airfrance Opinie

: 21
14% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2023-12-26
Moja podróż w biznesie
Łatwo mi się podróżowało w biznesie, obsługa była naprawdę super i nawet mnie pamiętali z poprzed...Czytacz dalej
Wasilewska

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-18
Bilety business class do Rzymu
Podróżując z moim partnerem zakupiliśmy bilety business class do Rzymu z Paryża. Ale po odprawie ...Czytacz dalej
Aurelia Rutkowska

Najwięcej głosów recenzja

  2024-03-04
Zakup biletów lotniczych
W moim przypadku zakupienie biletów lotniczych było naprawdę stresujące i męczące. Kiedy wreszcie...Czytacz dalej
eliza

Opinie (21)

  (1)

 (1)

  (10)

  (8)

  (1)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilety business class do Rzymu z Paryża

    Podróżując z moim partnerem zakupiliśmy bilety business class do Rzymu z Paryża. Ale po odprawie okazało się, że nie zostaliśmy przydzieleni miejsc obok siebie. Powiedziano nam, że możemy poprosić pasażerów o zamianę miejsc na pokładzie. A kiedy wsiadaliśmy na pokład samolotu, odkryliśmy, że miejsca w business class są takie same jak w klasie ekonomicznej..! Po prostu pozostawiają puste siedzenia obok każdego z nas..! Jeśli lecisz z drugą osobą i chcecie siedzieć razem, nie ma sensu wydawać pieniędzy na bilety business class. Moim zdaniem ta linia lotnicza nie jest uczciwa i jest trochę oszukańcza. Lepiej polecić inną linię lotniczą niż Air France, bo jest sporo równie dobrej jakości alternatyw.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Wiecie, chciałbym wam opowiedzieć o moim doświadczeniu z zakupem biletów lotniczych dla mnie i mojej rodziny. Kiedy próbowaliśmy kupić bilety dla 2 dorosłych i 1 dziecka, okazało się, że cena przekracza limit naszej karty kredytowej. Mimo sugestii obsługi klienta, żeby kupić bilety osobno, musieliśmy zapłacić dodatkowe 1700 złotych za bilet dla dziecka z powodu obowiązkowej opłaty za podróż nieletnich. Próbowaliśmy odzyskać różnicę cenową, ale okazało się, że nie ma takiej możliwości, pomimo obietnic obsługi klienta. Kiedy próbowaliśmy anulować rezerwację, powiedziano nam, że zwrócenie pieniędzy zajmie od 4 do 6 tygodni, co jest nie do pomyślenia. Cała sytuacja sprawiła, że czujemy się oszukani i bardzo sfrustrowani. Nigdy więcej nie skorzystamy z usług tej linii lotniczej.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletu lotniczego

    Obsługa klienta w tej linii lotniczej jest straszna. Nie polecam korzystania z dodatkowego ubezpieczenia ani żadnych innych opcji. Musieliśmy czekać na pokładzie lotu przez 2 godziny przed odlotem, a potem kazał nam zakupić zupełnie nowy bilet, aby wrócić do Europy. Mówią, że skorzystałem z ich lotu, żeby uniknąć zwrotu pieniędzy, ale biuro wydało nam zaświadczenie, że nie wsiadliśmy na pokład.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Moje doświadczenie z zakupem biletów lotniczych było naprawdę okropne. Obsługa klienta była nieprzyjazna i arogancka, a pracownicy niesamowicie niekompetentni. Gdyby nie interwencja policji, nie otrzymalibyśmy wsparcia w rozwiązaniu problemów z bagażem i przegapionymi lotami. Całe doświadczenie było frustrujące i stresujące. Na pewno nigdy więcej nie skorzystam z tych usług.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletu lotniczego

    Moja rezerwacja była mega stresująca. Firma lotnicza odwołała lot i obsługa klienta była strasznie nieprofesjonalna. Dopiero późno dowiedziałem się o odwołaniu lotu i przeniesiono mnie na lot, który był już pełen. Nie byłem w stanie dodzwonić się do linii lotniczej, a potwierdzenia rezerwacji przychodziły z opóźnieniem. To całe doświadczenie było totalnie fatalne i w ogóle nie pozostawiło mi dobrego wrażenia.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kupno biletów lotniczych

    Kupiłam bilety na lot liniami lotniczymi 3 miesiące temu, ale kiedy przylecieliśmy na lotnisko i chcieliśmy się odprawić, okazało się, że nie mieliśmy przydzielonych miejsc dla siebie i rodziny. Obsługa była mało pomocna i niechętna do rozwiązania problemu. Musieliśmy biegać po różnych stanowiskach obsługi, aby w końcu dostać nasze miejsca w samolocie. Prawie spóźniliśmy się na lot do Ameryki z powodu złego traktowania ze strony personelu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kupno biletu lotniczego

    Hej, kupiłem bilet na lot z Limy do Paryża na 25 maja 2024 roku. Cała podróż trwała 16 godzin. Wybrałem tę linię, żeby móc korzystać z usługi rozrywki na pokładzie, między innymi z filmów, żeby umilić sobie czas.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Przed oczekiwanym lotem zarezerwowaliśmy dwa miejsca na pokładzie samolotu, ale niestety po wejściu okazało się, że mieliśmy zupełnie inne miejsca. Usiedliśmy pośrodku między innymi osobami, mimo że zapłaciliśmy dodatkowo za dwa miejsca obok siebie. Mimo zgłoszenia reklamacji, nie otrzymaliśmy żadnego rozwiązania. Zwrot pieniędzy otrzymaliśmy tylko za jedno z miejsc. Personel również nie był dostępny podczas lotu. Jeśli planujesz podróż w premium klasie, lepszym wyborem może być inny przewoźnik, na przykład wspomniane już KLM. Mam wrażenie, że ludzie z klasy biznesowej zostali przepchnięci na nasze miejsca zarezerwowane.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet lotniczy z Houston IAH do Lagos LOS przez Paryż CDG

    Podczas odprawy na lotnisku w Houston IAH, linie lotnicze nie chciały zabrać moich dwóch walizek.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup lotu

    Kupiłam bilet na lot i teraz okazuje się, że nie wiem ile zapłacę za dodatkowy bagaż, bo linia lotnicza nie przekazała mi tej informacji. Dodatkowo dowiedziałam się, że linia lotnicza, z którą lecę, jest inna niż ta, na której kupiłam bilet, więc nie mam pojęcia gdzie i jak mam uregulować opłatę za bagaż. Trochę zagubiona jestem w tej sytuacji.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    W moim przypadku zakupienie biletów lotniczych było naprawdę stresujące i męczące. Kiedy wreszcie dotarłem na lotnisko, okazało się, że mój lot został opóźniony o 4 godziny, przez co straciłem moje kolejne połączenie. Koniec końców z planowanych 14 godzin spędzonych w powietrzu zrobiło się 24-godzinne wyzwanie. A co gorsza, mimo upływu 2 miesięcy nadal nie otrzymałem jakiejkolwiek rekompensaty.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Obiecano mi informację o zmianach w planie lotów, a nie została ona dostarczona. Czuję się oszukany przez lotnisko, które nie dba o swoich stałych klientów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupy w kilku słowach

    Przyznam, że było naprawdę stresujące, gdy mnie wprowadzono do Air France. Ludzie na lotnisku w Paryżu zachowywali się tak nieprzyjemnie i traktowali mnie gorzej tylko dlatego, że nie mówię po francusku. Musiałem oddać moją walizkę podręczną, podczas gdy Francuzi mogli zabrać ze sobą tyle bagażu, ile chcieli. Po prostu czułem się jakbym był traktowany gorzej na tym lotnisku. Naprawdę nie polecam tego doświadczenia nikomu!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wyniki Twoich poszukiwań

    Absolutnie żenujący telefonowy support gdziekolwiek w Bułgarii, najpierw podniecający się KLM, a potem "obsługujący" Air France. Łącznie 4 pracowników, 3 dni i do dziś zero odpowiedzi na moje pytanie o podróżowanie 14-latka i co robić po dokonaniu rezerwacji. Gdyby to nie żaba, byłaby bardziej skuteczna w obsłudze klienta niż ten support.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletu lotniczego

    "To jest Pani bagaż, ja tego nie zrobię" - powiedziałem. Podsumowując...


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów

    Wiele lotów międzykontynentalnych, ogólnie dobre wrażenie, organizacja w czasie lotu była na wysokim poziomie. Ale jestem niezadowolony z tego, że straciłem status lojalnościowy z powodu COVID-19 i niestosownej polityki wobec klientów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych online

    Moje odszkodowanie za odwołany lot nie było kompleksowe i miałem trudności z komunikacją z obsługą klienta, aby rozwiązać problem. Po otrzymaniu częściowego zwrotu, zadzwoniłem na infolinię, aby wyjaśnić sytuację, ale napotkałem wiele problemów i wymówek. Pomimo prób wyjaśnienia, że sposób płatności, jaki mają zarejestrowany, nie odpowiada temu, który faktycznie użyłem, nie udało mi się uzyskać satysfakcjonującego rozwiązania. Obsługa klienta była nieefektywna i mało pomocna, dlatego ostatecznie zdecydowałem się skonsultować z prawnikiem w celu rozwiązania sprawy.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moja podróż w biznesie

    Łatwo mi się podróżowało w biznesie, obsługa była naprawdę super i nawet mnie pamiętali z poprzednich lotów, zawsze zatrzymując się na pogawędkę kilka razy. W kapsule znajdowało się wszystko, czego potrzebowałem. Może mógłby być większy wybór filmów, ale to nie stanowiło problemu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletu na lot w kilku słowach

    Ta recenzja ma naprawdę dużo informacji do przyswojenia.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Złożone zamówienie na bilety lotnicze

    Zamówienie na bilety z Waszą firmą stało się koszmarem. Za każdym razem, gdy próbowałem zarezerwować lot, coś szło nie tak. Lot został anulowany i przekładany dwa razy w ciągu dwóch tygodni, co spowodowało wiele stresu i problemów z organizacją podróży. Obsługa klienta była mało pomocna i nie potrafiła rozwiązać moich problemów, a ceny były przesadnie wygórowane. Dodatkowo, dostarczanie informacji było niejasne i trwało zbyt długo, co sprawiało, że było trudno zrozumieć całą sytuację.


Inni również oglądali