Wszystkie opinie z Kuba
Review o: Heavy Finance
Obsługa zlecenia
Usługi bardzo opóźnione, zwłaszcza jeśli chodzi o odzyskiwanie zaległych kredytów. Już ponad rok czekają i nadal nie mogą ruszyć z sprzedażą zabezpieczeń. Po najnowszej aktualizacji, naprawdę lepiej trzymać się z dala, ten proces odzyskiwania to kompletna i jasna katastrofa. Przed zakończeniem próby odzyskania zabezpieczeń (ponad 500 dni po terminie) dłużnik zdążył już je sprzedać. Totalnie niepoważna firma.
Review o: Geekbuying
Kugoo Kirin G3
Hulajnoga przyszła następnego dnia, ale niestety była uszkodzona, po 10 metrach jazdy z górki w momencie dodania gazu silnik przestał pracować, koło się zablokowało i musiałem prowadzić na przednim kole do domu. Dodatkowo wyświetlacz nie był zabezpieczony folią ochronną i był cały porysowany. Brak telefonu do firmy, ani adresu, trzeba było napisać maila, jednak pracują 8-15 więc musiałem czekać do następnego dnia na odpowiedź, spakowałem hulajnogę w pudełko, żeby jak najszybciej być w stanie ją odesłać i otrzymać nową, bo pojutrze miałem zaplanowany wyjazd ze znajomymi na kilka dni z hulajnogami. Otrzymałem rano maila, żebym przesłał filmik jak hulajnoga nie działa. Jakbym wymyślił sobie problem, albo był idiotą który nie potrafi uruchomić hulajnogi, więc musiałem znowu ją rozpakować, nakręcić filmik udowadniający, że ona naprawdę nie działa, jak ruszam manetką gazu, a koło się nie kręci. Od tego maila wysłałem 5 kolejnych i od 7 h nie otrzymałem odpowiedzi, poza tym , że muszą przekazać sprawę technikom i to zajmie kilka dni. Jedyny sensowny kontakt jaki udało się się przeprowadzić był poprzez wiadomości na FB. Po przesłaniu filmiku 5 godzin temu i wielu informacjach, że zależy mi na czasie i że do Nadarzyna na adres z którego paczka przyszła, mogę im to zawieźć, żeby było szybciej. Dostałem informację, że muszą przyjrzeć się problemowi i poinformują mnie co należy zrobić, niczym stacja kontroli NASA, gdzie 200 ludzi będzie kminiło jak na odległość naprawić hulajnogę i co może być problemem, jeśli jedyne rozwiązanie to odesłać popsutą hulajnogę i wysłać nową, żebym mógł jeszcze dostać ją do piątku przed wyjazdem... W dodatku 3 razy pytałem czy będą potrzebowali jeszcze jakiś zdjęć czy filmików czy mogę spakować hulajnogę, żeby nie blokowała mi razem z pudełkami pół pokoju i nie dostałem żadnej odpowiedzi. Szczerze odradzam zakupy w tym sklepie, dla paru zł taniej nie warto się stresować i irytować. Lepiej poszukać polskiego sklepu z normalnym kontaktem telefonicznym i obsłudze której zależy na klientach. Na razie wpakowałem prawie 3000 zł i zaraz będę musiał chyba zrobić zakupy w innym sklepie więc wydam ponad 6 tys zł na hulajnogę w tym tygodniu... Szkoda czasu na ten sklep, dawno nie spotkałem się z tak fatalną obsługą posprzedażową.
Review o: SENDIT.PL
wysyłka paczki
dramat, zero kontaktu, kurier dwukrotny nie odbiera paczki sprzeczne informacje na stronie sprzeczne informacje w mailu oraz na koncie nie polecam !
Review o: Vodbase
Podstawowy pakiet
Zapłaciłem i okazało się że muszę jeszcze raz zapłacić żeby obejrzeć film na innej platformie
Review o: Oh, Paris!
biżuteria
Stanowczo przestrzegam przed zakupami w tym sklepie. Właściciel miga się od zwrotu pieniędzy anulowanego zamówienia. Na zwrot czekam ponad półtora miesiąca. Pomimo licznych wiadomości i informacji o zwrocie, pieniędzy nie otrzymałem.
Anulowałem zamówienie bo sklep nie realizuje zamówień w czasie, który podaje na stronie. Właściciel nie czuje się w obowiązku informowania klientów o wydłużeniu realizacji zamówienia, nie widzi, żadnego problemu w tym, że dokładnie wie o tym, że nie są w stanie zrealizować zamówienia w czasie jakim podają na stronie. Tragedia, nigdy nie miałem podobnego doświadczenia, a kupuje w internecie dużo i często.Dzień dobry Panie Jakubie, widzę obiecał Pan, że będzie nas zwalczał i nas Pan zwalcza. Ale wróćmy do sedna sprawy - nie otrzyamł Pan zwrotu, bo nie dopełnił obowiązku, jakim jest przesłanie nam numeru konta. Jak anuluje Pan zamówienie w korporacji, to przypadkiem do zwrotu nie podaje Pan numeru konta? zapewne Pan to robi i nie ma Pan pretensji , o to że nie otrzymał Pan pieniędzy, bo firma nie wiedziala, gdzie przelać środki. A do nas Pan ma. Gdy Pan zapytaniem na początku listopada się zwrócił w tematyce zwrotu. odpisaliśmy, ze sprawdzimy sytuację. Po tygodniu otrzymal Pan informację, że nie mamy konta, więc dokąd mielibyśmy zwrócić środki. No nie ma do kogo. Gdy otrzyamaliśmy po awanturze od Pana w końcu numer konta otrzymal Pan od nas informacje zwrotną, że możliwy jest zwrot w takiej dacie i Pan go otrzymał. Dla Pana wiedzy: przprowadzamy w naszym sklepie: w roku 2022 - ponad 8000 transakcji, na 6000 transakcji z tego roku mamy 20 negatywnych opinii to jest proszę Pana promil pretensjonalnych ludzi. Zatem Pana twierdzenia są nie prawdą i mówi Pan rzeczy nie zgodne ze stanem faktycznym. Mimo wszystko życzę Panu Wesołych Świąt i życzę sczęścia, chociąż Pan, jak widać po wpisie życzy nam wszystkiego najgorszego. Zespół Oh, Paris!
Review o: FREEZL
freezl
Freezl jest super, bardzo sprawna obsługa, wszystko jasne i czytelne, szybki przelew na konto
Review o: InfoBus
bilet na autobus
prowizja to około 40% ale najgorsze jest to ze zakładają ci konto w serwisie autmoatycznie i potem wysyłają spam.
Review o: Kiwi
Uwaga: oszuści !
Oszuści i tyle. Nie polecam. Czekam już 6 miesięcy na pieniądze, które wzięli a loty się nie odbyły. Proponują śmieszne vouchery w kwocie 10% wartości lotów. Gwarancja KIWI to żart. Założona sprawa w
Review o: MALL.PL
Zdecydowanie nie polecam
Sklep nadaje paczce numer, a następnie przetrzymuje ją wiele dni (żeby klient nie dostał zamówienia zbyt szybko ???). Po kilku dniach takiego czekania na wydanie rzekomo gotowej paczki kurierowi zrezygnowałem z zakupu i pojawił się problem ze zwrotem pieniędzy. Mall.pl nie przestrzega terminów zwrotu pieniędzy wynikających z obowiązujących przepisów (powinno być 14 dni, termin minął, a ja czekam nadal na zwrot). Nie polecam tego sklepu, szkoda czasu i nerwów.
Review o: Mountain Warehouse
Plecak
NEGATYWNY
Plecak i scyrozyk wysłane miesiąc temu, po 2 tyg. (po moich 3 mailach) informacja, że zaginęły w transporcie i pytanie czy chcę zwrot czy nadać jeszcze raz. Wybrałem paczkę, bo podobał mi się krój, jednak po dwóch tygodniach nadal nie otrzymałem + zero odpowiedzi na maile.
NIE PO LE CAMReview o: Poczta Kwiatowa
poczta kwiatowa.pl
NIe polecam. Zamówienie wcale nie dotarło. Pani na infolinii opryskliwa i jedyne rozwiązanie jakie ma do zaproponowania to złożenie reklamacji na stronie. Nigdy więcej
Review o: VANGRAAF
Pół mózgi
Zamówienie przyszło po 10 dniach. Tak jak w opiniach wyżej wymienionych wszystko sie zgadza. Pracownicy z info lini bardzo nie kompetetni, a o tych pół mozgach co wysyłają maile już lepiej nie wspominać!! ( "dobra zmiana")Nigdy juz tam nic nie zamowie I nie polecam nikomu zakupów online. Nie dajcie sie wydymać...
Witam, jak sprawa się wyjaśniła, zastanwiam się nad swoja umowa?