
Poczta Kwiatowa
Wszystkie opiniePoczta Kwiatowa
Wszystkie opinie (135)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Kwiaty
27-04 zakupiłam bukiet z dostawą "na dziś" ok. godz 12- mają nawet taki filter na swojej stronie - to że nie działa, to wiem dopiero teraz.
Wczoraj o godz 17 dostałam info, że bukietu nie dostarczą "dziś" tylko 28-04 od 9-12 i takie od niechcenia żadnego przepraszam, przykro mi - nic tylko czy chce Pani zwrot pieniędzy.
Nie nie chciałam. Dziś 28-04 dostałam informację, że mój bukiet zostanie dostarczony w piątek 29-04, no to już podziekowałam, bo w piątek usłyszałabym, że w sobotę itd itd...
Ogólnie serwis okropny, zaczynając od strony, która filtruje bukiety po "dostawie na dziś", co nie działa i się nie sprawdza.
Zero empatii w dziale obsługi klienta i kompetencji, bo przecież to kwiaty dostarczane na różne okazje, od urodzin, do kondolencji - musza być na czas.
Informacje od nich są typu zapłaciłeś, nie możemy zrealizowac zamówienia to czekaj albo spadaj - naprawdę rzadko można spotkać się z takim chamstwem w stosunku do klienta.
Co do zwrotu pieniędzy to jeszcze nie wiem, bo dopiero dzis odmówiłam, jeśli nie dostanę, to się odezwę.
Nie polecam!Bukiet z dostawą
Od jakiegoś czasu nie mieszkam w Polsce, a chciałam zrobić babci prezent na imieniny. Znajoma poleciła mi Pocztę Kwiatowa. Babcia kocha świeże kwiaty i słodycze, więc wybrałam jej bukiet z pralinkami. Wszystko dostarczone w terminie. Babcia bardzo się cieszyła :-) Polecam :-)
Żałosny stroik
Porażka! Unikać jak ognia! Zamówiłem na Święta stroik dla mamy. Ten na stronie ładnie się prezentował, według strony to "średni" - zamówiłem najdroższy, tzw. "premium".
To co zostało doręczone to porażka - stroik wyglądał jakby go renifer zjadł i wydalił ze 3 razy.
Napisałem reklamację, przyznali w mailu, że stroich ze zdjęcia co mama przysłała nie ma tego nawet, co ten średni, więc tym bardziej nie tego, co premium miał mieć! Chcieli najpierw dać mi kupon 25% na następne zamówienie (nigdy więcej!), potem nie odpisali nic, mama dzwoni, że nie jest w domu a kurier chce odebrać przesyłkę, za chwilę kurier dzwoni, że była pomyłka po czym ja dostałem nagle maila, że ich okłamałem i odbiorcy się podoba stroik i reklamację odrzucają! Unikać za wszelką cenę, totalna porażka z obsługą klienta równie żałosną i beznadziejną jak ich wydalony stroik!Kwiaty i kosz owocow
Kupiłam kwiaty w koszu i kosz owoców dla chorej mamy z życzeniami powrotu do zdrowia. Gdy nadal nie dotarły po dwóch dniach, wysłałam maila z zapytaniem o status przesyłki. Zostałam poinformowana że kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem - nonsens bo mama była w domu cały dzień!!!! Gdy to powiedziałam - pani wysłała mi adres pod jaki dostarczano przesyłkę, numer domu się nie zgadzał więc powiedziałam że wysłali pod zły adres i chcę zwrotu pieniędzy. Pani odpisała że źle numer wpisała i że jednak pod odpowiedni numer domu próbowano dostarczyć. Podała mi adres kwiaciarni gdzie można kwiaty odebrać! Dla chorej matki!!! Jak miała sobie te kwiaty odebrać?!? Cały sens w wysyłaniu kwiatów polega na tym że nie trzeba do kwiaciarni chodzić! Jak miałam ja je odebrać ze Szkocji?!?!?! Skontaktowałam się z kwiaciarnią, jednak w międzyczasie (3 dni) stan mamy się pogorszył i wylądowała w szpitalu w innym mieście!!!!!!! Poczta kwiatowa skwitowała że skoro poza nimi skontaktowałam się z kwiaciarnią to uważa sprawę za zamkniętą ( sami mi ten adres podali!!!) - czeski film, rozczarowanie i łzy. Pieniędzy też nie dostałam z powrotem.
Bukiet na ślub
Zamówienie online przebiegło szybko i sprawnie. Za to później katastrofa. Kwiaty na ślub nie dotarły, a zamówione były z dwudniowym wyprzedzeniem. Oczywiście nikt nie raczył nawet powiadomić o tym fakcie. Status cały czas "gotowy". Dwa dni później na moje pytanie, co się dzieje, tylko lakoniczna odpowiedź, że kwiaciarnia nie dostarczyła oraz propozycja dostawy w innym terminie (!). No oczywiście, poproszę nowożeńców żeby powtórzyli ceremonię. Brak słów.
Szkoda, że wcześniej nie trafiłem na te wszystkie opinie. Nie spodziewałem się, że ta firma zeszła na psy - kilka lat temu nie było problemów z dostarczaniem przesyłek na czas. Zmarnowany czas, pieniądze, no i jedyna okazja jaką był ślub... NIE POLECAM!!!Bukiet kwiatów
Opisze swoja drogę przez mekkę z firmą a wiec zamówiłem kwiaty dnia 4 sierpnia przed godziną 12 z dostawa tego samego dnia po godzinie 16 tej , niestety przesyłka nie została dostarczona z powodu kłopotów z lokalna kwiaciarnia ok spoko może się zdążyć. Zaproponowano przesyłkę na piątek ok spoko pasuje mówię nie jestem problemowy. Zaznaczyłem wyraźnie w zamówieniu że przesyłka ma być dostarczona około godziny 16 tej bo to jest sklep na wsi i otwierany o tej porze oraz żeby poinformować kuriera żeby zadzwonił czy ktoś już jest jakby chciał wcześniej dojechać. W piątek dostaje smsa i maila że była próba doręczenia około godziny 12 tej i nikogo nie było lekko wkurw....y pisze na czacie z panią z poczty kwiatowej i pytam o co chodzi a ta mi mówi że nie było napisane o której ma kurier być wiec wchodzę na historie zamówienia a tam pisze jak byk to co wyżej napisałem o możliwej dostawie . Pani z czata stwierdziła że przekaże informacje kurierowi - NIE WIEM JAK ??? że dostarczy po południu ta przesyłkę Pani niby przekazała ale kurier olał temat i nie dostarczył . Wkyur.... y po raz drugi pisze na czacie już bardzo niegrzecznie pani mi pisze że mam reklamacje złożyć ok pisze . Odpowiedz z reklamacji że bardzo przepraszają dostarcza nowy bukiet ale dopiero we wtorek no bo musza zrobić i wysłać świeży bo tamten co jest u kuriera nie będzie się już nadawał no cały weekend gdzieś przeleżał spoko ok zgadzam się , po rozmowie za jakiś czas okazuje się że kurier dostarczył jak wyplute z gardła krowy kwiaty padnięte do adresata nawet debile nie zrobili zwrotki w firmie kurierskiej żeby nie dostarczać tego skoro miałby dostarczony świeży bukiet tak oto zapłaciłem za najohydniejszy bukiet kwiatów z tej zjebanej firmy i nigdy więcej banda amatorów
NIE POLECAM TEJ GÓWNIANEJ FIRMY NIKOMUBukiet
Zostałam perfidnie oszukana przez E kwiaty. Kupiłam największą wiązankę w ulubionej kolorystyce mojej mamy na dzień matki. Mama dostała żenującą kiść zupełnie innych kwiatów. Reklamacji nie chcą uznać. Oszuści!
bukiet
Kwiaty zamówione na 26/05, dostarczone 31/05. Kpina i brak odpowiedzialności. Zero kontaktu. Nie polecam!
Kontakt z działem reklamacji to kolejna porażka. Kontakt mega utrudniony - wyłącznie email. Nie poczuwają się do winy.Bukiet florysty
Oszusci. Kwiaty na dzien matki dostarczyli o godz 22. Mial byc bukiet swiezych kwiatow za 200 zl, a byla mikrowiazanka warta moze ze 30 zl, ktora o 9 rano juz zwiedla. Gdy sie z nimi skontaktowalem to bezczelnie powiedzieli, zebym sie kontaktowaz z jakims "rzecznikiem praw" bo oni mi nic nie pomoga. Takie jest traktowanie klienta, ktory przez ostatnie 10 lat zostawil tam tysiace zlotych
Kwiaty za ponad 190 złotych
Brak zamówionych kwiatów, brak zwrotu pieniędzy. Zero kontaktu. Kpina z klientów i zwykła próba przywłaszczenia pieniędzy.
Inni również oglądali

Znaturyzdrowie
W dobie postępującego i nieustannego rozwoju otaczającego nas świata, następuje również zwiększenie negat...



Możesz zrobić to lepiej!
Posłuchaj doświadczonych klientów
Witam,
Witam, 24 września zamówiłam kwiaty z dostawa na 26 września między 9 a 12 godziną. nie otrzymałam powiadomienia sms i nie wiem czyn przesyłka doszła. tel 500189 334