Wszystkie opinie z Angelika
Review o: Deichmann
Buty
Nie wiadomo dlaczego reklamacja jest na 24 miesiące, skoro na wszystko co klient napisałby (np po 18 miesiącach) oni zawsze znajdą jakaś wymówkę, np. wada powstała w wyniku zaniedbania. Lista wymówek nie kończy się i zapewne mają już gotowa ich listę aby nie musieć nad tym myśleć i wybierają losowo. Buty nie produkowane w Polsce tylko USA, nie da się w nich chodzić, taki szmelc tylko w tym pseudo sklepie , brak możliwości reklamacji, tylko strata czasu i nerwów. Nieuprzejme ekspedientki, pyskate i wyrachowane, to najlepiej im wychodzi: pyskowanie do klienta , one zawsze mają rację, to jest przysługa od sklepu , bo nie wiedzą że to ich obowiązek , i myślą że to że oni rozpatrują reklamacje to jest ich dobra wola a nie obowiązek (tak usłyszałam od jednej pracownicy, co jest skandalem, bo moja dobra wola że ja rozmawiam z osobą która mówi do mnie takim tonem, powinnam rzucić słuchawką, a nie ich )
Więcej w tym sklepie już nie kupię, skoro tak się traktuje tu klienta, jak intruza, skoro za to dostają wypłatę. Dlaczego nikt tego nie zgłasza do rzecznika Ochrony Praw i Konsumentów, skoro ten sklep ma same złe opinie? Radzę omijać szerokim łukiem.Review o: Redro
Super jakość
Zamówiłam 3 fototapety z Redro - każda z nich doskonała! Szybki termin realizacji, bardzo wysoka jakość, przesyłka porządnie zabezpieczona. Powiadomienia mailowe o każdym statusie zamówienia bardzo przydatne, gdy zależy komuś na czasie. Na pewno będę korzystać w przyszłości z usług Redro!
Ciekawe!! bo mi przyszła fototapeta w bardzo słabej jakości, zozjezdzajace się palmy a ostrość i kolory żadne
To jest marne i tandetne i to za takie pieniądze, jakość wydruku tak marna że powinni sie wstydzić wysyłać taki towar
Mam podobne zdanie, mam zamiar wystąpić o mediacje do SKP. W sklepie odrzucono mi reklamacje 2 krotnie, bardzo nieprzyjemna kierowniczka w przy Dw. Wileńskim. Nie polecam firmy i butów.