oneplus - Ogólna ocena na podstawie 20 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (20)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakup bez wysyłki pomimo DOWODU płatności z banku
Zamówiłem coś przez internet i zapłaciłem za to online. Dostałem email z potwierdzeniem płatności od banku. Ale teraz firma twierdzi, że nie dostała mojej wpłaty i nie wysyła mojego zamówienia. To jakaś bzdura! Istne oszustwo!
Zakup nowego telefonu
Telefon jest naprawdę fajny, ale niestety obsługa po sprzedaży pozostawia wiele do życzenia. Już mam pięć telefonów z tej firmy, zaczynając od czasów OnePlus 2. Kiedy niestety zepsuł mi się telefon, oferta na wymianę ekranu była okropna.
Zegarek Oneplus Watch 2
Kilka tygodni temu zakupiłem zegarek Oneplus Watch 2 i bardzo mi się spodobał. Niestety, ładowarka przestała działać po krótkim czasie. Skontaktowałem się z obsługą klienta i poprosili mnie o przesłanie nagrania, co zrobiłem. Potem poprosili o zwrot zegarka, ale uznałem to za zbędne, bo sam zegarek działał dobrze, to tylko ładowarka była uszkodzona. Naciskałem, że powinni przesłać mi nową ładowarkę, ale było nieporozumienie. Po rozmowie telefonicznej i mailowym potwierdzeniu, że wyślą mi nową ładowarkę, jednak do tej pory nie dostałem żadnej. Mimo kilku maili, bez odpowiedzi. Mam teraz zegarek bez możliwości ładowania i używania. Obsługa klienta jest fatalna - telefonicznie tylko mówią mi, że mam czekać. Jak długo powinna trwać wymiana ładowarki?
Kupno Oneplus Open
Cena wynosiła 915 euro, czyli strata finansowa związana z telefonem. Obsługa była przyjazna, ale niestety mało pomocna. Po tej przygodzie zdecydowanie nie kupię więcej żadnego Oppo/Oneplus-a. Muszę zaktualizować swoje preferencje co do marek telefonów.
One plus Call, nie działa
Nabyłem One plus Call, bo dla mnie liczy się słyszenie rozmów telefonicznych. Niestety, chociaż urządzenie rejestruje rozmowy, nie jestem w stanie odtworzyć dźwięku połączenia. Bardzo się zawiodłem!
Oneplus 12
Kurde, muszę się pochwalić - kupiłem Oneplus 12! Jestem totalnie zachwycony! Ten telefon jest niesamowicie szybki, aparat robi genialne zdjęcia, wszystkie apki chodzą bez zająknięcia, nawet te do pracy i gier dla nerdów. A do tego jeszcze 4 lata aktualizacji i 5 lat ochrony! Mega rzecz!
Two phones purchase
Kupiłem dwa telefony do firmy i to było największe nieporozumienie! Najpierw trzymali moje pieniądze bez dostarczenia telefonów przez 2 tygodnie tylko dlatego, że "nie mogą wysłać wszystkich w jednej przesyłce"! Po wielu trudach udało się odzyskać pieniądze za 8 telefonów, ale pozostałe 2, które zwróciłem z powodu problemów, nie zostały mi zrefundowane - mimo że minęło już 5 tygodni! To prawdziwe oszustwo!
Zakup słuchawek dousznych
Bardzo się zdenerwowałem na obsługę klienta, gdy zgłosiłem reklamację swojego produktu. Po wielu nieudanych propozycjach, wreszcie zgodzili się dać mi vouchera na cenę słuchawek, które kupiłem. Nie byłem zadowolony z tego rozwiązania, bo wcześniej obiecali mi inną opcję wymiany.
zakup, gwarancja, problem z ekranem
Najgorsze przeżycie związane z gwarancją, jakie kiedykolwiek miałem; wewnętrzny ekran telefonu OnePlus zepsuł się po 19 dniach od zakupu. To jest telefon za 1800 dolarów. Po około 6 rozmowach i wiadomościach, "naprawili" wewnętrzny ekran po około 5 tygodniach. Telefon dotarł i działał przez kilka godzin, ale problem się powtórzył. Obecnie czekam od około 6 tygodni na zatwierdzenie drugiej naprawy. Mimo wielu próśb o eskalację, ciągle słyszę tylko "pracujemy nad tym." Mój telefon jest zepsuty od 11 tygodni.
Zakup jednego z najlepszych smartfonów na rynku
Ten telefon miał ogromny potencjał, ale po ostatniej aktualizacji systemu operacyjnego kompletnie się zepsuł. Teraz ciągle się przegrzewa, działa coraz wolniej i bateria trzyma fatalnie. Nawet przeglądanie internetu to dla niego wyzwanie! Jedynym pozytywnym punktem jest jakość aparatu, reszta to kompletna klapa. A do tego większość aktualizacji wprowadza tylko nowe problemy, tak jak ta ostatnia, która usunęła mi wszystkie kontakty i dane logowania z aplikacji. Próba skontaktowania się z OnePlus? Cisza. Powiedzenie "Never Settle"? Raczej "Never Again".
Zakup - oczekiwanie na zwrot pieniędzy
Zgłosiłem reklamację telefonu i musiałem poczekać wiele tygodni na odesłanie go z powodu problemu z etykietami UPS. Minęło już ponad 2 miesiące od zwrotu, a ja wciąż czekam na zwrot pieniędzy. Brak rozwiązania i moich pieniędzy. Lepiej uważaj przy zamawianiu tutaj.
Zakup słuchawek
Kupiłem te słuchawki i niestety muszę powiedzieć, że robią strasznie dużo hałasu, nie da się normalnie z nimi pracować. Nawet szef mnie zwolnił za ten hałas podczas spotkania online. Zdecydowanie nie polecam produktów tej firmy.
nowy telefon
Kupiłem sobie niedawno nowy telefon i jestem z niego mega zadowolony, ale niestety miałem problem z serwisem i obsługa nie była zbyt pomocna.
Moje zamówienie
Chociaż składałem zamówienie kilka godzin temu, byłam zaskoczona, gdy próbowałam je anulować i okazało się, że nie da się tego zrobić. Mimo zapewnienia obsługi klienta, że wystarczy odmówić dostawę, żeby dostać zwrot pieniędzy, cały proces mnie zirytował. Ostatecznie, kiedy paczka została odesłana, mimo świetnej pomocy od DPD France, nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Kontakt z obsługą klienta był chaotyczny i pełen kłamstw, obiecując różne rzeczy, jednocześnie ignorując moje pytania. Ogólnie rzecz biorąc, moje doświadczenie ze sklepem było fatalne i nie polecam go nikomu.
OnePlus Nord przewodnik
Kupiłem sobie OnePlus Nord CE 5G ponad 2 lata temu i od samego początku używanie go nie było zbyt dobre. Ekran OLED jest źle skonfigurowany, telefon działa powoli, bateria też nie jest najlepsza i szybko się psuje, pomimo tego, że stosuję się do zasad użytkowania baterii. Im dłużej go używam, tym więcej błędów pojawia się. Aktualizacje OxygenOS są fatalne - po każdej z nich wiele funkcji przestaje działać. Brak możliwości pozostania przy starszej wersji lub zmiany na nowszą. Od ponad roku telefon nie zapamiętuje ustawień, co po restarcie skutkuje resetem do fabrycznych. To staje się bardzo irytujące po dłuższym czasie. Widać, że ten problem dotyczy wielu użytkowników od dłuższego czasu i nie ma na to żadnej poprawki. Po roku wsparcie techniczne spada do minimum, bez żadnych nowych funkcji czy poprawek, tylko łatki bezpieczeństwa. To był mój pierwszy i ostatni telefon OnePlus - mimo dobrych opinii, nie kupię już więcej produktów tej marki.
Zakup telefonu za granicą
Nie polecam kupowania telefonu One Plus za granicą, bo może być problem z odblokowaniem go w innych krajach. Miałem taki przypadek, gdzie telefon zakupiony w Hongkongu nie działał w Wielkiej Brytanii, co było bardzo kłopotliwe. Wydane pieniądze poszły na marne. Moje doświadczenie mówi, że telefony One Plus nie radzą sobie poza krajem, w którym zostały zakupione. Dlatego lepiej nie polegać na nich podczas podróży czy urlopów.
Pierwszy i ostatni zakup
Telefon ten był za drogi jak na swoją jakość. To był mój pierwszy i ostatni raz, gdy go zakupiłem. Usuwanie pękniętej tylnej obudowy nie powinno być standardem. Szkoda, bo to faktycznie dobry telefon, ale więcej go już nie kupię.
dwa telefony, oba zepsute po roku
O nie, strasznie się zdenerwowałem. Kupiłem dwa telefony i oba odmówiły posłuszeństwa po zaledwie roku użytkowania. Całkowicie nieporozumienie! Jakość tych produktów po prostu kiepska. Jestem bardzo zawiedziony. Zdecydowanie nie polecam ich nikomu.
Zakup etui tabletu
Kupiłem etui na tablet 18 stycznia 2024 roku, ale przyszło do mnie zniszczone dwa dni później. Według nich, ten system komputerowy był uszkodzony, więc nie mogli zająć się reklamacją. Oddałem etui 1 lutego, a teraz mamy 18 kwietnia, czyli 3 miesiące później, ale do dziś nie mogę dowiedzieć się, czy serwis techniczny ocenił stan etui czy nie. To taka tajemnica, co tam się dzieje. Nie chcą mi wymienić etui ani zwrócić pieniędzy. Ogólnie mówiąc, to nie jest firma, do której chcę wracać. Jeśli jeszcze nie kupiłeś, to lepiej nie rób tego, bo zostaniesz oszukany.
Zakup telefonu
Używam telefonów od dziesięciu lat i muszę powiedzieć, że jestem naprawdę rozczarowany jakością produktu i obsługą teraz. Nie ma nawet zwracają uwagi na niedogodności, jakie sprawiają klientom. Kilka razy musiałem odwiedzać sklep z powodu problemów z zieloną linią, a teraz inne aplikacje przestały działać, a nawet tylna pokrywa odchodzi. Poza tym brakuje im odpowiedniej liczby punktów serwisowych i muszę do nich dojeżdżać 20 km za każdym razem, co jest naprawdę uciążliwe.
Najwięcej głosów recenzja
OnePlus Nord przewodnik
Kupiłem sobie OnePlus Nord CE 5G ponad 2 lata temu i od samego początku używanie go nie było zbyt dobre. Ekran OLED jest źle skonfigurowany, telefon działa powoli, bateria też n... Czytacz dalejPrzez: Sonia