Hotwire Opinie
Opinie (24)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
NW scam
Jako stała klientka zawsze byłam zadowolona z usług, ale niedawno zdarzyło się nieporozumienie, która doprowadziło do podwójnej rezerwacji i nie było możliwości zwrotu pieniędzy lub otrzymania kredytu. Jak to możliwe, że firma może tak łatwo zabrać ludziom pieniądze?
Rezerwacja samochodu bez fotela dla dziecka
Zamówienie nie doszło do skutku, obsługa klienta bardzo frustrująca, nie ma możliwości dodania fotela dla dziecka do rezerwacji, ciągłe przekierowania do różnych agencji.
Moje zakupy w serwisie to pełna opłata za wynajem samochodu
Chociaż zapłaciłem już całość za wynajem samochodu, to w końcu wyszedłem na tym jak z niczym. Okazało się, że wypożyczalnia nie zaakceptowała wirtualnej karty mojej firmy, co spowodowało anulowanie rezerwacji i oczekiwanie na zwrot pieniędzy, których nadal nie ma na moim koncie bankowym po 7-10 dniach roboczych. Nie polecam korzystania z tego serwisu, to jest jakieś nieporozumienie.
Zakup noclegu
Moje przeżycia z rezerwacją noclegu były szokujące. Po przybyciu do hotelu okazało się, że zamiast 3.5-gwiazdkowego hotelu, jak obiecano, zostaliśmy umieszczeni w motelu. Kontakt z obsługą klienta był jeszcze gorszy niż atmosfera w motelu. Widok kałuży lub kropli krwi w łazience był kompletnym szokiem. Postanowiliśmy po prostu opuścić to miejsce i znaleźć inne zakwaterowanie na własną rękę. Hotwire praktycznie zrzucił na nas odpowiedzialność za to oszustwo.
Rezerwacja samochodu
Przy każdej rezerwacji samochodu mam złe doświadczenia. Zawsze mówię, że nigdy więcej nie zarezerwuję, a po paru latach decyduję się znowu ich wypróbować i zawsze dostaję w nos. Oni nigdy nie aktualizują ani nie zmieniają Twojej rezerwacji z jakiegokolwiek powodu, więc dzwonienie na infolinię jest zupełnie bezsensowne. A jeśli się trochę spóźnisz, to naliczą Ci cały kolejny dzień (zamiast stawki godzinowej, jak większość agencji wynajmu).
Rezerwacja samochodu
No więc ostatnio próbowałem zarezerwować samochód online i wszystko było ok, dopóki nie dotarłem do wypożyczalni i okazało się, że nie mieli pojęcia o mojej rezerwacji! Musiałem zapłacić więcej, bo to była rezerwacja last minute. Potem spróbowałem skontaktować się z obsługą klienta przez czat, ale odpowiadali tak wolno, że musiałem zrezygnować, bo blokowałem kolejkę do wypożyczalni!
Zakup bez godzin mieszkania
Przeżyłem straszną sytuację. Ktoś włamał się i ukradł nam pieniądze. Zapłaciliśmy za pokój, którego nawet nie mieliśmy okazji zobaczyć.
Rezerwacja na Hotwire
Zarezerwowałem przez Hotwire i ten hotel był strasznie obrzydliwy. No ale teraz to już na pewno nigdy więcej nie zarezerwuję tam noclegu.
Zakup hotelu przez Hotwire
Zarezerwowaliśmy hotel z "doskonałymi ocenami" i dostaliśmy "ECONO LODGE MOTEL", który był strasznie niebezpieczny i obrzydliwy. Na pewno nie skorzystamy więcej z usług tej firmy.
Zakwaterowanie w roguńskich apartamentach miejskich
Opinie na temat mieszkania w Rogu, gdzie mówią o karaluchach, nieświeżej pościeli, starych ręcznikach, złej obsłudze sprzątającej, miejscowych włóczęgach, podejrzanych długoterminowych lokatorach oraz pokojach wymagających wielu napraw, są całkowicie trafne. Nie jest to może najgorsze miejsce do zatrzymania się... ale jest zdecydowanie najmniej wygodne. Przede wszystkim z powodu karaluchów i nieświeżej pościeli. Pojechałem do Walmartu i kupiłem własną poduszkę, poszewkę, ręczniki i próbowałem spać na kanapie. Tak...personel recepcji jest bardzo przyjazny... ale NIEZAWODNY. Tak...teren ma przyzwoity basen i miejsce do pikniku/grilla. Tak...lokalizacja jest centralna, blisko lotniska, centrum miasta i autostrady. Tak...pokoje są duże i apartamentowe z aneksem kuchennym przeznaczone na dłuższe pobyty. Jednak pobyt tutaj jest niemal jak kara, a HOTWIRE, jak i WSZYSTKIE INNE renomowane strony podróżnicze, powinny się zażenić za rekomendowanie tego miejsca i kierowanie gości tutaj na nocleg. Głównie z uwagi na karaluchy, stare brudne ręczniki i całkowicie nieskuteczną obsługę sprzątającą. Zdecydowanie NIEPOLECAM pobytu w apartamentach Metro PHX... chyba że naprawdę NIE MASZ ŻADNEGO INNEGO WYBORU.
Rezerwacja pokoju
Zarezerwowałem sobie pokój na wyjechanie poza miasto. Jak przyjechaliśmy, dostaliśmy klucz, poszliśmy do pokoju, a tu drzwi były zepsute. Weszliśmy do środka, a było tam dziwnie pachnąco i podłoga brudna. Łóżko było zaścielone, ale prześcieradła poplamione. Wróciliśmy na recepcję, żeby poprosić o zwrot pieniędzy, ale powiedziano nam, że musimy załatwić to przez hotwire. Poprosiłem o potwierdzenie anulowania rezerwacji, żeby wysłać to do hotwire. Nikt nie odpowiedział przez cały tydzień, więc wysłałem jeszcze raz i dopiero dwa dni później dostałem odpowiedź, czyli 4 dni od anulowania pokoju. Hotwire nie zwrócił pieniędzy, tylko zaoferował 25 hotwire bucks. Hotel nie był czysty ani bezpieczny, więc nie zostaliśmy tam. Dlaczego tak trudno jest uzyskać zwrot pieniędzy?
Rezerwacja samochodu
Ostatnio zrobiłem rezerwację samochodu przez internet. Niestety, z powodów losowych musiałem zmienić daty mojej podróży. Kiedy zadzwoniłem na infolinię, odmówili mi pomocy. Nie chcieli zmienić dat ani zwrócić pieniędzy. Płaciliśmy ponad 1000 złotych za usługę, której nie otrzymaliśmy. Obsługa klienta była kompletnie nieprzydatna. Nie polecam korzystania z tej strony internetowej.
niewłaściwie przekazane daty i godziny odbioru/zwrotu
Proszę przepraszam, ale zakłócona data i godzina odbioru/zwrotu spowodowała zwiększenie kosztów, co było wyższe niż pierwotnie oferowane. Obawiam się, że firma nie była skłonna rozwiązać problemu, nawet pomimo przesłania im zrzutów ekranu potwierdzających poprawność wprowadzonych danych do ich systemu.
Zakup online
Byłem bardzo zadowolony z usług firmy przez wiele lat, ale niestety w ostatnim czasie zauważyłem spadek jakości obsługi. Opłaty są teraz zdecydowanie za wysokie, co sprawia, że korzystanie z usług stało się dużo mniej atrakcyjne. Mam nadzieję, że firma powróci do swoich standardów z poprzednich lat i ponownie stanie się liderem na rynku podróży.
dzwonić, instalacja, nieefektywność
Już mam dosyć tej firmy! Czekałam miesiąc na instalację telefonu, umówiłam się na październik, a do tej pory mieliśmy tylko trzy spotkania - dwa zostały odwołane i jeden, podczas którego instalator nie był w stanie zainstalować usługi. Pomimo kilkakrotnych próśb o kontakt telefoniczny, firma ciągle wysyła smsy i dzwoni do właściciela, który pracuje na Wall Street i jest bardzo zdenerwowany wszystkimi wiadomościami, które otrzymuje zamiast nas. Brak profesjonalizmu!
Rezerwacja hotelu
Moja rezerwacja w hotelu okazała się być oszustwem. Chciałem zmienić rezerwację, ale strona internetowa zablokowała mi dostęp do czatu obsługi klienta. Otrzymałem odpowiedź od automatycznego robota, który skierował mnie na numer telefonu, a ten okazał się być numerem Expedii, a nie Hotwire. Doradzili mi, że numer rezerwacji nie istnieje i podali mi bezpośredni numer do Hotwire. Niestety, ten numer też nie działał. Po wielu próbach udało mi się skontaktować z innym działem Hotwire, którzy również stwierdzili, że moja rezerwacja nie istnieje i powinienem anulować płatność kartą Visa. Niestety, ten bank nie pozwala na anulację, a Hotwire nie udostępnia żadnego kontaktu. Dlatego uważam ich za oszustów. Nie polecam korzystania z ich usług, bo stracisz pieniądze.
Zakup noclegu
Ta strona internetowa była naprawdę okropna. Cały czas była zdezorganizowana, więc za każdym razem, kiedy próbowałem zrobić rezerwację, ani nie otrzymywałem potwierdzenia e-mail, ani nie widziałem jej na mojej liście rezerwacji. Sądziłem więc, że moje rezerwacje nie zostały przetworzone, co już mi się wcześniej przytrafiło. Zdecydowałem się spróbować jeszcze dwukrotnie, ale problem powtórzył się. Później sprawdziłem konto bankowe i zobaczyłem, że transakcje zostały dokonane. Po skontaktowaniu się z obsługą klienta, przyznano mi, że serwis ma problemy z witryną internetową. Zaproponowano mi zwrot pieniędzy za jedną z trzech transakcji. Zapytałem, czy mogliby przenieść datę drugiej transakcji, ale usłyszałem, że to niemożliwe. Zapytałem, dlaczego, zwłaszcza że to ich wina, a oni przyznali, że tak. Zaskoczyło mnie, dlaczego nie mogli zwrócić mi pieniędzy za obie transakcje, skoro sami przyznali się do błędu. Odpowiedzieli, że jest to sprzeczne z polityką firmy. Po tej całej sytuacji, zdecydowanie nie skorzystam więcej z tej oszukańczej strony internetowej.
Rezerwacja hotelowa
Nie sposób ufać ich ukrytym sugestiom. Sądziłem, że hotel, który zarezerwowałem, będzie jak Doubletree Hilton, a okazał się być bardziej w stylu taniego, jednogwiazdkowego motelu. Całkowita strata pieniędzy i oszustwo tej firmy.
Zakup bez kontaktu z obsługą klienta
Nie dajcie się zwieść fałszywym pozytywnym opinjom. Ta firma po prostu nie dba o klientów. Może gdzieś się znajdzie dobra oferta, ale ilekroć coś pójdzie nie tak albo po prostu będziesz potrzebować pomocy, zostaniesz sam. Jeśli chodzi o lokalne hotele, one mogą być średnie, ale zawsze jest inny hotel w okolicy, nawet jeśli ten nie spełnia oczekiwań. Jednak z lotami lub wakacjami nie warto ryzykować z tą słabą firmą.
Rezerwacja hotelu we Włoszech
Moja rezerwacja w pięciogwiazdkowym hotelu we Włoszech była totalnym rozczarowaniem. Pokój wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach na stronie Hotwire. Był malutki, stary, śmierdział pleśnią, a wszystko było zżółknięte ze starości. Skontaktowałem się z obsługą klienta w czacie, ale oni tylko powiedzieli, że nie mogę dostać zwrotu pieniędzy, ale mogę zapłacić 280 dolarów za noc za lepszy pokój. Prawdziwy absurd... W końcu opuściliśmy ten hotel i znaleźliśmy sobie inny, który był o wiele lepszy. Ale to, że nie dostaliśmy zwrotu pieniędzy ani żadnego innego rozwiązania, to po prostu nie do wiary. Nawet przesłaliśmy im zdjęcia pokoju i mówiliśmy, że to oszustwo. Ale oni tylko powiedzieli, żebyśmy już tam nie rezerwowali tanich ofert...
Najwięcej głosów recenzja
Zakup online
Czytacz dalej