parallels Opinie
Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.
Opinie (17)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakup monitora zewnętrznego
Chciałem napisać dzisiaj naprawdę pozytywną opinię. Muszę Ci powiedzieć, że przez ostatni rok miałem pewne kłopoty z monitorem zewnętrznym, który cały czas migał. Dzisiaj skontaktowałem się z firmą i miałem ogromne szczęście, że trafiłem na Vashisha. On był po prostu niesamowity. Zrobił więcej, niż mogłem oczekiwać, żeby rozwiązać mój problem. Zazwyczaj nie lubię dzwonić na hotline techniczny, bo zazwyczaj nie pomaga, ale z Vashishem było inaczej. Upewnił się, że wszystko zostało przetestowane razem ze mną i odpowiadał na wszystkie moje pytania. Jestem mu bardzo wdzięczny. Jeśli kiedykolwiek będziesz miał okazję porozmawiać z nim, wiedz, że Twój problem zostanie naprawiony. Jeszcze raz, dziękuję, Vashish. Jesteś wspaniały!
Zakup wysokiej jakości usług
W maju skorzystałem z usług tej firmy i muszę powiedzieć, że byłem pozytywnie zaskoczony profesjonalizmem obsługi klienta. Osoba, która mnie obsługiwała - niestety nie zapamiętałem jej imienia - była niezwykle pomocna i zaangażowana w swoją pracę. Zrobiła wszystko, co w jej mocy, aby rozwiązać moje problemy i udzieliła mi cennych wskazówek. Nawet poświęciła swój wolny czas po pracy, żeby upewnić się, że wszystko jest w porządku. To było dla mnie naprawdę niesamowite doświadczenie.
MacBook Pro with good graphics card
Parallel Desktop nie potrafi wykorzystać wydajności dobrej karty graficznej pod Windowsem. To problem, który już od jakiegoś czasu trwa i nie jest już akceptowalny. Jako architekt, polegam na dobrej grafice, więc jest to rozczarowujące, że nie mogę skorzystać z świetnej karty graficznej w moim MacBooku Pro podczas korzystania z Windowsa.
Zakup oprogramowania
Daję temu programowi trzy gwiazdki. Chciałem go zainstalować na swoim komputerze i miałem trochę problemów, ale w końcu udało mi się. Po aktualizacji działa teraz o wiele lepiej niż wcześniej. Może być trochę łatwiej w obsłudze, ale ogólnie jestem zadowolony z efektów. ??
Parallels 19.2.1
Właśnie zaktualizowałam Parallels do wersji 19.2.1 i straciłam licencję na Windows 11 w mojej wirtualnej maszynie. Teraz muszę kupić nową licencję i nie mogę doczekać się odpowiedzi na moje maile. Potrzebuję rozwiązania, które nie będzie mnie kosztować dodatkowych pieniędzy. To nie do przyjęcia od profesjonalnej firmy, która dba o doświadczenia swoich klientów. Możecie mi pomóc?
Zakup wsparcia technicznego
Ten gość z technicznego teamu był naprawdę świetny - rozwiązał wiele problemów i przywrócił mi wiarę w wirtualnym środowisku. Mam nadzieję, że będziemy mieli okazję współpracować w przyszłości, jeśli coś się popsuje. Naprawdę fajny typ i mega pomocny!
Usługa oprogramowania
Czekałam aż 20 dni na odpowiedź od swojego zgłoszenia (#4485213). To oprogramowanie nie działa poprawnie na moim Macu. Obiecano mi dostęp do pewnych funkcji, ale niestety ich nie mam. Jeśli do końca przyszłego tygodnia nie dostanę żadnej reakcji, to rezygnuję.
Zakup licencji Parallels do korzystania z programów Windows na Macu.
Kupiłem właśnie trzy licencje Parallels, żeby móc korzystać z programów Windows na moich Macach. Kiedyś płatności były automatycznie pobierane z mojej karty VISA, ale teraz, po wprowadzeniu autoryzacji dwuetapowej, mam z tym problem. Jedna z moich licencji już wygasła i nie mogłem jej odnowić, bo nie miałem dostępu do swojego konta, które okazało się być przypisane do starego adresu e-mail. Skontaktowałem się z pomocą techniczną, ale aby to zrobić, trzeba mieć konto i wejść w nie. Na razie nie dostałem żadnej odpowiedzi od supportu. Mimo że program działa dobrze, brak wsparcia ze strony Parallels jest dla mnie dużym minusem. Zastanawiam się teraz nad poszukiwaniem alternatyw.
Anulowanie subskrypcji
To jest niemożliwe, żeby uzyskać jakiekolwiek wsparcie od tej firmy. Chciałem anulować moją subskrypcję, ale nie mogłem się zalogować do mojego konta. Próbowałem postępować zgodnie z instrukcjami na ich stronie internetowej, ale to nie pomogło w ogóle. Nie mogłem znaleźć żadnego adresu e-mail ani osoby, z którą mógłbym porozmawiać bezpośrednio. Szczerze mówiąc, nie polecam tej firmy i radzę innym unikać jej. Gdy przeglądałem ich forum, zauważyłem, że wiele osób ma problemy i często otrzymują odpowiedzi tylko na forum. Wygląda na to, że ta firma nadal działa z dala od nowoczesnych standardów obsługi klienta.
Zakup bez odpowiedzi ze strony działu wsparcia
Odpowiedź z działu wsparcia jest słaba. Zgłosiłem problem już 8 dni temu i do tej pory nie mam żadnej odpowiedzi. Program niemal nie działa z powodu błędu "Brak informacji o pliku TMP". To uniemożliwia jego używanie. Instalacja Windowsa przez program też nie działa poprawnie, co jeszcze bardziej pogłębia problem.
Nowy komputer.
Chciałam zagrać w gry na Steam na moim Macu, ale niestety nie działały. Strona obiecywała, że będzie działać, ale to kłamstwo! Nie warto płacić za coś, co nie działa ;)
Zakup Pro abonamentu
Ostatnio zakupiłem abonament Pro i byłam z niego bardzo zadowolona. Jednak co roku cena rosła, co stało się bardzo uciążliwe. Niedawno postanowiłam przestać korzystać z wersji Pro i przechodzę na standardową. Mam nadzieję, że inni użytkownicy również podejmą taką decyzję, aby pokazać firmie, że nie można ciągle podnosić ceny.
Zakup oprogramowania do wirtualizacji
Oprogramowanie do wirtualizacji ma sporo funkcji, ale abonament jest za drogi. Porównanie między Standardową i Pro wersją jest niewystarczające, co skutkuje złymi decyzjami. System aktualizacji licencji jest zagmatwany i powoduje wysokie koszty. Wsparcie jest nieprofesjonalne i mało skuteczne, co sprawia, że rozwiązywanie problemów jest frustrujące.
Zakup oprogramowania
Jestem bardzo rozczarowany moim doświadczeniem. Złożyłem zamówienie już 22 grudnia i od tego czasu czekam na kod aktywacyjny. Próby skontaktowania się z obsługą klienta okazały się bezskuteczne - po prostu zniknęli. Wszystko wydaje się takie skomplikowane, jakby musiałem wysłać prośbę w epoce Goethe, żeby coś uzyskać.
Mój klucz produktu nie może być użyty na innym komputerze na tym samym koncie.
Nigdy wcześniej nie miałem z tym problemu. Wydaje mi się, że ci faceci po prostu myślą tylko o sobie.
Najwięcej głosów recenzja
MacBook Pro with good graphics
Czytacz dalej