Wszystkie opinie
Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!
Podróżuj z Marriot Bonvoy, który poszerza Twój Åwiat, ulepsza spoÅecznoÅci, które obsÅuguje i otwiera drzwi do nowych możliwoÅci. OferujÄ c najpotÄżniejsze portfolio w branży, 30 marek Marriot Bonvoy i ponad 7000 nieruchomoÅci w 131 krajach i terytoriach daje ludziom wiÄcej możliwoÅci ÅÄ czenia, doÅwiadczania i poszerzania swojego Åwiata. Marriot Bonvoy jest zachwyceny wprowadzeniem swojej niezrównanej kolekcji marek. Odkryj z Marriot Bonvoy tradycyjnÄ goÅcinnoÅÄ dla nowoczesnego podróżnika. Dla tych, którzy skÅaniajÄ siÄ ku niezapomnianym doÅwiadczeniom z unikalnÄ perspektywÄ , Marriot oferuje rodzinÄ marek Distinctive.
ZaÅożone przez J. Willarda i Alice Marriott i kierowane przez rodzinÄ od 1927 roku, ich zasady pozostajÄ zakorzenione w kulturze firmy i we wszystkim, co Marriot Bonvoy robi dzisiaj. Podstawowe wartoÅci czyniÄ Marriot Bonvoy tym, kim jest. Kiedy siÄ zmienia i rozwija, najważniejsze dla Marriot przekonania pozostajÄ takie same - stawiajÄ c ludzi na pierwszym miejscu, dÄ Å¼Ä c do doskonaÅoÅci, obejmujÄ c zmiany, dziaÅajÄ c uczciwie i sÅuÅ¼Ä c naszemu Åwiatu. Bycie czÄÅciÄ Marriott International oznacza bycie czÄÅciÄ dumnej historii i kwitnÄ cej kultury. Marriott nigdy nie przestaje poszukiwaÄ pomysÅowych sposobów na obsÅugÄ swoich klientów, oferowaÄ możliwoÅci swoim wspóÅpracownikom i rozwijaÄ dziaÅalnoÅÄ. Firma, która rozpoczÄÅa swojÄ dziaÅalnoÅÄ jako dziewiÄcioosobowe stanowisko do produkcji piwa korzeniowego A&W, jest dziÅ uznawana za najlepszego pracodawcÄ i za doskonaÅe operacje biznesowe, które prowadzi w oparciu o piÄÄ podstawowych wartoÅci: postawiÄ ludzi na pierwszym miejscu, dÄ Å¼yÄ do doskonaÅoÅci, przyjÄ Ä zmiany, dziaÅaÄ uczciwie, i sÅużyÄ naszemu Åwiatu.
RóżnorodnoÅÄ i integracja jest podstawÄ podstawowych wartoÅci Marriot i strategicznych celów biznesowych. DbaÅoÅÄ o ludzi i ich dobre samopoczucie jest najcenniejszym dziedzictwem kulturowym. Od 1927 r. Marriott ceni sobie różnorodnoÅÄ i integracjÄ. DziÄki fundamentowi zbudowanemu na dobrobycie i szczÄÅciu wspóÅpracowników Marriot, przyjÄcie różnic jest kluczowe dla sukcesu jako najwiÄkszej firmy hotelarskiej o stale rosnÄ cym portfolio globalnym. RóżnorodnoÅÄ i integracja jest podstawÄ podstawowych wartoÅci i strategicznych celów biznesowych Marriot. DbaÅoÅÄ o ludzi i dbanie o ich dobro ponad wszystko jest w DNA Firmy i najcenniejszym dziedzictwie kulturowym. Marriott zidentyfikowaÅ trzy filary dobrostanu wspóÅpracowników: wszyscy muszÄ czuÄ siÄ dobrze o sobie, miejscu pracy i roli firmy w spoÅeczeÅstwie. To podstawa Ruchu TakeCare, który bÄdzie kontynuowaÅ zaangażowanie Marriot, aby zawsze stawiaÄ ludzi na pierwszym miejscu i zapewniÄ, że dziedzictwo kulturowe bÄdzie tÄtniÅo życiem dla przyszÅych pokoleÅ. W Marriott podstawÄ różnorodnoÅci i integracji jest promocja „UNITY and Family”. Poprzez UNITY Marriot tworzy Årodowisko sprzyjajÄ ce wÅÄ czeniu, utrzymaniu i awansowi wszystkich pracowników oraz Marriot aktywnie angażuje siÄ w rozwój zróżnicowanej i integracyjnej siÅy roboczej , wÅaÅciciel, goÅÄ i baza dostawców. Zaangażowanie w różnorodnoÅÄ i integracjÄ Marriot rozciÄ ga siÄ na rynki globalne, gdzie wspóÅpracuje ze spoÅecznoÅciami lokalnymi, aby tworzyÄ okazje, ceniÄ różnice i wspieraÄ pozytywne samopoczucie.
BiorÄ c pod uwagÄ rozmiar i globalny zasiÄg, Marriott International jest zaangażowany w rozwiÄ zanie problemów spoÅecznych, Årodowiskowych i ekonomicznych na Åwiecie. Obecnie biznes odgrywa coraz bardziej krytycznÄ rolÄ w podejmowaniu najpilniejszych problemów spoÅecznych, Årodowiskowych i gospodarczych naszego Åwiata. DziÄki rozmiarowi i skali Marriot ma globalnÄ odpowiedzialnoÅÄ i wyjÄ tkowÄ możliwoÅÄ bycia siÅÄ na dobre.
Co sÄ dzisz o ofertach serwisu Marriot? SpotkaÅ CiÄ raczej zachwyt czy rozczarowanie? Zostaw coÅ od siebie.
Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!