim przypadku jest opłata za odwołanie w wysokości 25%. To w porządku, ale teraz oni odmawiają nam nawet jednego euro z całej zapłaconej kwoty. Będziemy musieli podjąć działania prawne przeciwko nim.
Kupno biletów online
O kurczę, kiedyś przez przypadek zamówiłem bilety na niewłaściwy dzień (choć prawidłowa data, ale o tydzień za późno). Co za głupota! Natychmiast po złożeniu zamówienia zadzwoniłem, żeby to poprawić. Niestety, obsługa była nieugięta i nie chciała słyszeć o anulowaniu lub zmianie biletów. Totalna klapa!
Pretpark
No tak, faktycznie, ten park rozrywki miał potencjał, ale niestety widać tu wiele zaniedbań i brak odpowiedniego sprzątania. Ludzie wyrzucają śmieci gdzie popadnie, a mewy jeszcze bardziej to wszystko pogłębiają. Brakuje pojemników na śmieci w niektórych miejscach, farba schodzi, metal się rdzewieje, a toalety w basenie są brudne... Widać, że zarabianie pieniędzy jest ważniejsze niż dbanie o porządek i czystość. Zarządzanie to sprawa, która pozostawia wiele do życzenia. Personel jest zbyt zajęty, żeby nawet posprzątać własny pokój. Oczywiście, goście również mogliby bardziej się postarać, ale jak sobie posiejesz, takie zbierzesz.
Moje zakupy w kilku słowach
Po raz pierwszy odwiedziłem jakiś park rozrywki i powiem szczerze, że nie było tak fajnie jak się spodziewałem. Na początku chcieliśmy zarezerwować basen, ale niestety nie było już miejsc dostępnych na park rozrywki. Musieliśmy więc skorzystać z basenu wieczorem, co oznaczałoby chodzenie z mokrymi włosami na zewnątrz, co nie byłoby zbyt wygodne. Nie było możliwości zamiany rezerwacji, tylko anulacja i kupienie nowej, co trochę nas zirytowało. Wydaje mi się, że chodzi tylko o dodatkowe pieniądze. Naprawdę się zawiodłem na tej sytuacji.
Zakwaterowanie w domku letniskowym
Spędziłem tydzień w domku letniskowym i nadszedł czas pakowania. Niestety, była pewna pracowniczka, która zachowała się bardzo niegrzecznie, gdy chciałem zaparkować samochód. Stał on na moim wyznaczonym miejscu, ale ze względu na krzaki obok, musiałem go przesunąć trochę do przodu, żeby załadować resztę bagażu. Ta pracowniczka krzyczała, że muszę TERAZ wyjechać, mimo naszych próśb o zrozumienie sytuacji. Nawet, gdy zauważyłam, że inni stali na podwójnym parkingu, ona nic nie powiedziała. Złożyłem skargę, lecz została zignorowana. Byłem potraktowany bardzo źle, zwłaszcza bezczelnie, przy moich dwóch córkach. To było doświadczenie, które sprawiło, że mój pobyt w Duinrell był nieprzyjemny i zniknęła cała radość. Szkoda, że dział sprzedaży i rozrywki również zignorował moje zgłoszenie. To tyle, koniec.
Znane park
W ogólności to miejsce nie jest już tak dobre jak kiedyś... coś w tym jest, ale wydaje się, że niewiele się robi, aby to zmienić. W porównaniu do Slagharen, gdzie są chętni do wprowadzania nowości, tutaj nie widać żadnych zmian. Cena noclegów jest przesadzona, nigdy nie zapłaciłabym tyle za to. Mimo to miło spędziliśmy czas, ale raczej nie planujemy wracać. Za te pieniądze lepiej kupić bilet do Toverland i pojechać trochę dalej, żeby zobaczyć, jak może być.
Zakwaterowanie w parku rozrywki
Chciałbym złożyć skargę dotyczącą pracownika (Isabel) z działu rezerwacji. Aktualnie jestem tutaj w parku do poniedziałku i od wczoraj miałem problem z Internetem. Próbowałem skontaktować się z odpowiednią firmą, ale niestety była zamknięta w weekend. Isabel powiedziała mi, że w weekendy nie pracują. Mam tutaj rodzinę, w tym córkę, która teraz nie może korzystać z WiFi. Zapytałem Isabel, czy istnieje jakieś rozwiązanie lub rekompensata za nasz pobyt, ponieważ przyszedłem tutaj, żeby odpocząć i dobrze się bawić. Na przykład, prosiłem o dodatkowy bilet do parku wodnego Tikibad lub częściowy zwrot opłaty za pobyt. Niestety, Isabel odmówiła. Zaproponowała, abym po prostu poradził sobie bez WiFi i pozwolił córce bawić się w parku zamiast korzystać z tabletu. Jako osoba, która wcześniej pracowała jako menedżer recepcji, nie mogłem zaakceptować takiej odpowiedzi. Powiedziała również, że dotychczas nie było skarg na działanie WiFi i sugerowała, abym po prostu poczekał, aż się naprawi. Zaznaczyłem, że nie ma to znaczenia, kto wcześniej był w domku, ponieważ teraz WiFi nie działa. Nie rozumiałem jej propozycji, że w cenie wstępu do parku dostałem już rekompensatę. Uważam, że jej postawa nie była przyjazna dla klienta ani pomocna. Jestem bardzo rozczarowany poziomem obsługi. Lepiej inwestować w odpowiednich pracowników niż oszczędzać na młodych osobach, które nie radzą sobie z obsługą klientów.
Zakupy w duinrell
Bardzo drogie, mnóstwo kłopotów z funkcjonalnością, cena parkowania zdecydowanie za wysoka, długi czas oczekiwania przy zameldowaniu.
Zakwaterowanie i atrakcje
Nocleg był super wygodny, a atrakcje naprawdę fajne. Ale szczerze mówiąc, park mógłby być bardziej czysty. No i obsługa trochę mniej zaangażowana, a ceny niestety dość wysokie.
Zakwaterowanie w bungalowie dla 4 osób
Nocleg w bungalowie nie był zbyt czysty, więc musieliśmy trochę posprzątać sami. Najgorzej wyglądał grill, więc nie odważylibyśmy się go używać na miejscu. Łazienka była też problematyczna, bo temperatura wody nie była prawidłowo regulowana. Poza tym po kąpieli ciepłe powietrze nie miało gdzie uciec, bo okno w łazience nie chciało się otworzyć. Za tę cenę, którą płaciliśmy, spodziewalibyśmy się lepszego poziomu czystości i komfortu.
Wizyta w parku wodnym
W zeszłym wtorku byliśmy z rodziną w parku wodnym i nieciekawie się zaczęło. Podczas pływania zauważyliśmy coś obrzydliwego - kał w wodzie! Powiedziałam o tym ratownikowi, ale nawet po 4 godzinach nadal to samo. Brak higieny! ?
Zakup biletów na park rozrywki + basen wewnętrzny
Przez przypadek kupiliśmy bilety online na park rozrywki z basenem krytym. Kiedy się zameldowaliśmy, dowiedzieliśmy się, że nie możemy korzystać z basenu zewnętrznego. Chcieliśmy tylko popływać na zewnątrz, bo było bardzo gorąco. Po wielu rozmowach z pracownikiem ostatecznie zapłaciliśmy 120 euro za nic i nie mogliśmy wymienić biletów na ten zewnętrzny.
Pobyt na kempingu Duinrell
Planowaliśmy spędzić wakacje na kempingu Duinrell z rodziną i wnukami. Niestety, mieliśmy trochę problemów z hałasem pochodzącym od innych gości, którzy świętowali do późna. Choć starałyśmy się przestrzegać zasad, niektórzy nie mieli z tym problemu. Moja najmłodsza wnuczka miała trudności z zasypianiem z powodu głośnych dźwięków. Dopiero po Świętach sytuacja trochę się poprawiła, gdy większość hałaśliwych grup opuściła kemping. Niestety, kiedy próbowaliśmy porozumieć się z personelem, nie zawsze byli pomocni.
Wizyta w Duinrell
Moje wrażenia z Duinrell były dość zawiedzające. Mimo miłego powitania w recepcji i bezpieczeństwa na wejściu do parku, nie spełniły się moje oczekiwania. Nasz domek okazał się być dosyć starym i przesiąkniętym zapachem poprzednich gości. Otoczenie było pełne niebezpiecznych elementów, takich jak drzewa czy ostre rośliny. Mimo kilku ciekawych atrakcji, większość z nich wydawała się być przestarzała i zdominowana przez elektroniczne gry. Brakowało również atrakcyjnej oferty jedzenia, a te które były dostępne były zbyt drogie jak na jakość oferowaną przez park. Obsługa w restauracjach pozostawiła wiele do życzenia. Ogólnie rzecz biorąc, nie byłam zadowolona z mojej wizyty w Duinrell.
Rezerwacja na 21 kwietnia 2024
Kwietnia 2024
Po prostu słaba obsługa klienta tutaj. Dwa tygodnie temu powiedzieliśmy im, że nie możemy przyjechać z powodów osobistych. Ale mimo, że mieliśmy rezerwację od kilku tygodni, nie dali nam żadnej możliwości zmiany terminu. W dodatku, zadzwoniliśmy do nich dwa razy, a Isabel po prostu odłożyła słuchawkę. To jakaś kompromitacja. Później przez Messenger rozmawialiśmy z Laurą, która stwierdziła, że mimo wszystko nasze bilety przepadły. Cała sytuacja jest po prostu nie do pomyślenia, w 2024 roku.Rezerwacja kempingu
Rezerwacja kempingu poszła gładko i szybko, ale kiedy dotarliśmy na miejsce, byliśmy trochę zawiedzeni. Miejsce, które zarezerwowaliśmy, było już zajęte przez maszyny budowlane, więc byliśmy nieco rozczarowani. Po interwencji w recepcji zaproponowano nam inne miejsce z prywatną toaletą, ale musieliśmy zapłacić dodatkową opłatę. Nikt nie przepraszał za to, że nasze pierwotne miejsce nie było dostępne, a nasze pieniądze już były wpłacone, więc szkoda.
Zakup czterech biletów na popołudniowe pływanie
Zamówiłem cztery bilety na popołudniowe pływanie, ale niestety musieliśmy odwołać wyjazd, bo mój siostrzeniec złamał sobie rękę. Już wcześniej poinformowałem o tym firmę, ale niestety nie byli skorzy do anulowania rezerwacji lub zmiany terminu. Chcieliśmy przesunąć naszą wizytę na późniejszy termin, ale obsługa klienta nie była pomocna i nie chciała nawet obniżyć ceny biletów. To bardzo przykre, że nie dało się znaleźć kompromisu. Zdecydowaliśmy się, że już więcej do tej firmy nie wrócimy. Trzeba zaakceptować stratę ponad 100 euro...
Rezerwacja na kempingu
Podczas rezerwacji na kempingu warto mieć na uwadze, że nie ma opcji zmiany daty. Brak elastyczności i współpracy personelu obozowiska sprawił, że na pewno nie skorzystamy z tej opcji ponownie.
Zakwaterowanie w parku rekreacyjnym
Pojechałam właśnie do tego parku rekreacyjnego po długim czasie i niestety zauważyłam, że wiele rzeczy się pogorszyło. Jedynym dobrym elementem tam jest basen, który moim zdaniem jest jednym z najlepszych w kraju, choć trochę za drogi.
Najwięcej głosów recenzja
Rezerwacja na kempingu
Jak myślisz, jak ważna jest jakość obsługi klienta na kempingu? Dla mnie jest to kluczowy element w każdej branży. Gdy jestem gościem na kempingu, lubię mieć pewność, że persone... Czytacz dalejPrzez: katarzyna