Wszystkie opinie z M. Bąk

  • Review o: picodi

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup online

    Jestem bardzo rozczarowany obsługą serwisu Picodi. Kiedy próbowałem zrobić zakupy, miałem dużo problemów z zalogowaniem się na stronie. Potem dowiedziałem się, że mam tam dwa konta, chociaż nigdy wcześniej nie zakładałem żadnego. Poza tym, strona była skomplikowana w nawigacji i ciężko było znaleźć potrzebne informacje. Wszystko to sprawiło, że straciłem zaufanie do tego serwisu i na pewno już go nie wykorzystam.


  • Review o: Preply

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Znakomity platforma dla studentów i nauczycieli

    Dzięki tej platformie mogę szybko znaleźć i zapisać się na lekcje z różnymi nauczycielami. Jest to bardzo wygodne, ponieważ rozkład jest elastyczny i mogę dostosować go do swoich potrzeb. Co więcej, sama platforma jest intuicyjna i łatwa w obsłudze, więc mogę łatwo poruszać się po jej funkcjach.


  • Review o: Nordpass

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup oprogramowania do zarządzania hasłami

    Ostatnio kupiłem oprogramowanie do zarządzania hasłami i muszę przyznać, że moje doświadczenie jako klienta nie było najlepsze. Personel zdawał się traktować mnie jakby byłem głupi, wręczając mi zestaw instrukcji i sugerując, że jeśli czegoś nie rozumiem, to moja wina, a nie ich słaba umiejętność komunikacji.


  • Review o: Allegro

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup nielegalnych wersji komputerowych programów

    Kupiłam legalnie produkty innych firm, ale Allegro zablokowało mi konto bez powodu. Próbowałam skontaktować się z obsługą klienta, ale nie dostałam żadnej odpowiedzi. Nie zamierzam już nigdy nic kupować na tej stronie!


  • Review o: wolt

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zamówienie dla grupy na dostawę do biura

    Jaka dramatyczna obsługa klienta! Kurier nawet nie dostarczył zamówienia do biura, mimo że była recepcja. Po rozmowie z obsługą klienta, dowiedziałam się, że jedzenie zostało zutylizowane. To brak profesjonalizmu i odpowiedzialności.


  • Review o: atlantisthepalm

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakwaterowanie

    Czy masz jakieś pomysły, od których miejsca warto zacząć? Dokładnie to była moja czwarta wizyta w Dubaju, ale pierwszy raz w tym konkretnym hotelu. Mówię ci, to była najgorsza podróż z dziećmi, jaką kiedykolwiek odbyłam. Po przyjeździe nikt z obsługi nie przywitał mnie tak samo jak mężczyzn, to mnie naprawdę zszokowało. A z rezerwacją na terenie parku wodnego to był totalny chaos - podczas zameldowania nie było nikogo, więc po prostu usiedliśmy przy pustym leżaku. Dopiero po jakimś czasie pojawił się ktoś i stwierdził, że nie mamy rezerwacji i nie możemy tu być. Wyjaśniłam, że rezerwację zrobiłam poprzedniego wieczoru, ale nikt nie chciał tego wysłuchać. Wreszcie w niewłaściwy sposób kazano mi opuścić teren! Czułam się, jakbym dopuściła się jakiegoś oszustwa. A do tego dzieci były już na atrakcjach, a ja przez ponad 3 godziny błąkałam się, szukając ich. Nawet nie pozwolili mi zostać i czekać! Przecież byłem gościem hotelu, wydałam sporo pieniędzy, a mimo to traktowano mnie niesprawiedliwie, mimo że miałam rezerwację. Po prostu okazało się, że personel zapomniał o naszej rezerwacji. A co z bezpieczeństwem dzieci? Niestety, to samo powtórzyło się kilka razy! Brak komunikacji między personelem, ich znajomość angielskiego jest naprawdę kiepska. No i są opryskliwi, nie dbają o bezpieczeństwo dzieci. Było wiele innych sytuacji, kiedy obsługa po prostu zawodziła, nawet w restauracji. A ten bufet śniadaniowy to po prostu koszmar z tymi kolejkami... Moim zdaniem, lepiej szukać innego miejsca na wydanie swoich pieniędzy!


  • Review o: Morphe

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Paleta cieni do powiek

    Zamówiłam sobie paletę cieni do powiek w zeszłą środę, czyli 1 czerwca, i dzisiaj właśnie ją dostałam, tak na prawdę praktycznie po tygodniu. Bardzo dobrze rozumiem to, co ludzie piszą w swoich jednowymiarowych recenzjach, bo ja też potrafię być trochę zaniepokojona, gdy chodzi o wydawanie pieniędzy przez internet i brak regularnych aktualizacji dotyczących mojego zamówienia. Po przeczytaniu tych ostatnich złych opinii, postanowiłam dwa dni później sprawdzić status dostawy na stronie morphe.eu, korzystając z linku w moim mailu; ale niestety strona nie chciała działać, co spowodowało u mnie lekką panikę. W rezultacie napisałam maila do obsługi klienta, tym razem w języku angielskim, bo nie byłam pewna, czy obsługują oni również włoski, a i tak nie sprawdzałam tego dokładnie na ich stronie. Zapytałam o śledzenie paczki i po niecałych 10 minutach dostałam odpowiedź z linkiem do działającego śledzenia, wszystko rzeczywiście proste i bezproblemowe. Kiedy paczka w końcu dotarła do Włoch, dostarczył ją kurier Bartolini. Chciałam tylko powiedzieć, że jeśli poświęcisz trochę więcej czasu na znalezienie informacji o swojej paczce, wszystko pójdzie spokojnie, bez stresu i kłopotów. Paleta, którą zamówiłam, przyszła w idealnym stanie, bardzo starannie zabezpieczona w kilka warstw bąbelkowego celofanu.