Wszystkie opinie z Kuba

  • Review o: Geekbuying

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kugoo Kirin G3

    Hulajnoga przyszła następnego dnia, ale niestety była uszkodzona, po 10 metrach jazdy z górki w momencie dodania gazu silnik przestał pracować, koło się zablokowało i musiałem prowadzić na przednim kole do domu. Dodatkowo wyświetlacz nie był zabezpieczony folią ochronną i był cały porysowany. Brak telefonu do firmy, ani adresu, trzeba było napisać maila, jednak pracują 8-15 więc musiałem czekać do następnego dnia na odpowiedź, spakowałem hulajnogę w pudełko, żeby jak najszybciej być w stanie ją odesłać i otrzymać nową, bo pojutrze miałem zaplanowany wyjazd ze znajomymi na kilka dni z hulajnogami. Otrzymałem rano maila, żebym przesłał filmik jak hulajnoga nie działa. Jakbym wymyślił sobie problem, albo był idiotą który nie potrafi uruchomić hulajnogi, więc musiałem znowu ją rozpakować, nakręcić filmik udowadniający, że ona naprawdę nie działa, jak ruszam manetką gazu, a koło się nie kręci. Od tego maila wysłałem 5 kolejnych i od 7 h nie otrzymałem odpowiedzi, poza tym , że muszą przekazać sprawę technikom i to zajmie kilka dni. Jedyny sensowny kontakt jaki udało się się przeprowadzić był poprzez wiadomości na FB. Po przesłaniu filmiku 5 godzin temu i wielu informacjach, że zależy mi na czasie i że do Nadarzyna na adres z którego paczka przyszła, mogę im to zawieźć, żeby było szybciej. Dostałem informację, że muszą przyjrzeć się problemowi i poinformują mnie co należy zrobić, niczym stacja kontroli NASA, gdzie 200 ludzi będzie kminiło jak na odległość naprawić hulajnogę i co może być problemem, jeśli jedyne rozwiązanie to odesłać popsutą hulajnogę i wysłać nową, żebym mógł jeszcze dostać ją do piątku przed wyjazdem... W dodatku 3 razy pytałem czy będą potrzebowali jeszcze jakiś zdjęć czy filmików czy mogę spakować hulajnogę, żeby nie blokowała mi razem z pudełkami pół pokoju i nie dostałem żadnej odpowiedzi. Szczerze odradzam zakupy w tym sklepie, dla paru zł taniej nie warto się stresować i irytować. Lepiej poszukać polskiego sklepu z normalnym kontaktem telefonicznym i obsłudze której zależy na klientach. Na razie wpakowałem prawie 3000 zł i zaraz będę musiał chyba zrobić zakupy w innym sklepie więc wydam ponad 6 tys zł na hulajnogę w tym tygodniu... Szkoda czasu na ten sklep, dawno nie spotkałem się z tak fatalną obsługą posprzedażową.


  • Review o: SENDIT.PL

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    wysyłka paczki

    dramat, zero kontaktu, kurier dwukrotny nie odbiera paczki sprzeczne informacje na stronie sprzeczne informacje w mailu oraz na koncie nie polecam !


  • Review o: Vodbase

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Podstawowy pakiet

    Zapłaciłem i okazało się że muszę jeszcze raz zapłacić żeby obejrzeć film na innej platformie


  • Review o: Oh, Paris!

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    biżuteria

    Stanowczo przestrzegam przed zakupami w tym sklepie. Właściciel miga się od zwrotu pieniędzy anulowanego zamówienia. Na zwrot czekam ponad półtora miesiąca. Pomimo licznych wiadomości i informacji o zwrocie, pieniędzy nie otrzymałem.
    Anulowałem zamówienie bo sklep nie realizuje zamówień w czasie, który podaje na stronie. Właściciel nie czuje się w obowiązku informowania klientów o wydłużeniu realizacji zamówienia, nie widzi, żadnego problemu w tym, że dokładnie wie o tym, że nie są w stanie zrealizować zamówienia w czasie jakim podają na stronie. Tragedia, nigdy nie miałem podobnego doświadczenia, a kupuje w internecie dużo i często.

    Dzień dobry Panie Jakubie, widzę obiecał Pan, że będzie nas zwalczał i nas Pan zwalcza. Ale wróćmy do sedna sprawy - nie otrzyamł Pan zwrotu, bo nie dopełnił obowiązku, jakim jest przesłanie nam numeru konta. Jak anuluje Pan zamówienie w korporacji, to przypadkiem do zwrotu nie podaje Pan numeru konta? zapewne Pan to robi i nie ma Pan pretensji , o to że nie otrzymał Pan pieniędzy, bo firma nie wiedziala, gdzie przelać środki. A do nas Pan ma. Gdy Pan zapytaniem na początku listopada się zwrócił w tematyce zwrotu. odpisaliśmy, ze sprawdzimy sytuację. Po tygodniu otrzymal Pan informację, że nie mamy konta, więc dokąd mielibyśmy zwrócić środki. No nie ma do kogo. Gdy otrzyamaliśmy po awanturze od Pana w końcu numer konta otrzymal Pan od nas informacje zwrotną, że możliwy jest zwrot w takiej dacie i Pan go otrzymał. Dla Pana wiedzy: przprowadzamy w naszym sklepie: w roku 2022 - ponad 8000 transakcji, na 6000 transakcji z tego roku mamy 20 negatywnych opinii to jest proszę Pana promil pretensjonalnych ludzi. Zatem Pana twierdzenia są nie prawdą i mówi Pan rzeczy nie zgodne ze stanem faktycznym. Mimo wszystko życzę Panu Wesołych Świąt i życzę sczęścia, chociąż Pan, jak widać po wpisie życzy nam wszystkiego najgorszego. Zespół Oh, Paris!


  • Review o: FREEZL

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    freezl

    Freezl jest super, bardzo sprawna obsługa, wszystko jasne i czytelne, szybki przelew na konto


  • Review o: Poczta Kwiatowa

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    poczta kwiatowa.pl

    NIe polecam. Zamówienie wcale nie dotarło. Pani na infolinii opryskliwa i jedyne rozwiązanie jakie ma do zaproponowania to złożenie reklamacji na stronie. Nigdy więcej


  • Review o: streetsupply

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    brak paragonu i kontaktu

    Brak paragonu, brak kontatktu. Długi czas oczekiwania (3tyg) zrozumialy przez sytuacje z covid, ale jednak nalezy odpowiadac na maile.

    Totalnie nie polecam, nie było potwierdzenia, paczka nie przychodziła 3 tygodnie, gdy zaczęłam do nich wypisywać oddali pieniądze. Porażka

    Street supply to brak kompetencji, brak piszanowania klienta, wgl powinni to zamknąć w pizdu!!!!

    Omijać szerokim łukiem. Czekam na zamówienie dwa tygodnie. Ze strony sklepu zero informacji dlaczego wysyłka jest opóźniona i kiedy nastąpi. Na moją wiadomość dostałem odpowiedź w bardzo niestosownej formie. Pani z obsługi pisała per "Ty" pomimo zachowanej przeze mnie oficjalnej formy. To pokazuje jaki ten sklep ma szacunek do klienta.
    Po kolejnej wystosowanej wiadomości otrzymałem informację, że przesyłka została do mnie dostarczona w dniu wczorajszym?! Zadzwoniłem na infolinię. Okazuje się że pani Iza z obsługi klienta, która odpowiadała mi na wiadomość pomyliła zamówienia oraz osoby z którymi rozmawia zwracając się do mnie Panie Kacprze, pomimo że mój mail jest imienny oraz pomimo tego, że przedstawiłem się z imienia i nazwiska na początku połączenia telefonicznego.
    Ekspresowo dostałem zwrot pieniędzy, ale dopiero po tym jak zagroziłem zgłoszeniem sprawy na policję. Zero profesjonalizmu. Nie polecam nikomu