Poczta Kwiatowa

Wszystkie opinie

Poczta Kwiatowa

19% Kupiłbym tu ponownie

Opinie, skargi i doświadczenia klientów Napisz opinię

Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!

Uwaga: Co mówią nasi klienci?

K
kwiatowy Aliexpress
Niestety musze wystawić negatywa. Poczta kwiatowa = taki kwiatowy Aliexpress, CZYLI co innego na zdjęciu, a co innego przychodzi w rzeczywistości, Na zdjęciu piękny okazały bukiet, a dostajesz chiń...Czytacz dalej
K
Klaudia
Zamowienie zostało złożone 20 maja, miało zostać być dostarczone 26 maja na Dzień Matki jak sam dzień daty wskazuje, pomimo zapewnien na czacie z konsultantem, Zamowienie nie dotarło. Czekam aktua...Czytacz dalej
A
Anna
19.05 złożyłam zamówienie na bukiet i wino dla mamy oczywiście z realizacją na dzień Matki. Wszystko opłacone i wielki Ch.... !!! Bukiet nie dojechał tylko jest w sortowni DHL od godziny 18.50, bo ...Czytacz dalej
A
Agy
27-04 zakupiłam bukiet z dostawą "na dziś" ok. godz 12- mają nawet taki filter na swojej stronie - to że nie działa, to wiem dopiero teraz. Wczoraj o godz 17 dostałam info, że bukietu ...Czytacz dalej
J
Julia
Od jakiegoś czasu nie mieszkam w Polsce, a chciałam zrobić babci prezent na imieniny. Znajoma poleciła mi Pocztę Kwiatowa. Babcia kocha świeże kwiaty i słodycze, więc wybrałam jej bukiet z pralinka...Czytacz dalej

Wszystkie opinie (138)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kwiaty bukiet

    Niestety musze wystawić negatywa. Poczta kwiatowa = taki kwiatowy Aliexpress, CZYLI co innego na zdjęciu, a co innego przychodzi w rzeczywistości, Na zdjęciu piękny okazały bukiet, a dostajesz chińską podróbkę. Dodam ze bukiet, który dostała moja Mama absolutnie nie wart zapłaconej ceny tylko może z połowę tego. Oszukują na kwiatach, przyszły zupełnie inne i jakby tańsze. Kwiaty dostarczone wczoraj wyglądały jakby miały kilka dni! Ciekawe czy do jutra przeżyją! Masakra. Gdzie tu gwarancja świeżości???! Plus tylko za to ze bukiet w ogóle dotarł do mojej Mamy. Jak nie macie asortymentu to po co w ogóle wystawiacie na stronie ze jest w sprzedaży! To jest oszukiwanie klienta! Złożyłam reklamacje ciekawe co odpiszą. WSTYD!

    Muszą Ci odpisać do 14 dni. Brak odpowiedzi jest przyznaniem racji reklamującemu. Musisz tylko zaznaczyć, że niezgodny z opisem w internecie, oraz czego żądasz. Wklejam Ci moją z nimi korespondencję.

    2022-05-26 22:27
    Składam reklamację na zamówienie numer…. w związku z nie wywiązaniem się przez sklep internetowy z umowy dostarczenia zamówionych kwiatów i prezentu w określonym terminie tj.26.05.2022 roku (Dzień Matki), do odbiorcy. W związku z tym, że szkody i przykrość jaka została wyrządzona mojej mamie przez nieprofesjonalne działanie firmy są ogromne i nie do oszacowania w roszczeniu żądam zwrotu zapłaconej kwoty w wysokości 215,00 zł.

    W dniu 2022-05-27 16:42:09 (dzień po Dniu matki)
    Firma DHL doręczająca Pana/Pani zamówienie potwierdziła nam doręczenie zamówienia.

    2022-05-27 17:27 -
    Reklamacja do zamówienia nr …… ciąg dalszy.
    Informuję, że odpowiedź na reklamację z dnia 26.05.2022 nie jest satysfakcjonująca i nie rozwiązuje problemu. Przesyłka została doręczona dzień później, chociaż na stronie internetowej nie było informacji, że termin może nie zostać zachowany. Gdyby taka informacja była, to dostarczyłabym kwiaty i prezent inaczej, na przykład przy pomocy innej firmy. Nie dochowanie terminu w takich przypadkach (Dzień Matki, ślub, pogrzeb, chrzciny) jest niewywiązaniem i złamaniem warunków umowy, którą zamawiając przesyłkę i opłacając ją zawarliśmy z waszą firmą. Przesyłka dotarła w innym, późniejszym terminie. Była zapakowana w wielki szary, nieestetyczny karton- nie tak dostarcza się kwiaty i prezenty. Kwiaty były nieświeże, połamane, brzydko pachnące, obdarowanej skojarzyły się z nieświeżymi kwiatami cmentarnymi. Alkohol był inny niż na stronie internetowej. Jest to dla nas przykra sytuacja. Mama zapakowała kwiaty z powrotem w karton i wyrzuciła je na śmietnik. W związku z powyższym żądam zwrotu zapłaconej kwoty w wysokości 215,00 zł. Informuję, że cała korespondencja z waszą firmą w razie nie spełnienia żądań będzie udostępniona UOKiK oraz opublikowana w mediach społecznościowych.

    W dniu 2022-05-27 17:32:17
    Proszę przesłać zdjęcia otrzymanego zamówienia.

    2022-05-27 18:12
    Przesyłam zdjęcia, które mama zrobiła swoim telefonem przed wyrzuceniem kwiatów i jest na nich też, to co wysłano zamiast nalewki babuni, jak się Pani wpatrzy to nazywa się to Beskidzka wiśnia, czy coś tam.... Karton jest oryginalny w którym dostarczone zostało zamówienie. Czy są to standardy ogólnie przyjęte w czasie dostarczania przesyłek? Oczywiście zdjęcia nie oddają tego, że kwiaty były na drucikach i poprzewracały się jak mama chciała je ułożyć w wazonie. Mieszkam daleko i sama nie mogłam zrobić tych zdjęć. W razie wątpliwości mama ma świadków jak wyglądała ta żenująca przesyłka.

    W dniu 2022-05-27 18:43:02 użytkownik Poczta Kwiatowa
    Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. W ramach rekompensaty możemy zaproponować 30% zwrotu za bukiet.

    2022-05-27 19:10
    Nie zgadzamy się na rekompensatę 30%, ponieważ bukiet nadawał się tylko do śmietnika, a to znaczy że w 100%, a nie 30% był nie zgodny z zamówieniem.

    W dniu 2022-05-27 19:12:05 użytkownik Poczta Kwiatowa
    Możemy zaproponować dostawę bukietu przeprosinowego.

    2022-05-27 20:14
    Zgadzam się na bukiet przeprosinowy składający się z 12 róż. Świeżych, pięknie przybranych, nie zapakowanych w kartonowe pudło. Najbardziej zależy nam na zadowoleniu i szczęściu obdarowywanej osoby. W innym przypadku proszę o zwrot całej kwoty za którą sama kupię piękne kwiaty, bez pośredników. Proszę o podanie terminu dostawy.

    Dnia 28 maja 2022 08:46:53 CEST, Poczta Kwiatowa <info@pocztakwiatowa.pl> napisał(a):
    Bukiet przeprosinowy jest wysyłany od nas z siedziby firmą kurierską.


    2022-05-28 10:36
    Rozumiem, że dotrze dzisiaj? Bo w innym przypadku nie sądzę żeby był świeży. Na przykład gdy dotrze w poniedziałek.


    Dnia 28 maja 2022 10:57:14 CEST, Poczta Kwiatowa <info@pocztakwiatowa.pl> napisał(a):

    Najbliższy możliwy termin dostawy to poniedziałek. Nasza pracownia florystyczna pracuje w dniu jutrzejszym wraz z porozumieniem z firmą kurierską, która odbierze przesyłkę, aby została dostarczona na poniedziałek. Proszę o odpowiedź, czy mamy realizować

    2022-05-28 11.55
    W związku z tym rezygnuje z wiązanki przeprosinowej, nie realizować i żądam zwrotu 100% pieniędzy za wiązankę.


    Dnia 28 maja 2022 12.08 CEST, Poczta Kwiatowa
    Zleciliśmy zwrot pieniędzy. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.

    30 maja 2022 CAŁA KWOTA WRÓCIŁA NA KONTO!!!




  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kwiaty wino balon

    Zamowienie zostało złożone 20 maja, miało zostać być dostarczone 26 maja na Dzień Matki jak sam dzień daty wskazuje, pomimo zapewnien na czacie z konsultantem, Zamowienie nie dotarło. Czekam aktualnie na zwrot gotowki.
    Nie rozumiem jak można być tak żałosną firmą i psuć Dzień Matki nie dostarczając zamówień, w dodatku na stronie zapewniają że w ciągu kilku godzin doręczają, bardzo słabo!!!!!

    Co ciekawe oni ni uważają wysłania kwiatów dzień później za uchybienie. Przesyłam Ci moją z nimi korespondencję. Nie warto im odpuszczać

    2022-05-26 22:27
    Składam reklamację na zamówienie numer…. w związku z nie wywiązaniem się przez sklep internetowy z umowy dostarczenia zamówionych kwiatów i prezentu w określonym terminie tj.26.05.2022 roku (Dzień Matki), do odbiorcy. W związku z tym, że szkody i przykrość jaka została wyrządzona mojej mamie przez nieprofesjonalne działanie firmy są ogromne i nie do oszacowania w roszczeniu żądam zwrotu zapłaconej kwoty w wysokości 215,00 zł.

    W dniu 2022-05-27 16:42:09 (dzień po Dniu matki)
    Firma DHL doręczająca Pana/Pani zamówienie potwierdziła nam doręczenie zamówienia.

    2022-05-27 17:27 -
    Reklamacja do zamówienia nr …… ciąg dalszy.
    Informuję, że odpowiedź na reklamację z dnia 26.05.2022 nie jest satysfakcjonująca i nie rozwiązuje problemu. Przesyłka została doręczona dzień później, chociaż na stronie internetowej nie było informacji, że termin może nie zostać zachowany. Gdyby taka informacja była, to dostarczyłabym kwiaty i prezent inaczej, na przykład przy pomocy innej firmy. Nie dochowanie terminu w takich przypadkach (Dzień Matki, ślub, pogrzeb, chrzciny) jest niewywiązaniem i złamaniem warunków umowy, którą zamawiając przesyłkę i opłacając ją zawarliśmy z waszą firmą. Przesyłka dotarła w innym, późniejszym terminie. Była zapakowana w wielki szary, nieestetyczny karton- nie tak dostarcza się kwiaty i prezenty. Kwiaty były nieświeże, połamane, brzydko pachnące, obdarowanej skojarzyły się z nieświeżymi kwiatami cmentarnymi. Alkohol był inny niż na stronie internetowej. Jest to dla nas przykra sytuacja. Mama zapakowała kwiaty z powrotem w karton i wyrzuciła je na śmietnik. W związku z powyższym żądam zwrotu zapłaconej kwoty w wysokości 215,00 zł. Informuję, że cała korespondencja z waszą firmą w razie nie spełnienia żądań będzie udostępniona UOKiK oraz opublikowana w mediach społecznościowych.

    W dniu 2022-05-27 17:32:17
    Proszę przesłać zdjęcia otrzymanego zamówienia.

    2022-05-27 18:12
    Przesyłam zdjęcia, które mama zrobiła swoim telefonem przed wyrzuceniem kwiatów i jest na nich też, to co wysłano zamiast nalewki babuni, jak się Pani wpatrzy to nazywa się to Beskidzka wiśnia, czy coś tam.... Karton jest oryginalny w którym dostarczone zostało zamówienie. Czy są to standardy ogólnie przyjęte w czasie dostarczania przesyłek? Oczywiście zdjęcia nie oddają tego, że kwiaty były na drucikach i poprzewracały się jak mama chciała je ułożyć w wazonie. Mieszkam daleko i sama nie mogłam zrobić tych zdjęć. W razie wątpliwości mama ma świadków jak wyglądała ta żenująca przesyłka.

    W dniu 2022-05-27 18:43:02 użytkownik Poczta Kwiatowa
    Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. W ramach rekompensaty możemy zaproponować 30% zwrotu za bukiet.

    2022-05-27 19:10
    Nie zgadzamy się na rekompensatę 30%, ponieważ bukiet nadawał się tylko do śmietnika, a to znaczy że w 100%, a nie 30% był nie zgodny z zamówieniem.

    W dniu 2022-05-27 19:12:05 użytkownik Poczta Kwiatowa
    Możemy zaproponować dostawę bukietu przeprosinowego.

    2022-05-27 20:14
    Zgadzam się na bukiet przeprosinowy składający się z 12 róż. Świeżych, pięknie przybranych, nie zapakowanych w kartonowe pudło. Najbardziej zależy nam na zadowoleniu i szczęściu obdarowywanej osoby. W innym przypadku proszę o zwrot całej kwoty za którą sama kupię piękne kwiaty, bez pośredników. Proszę o podanie terminu dostawy.

    Dnia 28 maja 2022 08:46:53 CEST, Poczta Kwiatowa <info@pocztakwiatowa.pl> napisał(a):
    Bukiet przeprosinowy jest wysyłany od nas z siedziby firmą kurierską.


    2022-05-28 10:36
    Rozumiem, że dotrze dzisiaj? Bo w innym przypadku nie sądzę żeby był świeży. Na przykład gdy dotrze w poniedziałek.


    Dnia 28 maja 2022 10:57:14 CEST, Poczta Kwiatowa <info@pocztakwiatowa.pl> napisał(a):

    Najbliższy możliwy termin dostawy to poniedziałek. Nasza pracownia florystyczna pracuje w dniu jutrzejszym wraz z porozumieniem z firmą kurierską, która odbierze przesyłkę, aby została dostarczona na poniedziałek. Proszę o odpowiedź, czy mamy realizować

    2022-05-28 11.55
    W związku z tym rezygnuje z wiązanki przeprosinowej, nie realizować i żądam zwrotu 100% pieniędzy za wiązankę.


    Dnia 28 maja 2022 12.08 CEST, Poczta Kwiatowa
    Zleciliśmy zwrot pieniędzy. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.

    30 maja 2022 CAŁA KWOTA WRÓCIŁA NA KONTO!!!




  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kwiaty z winem

    19.05 złożyłam zamówienie na bukiet i wino dla mamy oczywiście z realizacją na dzień Matki. Wszystko opłacone i wielki Ch.... !!! Bukiet nie dojechał tylko jest w sortowni DHL od godziny 18.50, bo wtedy otrzymałam SMS. To są jakieś jaja!! Drugi raz zamawiam na tej stronie kwiaty I o ile pierwszy raz był udany tak po tej sytuacji NIGDY więcej nie zamówię juz kwiatów od was. Jesteście nieprofesjonalni i dla zarobienia więcej oglaszacie na stronie, że jeszcze tego samego dnia dostarczycie kwiaty. Mam nadzieję, że ta firma upadnie i nie będzie istnieć na rynku

    Złóż reklamację, nie odpuszczaj. Ale nie na nieterminową dostawę ale, że niezgodny z opisem. Wklejam moją z nimi wymianę maili.

    2022-05-26 22:27
    Składam reklamację na zamówienie numer…. w związku z nie wywiązaniem się przez sklep internetowy z umowy dostarczenia zamówionych kwiatów i prezentu w określonym terminie tj.26.05.2022 roku (Dzień Matki), do odbiorcy. W związku z tym, że szkody i przykrość jaka została wyrządzona mojej mamie przez nieprofesjonalne działanie firmy są ogromne i nie do oszacowania w roszczeniu żądam zwrotu zapłaconej kwoty w wysokości 215,00 zł.

    W dniu 2022-05-27 16:42:09 (dzień po Dniu matki)
    Firma DHL doręczająca Pana/Pani zamówienie potwierdziła nam doręczenie zamówienia.

    2022-05-27 17:27 -
    Reklamacja do zamówienia nr …… ciąg dalszy.
    Informuję, że odpowiedź na reklamację z dnia 26.05.2022 nie jest satysfakcjonująca i nie rozwiązuje problemu. Przesyłka została doręczona dzień później, chociaż na stronie internetowej nie było informacji, że termin może nie zostać zachowany. Gdyby taka informacja była, to dostarczyłabym kwiaty i prezent inaczej, na przykład przy pomocy innej firmy. Nie dochowanie terminu w takich przypadkach (Dzień Matki, ślub, pogrzeb, chrzciny) jest niewywiązaniem i złamaniem warunków umowy, którą zamawiając przesyłkę i opłacając ją zawarliśmy z waszą firmą. Przesyłka dotarła w innym, późniejszym terminie. Była zapakowana w wielki szary, nieestetyczny karton- nie tak dostarcza się kwiaty i prezenty. Kwiaty były nieświeże, połamane, brzydko pachnące, obdarowanej skojarzyły się z nieświeżymi kwiatami cmentarnymi. Alkohol był inny niż na stronie internetowej. Jest to dla nas przykra sytuacja. Mama zapakowała kwiaty z powrotem w karton i wyrzuciła je na śmietnik. W związku z powyższym żądam zwrotu zapłaconej kwoty w wysokości 215,00 zł. Informuję, że cała korespondencja z waszą firmą w razie nie spełnienia żądań będzie udostępniona UOKiK oraz opublikowana w mediach społecznościowych.

    W dniu 2022-05-27 17:32:17
    Proszę przesłać zdjęcia otrzymanego zamówienia.

    2022-05-27 18:12
    Przesyłam zdjęcia, które mama zrobiła swoim telefonem przed wyrzuceniem kwiatów i jest na nich też, to co wysłano zamiast nalewki babuni, jak się Pani wpatrzy to nazywa się to Beskidzka wiśnia, czy coś tam.... Karton jest oryginalny w którym dostarczone zostało zamówienie. Czy są to standardy ogólnie przyjęte w czasie dostarczania przesyłek? Oczywiście zdjęcia nie oddają tego, że kwiaty były na drucikach i poprzewracały się jak mama chciała je ułożyć w wazonie. Mieszkam daleko i sama nie mogłam zrobić tych zdjęć. W razie wątpliwości mama ma świadków jak wyglądała ta żenująca przesyłka.

    W dniu 2022-05-27 18:43:02 użytkownik Poczta Kwiatowa
    Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. W ramach rekompensaty możemy zaproponować 30% zwrotu za bukiet.

    2022-05-27 19:10
    Nie zgadzamy się na rekompensatę 30%, ponieważ bukiet nadawał się tylko do śmietnika, a to znaczy że w 100%, a nie 30% był nie zgodny z zamówieniem.

    W dniu 2022-05-27 19:12:05 użytkownik Poczta Kwiatowa
    Możemy zaproponować dostawę bukietu przeprosinowego.

    2022-05-27 20:14
    Zgadzam się na bukiet przeprosinowy składający się z 12 róż. Świeżych, pięknie przybranych, nie zapakowanych w kartonowe pudło. Najbardziej zależy nam na zadowoleniu i szczęściu obdarowywanej osoby. W innym przypadku proszę o zwrot całej kwoty za którą sama kupię piękne kwiaty, bez pośredników. Proszę o podanie terminu dostawy.

    Dnia 28 maja 2022 08:46:53 CEST, Poczta Kwiatowa <info@pocztakwiatowa.pl> napisał(a):
    Bukiet przeprosinowy jest wysyłany od nas z siedziby firmą kurierską.


    2022-05-28 10:36
    Rozumiem, że dotrze dzisiaj? Bo w innym przypadku nie sądzę żeby był świeży. Na przykład gdy dotrze w poniedziałek.


    Dnia 28 maja 2022 10:57:14 CEST, Poczta Kwiatowa <info@pocztakwiatowa.pl> napisał(a):

    Najbliższy możliwy termin dostawy to poniedziałek. Nasza pracownia florystyczna pracuje w dniu jutrzejszym wraz z porozumieniem z firmą kurierską, która odbierze przesyłkę, aby została dostarczona na poniedziałek. Proszę o odpowiedź, czy mamy realizować

    2022-05-28 11.55
    W związku z tym rezygnuje z wiązanki przeprosinowej, nie realizować i żądam zwrotu 100% pieniędzy za wiązankę.


    Dnia 28 maja 2022 12.08 CEST, Poczta Kwiatowa
    Zleciliśmy zwrot pieniędzy. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.

    30 maja 2022 CAŁA KWOTA WRÓCIŁA NA KONTO!!!




  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kwiaty

    27-04 zakupiłam bukiet z dostawą "na dziś" ok. godz 12- mają nawet taki filter na swojej stronie - to że nie działa, to wiem dopiero teraz.

    Wczoraj o godz 17 dostałam info, że bukietu nie dostarczą "dziś" tylko 28-04 od 9-12 i takie od niechcenia żadnego przepraszam, przykro mi - nic tylko czy chce Pani zwrot pieniędzy.
    Nie nie chciałam. Dziś 28-04 dostałam informację, że mój bukiet zostanie dostarczony w piątek 29-04, no to już podziekowałam, bo w piątek usłyszałabym, że w sobotę itd itd...

    Ogólnie serwis okropny, zaczynając od strony, która filtruje bukiety po "dostawie na dziś", co nie działa i się nie sprawdza.
    Zero empatii w dziale obsługi klienta i kompetencji, bo przecież to kwiaty dostarczane na różne okazje, od urodzin, do kondolencji - musza być na czas.
    Informacje od nich są typu zapłaciłeś, nie możemy zrealizowac zamówienia to czekaj albo spadaj - naprawdę rzadko można spotkać się z takim chamstwem w stosunku do klienta.
    Co do zwrotu pieniędzy to jeszcze nie wiem, bo dopiero dzis odmówiłam, jeśli nie dostanę, to się odezwę.
    Nie polecam!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bukiet z dostawą

    Od jakiegoś czasu nie mieszkam w Polsce, a chciałam zrobić babci prezent na imieniny. Znajoma poleciła mi Pocztę Kwiatowa. Babcia kocha świeże kwiaty i słodycze, więc wybrałam jej bukiet z pralinkami. Wszystko dostarczone w terminie. Babcia bardzo się cieszyła :-) Polecam :-)


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Żałosny stroik

    Porażka! Unikać jak ognia! Zamówiłem na Święta stroik dla mamy. Ten na stronie ładnie się prezentował, według strony to "średni" - zamówiłem najdroższy, tzw. "premium".
    To co zostało doręczone to porażka - stroik wyglądał jakby go renifer zjadł i wydalił ze 3 razy.
    Napisałem reklamację, przyznali w mailu, że stroich ze zdjęcia co mama przysłała nie ma tego nawet, co ten średni, więc tym bardziej nie tego, co premium miał mieć! Chcieli najpierw dać mi kupon 25% na następne zamówienie (nigdy więcej!), potem nie odpisali nic, mama dzwoni, że nie jest w domu a kurier chce odebrać przesyłkę, za chwilę kurier dzwoni, że była pomyłka po czym ja dostałem nagle maila, że ich okłamałem i odbiorcy się podoba stroik i reklamację odrzucają! Unikać za wszelką cenę, totalna porażka z obsługą klienta równie żałosną i beznadziejną jak ich wydalony stroik!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kwiaty i kosz owocow

    Kupiłam kwiaty w koszu i kosz owoców dla chorej mamy z życzeniami powrotu do zdrowia. Gdy nadal nie dotarły po dwóch dniach, wysłałam maila z zapytaniem o status przesyłki. Zostałam poinformowana że kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem - nonsens bo mama była w domu cały dzień!!!! Gdy to powiedziałam - pani wysłała mi adres pod jaki dostarczano przesyłkę, numer domu się nie zgadzał więc powiedziałam że wysłali pod zły adres i chcę zwrotu pieniędzy. Pani odpisała że źle numer wpisała i że jednak pod odpowiedni numer domu próbowano dostarczyć. Podała mi adres kwiaciarni gdzie można kwiaty odebrać! Dla chorej matki!!! Jak miała sobie te kwiaty odebrać?!? Cały sens w wysyłaniu kwiatów polega na tym że nie trzeba do kwiaciarni chodzić! Jak miałam ja je odebrać ze Szkocji?!?!?! Skontaktowałam się z kwiaciarnią, jednak w międzyczasie (3 dni) stan mamy się pogorszył i wylądowała w szpitalu w innym mieście!!!!!!! Poczta kwiatowa skwitowała że skoro poza nimi skontaktowałam się z kwiaciarnią to uważa sprawę za zamkniętą ( sami mi ten adres podali!!!) - czeski film, rozczarowanie i łzy. Pieniędzy też nie dostałam z powrotem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bukiet na ślub

    Zamówienie online przebiegło szybko i sprawnie. Za to później katastrofa. Kwiaty na ślub nie dotarły, a zamówione były z dwudniowym wyprzedzeniem. Oczywiście nikt nie raczył nawet powiadomić o tym fakcie. Status cały czas "gotowy". Dwa dni później na moje pytanie, co się dzieje, tylko lakoniczna odpowiedź, że kwiaciarnia nie dostarczyła oraz propozycja dostawy w innym terminie (!). No oczywiście, poproszę nowożeńców żeby powtórzyli ceremonię. Brak słów.
    Szkoda, że wcześniej nie trafiłem na te wszystkie opinie. Nie spodziewałem się, że ta firma zeszła na psy - kilka lat temu nie było problemów z dostarczaniem przesyłek na czas. Zmarnowany czas, pieniądze, no i jedyna okazja jaką był ślub... NIE POLECAM!!!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bukiet kwiatów

    Opisze swoja drogę przez mekkę z firmą a wiec zamówiłem kwiaty dnia 4 sierpnia przed godziną 12 z dostawa tego samego dnia po godzinie 16 tej , niestety przesyłka nie została dostarczona z powodu kłopotów z lokalna kwiaciarnia ok spoko może się zdążyć. Zaproponowano przesyłkę na piątek ok spoko pasuje mówię nie jestem problemowy. Zaznaczyłem wyraźnie w zamówieniu że przesyłka ma być dostarczona około godziny 16 tej bo to jest sklep na wsi i otwierany o tej porze oraz żeby poinformować kuriera żeby zadzwonił czy ktoś już jest jakby chciał wcześniej dojechać. W piątek dostaje smsa i maila że była próba doręczenia około godziny 12 tej i nikogo nie było lekko wkurw....y pisze na czacie z panią z poczty kwiatowej i pytam o co chodzi a ta mi mówi że nie było napisane o której ma kurier być wiec wchodzę na historie zamówienia a tam pisze jak byk to co wyżej napisałem o możliwej dostawie . Pani z czata stwierdziła że przekaże informacje kurierowi - NIE WIEM JAK ??? że dostarczy po południu ta przesyłkę Pani niby przekazała ale kurier olał temat i nie dostarczył . Wkyur.... y po raz drugi pisze na czacie już bardzo niegrzecznie pani mi pisze że mam reklamacje złożyć ok pisze . Odpowiedz z reklamacji że bardzo przepraszają dostarcza nowy bukiet ale dopiero we wtorek no bo musza zrobić i wysłać świeży bo tamten co jest u kuriera nie będzie się już nadawał no cały weekend gdzieś przeleżał spoko ok zgadzam się , po rozmowie za jakiś czas okazuje się że kurier dostarczył jak wyplute z gardła krowy kwiaty padnięte do adresata nawet debile nie zrobili zwrotki w firmie kurierskiej żeby nie dostarczać tego skoro miałby dostarczony świeży bukiet tak oto zapłaciłem za najohydniejszy bukiet kwiatów z tej zjebanej firmy i nigdy więcej banda amatorów
    NIE POLECAM TEJ GÓWNIANEJ FIRMY NIKOMU


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bukiet

    Zostałam perfidnie oszukana przez E kwiaty. Kupiłam największą wiązankę w ulubionej kolorystyce mojej mamy na dzień matki. Mama dostała żenującą kiść zupełnie innych kwiatów. Reklamacji nie chcą uznać. Oszuści!

    Witam,
    Witam, 24 września zamówiłam kwiaty z dostawa na 26 września między 9 a 12 godziną. nie otrzymałam powiadomienia sms i nie wiem czyn przesyłka doszła. tel 500189 334


Inni również oglądali

Logo Znaturyzdrowie

Znaturyzdrowie

0 opinie

W dobie postępującego i nieustannego rozwoju otaczającego nas świata, następuje również zwiększenie negat...

Logo Udemy

Udemy

1 opinie

Co jest potrzebne by iść do przodu i rozwijać siÄ™? Samochód, bilet do innego miasta, sterta zes...

Logo Publio.pl

Publio.pl

14 opinie

Jaki tytuł nosi następna książka, którą planujesz przeczytać? W jakiej formie? Czy będzie to e-book czy a...

Logo G2A

G2A

1 opinie

O firmieG2A.com to globalny rynek cyfrowy specjalizujÄ…cy siÄ™ w produktach do gier. GÅ‚ówna siedziba organiz...