Doświadczenia

Dlaczego uważamy, że doświadczenia są tak ważne?

Dlaczego warto wybrać NiezależnaOpinia?
Uważamy, że firmy powinny być klarowne w swoich obietnicach i działaniach. Najlepszym sposobem to zademonstrować jest pozwolenie, by klienci z ostatnimi doświadczeniami z daną firmą dzielili się swoimi opiniami. Firmy powinny stać za swoimi deklaracjami. Jeśli firma spełnia swoje obietnice, nie ma powodu, aby nie być na NiezależnaOpinia. W rzeczywistości, jest to doskonała reklama pokazująca, że posiada się jedynie zadowolonych klientów. Dzięki temu mamy silne firmy, które zasługują na swoje miejsce na rynku.

Czy opinie na NiezależnaOpinia są prawdziwe?
Zdecydowanie tak! Możemy być przekonani w 90%, że wszystkie opinie są autentyczne. W przypadku wątpliwości (pozostałe 10%), usuwamy opinię z serwisu. Jesteśmy świadomi, że platformy z opiniami mogą być wykorzystywane do niesprawiedliwego oczerniania firm. Dlatego też, korzystamy z zaawansowanego oprogramowania (sprawdzanie adresów IP, e-maili i potwierdzeń itp.), aby zweryfikować źródło opinii.

Czy jesteście naprawdę niezależni?
Oczywiście, jesteśmy w pełni niezależni. Po kilku negatywnych doświadczeniach z niektórymi firmami i braku możliwości zgłoszenia skarg, założyliśmy ten serwis. Nie mamy żadnego interesu w przedstawianiu firm w pozytywnym ani negatywnym świetle. Naszym jedynym celem jest, aby zarówno negatywne, jak i pozytywne komentarze były uczciwe, tak aby firmy zasłużenie otrzymywały nagrody za swoje starania.

Czy dajecie firmom szansę na poprawę po otrzymaniu złych opinii?
Zależy nam na solidnych firmach, które spełniają swoje obietnice. Pozytywne opinie to nagroda dla firmy i mogą stanowić świetną reklamę. Ostateczne oceny i opinie są tworzone przez niezależnych klientów. To samo dotyczy negatywnych opinii. Chcemy, aby firma nadal spełniała swoje obietnice. Analizujemy charakter i wagę skarg. Jeżeli stwierdzimy, że opinia jest uzasadniona, pozostawiamy ją na stronie. Jeśli to możliwe, nawiązujemy kontakt między klientem a firmą. Firma ma wtedy szansę na sprostowanie sytuacji poprzez rozwiązanie sporu lub dokonanie zadośćuczynienia. Później pytamy klienta, czy problem został rozwiązany i czy zgadza się na usunięcie skargi lub dodanie przypisu.