worldremit - Ogólna ocena na podstawie 27 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (27)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakup przez internet
Poza tym, ta strona internetowa jest naprawdę fajna i łatwa w obsłudze. Ale jest jakiś błąd, który sprawia kłopoty z płatnościami i zmusza do anulowania transakcji. Mimo tego, obsługa klienta jest pomocna i kompetentna, ale poprawa działania strony jest potrzebna.
Przelew do Brazylii
O rety! Wściekałam się, bo przelew nie doszedł, a serwis kompletnie zniknął. Dzwoniłam, pisałam, a tu cisza. Marna sprawa. Na pewno tam już nie wrócę!
Wysłano pieniądze do USA z Australii, ale odbiorca jeszcze ich nie otrzymał.
Ostatnio wysłałam pieniądze do USA z Australii, ale odbiorca do dzisiaj ich nie otrzymał. Jestem bardzo zaniepokojona, bo nie mogę skontaktować się z firmą. Kiedy dzwonię, automat informuje mnie, że dzwonię poza godzinami pracy, ale to nieprawda, bo dzwonię wtedy, gdy firma powinna być czynna. Próbowałam wysyłać wiadomości, ale wszystkie wracają z powiadomieniem "nie można dostarczyć". Nie wiem, co się dzieje i to mnie bardzo martwi.
Wygodna usługa przekazywania pieniędzy
Obsługa naprawdę wygodna i bezproblemowa, płatności szybko zrealizowane, a kontrola nad transakcją bez zarzutu. Naprawdę godne zaufania i warte polecenia.
Zakup usługi przekazy w kilku słowach
Na pewno nie polecam tej usługi, bo mają fatalną obsługę klienta i przestał im działać transfer pieniędzy! Chciałem pomóc ludziom w Ghanie, a teraz moja pomoc została zatrzymana przez tę firmę. To straszne!
Przelew pieniędzy do Polski
Cała sprawa trwała o jeden dzień dłużej niż oczekiwałam. Liczyłam na szybszy przekaz pieniędzy, ale w sumie wszystko poszło gładko. Miałam na początku pewne problemy z rejestracją, ale później już było okej. Opłata za transakcję była bardzo korzystna! Nie tak jak w banku, gdzie prowizje są zawsze wysokie. Dziękuję za to! Na pewno skorzystam jeszcze z waszych usług.
Próba wysłania pieniędzy
Gdybym mogła dać zero gwiazdek, zrobiłabym to, bo miałam straszne doświadczenie z tą firmą i wciąż czekam na zwrot pieniędzy. Próbowałam wysłać pieniądze przez nich 8 maja, ale transakcja nie doszła do skutku z powodu problemów lokalnego agenta. Agent zapewnił, że transakcja zostanie anulowana i otrzymam zwrot w ciągu 7 dni. Minęło już ponad 3 tygodnie i wciąż nie dostałam zwrotu. Za każdym razem, gdy dzwonię do agenta, mówią, że sprawdzają i zwrot potrwa kolejne 7 dni. Zaczyna być to śmieszne, nie wiem, czy w ogóle zobaczę moje pieniądze!
Przesyłka gotówki
Obsługa klienta w banku jest fatalna! Przez ostatnie 3 tygodnie moi bliscy codziennie odwiedzają bank, aby odebrać pieniądze, a bank twierdzi, że pieniądze jeszcze nie dotarły. Kiedy zapytałem w firmie, powiedzieli, że pieniądze są dostępne po 3 dniach. Teraz złożyłem wniosek o zwrot, a oni mówią, że przetworzenie zajmie co najmniej 2 tygodnie.
Przelew do Konga
Serio? Trzy dni minęły i nadal nie zostało to naprawione?! To jest nie do przyjęcia. Spodziewałem się szybkiej odpowiedzi, a teraz jest to zwłoka. Mam nadzieję, że sprawa zostanie szybko załatwiona.
Przelew pieniężny zagubiony
Musiałem trochę poczekać, ale firma oddała mi kasę po moim błędzie w numerze konta. Obsługa klienta była bardzo pomocna i zawsze szybko odpowiadała na moje pytania. Myślę, że warto dać im szansę - polecam tę firmę.
Transfer through the app
Jak to jest możliwe, że usługa, która kiedyś zajmowała kilka minut, teraz trwa godziny? Od kiedy przeszli na transakcje tylko za pośrednictwem aplikacji, moje doświadczenia z wysyłaniem pieniędzy do domu są tylko irytujące. To co kiedyś było szybkim i sprawny procesem, teraz zamieniło się w długie oczekiwanie trwające co najmniej 3 godziny. Jestem lojalnym klientem od 13 lat, ale ta ostatnia zmiana sprawiła, że zastanawiam się nad innymi opcjami. Rozważam wypróbowanie innych usług online do przekazywania pieniędzy, ponieważ sądzę, że WorldRemit ma problemy z adaptacją w tym okresie przejściowym.
Wysyłka pieniędzy
Proces przesyłania pieniędzy idzie sprawnie i bez problemów, jednak kursy wymiany walut w aplikacji są znacznie gorsze niż promocyjne kursy dostępne dla nowych użytkowników na laptopie. Poza tym, mam kłopot z otrzymywaniem powiadomień na telefonie dotyczących aktualnego kursu wymiany walut danego dnia. Gdy chcę przesłać pieniądze za pomocą aplikacji tuż po otrzymaniu powiadomienia, stawka jest niższa. Wydaje się, że firma myli klientów co do kursów wymiany walut.
Wysyłka pieniędzy
Często korzystam z tych usług, jednak ostatnio napotkałem problem z zatrzymaniem moich pieniędzy i poproszono mnie o podanie ID. Mimo że wysłałem wymagane dokumenty, nie dostałem żadnej odpowiedzi. Brak możliwości kontaktu telefonicznego sprawia, że moje środki są nadal zablokowane. Trudno mi uwierzyć, że nikt nie jest w stanie mi pomóc ani powiedzieć, co dalej z moimi pieniędzmi.
Przelew pieniężny
Wysłałem pieniądze mojemu krewnemu, ale niestety firma zatrzymała moje środki. Próbowałem je wypłacić z czterech różnych miejsc, ale bez skutku. Następnie starałem się anulować transakcję, ale nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Minął tydzień, a niestety mój krewny zmarł. Nadal nie odzyskałem swoich pieniędzy. Skontaktowałem się z obsługą klienta, ale to był stracony czas. Dzwoniłem, ale nikt nie odbierał, obiecali, że ktoś z działu zwrotów się ze mną skontaktuje, ale to było tylko puste obietnice. Na koniec zostali mnie zablokowani w aplikacji.
przekaz pieniężny
Postanowiłem przelać pieniądze do Nigerii, minęło już 24 godziny i nadal nie ma żadnego potwierdzenia tej transakcji. Teraz mówią, że potrzebują czasu na weryfikację dokumentów i zatrzymują moje pieniądze. Czy chcesz zrezygnować z tej transakcji? Powiedzieli, że pieniądze powinny wrócić w ciągu 7 dni roboczych, czyli praktycznie 10 dni. Jeśli chcesz przesłać pieniądze za granicę, lepiej nie używaj tej aplikacji.
zakup przez World Remit
Mojej firmowej współpracy zostało zhakowane konto w World Remit. Wydaje nam się, że ktoś działał od środka, bo otrzymaliśmy telefon od World Remit i udało się im przelać pieniądze z konta mojego partnera biznesowego na konto osobiste. Muszą poprawić swoje procedury weryfikacyjne oraz zwiększyć bezpieczeństwo wśród pracowników, żeby uniknąć takich sytuacji w przyszłości.
Transfer payment delayed
Mam duże obiekcje co do mojego doświadczenia z przesyłaniem pieniędzy za pomocą platformy. Dostałem informację o opóźnionej płatności, nie rozumiem dlaczego taka sytuacja miała miejsce. Uważam, że firma powinna poprawić sposób komunikowania się z klientami. Jestem rozczarowany i mam nadzieję, że w przyszłości nie będę musiał zmagać się z takimi problemami.
Przelew pieniędzy
Wysłałem dużą sumę pieniędzy przez platformę, jednak nie dotarły na konto odbiorcy i nie mogę się z nim skontaktować. Te pieniądze były przeznaczone na opłacenie szpitala dla mojej siostry. Po wystawieniu negatywnej recenzji, w końcu otrzymałem pomoc i pieniądze zostały zwrócone na konto. Jesteśmy bardzo wdzięczni za rozwiązanie tego problemu. Dziękujemy.
Przelewy zaginione
Przelewy się wysyła, a potem nigdy nie dochodzą, transakcji nie da się śledzić, obsługa tragiczna, lepiej zgłosić ich na policję niż korzystać z ich usług.
Przelew pieniędzy za granicę.
Mimo obietnic szybkiego i bezproblemowego działania, moje doświadczenie było zupełnie inne. Po prostu zostałam oszukana i straciłam pieniądze. Nie polecam korzystania z usług tej firmy.
Najwięcej głosów recenzja
Moje doświadczenie w kilku sło
Nie jestem zbyt zadowolony z tego, co dostałem. Obsługa była okropna, a cena za wysoka. Nie polecam. Czytacz dalejPrzez: Robert