
KFC
Wszystkie opinieKFC
Wszystkie opinie (7)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Kurczak kentucky,lody
Masakra-nie polecam !!! Zamówiłam 10 kawałków kurczaka kentucky-na zdjęciu są pałki -a ja dostałam wielkie,niejadalne zebra z kurczaka ???????????? Nadają się dla psa ???? Pan na infolinii twierdzi ,ze zdjęcie jest tylko poglądowe i nie odzwierciedla tego co kupuję ???????? Masakra ????????
Box Zinger
Zamówione zestawy z restauracji na Dereniowej
Już nigdy tam nie zamówię !
kanapki zgniecione - jakby ktos na nich siedział, kotlet zinger spalony, wysuszony - nie dało sie tego zjeść. Frytki zimne, sflaczałe.
mówili że dostawa do 30 minut - a przyjechało po godzinie.Zestaw Zingera
Kolejny raz zaufałam że może po ostatniej opinii coś się poprawiło, niestety rozczarowanie nastąpiło jeszcze większe. Restauracja na ulicy Dereniowej w Warszawie w mojej ocenie powinna zostać zamknięta bo nie przystoi żeby coś takiego podawać ludziom, nawet zwierze tego by nie ruszyło.
Zinger gdzie kotlet ma średnicy 4 cm grubości 5mm i można nim zabić.... twardy, suchy i niezjadliwy, za połamane zęby na nim chyba w sumie można wnioskować o odszkodowanie...
ale poczekajmy to nie koniec... sałatka colesław a w niej??? czarna stara zepsuta marchew....
Ja się pytam gdzie sanepid? Kto w ogóle dopuszcza te restauracje do obsługi klientów?Zestaw specjalny i nie tylko
Nie dostalem ponownie pikantnych kawalkow poniewaz wycofano, tylko skrzydella
To byla moja na razie oatatnia wizyta, moze sie kiedys cos sie zmieni
Pikantne zestawy to byla wizytowka kfcitwist
Kurczak w itwist kupionym w Warszawie w CH Promenada SUROWY. Wszytko wylądowało w śmietniku
Kubelek classic, kentucky gold grander boz, onion rings
Serdecznie nie polecam! Zamówienia z kfc częściej przychodzą pomylone i/lub niepełne niż takie jakie są nabite na paragon. Sytuacja z pomyłkami jest o tyle ciężka, że proces reklamacji jest żmudny i długotrwały a na domiar złego okazuje się, że nie działa: Już któryś raz reklamuję zamowienie przez infolinię gdzie zapewniają mnie, że pomyłka w ciągu 30 minut zostanie naprawiona, po czym mija godzina lub dwie, a uzupełnienie zamówienia nie przychodzi. Przy okazji drugiego telefonu na infolinię słyszę, że oni nie są w stanie powiedzieć co się stało z zamówieniem w związku z czym mam oczekiwać na telefon od menadżera restauracji. Po kolejnych 40 minutach oczekiwania na kontakt dzwonię na infolinię (o zgrozo) po raz 3 gdzie znowu nie potrafią mi pomóc poza zapewnieniem, że menadżer się że mną skontaktuje. Po 2 godzinach i 3 telefonach wreszcie dzwoni do mnie menadżer restauracji, któremu dokładnie wyjaśniam w czym był problem z zamówieniem oraz nakreślam jak wyglądał w moim przypadku proces całej reklamacji z zaznaczeniem, że taka sytuacja to nie pierwszy raz. Nie usłyszałam nawet słowa "przepraszam". Pani menadżer byla w stanie tylko znudzonym tonem wydukać "przywieziemy w ciągu pół godziny" i się rozłączyć. Pomyłki się zdarzają- jasne, wszyscy jesteśmy tylko ludźmi, ale to co się dzieje w restauracjach kfc to jest skandal i szczyt chamstawa w podejściu do klienta. Zamówienia są zwyczajnie nieuważnie kompletowane, a żeby doprosić się o naprawienie pomyłki trzeba mieć anielską cierpliwość i wisieć na telefonie powtarzając co raz to innemu konsultantowi na czym polega problem. Myślę, że to zamówienie było moim ostatnim, bo dosyć już mam użerania się z nierozgarniętą obsługą restauracji i infolinii, która najwyraźniej ma klienta w głębokim poważaniu. Jednym słowem: TRAGEDIA.
2 razy wrap, kawa, shake truskawkowy, dolewka, grandrr
Negatywny. Nie dostałem burgera grander, mimo, że był zamawiany. Nie zdarzyło mi się to wcześniej. No ale, zostałem "okradziony" z 16,45 złotych.
Inni również oglądali


Zakupy Auchan
W dobie prężnie rozwijającej się rzeczywistości, która nas otacza jesteśmy zmuszeni zachować równi...

