Wszystkie opinie z Iga

  • Review o: E-lady

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Robert

    Zakup bieliznydamskiej nie kupować oszuści

    Robert, ogarnij się.
    Tylko klienci VIP mają możliwość obsługi telefonicznej.
    Sorry stary, hamuj słownik.

    Pewnie nie zapłaciłeś hhyhyhyhhy


  • Review o: E-lady

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Majteczki

    Wszystkie produkty jakie zamówiłam pasują. Składam kolejne zamówienie.
    Przesyłka dotarła nieuszkodzona.
    Polecam.


  • Review o: E-lady

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Interesujące produkty. Wybrałam 2 kostiumy. Wybrałabym więcej ale zrobię to w kolejnym miesiącu.

    Interesujące produkty. Wybrałam 2 kostiumy. Wybrałabym więcej ale zrobię to w kolejnym miesiącu.


  • Review o: Selsey

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Fotel rozkładany Pollely

    Bardzo nie polecam. Zamówiłam rozkładany fotel 3 w jednym (fotel, szezlong i łóżko) , który dostałam po ponad miesiącu od zamówienia. Fotel okazał się totalnym bublem. Gdy jest jest rozłożony do formy szezlonga i się na nim usiądzie, fotel składa się w połowie w literę c i uderza w głowę. Nóżki też się rozjeżdżają. Tragedia. Nazwać go niefunkcjonalnym to nic nie powiedzieć. W dodatku pod spodem okazało się że ma dziurę w tapicerce. Zgłosiłam to sklepowi i poinformowałam, że chce zwrócić towar ze względu na niezgodność z umową i niefunkcjonalność. Sklep odmawia mi odstąpienia od umowy. Mimo przytoczenia szeregu artykułów prawnych ustawy prawa konsumentów jak również kodeksu prawa cywilnego, sklep nadal stoi przy swoim, tj. Mogłam napisać protokół szkody z kurierem. To jest działanie nielegalne, nie muszę takich protokołów spisywać i nie można na tej podstawie rozpatrywać reklamacji i zwrotów. Jako konsument mamy możliwość wyboru czy zgłaszamy szkodę sprzedającemu czy firmie przewozowej. Z uwagi że paczka nie była uszkodzona, domniemuje, że firma wysłała mi wadliwy towar. Najlepsze, że na stronie na zakładce zwroty mają informacje, że nie należy zwracać gabarytów na adres do zwrotów na stronie, tylko trzeba pytać o tenże adres przez maila bądź infolinię. Nie muszę chyba mówić, że po wielokrotnych prośbach adresu nie otrzymałam. Dopiero po przytoczeniu kolejnych argumentów natury pewnej, sklep przyjął zwrot. Wysłałam paczkę na podany adres, poinformowałam sklep, że na dniach będę wysyłać towar. Było to we wtorek, w piątek nadałam paczkę, w poniedziałek przyjechał kurier. We wtorek sklep odmówił przyjęcia paczki bo mają rzekomą inwentaryzacje. Nie poi mnie o tym fakcie w mailu. Ja wysyłając paczkę, mając instrukcje na mailu, jak i gdzie mam wysłać zwrot, nie mam po co wchodzić na ich stronę i szukać nie wiadomo gdzie informacji, czy firma nie prowadzi inwentaryzacji... Jest to żenujące podejście do klienta. Paczka została przekierowana na pocztę, sklep może odebrać ja w ciągu dwóch tygodni. Dostałam informację że tego nie uczynią i że mam ją sobie odebrać z powrotem i nadac kolejny raz znowu wydając kolejne pieniądze bo oczywiście sklep nie pokrywa kosztów zwrotu. Nie kupujcie jeśli nie chcecie przejść tego co ja przechodzę z tym sklepem.


  • Review o: WITTCHEN

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kurtka

    sprzedaja stare kurtku sprzed kilku lat -outlet w takich kosmicznych cenach ,gdzie wczesniej były o wiele tansze, np.obecnie 239,90 zł
    399,90 zł
    Najniższa cena w okresie 30 dni przed obniżką: 191,92 zł...Cena regularna (poza okresami promocyjnymi)