Doświadczenia

Dlaczego uważamy, że doświadczenia są tak ważne?

Dlaczego NiezależnaOpinia?
Uważamy, że firmy powinny być uczciwe wobec klienta i robić to co obiecują. Najlepszym sposobem, aby pokazać, że to prawda, jest pozwolenie klientom na mówienie o twojej firmie. Sądzimy, że szczęśliwy klient to najlepsza reklama oraz wynagrodzenie dla firmy. Jeśli firma robi to, co obiecuje, nie ma powodu, aby nie znaleźć się na NiezależnaOpinia.

Czy opinie są prawdziwe?
Tak! Jesteśmy na 90% pewni, że wszystkie opinie, które zostały napisane, są prawdziwe. W razie wątpliwości (pozostałe 10%) usuwamy opinię ze strony. Korzystamy z zaawansowanego oprogramowania, sprawdzamy adresy IP, adresy e-mail itp., aby dowiedzieć się, skąd pochodzi opinia. Zdajemy sobie sprawę, że podobne strony internetowe (jak nasza) mogą być używane w złych celach, na przykład, żeby zaszkodzić firmie. Chcemy uniknąć takiej reputacji, dlatego pracujemy uczciwie i niezależnie.

Czy jesteście niezależni?
Jesteśmy w 100% niezależni. Po tym, jak osobiście mieliśmy złe doświadczenia z niektórymi firmami i nie mieliśmy gdzie podzielić się naszymi skargami, ta strona została założona. Nie mamy żadnego interesu, aby pokazać firmy w pozytywnym lub negatywnym świetle. Chcemy, aby zarówno negatywne jak i pozytywne komentarze były słuszne i obiektywne i żeby w taki sposób, żeby firmy zostały wynagrodzone za swoje wysiłki.

Kiedy firma otrzymuje negatywne opinie, czy jest szansa na poprawę?
Naszym celem jest, żeby firmy robiły to, co obiecują. Oceny i opinie są napisane przez niezależnych klientów. Pozytywne recenzje są nagrodą dla firmy, ponieważ to jest najlepsza reklama. To samo dotyczy negatywnej oceny. Chcemy tylko, żeby negatywny komentarz motywował firmy do poprawy i pokazywał co jest należy polepszyć. Kiedy firma otrzymuje negatywne opinie, my patrzymy na naturę i wagę skargi. Jeśli udało nam się ustalić, że opinia jest obiektywna i uzasadniona, przechowujemy ją na naszej stronie internetowej. Jeśli to możliwe (w większości przypadków tak jest), nawiązujemy kontakt między klientem a firmą, o której mowa. Dalej firma decyduje w jaki sposób chce rozwiązać problem, zanegować skargę czy zrekompensować klienta za negatywne doświadczenie. Później pytamy klienta czy problem został rozwiązany i czy jest zadowolony z tego rozwiązania. Jeżeli tak, może on usunąć negatywną opinię lub wystawić nową pozytywną. Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj naszą Politykę prywatności i Wyłączenia odpowiedzialności.