Wszystkie opinie z Dominika

  • Review o: Novakid

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Lekcje angielskiego z Novakid

    Z lekcji w Novakid korzysta mój ośmioletni syn. To co najbardziej podoba mi się w Novakid to elastyczność w doborze dni, godzin lekcji, nauczyciela, jak i decyzji kiedy kontynuować subskrypcję. Jest ogromny wybór nauczycieli, którzy świetnie prowadzą lekcje. Mój syn ma już swoje dwie ulubione nauczycielki, z którymi ma lekcję. Jeśli mamy trochę czasu po prostu siadamy do harmonogramu i ustalamy lekcję, czasami robimy to dosłownie na pół godziny przed lekcją. Świetne jest też to, że z jakim nauczycielem się nie ma lekcji zawsze jest kontynuacja wcześniejszego materiału. Jest sporo materiałów do wykonywania ćwiczeń z lekcji.
    Do Novakid dołączyłam z polecenia, teraz sama śmiało mogę polecić tą szkołę języka angielskiego.

    Dzień dobry!
    Wyrażamy naszą szczerą wdzięczność za Twoją recenzję!
    To właśnie opinie takie jak Twoja sprawiają, że nasza praca jest tak satysfakcjonująca ⭐


  • Review o: Komfort

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kuchnia

    Uwaga! W razie jakichkolwiek reklamacji przygotujcie się na chaos, nerwy oraz brak wypłaty ewentualnych środków z tytułu reklamacji. Najlepiej zastanówcie się przed zakupem czy aby na pewno chcecie dokonać go w tej firmie.

    Zamówiłem kuchnię za prawie 10.000 zl. Pominę początkowe problemy które i tak kosztowały juz wtedy dużo nerwów bo chcę was dzisiaj przestrzec przed inną bardzo nieuczciwą praktyką - dotyczącą reklamacji w tym sklepie.

    Fronty do kuchni niestety znacznie różnią się od siebie odcieniem, przez co kuchnia wygląda paskudnie (część jest biała a część jest szara). Złożyłem w ciągu 7 dni od daty dostarczenia stosowną reklamację i poprosiłem o zwrot części zapłaconej sumy z uwagi na to że kuchnia była kupiona z dostawą za granicę a ja nie mam możliwości zwrotu frontów do sklepu. Dodatkowo brakowało części do szuflady.

    Komfort rozpatrzył reklamację i 30 marca przyznano mi 1100zl rekompensaty (mimo iż prosiłem o wyższą rekompensatę w kwocie 1800 zl z uwagi na fakt ze wiekszosc frontow byla albo uszkodzona albo o zlym odcieniu) oraz obiecano dosłać brakujące części do szuflady.

    Tyle na papierze, a jak wygląda sytuacja w praktyce? Mamy prawie 30 czerwca a tutaj:
    - środki z rekompensaty nie zostały do dzisiaj przelane,
    - część do szuflady (2 mocowania na śrubki, przesyłka wielkości zwykłego listu) nie zostaly pomimo bardzo wielu próśb wysłane do mnie za granicę, musiałem koniecznie znaleźć osobę w polsce, która mi te części dowiozła do niemiec
    - na chwilę obecną rozmawiałem telefonicznie z centralą w Łodzi + 2 razy z call center Komfortu + wysłałem kilka maili do Dyrektora Komfortu pana Kiestrzynia + kilka maili do centrali Komfortu + kilka maili na adresy reklamacyjne sieci + prosiłem kilka razy o odpowiedź koordynatorów ds. reklamacji. WSZYSTKO BEZSKUTECZNIE, ZOSTAŁEM PO PROSTU PRZEZ KOMFORT OLANY, A MOJE PIENIĄDZE Z REKOMPENSATY SĄ PRZETRZYMYWANE!

    Straciłem przez tą sytuację bardzo dużo nerwów oraz zdrowia.

    Jedna ręka w tej sieci nienwie co robi druga!

    Nadmienię że sklep w Bolesławcu w którym kupowałem meble od początku wiedział, że kupuję je za granicę i niejednokrotnie pytałem czy w razie reklamacji nie będzie problemów. Kilka razy zapewniano mnie (także pisemnie przez E-Mail) że w razie reklamacji nie będzie zednych problemów.

    Uważajcie i dobrze zastanówcie się przed zakupem w tej sieci a już w szczególności jeśli chodzi o zakupy na kwotę powyżej 1000 zl !

    Ja również nie polecam i mam podobne odczucia. W Salonie Sprzedaży informują, że reklamacja glazury, na którą czekaliśmy nie uzgodnione wcześniej, 3 dni, a prawie dwa tygodnie (była na stanie, ale nie było jakichś dokumentów, które upoważniłyby do ich zakupu i odbioru), to jeszcze przed złożeniem reklamacji zostałam poinformowana, że będzie ona rozpatrzona po dwóch dniach - naiwnie uwierzyłam, i czekam już 13 dzień, a na Infolinii, w Salonie Sprzedaży i drogą mailową cały czas otrzymuję zupełnie sprzeczne informacje co do etapu mojej reklamacji. Teraz wydaje się, że Komfort będzie po prostu sprawę odwlekał, ponieważ po zeszłotygodniowej rozmowie na Infolinii i dosłaniu zdjęć, których podobno trafiły do spamu i Komfort nie otrzymał i wczorajszej wizycie w sklepie, gdzie powiedziano mi, że już wszystkie zdjęcia są i muszę czekać na decyzję, dostałam kolejnego maila, że nie mają zdjęć kartonowych opakowań po glazurze - jest to moim zdaniem celowe działanie, aby po 14 dniach poinformować mnie, że reklamacja będzie trwała kolejne 14 dni, bo Komfort nie otrzymał zdjęć.

    Zamrożone pieniądze i brak należytej komunikacji - dlatego nie polecam


  • Review o: Sun&Snow

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wynajem apartamentów

    Wynajmowaliśmy apartamenty nad morzem i pierwszy raz spotkaliśmy się z opcją kaucji przez preautoryzację. Będąc już w biurze chcieliśmy dowiedzieć się więcej na ten temat. Pytaliśmy na jakiej zasadzie się to odbywa, niestety podano nam błędne informacje. Powiedziano nam, że do trzech dni po wymeldowaniu otrzymamy zwrot na konto. Po powrocie z wakacji zastanawialiśmy się gdzie nasze pieniądze. Bank przekazał, że mają na to aż 31 dni. To nie jest fair wobec klientów. Następnym razem będziemy wiedzieli żeby nie korzystać z usług tej firmy ponieważ nie lubimy krętactwa.


  • Review o: Neonet

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Pralko suszarka

    Zamówiona pralko suszarka mimo statusu na stronie "dostępna w ciągu godziny" po złożeniu zmówienia nie dotarła w ciągu tygodnia .28.06 zamówione, 4.07 dotarł inny sprzęt- to nawet nie była pralko suszarka, otrzymałam inf. MOŻE uda się dostarczyć do końca tyg zamówiony towar . Jeśli ktoś ma anielską cierpliwość można dzwonić na infolinię (może uda się połączyć w mniej niż 30 min ale tak nie mają bieżących informacji o zamówieniu). Teraz ciekawa jestem jak długo będę oczekiwać na zwrot pieniędzy- zamówienie anulowałam - nie zamierzam tracić kolejnego tygodnia - nie ma nawet pewności, że tym razem uda im się dowieść zamówiony sprzęt. Szkoda czasu, nerwów, pieniędzy na neonet.


  • Review o: Kiwi

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    loty

    Kupiłam bilet do Mediolanu przewoźnik anulował lot powrotny, opcja którą mi zaproponowano to dopłata 480 zł dodatkowo do ceny biletu. Poprosiłam o zwrot kosztów bądź jakąkolwiek rekompensatę ... nie otrzymałam nic w taki sposób przepadło 900 zł. Nie polecam.


  • Review o: AuchanDirect

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakupy z odbiorem w sklepie

    Nigdy więcej.
    Po opłaceniu produktów dostałam maila z informacją, ze zakupy będą do odbioru dn. 19.04 w godzinach 15:00-21:00 więc pojechałam po nie o 16:00. Panie z informacji powiedziały mi, ze one nic nie mają i trzeba czekać na SMS od kuriera, że przesyłka jest na miejscu. W mailu nie było nic o żadnym SMS. Wróciłam zła do domu. O 17:00 dostałam SMS ze moja paczka jest w drodze. Pomyślałam „Ok, pewnie zaraz napiszą ze gotowe do odbioru”. Godzina 20:15 a SMS brak. Zadzwoniłam na infolinie i okazało się ze zamowienie jest już do odbioru…
    -„Aha, ok… czyli to był pewnie ten SMS…”
    Pojechałam po zakupy. Pani z informacji przekazuje mi parę podartych papierowych zawiniątek ( do tego stopnia, ze produkty z nich wypadały). A przecież zapłaciłam dodatkowo za pakowanie! Masakra. Jeszcze każą płacić z góry, już wiem dlaczego.


  • Review o: DSTREET

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Płaszcz/kurtka damska INKA PREMIUM Bezowa TY3149

    Nie polecam tego sklepu, kupiłam kurtę za prawie 400zł po czym przy rękawie zaczęła się pruć po ubraniu ze 3 razy. Po jednym wypraniu zgodnie z zaleceniami na metce ten materiał w środku ( puch) posklejał się w jakieś kule i zaczęło to okropnie wyglądać oraz nierównomiernie grzać, na koniec wyrwała się napa do zapinania kurtki więc zgłosiłam już w końcu reklamację- oczywiście nie została uznana ponieważ " Dodatkowo, pragnę dodać, że uszkodzenia odzieży powstały w wyniku
    świadomego jej użytkowania"- info od Pani Pauliny. Oczekiwałam trochę lepszej jakości za takie pieniądze, gdyby mi zależało na tandetnej kurtce poszłabym kupić ją w sinsay za 100 a nie 400zł...


  • Review o: TAPE À L'OEIL

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Ubranka, pieluszki. Zabawka

    Z całego serca NIE POLECAM, tego sklepu. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Produkt fatalnej jakości, rozpadł się po pierwszym praniu w niskiej temperaturze. Brak jakiejkolwiek reakcji ze strony sklepu. Kilkaset złotych utopione w słabych produktach.


  • Review o: Media Expert

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Telewizor z usługą montażu

    Jak stracić czas, pieniądze i zwiększyć ryzyko uszkodzeń podczas montażu?

    Odradzam korzystanie z usługi montażu oferowanej przez Media Expert, a także dokonywania zakupów w sklepu Media Expert z powodu niskiego poziomu obsługi klienta w przypadku komplikacji po „odejściu od kasy”.

    Panowie, którzy przyjechali na montaż telewizora, nie posiadali podstawowej wiedzy dotyczącej wiercenia w płytach z betonu architektonicznego. Materiał na ścianie był zgłaszany przed zakupem usługi montażu i dostaliśmy potwierdzenie, że to nie problem. Mimo że na każdej pierwszej stronie w internecie jest napisane, że w takich płytach nie wierci się z udarem i mimo naszej uwagi, aby udaru nie włączać, Pan montażysta to zrobił i spowodował pęknięcie płyty betonowej na ścianie. Krótko stwierdził, że są ubezpieczeni, że to żaden problem, bo to zgłoszą i szybko nam to naprawią z ubezpieczenia. Spakowali się, pojechali, Media Expert umyło recę, a my zostaliśmy ze sprawą u ubezpieczyciela, która będzie się ciągnąć miesiącami.

    Po miesiącu od incydentu Media Expert uchyliło się od odpowiedzialności, odmawiając podjęcia się ponownego montażu i jakiejkolwiek rekompensaty. Od incydentu do odmowy ponownego montażu minęło ponad 3,5 tygodnia, a odpowiedź uzyskałam dopiero po wielokrotnych telefonach z mojej strony. Komunikacja ze strony Media Expert praktycznie zerowa (kierownik sklepu myślał, że komunikacją zajmie się dział reklamacji, w dziale reklamacji nie mieli dostępu do takiego incydentu i się tym nie zajmowali). Przerzucanie odpowiedzialności pomiędzy działem reklamacji z infolinii a kierownikiem sklepu (kierownik sklepu jako jedyny kontakt podaje infolinię, na infolinii mówią, żeby dzwonić do sklepu, w sklepie kierownik mówi, że oni się tym nie zajmują) . Brak możliwości uzyskania konkretnych informacji, zasłanianie się brakiem uprawnień i procesami w firmie. Procesy wyglądają zatem tak: panowie montażyści incydentu nie zgłosili. Musiałam osobiście jechać i zgłaszać szkodę na miejscu w sklepie razem z dostarczaniem zdjęć. Rzeczoznawca, który przyjechał ocenić szkodę, nie posiadał żadnych informacji, które przekazałam Media Expert w temacie oczekiwań i okoliczności samego incydentu. Proces w Media Expert w przypadku uszkodzenia mienia klienta z powodu błędu montażysty polega na tym, że Media Expert przekazuje sprawę do ubezpieczyciela i od tej pory nie zajmuje się już tą sprawą, do czasu wizyty rzeczoznawcy nie można szkody ruszać, następnie Media Expert odmawia dokończenia usługi montażu i proponuje zwrot kosztu usługi montażu, ale nie może wykonać przelewu, tylko żąda ponownej wizyty w sklepie celem zrobienia zwrotu gotówkowego.

    Jaki jest zatem efekt skorzystania z usługi profesjonalnego montażu Media Expert? Uszkodzone mienie klienta, sprawa w toku u ubezpieczyciela (od wizyty rzeczoznawcy ubezpieczyciel ma maks. 90 dni na wycenę szkody, czyli w najgorszym wypadku będą to w sumie prawie 4 miesiące od incydentu łącznie z czasem oczekiwania na rzeczoznawcę), stracony czas na telefony, aby dowiedzieć się, że nikt nic nie wie i nie może, bo nie ma uprawnień, czas poświęcony na wizyty w sklepie, bo procesy nie działają albo uprawnienia pracowników nie są wystarczające, koszty paliwa na dojazdy do sklepu i brak możliwości korzystania z produktu. Przyczyna uszkodzenia: wiercenie z udarem w płycie, co nie powinno się zdarzyć podczas wykonywania usługi przez osobę przeszkoloną do wykonywanej pracy polegającej na montażu telewizora na ścianie.

    Jestem rozczarowana tak niskim poziomem jakości w obszarze obsługi klienta w przypadku wystąpienia incydentu spowodowanego brakiem podstawowej wiedzy pracownika wykonującego montaż.


  • Review o: Neonet

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Lodówka

    Zakupiłam lodówkę, która przyjechała do mnie uszkodzona. Na przyjazd firmy transportowej czekam już ponad miesiąc. Lodówki nie mogę użytkować - bo przeznaczona jest do zwrotu, a pieniędzy nie mam. Po miesiącu zadzwonili do mnie z prośbą o opinię na temat transportu..szkoda że nie kontaktują się w sprawie odebrania uszkodzonego sprzętu. Żadnej odpowiedzi na maile, brak osoby odpowiedzialnej, brak osoby do kontaktu, a w sklepie tylko rozkładają ręce. Nieprofesjonalnie, nieodpowiedzialnie, bardzo się zawiodłam, odradzam z całego serca!


  • Review o: Pet Homer

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Hotel dla psa

    Bardzo polecam!


  • Review o: Proline

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Monitor Lenovo

    Same pozytywy. Nic dodać, nic ująć. Jeśli kupować tylko u Proline


  • Review o: HelloPrint

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    plakaty

    Bardzo fajna firma. Jest to drukarnia internetowa o bardzo szerokim zakresie usług związanych z drukiem. Poczynając od klasycznych druków marketingowych jak plakaty czy ulotki i banery po druki na gadżetach takich jak kubki, ręczniki, balony. Firma jest profesjonalna i oferuje również personalizowane artykuły z kategorii hospitality. Ponadto można u nich też zamówić personalizowane gadżety takie jak koszulki, przypinki, smycze, kalendarze i tego typu rzeczy i nawet rzeczy związane z bezpieczeństwem w miejscu pracy, takie jak kamizelki odblaskowe czy kaski. Osobiście zamówiłam u nich wydruk plakatów w dużym formacie i jestem bardzo zadowolona z usługi. Obsługa jest miła i profesjonalna i nie było żadnych problemów z przesyłką. Polecam.


  • Review o: footshop

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    buty sportowe

    Mam bzika na punkcie butów sportowych. Mogłabym wypełnić nimi całe mieszkanie jakby mnie było na to stać. Moja kolekcja powoli rośnie i dzięki temu sklepowi internetowemu urośnie chyba trochę szybciej, co może być bolesne dla mojego portfela. Uwielbiam ten sklep ze względu na ogromny wybór butów, ale maja też bardzo fajne ubrania sportowe, dla dorosłych i dla dzieci. Niedawno kupiłam u nich buty Adidasa, różowe, są przepiękne i nie mogę przestać na nie patrzeć. Co do jakości, nie było żadnych wątpliwości, ale tylko potwierdzę, że jest najwyższa, jak zwykle od Adidasa. Nie napotkałam, żadnych problemów z płatnością i z dostawą. Bardzo fajnie, że jest możliwość opłaty za pobraniem, lubię mieć tą możliwość.

    czy buty są oryginalne? czekam na odpowiec


  • Review o: Hola

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    VPN

    Ocena ryzyka cybernetycznego może wydawać się zbyt pracochłonna i nie zbyt konieczna dla prywatnych użytkowników, ale nie wiesz nawet, ile możesz stracić nie biorąc pod uwagę takiego ryzyka. Mi otworzył oczy na ten problem przyjaciel, który pracuje jako informatyk w dużej firmie. Nie zdawałam sobie sprawy jak pożądane są pewne informacje takie jak dane klientów czy moje osobiste, informacje o płatnościach, konta w mediach społecznościowych i tym podobne. Hakerzy potrafią z łatwością dobrać się do tego wszystkiego. Wiedziałam, że te informacje są ważne, ale nie wiedziałam jak często się je wykrada i jak poważne tego mogą być konsekwencje. Skoro inwestuję w alarm antywłamaniowy powinnam też zainwestować w ochronę przed cyber kradzieżą. Hola proponuje VPN w bardzo korzystnej cenie. Polecam!


  • Review o: Hola

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    VPN

    Ocena ryzyka cybernetycznego może wydawać się zbyt pracochłonna i nie zbyt konieczna dla prywatnych użytkowników, ale nie wiesz nawet, ile możesz stracić nie biorąc pod uwagę takiego ryzyka. Mi otworzył oczy na ten problem przyjaciel, który pracuje jako informatyk w dużej firmie. Nie zdawałam sobie sprawy jak pożądane są pewne informacje takie jak dane klientów czy moje osobiste, informacje o płatnościach, konta w mediach społecznościowych i tym podobne. Hakerzy potrafią z łatwością dobrać się do tego wszystkiego. Wiedziałam, że te informacje są ważne, ale nie wiedziałam jak często się je wykrada i jak poważne tego mogą być konsekwencje. Skoro inwestuję w alarm antywłamaniowy powinnam też zainwestować w ochronę przed cyber kradzieżą. Hola proponuje VPN w bardzo korzystnej cenie. Polecam!