Wszystkie opinie z Jola

  • Review o: Novakid

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Subskrypcja 6mc

    Jestem zachwycona postępami mojego dziecka w nauce angielskiego dzięki Novakid. Metoda nauczania jest bardzo skuteczna i dostosowana do potrzeb dzieci, co sprawia, że nauka staje się nie tylko efektywna, ale także przyjemna. Polecam Novakid wszystkim rodzicom, którzy chcą, aby ich dzieci swobodnie posługiwały się językiem angielskim.


  • Review o: Castorama

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Drzwi zewnętrzne Etna

    Kupiliśmy w Castoramie drzwi zewnętrzne Etna. W sklepie nie na możliwości sprawdzenia stanu drzwi, są oryginalnie zapakowane, sprawdzić można dopiero po zakupie (!). Podczas montażu, po zdjęciu kartonów okazało się, że futryna jest uszkodzona. Oczywiście co robimy? Do sklepu, tam według reklamy bez problemu je wymienimy. Niestety, rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej, o wymianie na wolne od wad nie ma mowy, drzwi można jedynie oddać w ramach 14- dniowej reklamacji. Właściwie, jak to określił pan Andrzej, kierownik sektora budowlanego, nie ma dowodu na to, że drzwi były uszkodzone już przy zakupie, pomimo oryginalnego foliowania i nieuszkodzonych kartonów. Sami wygięliśmy sobie futrynę, rękami... Skarga w tej sprawie też nic nie pomogła, gotowe formułki, że bardzo nam przykro, taki regulamin... Kupując w Castoramie jesteś klientem, gdy pojawia się problem, stajesz się intruzem i radź sobie sam. Nie polecam zakupów w tym sklepie. Nie można nie zaznaczyć żadnej gwiazdki, dlatego jedna- i tak za dużo.


  • Review o: Lectus24

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Biurko, komoda

    Nie polecam! Okropnie slabe, zle wykonane i WADLIWE MEBLE. Sprzedaja z wadsmi, rysami, brakami, uszkidzenismi. Tuszuja bezcxelnie jakimis chyba pisakami i wysylaja. A nakgorsze, ze przy reklamacji nie uznaja swojej winy tylko na dodatek wrabiaja klienta! Mowia, ze nie uznaja reklamacji, bo to klient sobie uszkodxil meble! Chamscy, bezczelni i drwiacy w kontakcie z klientem. DNO!


  • Review o: Lightinthebox

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    SUKIENKĘ

    Niestety ta firma to jedno wielkie nieporozumienie. Zamówiłam lnianą sukienkę. i OTRZYMAŁAM SZTUCZNE DZIADOSTWO...zupełnie odbiegający od wzoru na zdjęciu. Widzę ,że ze zwrotem będą poważne problemy..
    Biuro obsługi to fikcja

    Absolutnie zgadzam się ze WSZYSTKIMI negatywami opiniami na temat tej złodziejskiej instytucji.
    Schemat działania jest taki:
    -zamawiasz artykuły i płacisz "pośrednikowi"
    -ten z kolei (ponoć) wpłaca Twoje środki do banku
    -rola banku to zapłacić Lighinbox no chyba że... ktoś lub coś postanowił po drodze ukraść Twoje środki

    Strona internetowa ustawiona jest tak, żeby nie można było skontaktować się ze sprzedawcą bezpośrednio a pośredników nie obchodzi nic poza ich prowizją ...

    Tyle strat i dajesz Sprzedawcy 4 gwiazdki ? W ten sposób oszust swój proceder może kontynuować z uśmiechem na ustach.


  • Review o: Tanieprzesylkikurierskie

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Inpost

    Wszystko w porządku, jestem zadowolona z usług.


  • Review o: FotoForma

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Aparat Ricoh WG-70 czarny

    Zakupiony dnia 03,03,2022 po trzech dniach korzystania( snurkowanie do 1 metra) zaparowany ekran - 04 kwietnia 2022 złożona reklamacja , sklep narzuca kontakty bezpośrednio z serwisem nie biorąc żadnej odpowiedzialności za gwarancję. Serwis wiadomo zrobi wszystko by tej reklamacji nie uznać. Sklep nie kompetentny najpierw przy zakupie zapewniał że sprzęt odpowiedni do snurkowania po złożeniu reklamacji byłam zasypywana mailami że muszę zapłacić za naprawę.


  • Review o: Barokko

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    różne produkty

    Uwielbiam zajmować się wystrojem wnętrz, najchętniej przynajmniej na okrągło bym coś urządzała. Ku mojej radości niedawno mogłam zrobić generalny remont w mieszkaniu i oczywiście mogłam urządzić wszystko od nowa. Bardzo szybko zorientowałam się, że kupując meble w Internecie zamiast w sklepach stacjonarnych mam zdecydowanie większy wybór i tak trafiłam na tą małą kopalnię złota, którą jest sklep Barokko. Mają też zestawy do malowania dla dzieci i mapy zdrapki! Ich strona internetowa jest bardzo bogata i mają produkty w naprawdę dobrym guście, znalazłam tam całą masę inspiracji na wystrój wszystkich pomieszczeń. Sklep dobrze działa, są kontaktowi i nie ma problemów z dostawą. Na ich profilu Instagramowym można znaleźć dużo inspiracji.


  • Review o: Neonet

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Odkurzacz ktorego nie otrzymalam, pieniedzy nie zwrocono

    Neonet sklep internetowy to jakaś porażka, zamówiony odkurzacz, od razu opłacony, potwierdzenia e-mail i sms, sms -zamówienie do odbioru 8.03.22 , w sklepie stacjonarnym nie mają zamówienia, każą przyjść na drugi dzień, niestety zamówienia znowu nie ma, dzwoniąc na infolinię dowiaduje się że zamówienie anulowane, zwrot środków w ciągu 14 dni, to kpina brak odkurzacza i pieniędzy, przetrzymują pieniądze, szeroko omijać takie sklepy, zdecydowanie nie polecam


  • Review o: Molly

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    sukienki

    Zamówiłam 4 sukienki, z terminem realizacji 3 dni, Pani Paulina skontaktowała się ze mną z informacją, że 1 z sukienek jest w trakcie szycia i termin wydłuży się do 4 dni, tak było; paczkę otrzymałam, z 2 sukienek jestem bardzo zadowolona, pozostałe 2 (nie odpowiadał mi fason) odesłałam, polecam Molly. Dziwię się, że sklep ma tyle negatywnych opinii. za drugim razem zamówiłam 2 spódnice - był mały problem ze skompletowaniem zamówienia, bo jednej aktualnie nie było, ale zostałam zapytana przez obsługę w jakiej formie wolę otrzymać zamówienie (razem czy w dwóch transzach). Moja prośba została spełniona od razu (wybrałam dwie transze), kontakt mailowy był bardzo sprawny i miły, wszystko przebiegło super. Po 3 dniach przyszła druga. Obie spódnice - REWELACJA! Na pewno coś jeszcze zamówię! POLECAM!!!


  • Review o: Car Free

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Polecam

    Polecam, wszystko super


  • Review o: Poczta Kwiatowa

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nie polecam!

    Zadany termin dostawy nie by odrzucony przy skladaniu zamowienia (zadalam dostarczenia na dzien nastepny,w sobote), dostarczono we wtorek.
    Narzucono mi dostarczenie 3 dni pozniej vs zadanej daty dostawy bez uzysania mojej akceptacji. Status zamowiania nie zmienial sie przy sledzeniu. Mimo oplacenia nie dostalam SMS potwierdzajacego dostarczenie przesylki. Generalnie masakra.

    Wpiszcie na Facebooku: "Oszukani przez Poczta Kwiatowa" grupa ma 800 ludzi których ta firma okradła

    Zamowienie nie zostalo wykonane. Firma nie odpowiada na żądanie zwrotu pieniędzy. Wszystko zostanie zgłoszone na policje. Oszukanych zachęcam do składania zawiadomień na na te pseudo firmę, czas zamknąć ten cyrk.

    Prosze o kontakt na bartekpikula@op.pl szykujemy pozew zbiorowy przeciwko tej firmie. W dokumentacji mamy juz liczny zapis korespondencji oszukanych klientów.

    Witam Panie Bartku.
    Sprawa nadal. Aktualna? Chętnie się dołączę

    czy sprawa nadal aktualna? mam podobne odczucia i dobrze byłoby coś z tym zrobić


  • Review o: Poczta Kwiatowa

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Oszustwo

    Porażka. Zapłaciłam dużo pieniążków za kwiaty i za ekspresową dostawę. Kwiaty do teraz nie zostały dostarczone. Linie telefoniczne maja wyłączone, na maile nie odpowiadają, a na Facebooku usuwają niewygodne komentarze. Nie polecam. To są oszuści.

    KOMPLETNE ZERO. ZERO DOSTARCZONYCH KWIATOW, NIE ODBIERAJA TELEFONOW, NIE ODPISUJA NA MAILE, KOMPLETNIE IGNORUJA REKLAMACJE. JESTEM ZMUSZONA WSTAPIC NA DROGE SADOWA. PRZYKRO BARDZIEJ Z POWODU ZABAWY LUDZKIMI UCZUCIAMI NIZ Z POWODU PIENIEDZY. FAJNIE WAM CZYTAC BILECIKI: "KOCHANEJ MAMIE" I NIE DOSTARCZAC KWIATOW , ROBICIE SOBIE Z TEGO ZARTY MOZE. ...??? TO ZOBACZYMY...