parallels Opinie

: 17

Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.

35% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-05-13
Zakup wsparcia technicznego
Ten gość z technicznego teamu był naprawdę świetny - rozwiązał wiele problemów i przywrócił mi wi...Czytacz dalej
Alan

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-04-24
Zakup licencji Parallels do ko
Kupiłem właśnie trzy licencje Parallels, żeby móc korzystać z programów Windows na moich Macach. ...Czytacz dalej
O. Zalewska

Najwięcej głosów recenzja

  2023-12-16
MacBook Pro with good graphics
Parallel Desktop nie potrafi wykorzystać wydajności dobrej karty graficznej pod Windowsem. To pro...Czytacz dalej
Krupa

Opinie (17)

  (4)

 (2)

  (9)

  (2)

  (0)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup monitora zewnętrznego

    Chciałem napisać dzisiaj naprawdę pozytywną opinię. Muszę Ci powiedzieć, że przez ostatni rok miałem pewne kłopoty z monitorem zewnętrznym, który cały czas migał. Dzisiaj skontaktowałem się z firmą i miałem ogromne szczęście, że trafiłem na Vashisha. On był po prostu niesamowity. Zrobił więcej, niż mogłem oczekiwać, żeby rozwiązać mój problem. Zazwyczaj nie lubię dzwonić na hotline techniczny, bo zazwyczaj nie pomaga, ale z Vashishem było inaczej. Upewnił się, że wszystko zostało przetestowane razem ze mną i odpowiadał na wszystkie moje pytania. Jestem mu bardzo wdzięczny. Jeśli kiedykolwiek będziesz miał okazję porozmawiać z nim, wiedz, że Twój problem zostanie naprawiony. Jeszcze raz, dziękuję, Vashish. Jesteś wspaniały!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup wysokiej jakości usług

    W maju skorzystałem z usług tej firmy i muszę powiedzieć, że byłem pozytywnie zaskoczony profesjonalizmem obsługi klienta. Osoba, która mnie obsługiwała - niestety nie zapamiętałem jej imienia - była niezwykle pomocna i zaangażowana w swoją pracę. Zrobiła wszystko, co w jej mocy, aby rozwiązać moje problemy i udzieliła mi cennych wskazówek. Nawet poświęciła swój wolny czas po pracy, żeby upewnić się, że wszystko jest w porządku. To było dla mnie naprawdę niesamowite doświadczenie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    MacBook Pro with good graphics card

    Parallel Desktop nie potrafi wykorzystać wydajności dobrej karty graficznej pod Windowsem. To problem, który już od jakiegoś czasu trwa i nie jest już akceptowalny. Jako architekt, polegam na dobrej grafice, więc jest to rozczarowujące, że nie mogę skorzystać z świetnej karty graficznej w moim MacBooku Pro podczas korzystania z Windowsa.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup oprogramowania

    Daję temu programowi trzy gwiazdki. Chciałem go zainstalować na swoim komputerze i miałem trochę problemów, ale w końcu udało mi się. Po aktualizacji działa teraz o wiele lepiej niż wcześniej. Może być trochę łatwiej w obsłudze, ale ogólnie jestem zadowolony z efektów. ??


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Parallels 19.2.1

    Właśnie zaktualizowałam Parallels do wersji 19.2.1 i straciłam licencję na Windows 11 w mojej wirtualnej maszynie. Teraz muszę kupić nową licencję i nie mogę doczekać się odpowiedzi na moje maile. Potrzebuję rozwiązania, które nie będzie mnie kosztować dodatkowych pieniędzy. To nie do przyjęcia od profesjonalnej firmy, która dba o doświadczenia swoich klientów. Możecie mi pomóc?


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup wsparcia technicznego

    Ten gość z technicznego teamu był naprawdę świetny - rozwiązał wiele problemów i przywrócił mi wiarę w wirtualnym środowisku. Mam nadzieję, że będziemy mieli okazję współpracować w przyszłości, jeśli coś się popsuje. Naprawdę fajny typ i mega pomocny!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Usługa oprogramowania

    Czekałam aż 20 dni na odpowiedź od swojego zgłoszenia (#4485213). To oprogramowanie nie działa poprawnie na moim Macu. Obiecano mi dostęp do pewnych funkcji, ale niestety ich nie mam. Jeśli do końca przyszłego tygodnia nie dostanę żadnej reakcji, to rezygnuję.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup licencji Parallels do korzystania z programów Windows na Macu.

    Kupiłem właśnie trzy licencje Parallels, żeby móc korzystać z programów Windows na moich Macach. Kiedyś płatności były automatycznie pobierane z mojej karty VISA, ale teraz, po wprowadzeniu autoryzacji dwuetapowej, mam z tym problem. Jedna z moich licencji już wygasła i nie mogłem jej odnowić, bo nie miałem dostępu do swojego konta, które okazało się być przypisane do starego adresu e-mail. Skontaktowałem się z pomocą techniczną, ale aby to zrobić, trzeba mieć konto i wejść w nie. Na razie nie dostałem żadnej odpowiedzi od supportu. Mimo że program działa dobrze, brak wsparcia ze strony Parallels jest dla mnie dużym minusem. Zastanawiam się teraz nad poszukiwaniem alternatyw.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Anulowanie subskrypcji

    To jest niemożliwe, żeby uzyskać jakiekolwiek wsparcie od tej firmy. Chciałem anulować moją subskrypcję, ale nie mogłem się zalogować do mojego konta. Próbowałem postępować zgodnie z instrukcjami na ich stronie internetowej, ale to nie pomogło w ogóle. Nie mogłem znaleźć żadnego adresu e-mail ani osoby, z którą mógłbym porozmawiać bezpośrednio. Szczerze mówiąc, nie polecam tej firmy i radzę innym unikać jej. Gdy przeglądałem ich forum, zauważyłem, że wiele osób ma problemy i często otrzymują odpowiedzi tylko na forum. Wygląda na to, że ta firma nadal działa z dala od nowoczesnych standardów obsługi klienta.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup bez odpowiedzi ze strony działu wsparcia

    Odpowiedź z działu wsparcia jest słaba. Zgłosiłem problem już 8 dni temu i do tej pory nie mam żadnej odpowiedzi. Program niemal nie działa z powodu błędu "Brak informacji o pliku TMP". To uniemożliwia jego używanie. Instalacja Windowsa przez program też nie działa poprawnie, co jeszcze bardziej pogłębia problem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nowy komputer.

    Chciałam zagrać w gry na Steam na moim Macu, ale niestety nie działały. Strona obiecywała, że będzie działać, ale to kłamstwo! Nie warto płacić za coś, co nie działa ;)


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup Pro abonamentu

    Ostatnio zakupiłem abonament Pro i byłam z niego bardzo zadowolona. Jednak co roku cena rosła, co stało się bardzo uciążliwe. Niedawno postanowiłam przestać korzystać z wersji Pro i przechodzę na standardową. Mam nadzieję, że inni użytkownicy również podejmą taką decyzję, aby pokazać firmie, że nie można ciągle podnosić ceny.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup oprogramowania do wirtualizacji

    Oprogramowanie do wirtualizacji ma sporo funkcji, ale abonament jest za drogi. Porównanie między Standardową i Pro wersją jest niewystarczające, co skutkuje złymi decyzjami. System aktualizacji licencji jest zagmatwany i powoduje wysokie koszty. Wsparcie jest nieprofesjonalne i mało skuteczne, co sprawia, że rozwiązywanie problemów jest frustrujące.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup oprogramowania

    Jestem bardzo rozczarowany moim doświadczeniem. Złożyłem zamówienie już 22 grudnia i od tego czasu czekam na kod aktywacyjny. Próby skontaktowania się z obsługą klienta okazały się bezskuteczne - po prostu zniknęli. Wszystko wydaje się takie skomplikowane, jakby musiałem wysłać prośbę w epoce Goethe, żeby coś uzyskać.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Mój klucz produktu nie może być użyty na innym komputerze na tym samym koncie.

    Nigdy wcześniej nie miałem z tym problemu. Wydaje mi się, że ci faceci po prostu myślą tylko o sobie.


Inni również oglądali