Wszystkie opinie z Teresa

  • Review o: LifePoints

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    ankiety

    Najgorszy serwis z ankietami na jaki można trafić. Byłem użytkownikiem przez około 4 miesiące po czym uzbierałem mało punktów bo nie przysyłano mi za dużo ankiet no ale zawsze coś i nagle nie mogę się zalogować po czym dostaję wiadomość o złamaniu zasad bezpieczeństwa i że moje konto zostaje zawieszone. Powiem szczerze na innych podobnych portalach jestem już ponad rok i już nawet miałem wypłaty a tu kompletnie nie potrafili mi wytłumaczyć jakie to niby zasady złamałem i zablokowali konto oczywiście za te punkty które uzbierałem zapłaty nie dostałem. Czyli jednym słowem strona to jedno wielkie oszustwo omijać szerokim łukiem bo nie warto tracić na wypełnianie ankiet w tym portalu czasu.

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy


  • Review o: LifePoints

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    ankiety

    Odradzam Wszystkim. Bez wyjaśnienia przyczyn konto zostało zablokowane, a uzbierane punkty do wypłaty wynagrodzenia ukradzione! Postepowanie Lifepoints jest nieetyczne i ma znamiona oszustwa, gdyż ma na celu pozbawienie należnego wynagrodzenia pod byle pretekstem.

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy


  • Review o: LifePoints

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    ankiety

    LifePointsPanel wynagradza użytkowników za wypełnianie ankiet przez Internet. Za każdą prawidłowo wypełnioną ankietę otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na gotówkę (po zgromadzeniu odpowiedniej ilości punktów) i wypłacić na konto PayPal.Dostępne są również elektroniczne bony zakupowe / kody rabatowe (np. do sklepów Allegro, Empik, Zelando, TK Maxx). Zarobki możesz przeznaczyć także na cele charytatywne np. na Special Olympics. Natomiast zleceniodawcy zainteresowani przeprowadzeniem badań rynku i opinii społecznej, mogą w firmie Lightspeed zlecić przeprowadzenie badań. LifePoints od czasu do czasu organizuje loterie i konkursy dla członków, które dają im szansę na wygranie nagród bez konieczności robienia czegokolwiek innego niż wejście do gry! Generalnie dobry sposób na spędzanie czasu jeżeli lubisz wypełniać ankiety, przy okazji można coś tam sobie zarobić.

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy


  • Review o: LifePoints

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    ankiety

    Najgorszy serwis z ankietami na jaki można trafić. Byłem użytkownikiem przez około 4 miesiące po czym uzbierałem mało punktów bo nie przysyłano mi za dużo ankiet no ale zawsze coś i nagle nie mogę się zalogować po czym dostaję wiadomość o złamaniu zasad bezpieczeństwa i że moje konto zostaje zawieszone. Powiem szczerze na innych podobnych portalach jestem już ponad rok i już nawet miałem wypłaty a tu kompletnie nie potrafili mi wytłumaczyć jakie to niby zasady złamałem i zablokowali konto oczywiście za te punkty które uzbierałem zapłaty nie dostałem. Czyli jednym słowem strona to jedno wielkie oszustwo omijać szerokim łukiem bo nie warto tracić na wypełnianie ankiet w tym portalu czasu.

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy


  • Review o: LifePoints

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    ankiety

    Odradzam Wszystkim. Bez wyjaśnienia przyczyn konto zostało zablokowane, a uzbierane punkty do wypłaty wynagrodzenia ukradzione! Postepowanie Lifepoints jest nieetyczne i ma znamiona oszustwa, gdyż ma na celu pozbawienie należnego wynagrodzenia pod byle pretekstem.

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy


  • Review o: LifePoints

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    ankiety

    Odradzam Wszystkim. Bez wyjaśnienia przyczyn konto zostało zablokowane, a uzbierane punkty do wypłaty wynagrodzenia ukradzione! Postepowanie Lifepoints jest nieetyczne i ma znamiona oszustwa, gdyż ma na celu pozbawienie należnego wynagrodzenia pod byle pretekstem.

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy


  • Review o: LifePoints

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Ankiety

    Panel to jakas porażka. Uzbierałam ilosc punktów kwalifikującą sie do przelewu i co? Oskarżyli mnie o oszustwo i zamkneli moje konto. Tyle czasu zmarnowanego i zero jakiegokolwiek wyjaśnienia. Paskudna praktyka panelu majaca na celu jedynie wyłudzenie informacji.

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy


  • Review o: LifePoints

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    ankiety

    Najgorszy serwis z ankietami na jaki można trafić. Byłem użytkownikiem przez około 4 miesiące po czym uzbierałem mało punktów bo nie przysyłano mi za dużo ankiet no ale zawsze coś i nagle nie mogę się zalogować po czym dostaję wiadomość o złamaniu zasad bezpieczeństwa i że moje konto zostaje zawieszone. Powiem szczerze na innych podobnych portalach jestem już ponad rok i już nawet miałem wypłaty a tu kompletnie nie potrafili mi wytłumaczyć jakie to niby zasady złamałem i zablokowali konto oczywiście za te punkty które uzbierałem zapłaty nie dostałem. Czyli jednym słowem strona to jedno wielkie oszustwo omijać szerokim łukiem bo nie warto tracić na wypełnianie ankiet w tym portalu czasu.

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy


  • Review o: LifePoints

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    ankiety

    Najgorszy serwis z ankietami na jaki można trafić. Byłem użytkownikiem przez około 4 miesiące po czym uzbierałem mało punktów bo nie przysyłano mi za dużo ankiet no ale zawsze coś i nagle nie mogę się zalogować po czym dostaję wiadomość o złamaniu zasad bezpieczeństwa i że moje konto zostaje zawieszone. Powiem szczerze na innych podobnych portalach jestem już ponad rok i już nawet miałem wypłaty a tu kompletnie nie potrafili mi wytłumaczyć jakie to niby zasady złamałem i zablokowali konto oczywiście za te punkty które uzbierałem zapłaty nie dostałem. Czyli jednym słowem strona to jedno wielkie oszustwo omijać szerokim łukiem bo nie warto tracić na wypełnianie ankiet w tym portalu czasu.

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy

    to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy


  • Review o: Lightinthebox

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nie kupuję u Sprzedawców, którzy oszukują.

    CZYTAJCIE OPINIE o Sprzedawcach i o jakości produktów, ale tylko na stronach niezależnych, gdyż złych opinii o sobie Sprzedawcy nie publikują.
    Tak właśnie jest w przypadku Lightinthebox i kilku innych.


  • Review o: Lightinthebox

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Spodnie damskie

    Zamówiłam spodnie damskie. Po kilku dniach otrzymywania informacji o statusie przesyłki dostałam info że przesyłka pomyślnie dostarczona a ja dalej paczki nie mam. W systemie nie da się jej zobaczyć bo zniknęła. Próbowałam zareklamować tylko że nie wiadomo jak się z nimi skontaktować. To chyba oszuści!

    Zniknęła, bo dostarczono. Przecież wiesz kto był dostawcą, czy Poczta czy InPost i tam należy złożyć reklamację ,napisać skargę lub zadzwonić. Są to przecież firmy legalnie pracujące w naszym kraju i kontakt jest możliwy.


  • Review o: Lightinthebox

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    SUKIENKĘ

    Niestety ta firma to jedno wielkie nieporozumienie. Zamówiłam lnianą sukienkę. i OTRZYMAŁAM SZTUCZNE DZIADOSTWO...zupełnie odbiegający od wzoru na zdjęciu. Widzę ,że ze zwrotem będą poważne problemy..
    Biuro obsługi to fikcja

    Absolutnie zgadzam się ze WSZYSTKIMI negatywami opiniami na temat tej złodziejskiej instytucji.
    Schemat działania jest taki:
    -zamawiasz artykuły i płacisz "pośrednikowi"
    -ten z kolei (ponoć) wpłaca Twoje środki do banku
    -rola banku to zapłacić Lighinbox no chyba że... ktoś lub coś postanowił po drodze ukraść Twoje środki

    Strona internetowa ustawiona jest tak, żeby nie można było skontaktować się ze sprzedawcą bezpośrednio a pośredników nie obchodzi nic poza ich prowizją ...

    Tyle strat i dajesz Sprzedawcy 4 gwiazdki ? W ten sposób oszust swój proceder może kontynuować z uśmiechem na ustach.


  • Review o: Lightinthebox

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Spodnie i koszula

    Lightinthebox to oszuści. Zamówiłem tam spodnie i koszule we wrześniu 2022. Przesyłka do mnie nigdy nie dotarła a firma nie chce zwrócić mi kasy. Serdecznie NIE polecam

    Spróbuj poszukać swojej przesyłki przez stronę Poczty Polskiej - Znajdź Przesyłkę.
    Gdyby nie moja dociekliwość też bym nie otrzymała, bo Poczta w ogóle nie zadaje sobie trudu, aby odszukać adresata. Ja podałam jako dostawcę InPost i adres paczkomatu, a trafiło na Pocztę.


  • Review o: Leroy Merlin

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    drzwi do łazienki

    Jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta w sklepie Leroymerlin w Kaliszu. Byłam w sobotę po południu w sklepie i nie było takich drzwi, które chciałam kupić, ale bardzo przyjemny Pan Krzysztof z działu budowlanego zadzwonił do Konina i w poniedziałek już mogłam odebrać towar. Gdyby nie takie załatwienie sprawy, remont przeciągnąłby się o miesiąc. Serdecznie polecam ten sklep. Niejednokrotnie robiłam zakupy w tym sklepie i zawsze spotykałam się z życzliwością pracowników, Jest to mój ulubiony sklep.


  • Review o: Media Expert

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Gimbal FeiyuTech WG2X

    UWAGA! Media Expert nie respektuje praw konsumenta!
    Jakiś czas temu kupiłem w Media Expert gimbala, który oczywiście był objęty gwarancją, niedawno gimbal nagle przestał działać, dlatego ze spokojem złożyłem na niego reklamację w jak jeszcze wtedy myślałem renomowanym sklepie z najwyższymi standardami obsługi klienta. No i się zaczęło.....
    Dnia 04.06.2022 złożyłem reklamację z prośbą o zwrot pieniędzy lub wymianę na nowe online, sklep internetowy przyjął reklamację, po czym kazał mi się kierować z reklamacją bezpośrednio do producenta, co wydało mi się dziwne, bo przecież to sklep powinien obsługiwać reklamację, a nie ja sam, następnie zasugerowano, że mogę też oddać wadliwy sprzęt do sklepu ale oni tego mocno nie polecają (sic!). Dnia 07.06.2022 Udałem się do sklepu stacjonarnego na Aleji Karkonoskiej we Wrocławiu by złozyć reklamację osobiście i by sklep się tym zajął, a nie ja sam. Pani na stanowisku reklamacji w sklepie była bardzo niemiła i powiedziała, że nie mogę złożyć reklmacji w sklepie stacjonarmym i mam złozyć ją w sklepie internetowym (i bądź tu mądry, pierwsi odsyłają mnie do drugich, a drudzy do pierwszych…) W końcu po przeczytaniu Sznownej Pani maila od centrum reklamacji z informacją, że mam oddać produkt do sklepu, w milczeniu przyjęła reklamację, przy czym anulowała tą złożoną w internecie i wystawiła nową (sklep zyskał na tym 3 dni na odpowiedź na reklamację). Odpowiedź na złożoną przeze mnie reklamację z prośbą wymiany wadliwego urządzenia lub zwrot pieniędzy nie została udzielona w terminie nieprzekraczającym 14 dni i została złożona dopiero po 24 dniach (plus wspomniane wcześniej 3 dni – łącznie 27 dni) Zgodne z art. 580 §2 Kodeksu Cywilnego oraz zgodnie z regulaminem Media Expert, który można znaleźć na ich stronie internetowej jak również z regulaminem rozpatrywania reklamacji, który dnia 01.07.2022r. był udostępniony dla klientów na ladzie stanowiska reklamacyjnego w sklepie stacjonarnym przy ul. Al. Karkonoskiej 83 we Wrocławiu (gdzie przekazałem wadliwy produkt) sprzedawca jest zobowiązany udzielić odpowiedzi w sprawie reklamacji w terminie nieprzekraczającym 14 dni, jeśli tego nie zrobi automatycznie żądania reklamacyjne muszą być spełnione… I teraz uwaga…. personel sklepu stacjonarnego we Wrocławiu obsługujący reklamację miał sobie za nic przepisy prawa oraz regulamin Media Expert, który defacto stał przed Panią, która nawet nie wiedziała o jego istnieniu i powiedziała, że nie może w tej sprawie nic zrobić i że nie uznaje moich żądań, nie popierając tego żadnymi argumentami, jedynym argumentem było "nie bo nie". Cytowanie pracownikom Media Expert przepisów prawa jak i pokazanie regulaminu, który stał obok Pani, która obsługiwała reklamację nie zdało się na nic i niestety moje roszczenia nadal zostały odrzucone. Poprosiłem Kierownika sklepu, który był równie zdziwiony co wcześniej wspominana Pani i po przeczytaniu mu regulaminu oraz zacytowaniu kodeksu cywilnego powiedział, że nic nie może w tej sprawie zrobić.

    Dodatkowo w danej sprawie otrzymałem odpowiedź od serwisu, do którego został wysłany wadliwy produkt, gdzie uznano, że przyczyną braku funkcjonalności gimbala jest uszkodzenie mechaniczne wewnątrz urządzenia (zerwane przewody) gdzie urządzenie na zewnątrz nie nosiło żadnych śladów uszkodzenia mechanicznego, co zresztą zostało zanotowane w formularzu reklamacyjnym ("stan urządzenia: dobry, ślady użytkowania"). Serwis stwierdził, że to ja przyczyniłem się do uszkodzenia przewodów wewnątrz urządzenia, do którego wnętrza nie ma dostępu, nie uszkadzając obudowy zewnętrznej i musiałbym je albo celowo rozkręcić albo rozerwać przewody siłą umysłu. Urządzenie, które sprzedał mi Media Expert posiadało wadę fabryczną co szczegółowo opisałem w zgłoszeniu reklamacyjnym (zaczęło najpierw działać niewłaściwie po czym przestało działać całkowicie bez uszkodzeń zewnętrznych).
    W procedurach reklamacyjnych Media Expert można dostrzec celowe działanie na szkodę konsumenta, gdyż nie respektują przepisów prawa jak i swoich regulaminów (sic!). W sklepie na moich oczach kierownik sklepu mówił pracownikowi obsługującemu reklamację, by w odwołaniu od reklamacji nie pisać o przekroczeniu 14 dni na odpowiedź bo z góry będzie to przegrana sprawa! Nie mówił tego nawet po cichu, mówił to na głos, stojąc przy mnie i nie kryjąc się z tym! Sytuacja ta wprawia mnie w osłupienie myśląc o tym, że w taki sposób swoich klientów traktuje największy sklep elektroniczny w Polsce, któremu na pierwszy rzut oka można zaufać. Niestety jest to już druga identyczna sytuacja, w której się znalazłem kupując cośod Media Expert i w poprzedniej sytuacji zostałem potraktowany bardzo podobnie. Haniebnym jest to, że kupujących sklep odsyła do producenta z gwarancją by celowo pominąć możliwość składania reklamacji z tytułu rękojmi, które de facto jest dla nich mniej korzystna.
    Złożyłem we wcześniej wspomnianym sklepie odwołanie na piśmie i zawarłem w nim informację, że w przypadku podtrzymywania przez Media Expert stanowiska i łamanie moich praw, skieruję sprawę na drogę sądową oraz złożę skargę do Rzecznika Praw Konsumenta, gdyż widzę w ich praktyce zagrania nieuczciwe i niezgodne z prawem.
    Gimbala używałem do nagrywania filmów z wakacji, mija kolejny tydzień (czwarty), a ja nadal nie mam gimbala, ani pieniędzy. Sklep stacjonarny nie potrafił mi nawet powiedzieć jak długo muszę czekać na ustosunkowanie się do mojego odwołania… Proszę omijać szerokim łukiem ten sklep ucząc się na moich doświadczeniach i na doświadczeniach innych osób, które zresztą licznie wyrażają swoje niezadowolenie z obsługi reklamacji tego sklepu, co widać w poniższych komentarzach.

    Mam to samo z ekspresem do kawy Delonghi. Nic sobie nie robią z [przepisów prawa konsumenckiego. Cztery reklamacje, przekroczone terminy, żadna nie uwzględniona. Sprzęt wadliwy a ich pseudoserwisanci twierdzą, że sprawny.....Też idę do Rzecznika Praw Konsumenta i zrobię ekspertyzę u niezależnego serwisanta


  • Review o: Media Expert

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Ekspres Krups

    Kupiłam 10 miesięcy temu ekspres firmy Krups. Zepsuł się już po 3 tygodniach. Obecnie jest reklamowany 3 raz. Nie spienia mleka, nie pokazuje konieczności odkamieniania, zacina się młynek. Firma twierdzi, że to moja wina-źle go czyszczę. Niestety nie da się tego zrobić inaczej niż opisuje instrukcja obsługi. Nikt w serwisie nawet nie zaglądnął do urządzenia. Odsyłają maszynę bez nawet zaglądnięcia do środka. Stanowczo nie polecam sklepu. Omijajcie tą sieć z daleka.

    Mam to samo - właśnie napisałam komentarz - z ekspresem Delonghi - cztery razy zabierany do naprawy, cztery razy odsyłany bez naprawy i śladów testowania, trzymali sprzęt po miesiącu więc od sierpnia praktycznie nie miałam ekspresu w domu. Wada jak była tak jest a oni opierając się na ekspertyzie swoich zależnych serwisów- twierdzą, że sprzęt sprawny. Skandal! Nigdy tak nie miałam z żadnym innym sklepem. Omijać Media Expert szerokim łukiem!!!!


  • Review o: Media Expert

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przedłużenie gwarancji ubezpiecznie

    Zastanawiam się czy w dobrym kierunku piszę swoją opinię. A mianowicie chodzi o przedłużenie gwarancji na sprzęt AGD, którego wykonawcą w razie szkody (awarii) jest firma Wagas S.A. Ale umowa została zawarta w Mediaexpert, w trakcie zakupu sprzętu.
    Kupiłem sprzęt AGD i dałem się namówić na wykupienie dodatkowego ubezpieczenia w razie m.in. awarii.
    Pech chciał, że awaria nastąpiła po upływie normalnej gwarancji i zostałem zmuszony do skorzystania z tego za co dodatkowo zapłaciłem. Sugestie do zawarcia takowej umowy oczywiście bardzo pozytywne i sensowne przedstawił pracownik Mediaexpert w trakcie zakupów. I na tym pozytyw się zakończył.
    Zgłoszenie awarii i czas oczekiwania (proszę dobrze to zrozumieć) na DECYZJĘ (nie mylić z naprawą) o przystąpieniu do naprawy to ...... 30 dni. I tu oczywiście moja wina, nie doczytałem i nie przypominam sobie, aby mnie informowano wcześniej o takiej procedurze postępowania w razie awarii sprzętu objętego dodatkowym ubezpieczeniem.
    Wprawdzie to "tylko" robot sprzątający, a nie np TV czy pralka, lub lodówka. Bo w takim przypadku zostajemy przez co najmniej miesiąc bez sprzętu i oczywiście nie wiemy czy awaria której uległo urządzenie zostanie usunięta bo o tym jaka zapadnie DECYZJA dowiemy się w swoim czasie.
    Moim zdaniem to kpina ( biję się w pierś, że nie przeczytałem całej tej umowy przed jej podpisaniem), lecz czy na tm ma polegać taka dodatkowa gwarancja? Aż się boję co to będzie jak mi padnie TV (też tak wykupiłem dodatkową "gwarancję").
    Obecnie czekam już ponad 2 tyg na "DECYZJĘ" i cisza.
    Dlatego przestrzegam przed kupowaniem "kota w worku", następnym razem po prostu znajdę sam ubezpieczyciela , który w normalnym terminie pokryje koszty takiej naprawy. A nie dam nabić się w butelkę.

    Nigdy więcej dodatkowych gwarancji. Warunki tak jak piszecie wyżej. Teraz wykupiłam w Tauronie usługę "Prąd z serwisantem 24H" za 19zł/mc. na 3 lata. Mam w tym 6 napraw wraz z kosztem części wymienianych do 500zł każda- jak więcej to różnice mogę dopłacić. Jak nie mają szybkiego serwisu- to szukam na własna rękę, biore fakture i zwracają mi kasę. Tak robiłam już dwukrotnie. Sprzęt naprawiony w ciągu kilku dni. Pieniądze zwrócili.


  • Review o: Media Expert

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Eksres do kawy Delonghi Magnifica S

    Kupiłam expres do kawy Delonghi. Od początku wyciekała woda z wnętrza expresu pod zbiornikiem wody. W miarę upływu czasu ilość wypływającej wody wzrastała do tego stopnia, że wydostawała się na blat kuchenny. Cztery reklamacje czyli cztery razy pakowanie ekspresu, czekanie na kuriera cały dzień, potem oczekiwanie na kuriera ze zwrotem sprzętu - znów cały dzień żadna nie uwzględniona. Za każdym razem stwierdzano, że sprzęt sprawny. Nawet nie testowano, bo otrzymałam niezabrudzony kawą ekspres. Woda nadal wycieka- firma twierdzi że tak może być. Czuje bezradność. Teraz zostaje mi UOKiK, Rzecznik Praw Konsumenta i ekspertyza u niezależnego serwisanta. Nigdy więcej nie zrobię i nie radzę innym zakupów w Media Expert. Wszystko ok do chwili konieczności reklamacji. Prowadzą politykę minimalizowania uwzględnianych reklamacji - tak stwierdził prawnik działający przy UOKiK w Warszawie. Delonghi to już nie ten sprzęt, nie ta jakość co dawniej.


  • Review o: Floryday

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Odzież - ku przestrodze

    Opanujcie się. Czytajcie opinie i to te negatywne, bo pisane są przez klientki oszukane, a nie osoby podstawione przez sklep dla poprawy wizerunku.
    Jeśli na 10 możliwych punktów sklep ma tylko 4, to powinna zapalić się wam czerwona lampka.


  • Review o: Floryday

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    spodnie, tunika, bluza

    To mój drugi zakup we Floryday i na pewno będą następne. Dzień po zakupie przesyłka została wysłana (jest możliwość podglądu stanu zamówienia) i tego samego dnia na moje konto zwrócono kwotę za bluzę, która "się wyprzedała". Szkoda! Ciuszki szły dwa tygodnie, cały czas monitorowałam przesyłkę - najdłużej trwała dostawa z europejskiego magazynu do Polski. Ubrania o jeden punkt gorszej jakości niż się spodziewałam, niemniej naprawdę ładne i będą się dobrze nosić, kupiłabym i tak. Trzeba dokładnie czytać opisy i rozmiarówkę, jest różna dla różnych ubrań.

    Zmówienie złożyłam 13 grudnia 2020,opłaciłam,nie stety nawet nie otrzymałam potwierdzenia opłacenia na maila, nie ma śladu gadzie ,co i dlaczego.Z konsultanet można tylko pisać nic po zatym.Będę musiała zastosować inne kroki..Dobrze że chociaż potwierdzenie przelewu z banku mam,nie polecam FLORYDAY,uwżajcie!!!!

    W dniu dzisiejszym otrzymałam futerko, które jest bardzo ładne, ale mimo wszystko, muszę przyznać ż, że brak informacji o dostawie wprowadzało mnie w moment zwątpienia za co przepraszam.

    Zamówiłam rzeczy 30 stycznia - do dnia dzisiejszego przesyłka nie została wysłana. Wysłałam maila - brak odpowiedzi !!!!!!!!!!!!!!!!!! szkoda , fajne rzeczy, ale na pewno już więcej nie zamówię. W ubiegłym roku roku czekałam 3 miesiące na przesyłkę, ( rzeczy zimowe, a tu już prawie było lato jak otrzymałam.

    Rzeczy tandetne, tylko do kosz. Dałam się nabrać. Nie radzę kupować

    Ciekawa jestem, czy po 15 miesiącach masz takie samo zdanie o Floryday ???
    Ja po dwóch pierwszych drobnych zakupach też piałam z zachwytu, ale następne to
    była wielka porażka i oszustwa ze strony tego sklepu internetowego.


  • Review o: Aliexpress

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bluzki, kurtki, dodatki do ubrań

    Fakt, że nigdy nie wiadomo, czy z kolejnego zakupu będziemy także zadowoleni, ale
    jak na razie jestem zadowolona z zakupów na Aliexpress. Choć zdarzył się zakup
    tuniki, której rozmiar daleko odbiegał od podanego w tabeli, ale zwróciłam towar i po tygodniu otrzymałam całkowity zwrot gotówki.


  • Review o: Aliexpress

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    okulary

    Nie zamawiałam wcześniej ze strony aliexpress, są dobre rabaty i kody promocyjne. Są też bonusy dla nowych użytkowników. Zamówiłam okulary przeciwsłoneczne i ... kompletna katastrofa!!!
    Nigdy nie korzystaj z tej strony! Wysyłają ci zepsute rzeczy, a następnie nie zwrócą ci pieniędzy! Zamówiłam okulary i zapłaciłem blisko 200 zł dotarł i doszły porysowane z połamanym zausznikiem! Odesłałam je w ramach "darmowych zwrotów" tylko po to, aby otrzymać e-mail z informacją, że spór został rozwiązany na korzyść sprzedających bez wyjaśnienia dlaczego! Teraz nie mam $, a ta część, którą próbowałam naprawić, jest w gorszym stanie niż na początku! Usunę swoje konto i nigdy więcej nie kupię z niego żadnej rzeczy! Najlepsze jest to, że nie mogę napisać recenzji kupującego, ponieważ zwróciłam przedmiot! Kompletne oszustwo!

    Jeśli byłaś tak niezadowolona, to skąd taka wysoka ocena i deklaracja kolejnych
    zakupów ??? Hm


  • Review o: Floryday

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zamówiłam 5 różnych bluzek

    Zamówiłam 5 bluzek. Po wykonaniu przelewu otrzymałam e-mail, że anulowane zostały
    3 bluzki, ponieważ nie ma ich w magazynach. Za te 3 bluzki, które kosztowały (po uwzględnieniu promocyjnych punktów) około 60-70 złotych, zwrócono mi 22 zł. Za dostawę, która zależy od wagi i ilości artykułów zapłaciłam 56 złoty - nie zwrócono mi nic.. Można pisać e-maile w nieskończoność, bez rezultatu. Odpowiedzi są szablonowe, czyli takie dla wszystkich.
    To perfidny sposób na oszukiwanie kupujących.


  • Review o: Saway

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Czarne workery

    Uwaga oszuści!
    Końcem sierpnia kupiłam buty za 349 zł z informacja o dostawie w 1-4 dni robocze. Od tamtego czasu przesyłka ma status w trakcie przygotowania. Po tygodniu gdzie ze strony sklepu nie było żadnego kontaktu po wielokrotnych próbach dodzwonienia się, czekaniu jako 10-ta osoba w kolejce i rozłączaniu mnie po przejściu tej kolejki - w końcu udało mi się dodzwonić, dostałam zapewnienie że buty zostaną wysłane następnego dnia (oczywiście nie zostały wysłane). Po 2 kolejnych dniach dostałam wiadomość na maila że "tych pięknych bucików" zabrakło na magazynie ale zostaną w najbliższych dniach wysłane - oczywiście nie zostały wysłane. Zgłosiłam że odstępuje od umowy i chce odzyskać pieniądze które przetrzymują - w odpowiedzi dostałam wiadomość że byty czekają na kuriera i zostaną wysłane następnego dnia - oczywiście nie zostały wysłane. Wysłałam kolejną wiadomość że chce odzyskać swoje pieniądze - w odpowiedzi od sklepu kolejna wiadomość że buty już zostają wysłane do mnie - żadnego odniesienia się do zwrotu pieniędzy i buty oczywiście do dnia dzisiejszego nie zostały wysłane ani nie dostałam zwrotu pieniędzy. Po kolejnym kontakcie z infolinią kłamanie w kółko że byty już są wysyłane i żadnej odpowiedzi na temat zwrotu pieniędzy. Buty w dalszym ciągu wiszą na sklepie jako dostępne w 1-4 dni a firma tylko czeka na to żeby oszukać kolejna osobę. Saway usuwa negatywne komentarze na fb w których ludzie piszą że po wielu tygodniach oczekiwania nie dostali ani zamówienia ani zwrotu pieniędzy a pozytywne opinie na google sa kupione.

    Prosze o kontakt , tak nie może być .
    Również zamówiłam buty i nie moge doczekać się przesyłki.

    Mam podobną sytuacje. Ani butów ani pieniędzy.

    Ja też od 27.08. 2021 czekam na kozaki, ani kozaków ani zwrotu pieniędzy, na pytania brak odpowiedzi.

    Również czekam na buty i ciągle tylko maile ...

    ja też czekam na moje 299 zł pieniędzy nie ma a dodzwonić się nie można

    Ja również dałam się nabrać botki za 349 zł- w opisie wysyłka 24H. Buty zapłacone 26.09 do dzisiaj nie dotarły. Brak odpowiedzi na e-mail z prośbą o zwrot pieniędzy.