Wszystkie opinie z Aleksander

  • Review o: Vida XL

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    rozwiązanovidaXL Rama łóżka, czarna, metalowa, 120 x 200 cm

    Nie polecam, czysta katastrofa, oni nie uznają istnienia gwarancji a jako propozycję dostałem 10% zwrot kosztów, to jakiś żart w świetle prawa konsumenta w UE, poczułem się jak w Polsce w latach 70-tych

    Dzień dobry Aleksandrze, Dziękuję za pozostawioną opinię. Przykro mi, że łóżko uległo uszkodzeniu. Skontaktuję się z Tobą i pomogę w reklamacji produktu. Z poważaniem Anna vidaXL


  • Review o: Vida XL

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    vidaXL Podwyższona donica gabionowa

    Polecam.
    Wszystko jest dobrze od zamówienia do dostawy.
    Fajne produkty. Jestem bardzo zadowolona.

    Szanowny Kliencie,
    Nie możemy Ci wystarczająco podziękować za miłe słowa na temat naszych usług.
    Twoja recenzja wiele dla nas znaczy i daje nam znać, że jesteśmy na dobrej drodze.
    Nie mogę się doczekać ponownego zobaczenia wkrótce i jeszcze raz dziękuję!
    Serdeczne pozdrowienia,
    Józefina

    poczekaj aż się coś zepsuje i spróbujesz skorzystać z gwarancji, czeka cię gorzkie rozczarowani


  • Review o: BatteryUpgrade

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bateria do Odkurzacza Philips

    Zamówiłem Baterie i jej nie dostałem , numer paczki ponoć nadanej przez Pocztex nie był prawidłowy, na maile firma odpowiada robiąc z klienta idiotę z cyklu "nawet jeśli numer paczki nie działa to i tak jest dowodem wysyłki" albo poczekaj miesiąc i wtedy napisz i podejmiemy odpowiednie kroki - na żądanie zwrotu pieniędzy napisali że przecież wysłali paczkę i nie można anulować zakupu - generalnie albo oszuści albo partacze - bardzo odradzam zakup , podejście do klienta -10 pkt , jakby można było dać ujemne gwiazdki to bym to zrobił


  • Review o: Erli

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Koszulka

    OSTRZEGAM przed zakupami na Erli.pl Firma Erli.pl jest platformą, która nie zapewnia ŻADNEJ ochrony kupującemu w przypadku, gdy pojawią się problemy z otrzymanym towarem. W moim przypadku sprzedawca wysłał towar niezgodny z opisem produktu, po czym odciął się od odpowiedzialności w absurdalny sposób. Nieuczciwy sprzedawca to jedno, ale od platformy zakupowej oczekiwałbym wsparcia w takiej sytuacji, natomiast tak wyglądała odpowiedź od Erli.pl:

    "Dzień dobry,

    dziękujemy za wiadomość. Rozpatrzenie reklamacji odbywa się po stronie sprzedającego. To sklep jest odpowiedzialny za przyjęcie, rozpatrzenie i dalsze procesowanie reklamacji. Erli.pl jako platforma nie jest stroną umowy i nie mamy możliwości ingerencji w reklamowany produkt ani wpływu na decyzje podjęte przez sprzedającego. W przypadku uwag dotyczących decyzji reklamacyjnej można skonsultować sytuację z UOKiK. Specjaliści udzielą porady w sprawie dalszego postępowania oraz przedstawią prawa i obowiązki dla dwóch stron umowy."


  • Review o: Atlas For Men

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Swerty T-shirty golfy

    Piszę tą opinię tylko i wyłącznie, aby ostrzec potencjalnych klientów. Ogólna moja opinia o nich jest taka: jeżeli zamówienie dotarło i jest z nim wszystko w porządku to się ciesz, ale jeżeli coś jest nie tak to nie licz na profesjonalną obsługę. Obsługa klienta to jakiś żart - są to kompletni ignoranci, a kontakt z nimi jest tragiczny. Nie można się do nich dodzwonić, a na maila odpisują minimum po 5 dniach (mimo deklarowanych 48h), chyba, że pogrozi się policją to wtedy od razu ... W ostatnim czasie robiłem u nich kilka zamówień i miałem 3 problemy. 1. W jednym zamówieniu miałem 3 produkty, ale otrzymałem tylko 2 produkty. Jednak na fakturze miałem zaznaczone, że towar zostanie wysłany do końca roku, czyli sprzedają produkt, którego nie mają ... Ostatecznie otrzymałem brakujący produkt po 9 dniach od daty zamówienia ... 2. Podobny problem jak w punkcie 1, ale w tym przypadku miałem 2 produkty w zamówieniu i otrzymałem tylko 1 produkt, a na fakturze nie było zaznaczone, że produkt zostanie wysłany później. To oznaczało, że nawet paczki nie potrafią prawidłowo spakować i w systemie widnieje, że wszystko zostało wysłane prawidłowo ... Ostatecznie po licznych próbach kontaktu (właściwie to tylko mailowo można się z nimi skontaktować i jest długi czas oczekiwania zanim z łaski odpiszą) otrzymałem brakujący produkt po 17 dniach ... Dodatkowo paczkę otrzymałem pocztą polską (czego staram się zdecydowanie unikać), a nie tak jak zamawiałem do paczkomatu Inpost. Całe szczęście, że nie musiałem w jakiś sposób udowadniać ich partactwa ... Może najlepiej robić zamówienia po 1 produkcie, aby przypadkiem się nie pomylili? 3. Najbardziej absurdalne co mnie mogło spotkać: zamówienie ma 3 produkty, otrzymuję 2 produkty z zaznaczeniem, że otrzymam ten brakujący produkt do końca roku. Po 23 dniach od zamówienia otrzymuję informację, że produkt nie będzie już dostępny i mam dwie możliwości: wybór innego produktu lub zwrot pieniędzy. W związku z tym poszukałem na ich stronie odpowiednio cenowo produktu i wysłałem im wiadomość, że chcę ten produkt w zamian. I myślałem, że już wszystko będzie ok, ale oczywiście się myliłem - po ponad 8 dniach dostaję od nich wiadomość, że im się odwidziało i jednak mogą tylko zwrócić pieniądze, co podobno już uczynili ... Nie napisali mi nawet w jaki sposób ten zwrot się odbędzie, ani nie poprosili o numer konta i dodatkowo odebrali mi możliwość wymiany produktu mimo, że wcześniej pisali, że mogę tak zrobić - czy oni są normalni? No nic ja dalej do nich pisałem, że chce otrzymać produkt zamienny tak jak pisali i po kolejnym tygodniu dostałem informację, że zwrot niby został już wysłany, więc nie mają już możliwości wymiany ... Wszystko ładnie pięknie, ale nadal nie wiedziałem w jaki sposób ten zwrot wykonali, a o numer konta nie pytali ... Wysłałem, więc kolejną wiadomość z ponagleniem wyjaśniającym jak oni to wysyłają, a jak mnie oszukują to zgłaszam sprawę na policję. W kolejnym dniu była już prawdziwa petarda - najpierw dostałem informację, że mój zwrot zostanie wysłany przekazem pocztowym, co jest absurdem w dzisiejszych czasach, natomiast dosłownie po kilku sekundach dostałem informację, że poczta polska odrzuciła mój przekaz pocztowy i mam się kontaktować z "Biurem Obsługi Klienta". To już był kompletny absurd, a poza tym z kim ja się kontaktuje? Chociaż biorąc pod uwagę jak wygląda ten kontakt to rzeczywiście ciężko to nazwać "Biurem Obsługi Klienta". Wysłałem im kolejną wiadomość ponaglającą, aby wyjaśnili całą sytuację z groźbą o zgłoszenie na policję. Po 3 dniach otrzymałem skopiowaną jedną z poprzednich wiadomości, że zwrot został wysłany i nie mogą już wysłać produktu zamiennego, w ogóle nie odnosząc się do tego, że przed chwilą mnie informowali, że mój zwrot został odrzucony ... W tym samym dniu po mojej wiadomości łaskawie poinformowali też o kwocie na jaką ten zwrot był - 22,46 zł. Ostatecznie zwrot otrzymałem tydzień, po rzekomym nadaniu przekazu pocztowego, ale po ponad 44 dniach od daty zamówienia ... Podsumowując najpierw dają możliwość wymiany produktu na zamienny, następnie zabierają mi tą możliwość oferując tylko zwrot nie informując o tym w jaki sposób ten zwrot zostanie wykonany, ani na jaką kwotę on jest, następnie po wielu wiadomościach z łaski informują, że "żyją w średniowieczu" i zwrot na śmieszną kwotę 22,46 zł (który mogą wysłać na numer konta, który im podałem) będzie wysłany przekazem pocztowym, a po kolejnym ponagleniu informują o kwocie. To jest po prostu żałosne. Były to moje pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie i jeżeli nie chcecie się denerwować i przeżywać tego co ja to też Wam zdecydowanie odradzam zakupów w tym sklepie (gdybym miał możliwość to nie dałbym żadnej gwiazdki).

    Potwierdzam.
    W moim przypadku prawie w 100% pokryło sie z w/w opinią .Co to za firma . Tragedia. Jak w 21 wieku cos takiego funkcjonuje.
    Zamiast wymiany po dwóch miesiacach przysłali zwrot środków.
    Zasugerowali ponowny zakup, oczywiście ceny uległy zmianie in plus ca 100%.
    Nie wierzcie w to co piszą na swojej stronie.

    Trzeba być bezmózgowcem żeby płacić z góry, ponieważ część produktów znika im po prostu z magazynu i nie mogą tego towaru dostarczyć. Ja kupuje u nich w i e l e lat i nigdy nie było żadnego problemu no ale jestem człowiekiem myślącym !


  • Review o: Atlas For Men

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    buty

    Bandycka firma, omijać z daleka, mam potwierdzenia od przelewy24 że uiściłem dwie wpłaty za buty, jeden zwrot otrzymałem, natomiast drugiego nie. Wysyłam potwierdzenie przelewu które otrzymałem, to firma Atlas twierdzi że opisowego nie uznają i chcą w pdf, czyli w dokumencie którego przelewy24 nie wystawiają. Klienta traktują jak idiotę, możesz pisać, wysyłać dwadzieścia razy to samo i tak twierdzą że nie dostali albo że musi być w pdf.
    Jeśli lubisz tracić swoje pieniądze to śmiało, kupuj w Atlas, żenująca firma, żenujące podejście do klienta, żałuję tylko jednego, że przed zakupem nie poczytałem opinii w internecie na ich temat. Drugi raz nie popełnię tego błędu i nie zamówię u nich, nie wiem co dalej z moimi pieniędzmi, ale nie odpuszczę.
    Ostrzegam przed złodziejami !

    kupuję od wielu lat tylko w tej firmie,/ciuchy,buty itd/ zawsze płacę przy odbiorze, nigdy nie było żadnych problemów ocenianie Atlasu For Men jako firmę bandycką i żenującą jest zwykłym c h a m s t w e m i tylko prymityw mógł to napisać !


  • Review o: Uniqskills

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kurs

    Naciąganie pełną parą. Brak wysłanej faktury na zamówiony kurs wiec opłaty nie uiściłem, oczywiście żeby namówić na kurs to tysiąc telefonów, ale juz po akceptacji brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą, telefonicznego czy mailowego, nikt nie odpowiada. Dochodzą tylko listy, ze w przypadku braku zapłaty (za coś z czego w ogólne nie skorzystałem, ponieważ kurs jest niedostępny) zostanę obciążony kosztami windykacji. Przestrzegam, nie realizujcie żadnych zamówień z tą firmą!


  • Review o: Poczta Kwiatowa

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bukiet na dzień matki

    Spóźniona dostawa (o dzień) produkt niezgodny z opisem, kwiaty nieświeże, brak kontaktu z obsługą, reklamacją nieuwzgledniona.
    Jedyny pozytyw to bardzo miły kurier.

    Kwiaty kupione, dostawy nigdy nie było. Pieniądze przepadły, na reklamacje nikt nie odpowiada. BANDA ZŁODZIEI!@@


  • Review o: Redro

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bardzo dobra jakość i precyzyjne wykonanie.

    Bardzo dobra jakość i precyzyjne wykonanie.


  • Review o: Fly

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Super kontakt

    Mam jak najlepsze doświadczenie z tą firmą. Nie wiem czy miałem szczęście trafić nie tylko na perfekcyjną i pełną zrozumienia panią Ewę, czy wszyscy tej firmy konsultanci są na tak wysokim poziomie, ale to, co mnie spotkało było bardzo sympatycznym przeżyciem. Na wycieczkę Fascynująca Kapadocja uzbierało nas się 16 osób, bo miejsce super piękne, a cena atrakcyjna. Wiadomo, że ile osób tyle oczekiwań. Pani Ewa niezwłocznie, z ogromną cierpliwością odpowiadała na wszystkie pytania, a był moment, że nawet posłużyła pomocą w porozumieniu z organizatorem wycieczki. Same plusy dla firmy, ale na taką opinię o Fly. pl zapracowała wspomniana pani. Z pozdrowieniami, Aleksander z Kielc, który grupę reprezentował.

    Odradzam! Obiecano nam 5* hotel na Dominikanie a dostalismy 3 *… totalnie nieprofejsjonalni … w tej chwili gdy mamy problem juz nie sa tacy zaangazowani jak przy sprzedazy….
    Oszukuja i klamia zwlasza Pani Justyna S.