Wszystkie opinie z M. Bąk
Review o: picodi
Zakup online
Jestem bardzo rozczarowany obsługą serwisu Picodi. Kiedy próbowałem zrobić zakupy, miałem dużo problemów z zalogowaniem się na stronie. Potem dowiedziałem się, że mam tam dwa konta, chociaż nigdy wcześniej nie zakładałem żadnego. Poza tym, strona była skomplikowana w nawigacji i ciężko było znaleźć potrzebne informacje. Wszystko to sprawiło, że straciłem zaufanie do tego serwisu i na pewno już go nie wykorzystam.
Review o: Preply
Znakomity platforma dla studentów i nauczycieli
Dzięki tej platformie mogę szybko znaleźć i zapisać się na lekcje z różnymi nauczycielami. Jest to bardzo wygodne, ponieważ rozkład jest elastyczny i mogę dostosować go do swoich potrzeb. Co więcej, sama platforma jest intuicyjna i łatwa w obsłudze, więc mogę łatwo poruszać się po jej funkcjach.
Review o: Nordpass
Zakup oprogramowania do zarządzania hasłami
Ostatnio kupiłem oprogramowanie do zarządzania hasłami i muszę przyznać, że moje doświadczenie jako klienta nie było najlepsze. Personel zdawał się traktować mnie jakby byłem głupi, wręczając mi zestaw instrukcji i sugerując, że jeśli czegoś nie rozumiem, to moja wina, a nie ich słaba umiejętność komunikacji.
Review o: Allegro
Zakup nielegalnych wersji komputerowych programów
Kupiłam legalnie produkty innych firm, ale Allegro zablokowało mi konto bez powodu. Próbowałam skontaktować się z obsługą klienta, ale nie dostałam żadnej odpowiedzi. Nie zamierzam już nigdy nic kupować na tej stronie!
Review o: wolt
Zamówienie dla grupy na dostawę do biura
Jaka dramatyczna obsługa klienta! Kurier nawet nie dostarczył zamówienia do biura, mimo że była recepcja. Po rozmowie z obsługą klienta, dowiedziałam się, że jedzenie zostało zutylizowane. To brak profesjonalizmu i odpowiedzialności.
Review o: atlantisthepalm
Zakwaterowanie
Czy masz jakieś pomysły, od których miejsca warto zacząć? Dokładnie to była moja czwarta wizyta w Dubaju, ale pierwszy raz w tym konkretnym hotelu. Mówię ci, to była najgorsza podróż z dziećmi, jaką kiedykolwiek odbyłam. Po przyjeździe nikt z obsługi nie przywitał mnie tak samo jak mężczyzn, to mnie naprawdę zszokowało. A z rezerwacją na terenie parku wodnego to był totalny chaos - podczas zameldowania nie było nikogo, więc po prostu usiedliśmy przy pustym leżaku. Dopiero po jakimś czasie pojawił się ktoś i stwierdził, że nie mamy rezerwacji i nie możemy tu być. Wyjaśniłam, że rezerwację zrobiłam poprzedniego wieczoru, ale nikt nie chciał tego wysłuchać. Wreszcie w niewłaściwy sposób kazano mi opuścić teren! Czułam się, jakbym dopuściła się jakiegoś oszustwa. A do tego dzieci były już na atrakcjach, a ja przez ponad 3 godziny błąkałam się, szukając ich. Nawet nie pozwolili mi zostać i czekać! Przecież byłem gościem hotelu, wydałam sporo pieniędzy, a mimo to traktowano mnie niesprawiedliwie, mimo że miałam rezerwację. Po prostu okazało się, że personel zapomniał o naszej rezerwacji. A co z bezpieczeństwem dzieci? Niestety, to samo powtórzyło się kilka razy! Brak komunikacji między personelem, ich znajomość angielskiego jest naprawdę kiepska. No i są opryskliwi, nie dbają o bezpieczeństwo dzieci. Było wiele innych sytuacji, kiedy obsługa po prostu zawodziła, nawet w restauracji. A ten bufet śniadaniowy to po prostu koszmar z tymi kolejkami... Moim zdaniem, lepiej szukać innego miejsca na wydanie swoich pieniędzy!
Review o: Morphe
Paleta cieni do powiek
Zamówiłam sobie paletę cieni do powiek w zeszłą środę, czyli 1 czerwca, i dzisiaj właśnie ją dostałam, tak na prawdę praktycznie po tygodniu. Bardzo dobrze rozumiem to, co ludzie piszą w swoich jednowymiarowych recenzjach, bo ja też potrafię być trochę zaniepokojona, gdy chodzi o wydawanie pieniędzy przez internet i brak regularnych aktualizacji dotyczących mojego zamówienia. Po przeczytaniu tych ostatnich złych opinii, postanowiłam dwa dni później sprawdzić status dostawy na stronie morphe.eu, korzystając z linku w moim mailu; ale niestety strona nie chciała działać, co spowodowało u mnie lekką panikę. W rezultacie napisałam maila do obsługi klienta, tym razem w języku angielskim, bo nie byłam pewna, czy obsługują oni również włoski, a i tak nie sprawdzałam tego dokładnie na ich stronie. Zapytałam o śledzenie paczki i po niecałych 10 minutach dostałam odpowiedź z linkiem do działającego śledzenia, wszystko rzeczywiście proste i bezproblemowe. Kiedy paczka w końcu dotarła do Włoch, dostarczył ją kurier Bartolini. Chciałam tylko powiedzieć, że jeśli poświęcisz trochę więcej czasu na znalezienie informacji o swojej paczce, wszystko pójdzie spokojnie, bez stresu i kłopotów. Paleta, którą zamówiłam, przyszła w idealnym stanie, bardzo starannie zabezpieczona w kilka warstw bąbelkowego celofanu.